bomsa Skrevet 20. april 2008 #76 Skrevet 20. april 2008 Heisann alle sammen....og trivelig søndag.. Ja der var den arbeidshelga unnagjort. Takk for turen på torsdag D&G, kommer til å plage deg flere ganger..:-) I kveld skal gubben på VIF kamp så da er det ansiktsmaske, bryn napping og tv-kveld for meg...deilig... Skal ringe famelyen i nord og tenker jeg, vi har konfirmant der oppe i juni( den elste tanteungen min) og da er det masse planer som må legges..:-) Jeg er en liten hobby kakepynter så da er det selvfølgelig jeg som skal fikse hovedkaka. Nå har jo cacas åpnet butikk i tollbugata og dit skal jeg og tønne lagrene om ikke så lenge..he he Ellers så er det lite "prøvernytt"... Har masse tegn på at mensen snart er her,så det blir godt å bli ferdig med den..he he..(etter utregning på babyverden skal jeg ha den i morra) No må alle bare kose seg masse, vi har jo fått vår her i oslo så den må vi bare kose oss med..husker fra i fjor at det ble med våren..sommeren hoppet vi glatt over...
*anki * Skrevet 20. april 2008 #77 Skrevet 20. april 2008 God kveld ladies. Ja no har jommen meg ta våren kommet til vestlandet også. Bjørka spretter snart ut. Så fantastisk deilig. Alt begynner å spire å gro. Flott tid å få til en liten spire i magen på også... Hihi. Jeg har EL-dag idag, så her e det bare å hoppe i køya snart...så håper vi på januarbaby. Den gode saftige sjokoladekaka mi skal jeg skrive inn oppskrifta mi på i morgen. Finner i farta ikke igjen oppskrifta... Den er en skikkelig kaloribombe som bare må prøves. Har også ei vanvittig god gulrotkakeoppskrift. Den kaka laget jeg idag til familiebursdagen. Alltid en suksess. Blir alltid oppspist... Nam! Oppdaterer oppskrifter i morgen. No skal jeg i dusjen, og så litt sengekos... Ha en flott kveld!
tussemor5 Skrevet 21. april 2008 #78 Skrevet 21. april 2008 Presentasjons-Oppdatering: - Litamora: ikm 10. april - Dotten ikm ca 13. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - så gla': ikm 14./15. april (Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Elisabeth'77 18. april - kropp: ikm 18.april:-) - Ca lykkelig: ikm ca 20.april - Sanna32 ikm 22. april, sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms. - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Mortine: ikm ca.5.mai - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - D&G-the one ikm 4-8.mai (38år, samboer, gutt født 06,Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai - Ba.rbalala:ikm? - Kiss 10: ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - Orkidè31: IKM? - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - *my* IKM? - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten) Ja,ja,så kom da endelig denne tanta på besøk igjen og jeg som var så klar for en liten spire...snufs,snufs...denne forbaskede syklusen som ikke kan stabilisere seg....gubben syntes litt synd på meg og liker tanken VELDIG godt på at vi nå skal prøve mye. Jeg prøver å motivere meg så godt som rå er;) Ser bare ikke for meg at vi får det til denne måneden heller,men,men...vi må jo bare kunne klare å prioritere denne sexen;) (vi er litt trege begge to..huff..ja,ja...knis) Får vel bare satse på mange nattlige stunts også kanskje jeg klarer å få gubben ordentlig i gang. Reiser nordover om 1,5 uke og sist vi var der, var det ganske så morro å teste ut sex i en prestegård, så vi får se, kanskje vi får "barnet" fram i oss og får lekt litt;) Håper dere har hatt ei god helg damer. Jeg går snart av min første av 2 nattevakts helger og gleder meg stooooooort til noen dager fri før det er på han igjen på torsdag...
så gla' Skrevet 21. april 2008 #79 Skrevet 21. april 2008 Presentasjons-Oppdatering: - Litamora: ikm 10. april - Dotten ikm ca 13. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Elisabeth'77 18. april - kropp: ikm 18.april:-) - Ca lykkelig: ikm ca 20.april - Sanna32 ikm 22. april, sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms. - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Mortine: ikm ca.5.mai - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - D&G-the one ikm 4-8.mai (38år, samboer, gutt født 06,Oslo) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - så gla': ikm 12. mai (Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai - Ba.rbalala:ikm? - Kiss 10: ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - Orkidè31: IKM? - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - *my* IKM? Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten)
Dotten Skrevet 21. april 2008 #80 Skrevet 21. april 2008 Hallo og vel overstått helg. Har vært rolig her i hvert fall. Har nyytet det flotte vårværet med blå himmel og sol. Merker godt sola varmer nå ja, selv om det fortsatt er kaldt i luften, så vi har ikke begynt å kle oss veldig "sommerlig" enda nei. Fnyser litt av de som går i kortermet og shorts allerede. De må jo bli syke!!?? He, he Ellers så reiser vel tanta i dag, og da er det bare å sette alle kluter til igjen da gitt! Snorke-frøken: Jeg/vi kunne fint "bedt" om hjelp nå ja, men for øyeblikket tror jeg i så fall at jeg må slå sambo bevistløs og ta han med meg i en trillebår He, he. Han må nok tygge litt på den biten... Hjelper så lite om jeg går til legen, så lenge jeg ikke får med de små svømmerene også!! I utgangspunktet håper jeg jo på at vi klarer dette selv, men nå som det nærmer seg 2 år... så hmmmm! anki72: Gratulerer så mye med overstått dag for din sønn da Og ellers masse lykke til nå i disse el-tider Håper det klaffer nå da, og at mannen holder seg hjemme, og ikke må reise bort på jobb! Myrtel: Så "dumme" folk du har rundt deg da, og så teite reaksjoner. De maser om å få vite hva som er "galt", og når de får vite det blir de nesten sure fordi du forteller det "for tidlig".. Hallo!! Ikke bry deg du. De er nok innerst inne glade på dine vegne, men heller redd for at noe skal gå galt osv.... men det gjør det jo IKKE!!! Har du fortalt det til sønnen din enda da, og i så fall tok han det fint? Barn pleier å være så flinke og glade så! tussemor5: Æsj at tr kom da... Masse lykke til neste pp da. Og ellers er det bare å klage og syte i vei her inne, om det er sånn du føler for der og da. Neste gang kan det være et du er spurdlende glad.... Her er vi jo for hverandre BigDogMamma69: Godt MR'en er vel overstått. Håper du får de svarene du ønsker, og at alt er bra, slik at det bare er å "kjøre på" Ellers får du bare kose deg hjemme de neste 3 ukene og slapp mest mulig av Så gla': Så godt at helgen gikk bedre enn først antatt! Håper dere har kost dere med "lånebabyen", og skjønner det kan ha blitt litt lite søvn... Sånn var jeg også da jeg passet små. Mååååte inn å sjekke at alt var vel He, he. Vi er nå noen rare dyr vi damene Har du fått snakket med gyn og fått svar på progesteronprøvene dine enda da? Snart4barn?: Så koselig at du stikker innom oss en tur. Hører det er flere som trives best her inne, framfor 1. tri. Skravlesiden er kanskje bedre...!? Håper du klarer å kose og glede deg over graviditeten, og at det ikke "bare" er bekymringer. Håper også at kvalmen slipper taket snart, og at formen din er stigende Lykke til! Sanna32: Har du fått besøk av tr enda??? Pappalille: Håper syklusen din stabiliserer seg, slik at dere får litt bedre oversikt og kontroll på el o.l. Du kan ev. be legen din om Pergo (tabletter), da dette skal hjelpe å stabilisere syklusen. Ellers anbefales det også å prøve ankupunktur! Ellers har det ikke skjedd så mye her i helga. Som sagt har vi mest bare slappet av og kost oss. Har vært ute med snuppa på sykkel (hennes altså), og i går traff vi på noen fra barnehagen også, så de små fikk lekt litt! Er så deilig at sola endelig har kommet igjen Og jeg klarte verdens største brøler.... Glemte (!!!!!) å hente ut Pergo'en min på lørdagen, så nå er jeg på dag 7 og får heller vente til neste pp... for den kommer vel også! Ja, ja. Sånn er det å bli gammel... he, he. Ha en fin og solrik dag jenter!!
Dotten Skrevet 21. april 2008 #81 Skrevet 21. april 2008 TREFF I EN PARK I OSLO LØRDAG 31.mai 14. eller 21.juni Skriv dere på og skriv datoene som passer best bak:) D&G-the one (kan alle lørdagene) Så gla' (lørdag 31.5 eller 14.6 passer bra *S*) Sanna32 (kan sikkert alle dagene) Pappalille (31.mai el 14.juni) Dotten (31. mai el 14. juni)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #82 Skrevet 21. april 2008 sønnen min gliste i 10 min i strekk. han er så storførnøyd. har visst fått en liten ødipus her ja. han flyr rundt og passer på at jeg ikke gjør for mye. nesten irriterende på en søt måte. men jeg vet ikke hvem han mener skal gjøre husarbeidet, for han er ikke interresert i å hjelpe he he he:-)) men han synes det er lenge å vente, han skulle helst ha hatt en lillebror i går. og ja ifølge han SKAL det bli en bror, søster er utelukket. så jeg driver å plager han med at det blir sikkert tvillingjenter he he. han har allerede lagt inn ønske/krav om nøkkel til rommet sitt he he
Dotten Skrevet 21. april 2008 #83 Skrevet 21. april 2008 Så bra. Var det jeg visste. He, he. Barn er noen go'inger Så flott han gleder seg, og han blir nok glad selv om det blir ei jente skal du se Da blir han den vaktbikkja som passer på Nøkkel får han nok få om et par år, når den lille blir for plagsom He, he.
Dotten Skrevet 21. april 2008 #85 Skrevet 21. april 2008 Hei! Sååå deilig og betryggende å se den lille spiren, og ikke minst dens bankende hjerte! Dette går så bra skal du se Masse lykke til, og la alle de tunge løftene utføres av Mr. Moody Nå har du lov å bruke svangerskapet som unskyldning.. he, he. Kos deg
Dotten Skrevet 21. april 2008 #87 Skrevet 21. april 2008 He, he. Ja, klart det. Nå spiser du jo for to.. kremt
Mortine Skrevet 21. april 2008 #88 Skrevet 21. april 2008 Hei jenter!! Gjett om vi hadde det fint på fjellet??Det var helt fantastisk! Ikke ei sky på himmelen og masse snø. Veldig god stemning! Var flink med solkremen og plassering av pannebånd i år, så nå har jeg ikke skille midt i panna og er heller ikke solbrent. Så fine nyheter etter ultralyden snorke-frøken! Spis og kos deg! prøv å nyte dagene! Spennende med den blivende storebror hos deg Myrtel. Når han er så stor er det sikkert det lureste å fortelle han om årsken til dine plager så tidlig. Kan jo ikke lure en 9-åring! Dotten: gøy med sykkel for små snupper. Jeg kjørte mi til barnehagen i dag morges og da tok vi med sykkelen. Der sto det allerede 5-6 sykler på rekke og rad, så der skal det nok sykles i dag! Kjæresten min går til barnehagen for å hente henne og da skal hun sykle hjem. Så gla': så godt å lese at helgen gikk greit. Har tenkt mye på deg. Var det gøy på fest D&G? Kjæresten og jeg fikk oss en morsom fest sammen på afterski etter rennet. Det er svært sjelden at vi er på noe sånt sammen, så det var skikkelig gøy!!Også blir vi bare enda mer forelska av det! Etter mine beregninger har jeg el i disse dager. Jeg har ikke testa nå, for jeg gadd ikke å styre med det på hyttetur. Denne måneden har vi bestemt oss for å bare prøve så mye vi orker og se om vi treffer.(det er vel sånn de fleste her gjør..) Pga.plagene som heldigvis bare skyldes cyste-styret var jeg ikke klar for prøving før i slutten av forrige uke- håper det holder og at jeg ikke har hatt el før tiden eller noe. Vi klarte å snike oss unna et par ganger i helga- til tross for at vi levde tett og sosialt, slik at vi har fått lagt inn noen aksjer! håper på god avkastning! I morgen kommer snekkeren som har ansvar for utbygginga av huset til oss for å snakke om de siste detaljene før de begynner. Vi har brukt mye tid i det siste til å gjøre de endelige bestemmelsene for hva slags gulv, hvilken ytterdør, fliser etc. Det blir spennende å se hvordan det kommer til å se ut!! Ha en fin ettermiddag jenter!
Pappalille Skrevet 21. april 2008 #89 Skrevet 21. april 2008 Kjøpte meg en lykkefrosk på lørdag! http://www.royalpottery.com/shop/viewitem.asp?ID=5064 Nå har jeg jo drømmeprinsen, men kanskje den kan inspirere rumpetrollene hans =p? I alle fulle fall forelsket jeg meg fullstendig i den, og bare måtte ha den! Nå sitter den og kikker så frekt og freidig på meg her... Skal se om syklusen min stabiliserer seg av seg alene først, men gjør den ikke det, og det ganske snart, skal jeg ta meg en tur til legen. Takk for tips =)
bomsa Skrevet 21. april 2008 #90 Skrevet 21. april 2008 hvordan går det med leketøyene da jenter? Noen som har fått høy fertilitet? Her venter man stadig på mens, Har trodd at den er på tur lenge...men det kan være at jeg ønsker så sterkt at den bare skal komme så jeg blir ferdig med den at jeg har sånne innbilte mens symtomer....går det ? Ja det var fint med tur på torsdag D&G..:-) Hadde planer om å plage deg i morgen og, men jeg har fått overtid...så der var du heldig..he he Ellers er det nydelig vær i oslo for tiden og det må utnyttes til fulle. Dotten, det er så godt å høre at det er noen andre som kan blinkse lit av og til..:-) Da skal jeg hoppe i dusjen.... Ha en trivelig kveld..:-)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 22. april 2008 Forfatter #91 Skrevet 22. april 2008 GOOOODMORNING DAMER:) Nå har d gått noen dager siden jeg har skrivi, men jeg har vært innom og lest altså Lykken var stor i morges (dvs kl 0500) og jeg gikk opp til høy fertilitet når jeg testet. Sambo gliste til og med så trøtt som han var:)Så i kveld skal d legges inn noen aksjer gitt:) Begynnte seriøst å bli bekymra, for jeg har gått rundt og trodd at jeg hadde el veeeeeldig tidlig. Så dette blir spennende, og ikke rart spira ikke har sitti om d viser seg at el er mye senere i syklusen min. For må inrømme at vi har vel mistet gløden sånn etter ei lita uke.... Turbo er på feber`n på 2. dagen, stakkars mors lille:( Men d ser ut til at d begynner å gi seg nå heldigvis:) Vet ikke om noen av dere husker, men rett etter nyttår kjøpte Helten ny grill en sånn weber, m3 brennere (er visst veldig jevt ifølge sambo) men den har nå blitt flittig brukt i d flotte været. Og deilig for meg, slipper jo unna med halve middags-laginga:) Så d var vært all plassen den tok her i vinter (den måtte jo monteres med eeen gang, for d kunne jo mangle noen deler) Må nå i gang med bursdagfeiring-forberedelser til Turbo som fyller 2 år på fredag. FORSLAG MOTTAS MED TAKK. Tenker på fiskedam, må være noe som ikke krever løping inne. Skal lage lang-panne-sjokoladekake, noen som har mål til en bil? Jobben kaller, skriver mer i sove-pausa:)
så gla' Skrevet 22. april 2008 #92 Skrevet 22. april 2008 Guud mørning girls! Nydelig vær her i Vestfold også:-) Her i heimen, blir det gjort lite og ingenting inne om dagen. Må jo sørge for å få med seg de deilige dagene som er. Godt ingen av oss har støvallergi ;-) I dag er jeg på dag 8 i syklusen, og leketøyet er tatt i bruk ja..Har vist høy fertilitet siden jeg startet testingen på dag 6. Håper det regulerer seg i neste pp, hvis ikke blir jeg deppa. Vet ikke hvor lenge til jeg orker denne pliktsexen jeg. Nå er jeg rett og slett dritt lei alt som heter prøving, og jeg tror ikke sambo er så tilfreds heller. Vurderer sterkt å ta en pause nå i vårmånedene, kanskje strekke meg til litt pliktkos når vi når max fertilitet. Vel, vi får se. I dag bør jeg absolutt komme igang med studiene igjen. Har hatt en god pause nå (siden påske omtrent), og skal jeg holde tidsplanen er det på tide å komme igang igjen:-)) Har jo ikke tenkt å sitte hele sommeren igjennom og skrive oppgaver heller. Nei, nå må det skjerpes her! Sanna; Det går an å innbille seg så mye vet du:-) men kan jo være noe annet som er på gang også;-) pappalille; så søt frosk:-) Håper den bringer deg masse lykke, og at syklusen skjerper seg her! Tror ikke det skader å være litt uskikkelig *fnise* Mortine; Oj, oj, høres ut som om dere hadde ei super helg på fjellet. Også fikk dere atpåtil lagt inn noen aksjer. Det er ikke dårlig. Håper det ikke blir mer plager og besvær med cyster nå da. Du skal se dere får gode nyheter sånn rett før dere reiser:-)) Snorke-frøken; den mathungeren er ikke lett å styre når en går gravid altså. Så flott at alt så bra ut på ul. Dette kommer nok til å gå bra:-) Myrtel; så det er helst en guttebaby som skal komme ja:-) Så god sønnen din er som passer sånn på deg. Vil dere vite hva slags kjønn det er når dere skal på den ordinære ul? Dotten; er d mulig...glemte du pergoen...*rister oppgitt på hodet her* Det er visst ikke bare ammetåke som får en til å bli litt glemsk og rørete. Dette baby-lagings-styret gjør sitt det også. Det kunne like så godt vært meg....Men, er jo bare en ting å gjøre likevel - stå på :-) tussemor; dumme, dumme tante!!! Godt at samboeren din ser frem til en pp til med masse sex da. Det gjør det litt enklere;-) Håper du også finner tilbake til motivasjonen. Er alltid nedtur når tantekreket kommer. Håper dere får en spennende og uttellingsrik uke nordafor.... Anki; La oss håpe at alle disse vårtegnene og sola gjør oss litt våryre, og at det blir spire i magen snart også. snart4barn; så koselig at du stikker innom. Tungt å gå og være så sliten hele tiden, og siden du bekymrer deg litt mye, blir det nok ekstra tungt. Kanskje du skulle hatt en liten sykemelding til du kommer over det værste. Jobbe halv dag eller noe. Blir spennende med ny ul igjen, og når du da får se din lille spire igjen, roer det seg kanskje med bekymringene. Tenk, neste gang vil lille spiren sikker være i full vigør, og du kan se h*n turne rundt der inne. Stell godt med deg selv da *klemme* BigDogMamma; Godt at du fikk MR før EL. Da slipper du å bekymre deg for det. Håper det ikke er noe alvorlig, og at ryggvondten snart går over. God bedring! mamma til 2; tusen takk for gode ord, og for at du tente lys for lillegutten vår. Det går heldigvis bedre igjen nå;-) Håper du har kommet i gjenge igjen etter flykanseleringer og ekstra overnatting. Ikke gøy når sånne ting skjer. Jeg er akkurat som deg, og blir skikkelig stressa når uforutsette ting skjer. Håper ikke syklusen din begynner å rote nå da, og at om tanta uteblir etter 6. mai, så er det bare en glad-nyhet det skyldes. D&G; så deilig at den endelig har kommet opp på høy:-) HURRA! Da er det bare å stå på. Du skal se dere har sluttet prøvingen litt for tidlig ja. Nå sitter nok spira snart:-) Stå på! Har ikke peiling på mål til noen bil nei...Sanna har nok noen der tenker jeg. Konditoren vår:-) Og aktiviteter...husker sannelig ikke jeg. Men fiskedam blir nok gøy:-) Ikke slit deg helt ut med forberedelser nå da. Viktig med litt overskudd til kveldskosen vet du. hi, hi. Så nå er den nye grillen innviet ja;-) Utrolig deilig med grillsesong og slippe å stå på kjøkkenet og lage den vanlige trauste hverdagsmaten. Her blir det grillet ørret i dag. Nam, nam... Og til sist, som en eller annen her inne bruker å si (husker ikke hvem); de som ikke er nevnt, er likevel ikke glemt;-) Ha en super dag alle sammen!
så gla' Skrevet 22. april 2008 #93 Skrevet 22. april 2008 Endelig fikk jeg tak i dama på gyn-kontoret, men de hadde ikke fått svarene på progesteronen. Hun skulle ringe og purre opp, og jeg har fått ny time på torsdag. Passer egentlig bra det. Går og har vondt i magen, ryggen og bekkenet om dagen. Vet ikke om det er uvi eller kanskje bekkenbetennelse. Har litt feber også, så noe er det. Da får jeg jo sjekket ut det også. Skal også be om at de sjekker testosteron- og østrogenverdiene mine. Når en sitter sånn på nett og leser, finner man jo symptomer på det meste. Det siste nå er PCO.....har ikke de cystene tror jeg, men mange andre symptomer ja. Men, får jo tro det ikke er noe sånt da. Men, greit å sjekke det ut når en først har begynt å tenke i de baner. Kan bli smårar av mindre;-/
Maine Skrevet 22. april 2008 #94 Skrevet 22. april 2008 Hallo jenter! For et nydelig vårvær! Har bare lyst å reise fra jobben og hjem på terrassen! I helga fikk vi opp trampolina igjen så guttene er helt ville etter å være ute og leke. Har fått ut utemøbler og plantet litt stemor. Våren er nydelig. Så gla; bra at 1-års dagen gikk greit. Jeg tenkte på deg i helgen. Lei er pliktsex? Ta dere en pause hvis alt blir plikt. Da kommer nok kosen tilbake ganske snart:) Myrtel; jeg er enig i det andre har skrevet her om at dine nærmeste var ufine mot deg. Hva gjør det å fortelle det tidlig? Skulle det går galt (noen det self ikke gjør!!) er det greit at noen vet det og kan gi støtte. Så snill sønn du har - høres ut som en veldig omsorgsfull gutt! Dotten; glemte du pergoen???? Det viser bare at du tenker på andre ting også enn bare å lage barn; og det er sunt! Men neste måned.......da glemmer du den vel ikke! Anki; krysser fingrer for befruktning nå! Tussemor; tanta er dum! Skal vi starte en mobbetråd???? Jeg tester og tester etter el, men har ikke fått utslag ennå. Frykter tullball i syklusen nå. Jeg er idag på dag 18 og ennå ikke el. Håper på utslag imorgen. Har heller ikke slim så dette virker ikke bra..........Vi hygger oss annen hver dag for sikkerhet skyld dersom el kommer uten utsalg og for å få best kvalitet + at det er jo koselig da!!! Obs; mange som kommer innom kontoret mitt så jeg må komme meg ut av denne siden !!! Ha en god dag alle sammen
tussemor5 Skrevet 22. april 2008 #95 Skrevet 22. april 2008 Mamma til 2 gutter og en engel: Jeg er definitivt med på en mobbetråd mot tantekreket!!!!!!!!!!!! heldigvis har hun vist seg fra det litt blide hjørnet denne gangen, ikke de største mengdene og dermed litt mindre smerter,men som jeg sa til gubben: Det er mye bedre å gå gravid enn å ha besøk av TR:):) Han trodde meg ikke...knis...ler godt nå ja...hehehe... Huff, husker ikke nicket,men tror det var dotten eller så gla': Nordnorge turen er godt planlagt ang aksjeplaner;) Så her skal det koses og lekes gitt;) men må pønske ut noe litt spennende her hjemme også, slik at det ikke bare blir plikt, er så kjedelig det og da går vi så fort lei....... D&G: Så gøy med barnebursdag og bil kake...bare ikke gjør som ei tidligere svigerinnne gjorde, hun lagde den kule traktorn,men hadde brukt salt i stede for sukker;) Jeg ler enda...hehehe.....tror kanskje jeg skal ha noen mål på en bil en eller annen plass, skal se etter i kveld når jeg kommer hjem. Litt hektisk her i dag. Ellers her i gården begynner jeg så smått å komme meg etter nattevaktene og forbereder meg på 4 nye kommende helg. Humøret er det så som så med, men satser på å komme på høyde igjen til vi skal nordover. Bare denne tanta kan stikke så blir vel alt sååååå mye bedre. En kvled snart med litt rødvin (med god samvittighet) så kommer det seg vel også litt - håper jeg..... Er så kjekt å være her inne på denne tråden
Mortine Skrevet 22. april 2008 #96 Skrevet 22. april 2008 Heisann hoppsann! Bare innom en tur før jeg går fra jobb. Uff, den traktorkaka hørtes ikke noe god ut tussemor! Fint den var kul å se på da!! Jeg har ikke oppskrift på bilkake, men jeg kan skrive under på at fisking er toppers! Sist vesla var i bursdag hadde de fiska og hun hadde fått far i huset sine "sure sokker og truse" på kroken! Det var visst kjempegøy. Hun hadde fått fiske en gang til da og den gangen fikk hun noe godt! Jeg er ikke så begeistra for godteposer så i det siste selskapet vi hadde fikk de en pakke med tusjer hver(sånne fra Ikea med stempel i den ene enden- 8 kroner pr.pakke). Tusjene brukte de til å tegne på papirduken. Så deilig å starte grillsesongen! Vi liker veldig godt å grille. Vi må kjøpe ny grill - har du noe spes.å anbefale D&G? Får håpe at de finner ut noe hos gynekologen Så gla'. Det er så slitsomt å gå rundt å kjenne på ubehag og vondt. Kjenner veldig godt til det der med å stille diagnose på seg selv..I forrige uke hadde jeg både det ene og det andre...da er det veldig fint når legen kan forklare hva det egentlig er. Mamma til 2: gøy med trampoline! Faren min var på besøk i går og hadde en nyhet til vesla- han ville kjøpe trampoline til henne! Gjett om hun strålte? Regner med at det blir liv i hagen framover! Nå må jeg ta meg en tur til barnehagen for å hente gullungen min slik at vi får laget og spist middag før vi skal ha møte med snekkeren i dag. ..og når det gjelder prøvinga? veeeeldig koselig! Kjæresten har skikkelig trua på full klaff nå! Imponerende iver og innsats!
Maine Skrevet 23. april 2008 #97 Skrevet 23. april 2008 Tråden vår er på side 2. Nei sånn kan det ikke være! Jeg er frustret om dagen. Får ikke utslag på el-testen. Er nå på dag 20 i syklusen. Hvorfor skal det være så vansklig? Mannen min er (foreløbig) ikke interessert i hormonbehandling iform av pergotime pga økt risiko for tvillinger. Da synes han vi får klare oss med de to guttene vi har. Er veldig glad for dem, men jeg ønsker en til!!!!
så gla' Skrevet 23. april 2008 #98 Skrevet 23. april 2008 God morgen! Ikke noe nytt eller spennende å melde her i fra, men vi lå nå på side 2, og det kan vi jo ikke ha noe av;-) Mortine; Begynner å bli rene eksperten her. I løpet av siste uka har jeg kommet frem til at jeg har det meste. Bl.a. lavt stoffskifte, endometriose og PCO. Huff og huff for en skjebne *flire* Men, formen er bedre i dag, og ikke så vondt. Skal likevel levere en urinprøve for å sjekke om det kan være uvi ute og går. Så herlig at kjærsten din gløder for prøving om dagen. Du skal se spira er i boks nå;-) D&G; Hvordan går det med testinga? Min er fortsatt høy, men i dag var testen litt merkelig...Vanligvis kommer det jo opp to streker på testen, en sterk (kontrollstrek?) og en som har vært litt svakere. I dag kom det ikke opp noen strek i det hele tatt. Men, monitoren var fornøyd den, så det er jo ikke noe mer å få gjort. Er du på dag 12 i dag? Hvordan har det gått med bilkake, har du fått noen mål? VEDR. TRAMPOLINE; Noen som har en trampoline å anbefale? En med skikkelig sprett i? Ellers var vi i går på kattungejakt. Tror dere ikke kattemor hadde flyttet på den, også husket hun tydeligvis ikke hvor hun hadde flyttet den. Hun var skikkelig rar her en times tid og vi lurte på om hun lette etter en kattunge. Kanskje hun trodde hun hadde en til. Da oppdaget vi etter hvert at i kurven var det ingen kattunge. Fant den omsider da:-) Men for ei mor, ikke huske hvor hun hadde flyttet den. Katter kan tydligvis være plaget av ammetåke di også. Hi, hi... Sanna; Så du hadde vært inne på ris og ros og etterlyst terminklubber for 2009. Nå må dem jammen se å svinge seg rundt. Jeg antar at vi er mange som har tenkt å gå over til januarklubben. *håpe, håpe* Fortsatt ikke noe tantebesøk? Fint vær i dag også, men litt skyer her og der. Det er vel bare å nyte goværet i fulle drag, for snart er det visst over. Ha en fin dag alle sammen!
så gla' Skrevet 23. april 2008 #99 Skrevet 23. april 2008 Hei mamma til 2! Sjansen for at det skal bli tvillinger er vel ganske liten, er den ikke? Men hva slags el-tester bruker du da?
Maine Skrevet 23. april 2008 #100 Skrevet 23. april 2008 Så gla; jeg bruker cb-digital. Tester hver morgen og begynte på dag 16. Har lange sykluser. Siste 2 måneder har de vært på 32 dager. Vet du/noen andre om hvor stor skjansen er for tvillinger på pergotime?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå