bomsa Skrevet 15. april 2008 #26 Skrevet 15. april 2008 heisann... En uke til ikm hvis den er nogenlunde i rute da..:-) Har aldri før vært plaget med uregelmessig mens, men man vet jo aldri..:-) Ellers lurer jeg litt på om det var allianse eller vitus apotek som hadde tilbud på digital cb? Finner ikke reklamen.... I morgen skal jeg prøve vannaerobic på manglerud, hvis jeg finner frem da..har stedsans som en...nei hvem prøver jeg å lure...jeg har ikke stedsans... Ellers ønsker jeg alle som skal teste lykke til, og til de som er "ferdig" for denne måneden...see you om the other side...:-D Neste måned blir det full action...he he..
Parasit Skrevet 15. april 2008 #27 Skrevet 15. april 2008 Heisann:-) Melder meg inn her jeg også! - Litamora: ikm 10. april - Elisabeth'77 18. april - kropp: ikm 18.april:-) - Ca lykkelig: ikm ca 20.april - Sanna32 ikm 22. april, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - D&G-the one ikm 4-8.mai (38år, samboer, gutt født 06,Oslo) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai - Ba.rbalala:ikm? - Kiss 10: ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - Orkidè31: IKM? (Samboer, 31 år, ingen barn, bor i Stavanger) - tussemor5: IKM? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten
tussemor5 Skrevet 15. april 2008 #28 Skrevet 15. april 2008 Tjo - ho, bare innom en liten tur for å meddele att vi nå har investert i 2 nye tester og håper at lillegutt sover leeeeeeeeenge i morgen slik at jeg kan få ta meg en test i ro og mak. F...hvis den sliår negativt ut, hadde passet så ypperlig med ett nytt lite gull på vei!!!!!!!!! Kommer tanta til helga tror jeg rett og slett jeg kaster den på dør, for mens på arb helg er ett rent skjært H....unnskyld alle stygge ord, men her lades det vist opp til mens... Apropo tenner...lillegutt sov til 09 i dag uten å lage en liten lyd i natt - deilig, håper det er over for denne gang, jeg derimot må begynne å trå til tannlegen, var på årlig sjekk og gjett hvem som hadde ett STOOOORT hull og må ha bedøvelse og greier, åsså så dyrt som d' er fy f....godt det bare er en gang i året. Til dere som har fått en uinvitert gjest...Jeg er med på en underskrift kampanje for å få henne til å forstå at hun IKKE er velkommen!!!!!! Til dere som er gravid - endelig - LYKKE TIL og kos dere masse - nyyyyyyyyyyyyt at magen skal vokse;) D&G: Vi begynner å roe oss når det gjelder sykdom og barnetenner, verre med de voksnes tenner;) Jeg er helt sikker på at dette er tantes siste på besøk på min 1,5 år!!!!!!!!!!!! Regner med at det blir mye kos framover Kjekt med mye kos nå når våren nærmer seg. Huff, skulle svare på noe mere,me d får komme etterpå. Er blitt "beordret" på kjøkkenet for å lage mat (skal se om vi får kost oss litt i kveld) Ha en super kveld damer
Pappalille Skrevet 15. april 2008 #29 Skrevet 15. april 2008 Kaster meg med her jeg! Mannen min og jeg har ingen barn fra før, men har satt i gang nuh. Jeg fikk besøk fra TR (en av de få forkotelsene jeg tror jeg har skjønt her inne *ler*) i går da, så det ser ut til at april/mai får bli den måneden det skal skje! Dette kan bli en veldig frustrerende affære, siden jeg aldri har hatt regelmessig syklus. Ser for meg mye venting fremover. Pappalille
bomsa Skrevet 15. april 2008 #30 Skrevet 15. april 2008 hei hei, og vælkommen inn..:-D Venting er noe vi håper du slipper, noe sier meg at du bor i oslo så da får du hive deg med på treff i slutten av mai eller en eller annen gang i juni... Man får vel være med på den selv om man er nygravert...eller hur D&G?
Pappalille Skrevet 15. april 2008 #31 Skrevet 15. april 2008 Oj, ja! Jeg bor i Oslo =) Opprinnelig fra Vestfold, og har mamma boende der. (Hendig om sommeren^^) Mannen min er fra Mo i Rana. Ikke _så_ hendig om sommeren.
juliogdesember Skrevet 15. april 2008 #32 Skrevet 15. april 2008 velkommen til dere nye her inne:-) Så gla: hvor mange kattunger ble det? Vi en sterilisert hunnkatt vi. Katter er herlige dyr:- Eller så starter prøvingen for alvor nå i morgen. annenhverdag framover må mannebenet til pers her:-) Håpe håpe at det sitter denne mnd jeg. Hadde vært flott med ett januar barn:-) Tror jeg leste en plass at morgenen er ett supert tidspunkt, da er det visstnok mest "krutt". hehe. blir litt vansklig her i huset med morgen kos før jobb og barnehage. Junioren våkner på slaget seks stor sett hver dag. Noen som har tips til å få han til å sove lenger forresten? han blir fire til sommeren og har alltid våknet så tidlig. Prøvde en periode å legge han senere på kvelden, med det resultatet at han var skikkeli sur på dagtid pga for lite søvn. sov lenger på morningen gjorde hani hvertfall ikke, tenderte faktisk til å våkne før seks i den perioden vi prøvde å utsette leggingen på kveld.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #33 Skrevet 15. april 2008 orkide`31: jeg heier på deg. TR er vel ikke eneste grunnen til at livmorslimhinnen blir tykk og fin. Sågla`: gratulerer med kattepusen. er helt imponert for en skriveglede dere har..... var jo et helt takras med innlegg å lese igjennom. jeg har forresten vært i bassenget og trent litt innaktive bekkenmuskler i kveld. må vel gjøre alt jeg kan for å beholde de små musklene som er der he he
gima Skrevet 16. april 2008 #34 Skrevet 16. april 2008 Heia alle sammen Myrtel- Takk skal du ha! Jeg er spent selv, men har ikke tatt test i dag heller.... Føler at mange av symptomene mine har forsvunnet de siste dagene. Har liksom fått nye?! For 1 uke siden hadde jeg kvalme og sure oppstøt og masse mensmurringer- nå er jeg hormonell, er trøtt og er bare tung nederst i magen + at det stikker en del i lysken (klarer visst ikke å forklare så godt). Har noen opplevd slikt tidlig i et svangerskap? Har ingen, absolutt ingen, tegn til TR heller. Lykke til med bekkentreninga! Rose:)- jeg kan godt tro at det er bedre å ha sex om morgenen når man prøver. Sist ble jeg gravid i 1 pp, og hadde sex en gang rundt el- samme dagen som jeg testet kl 08.00! Ha en fin dag alle sammen! I Stavanger skinner sola, men det er kaldt...
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 16. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 16. april 2008 god morgen jenter:) GRATULERE MED DAGEN, GRATULERE MED DAGEN, GRATULERE KJÆRE DOTTEN, GRATULERE MED DAGEN:) HIPP-HIPP HURRAAAAAA:) Da er mitt nye leketøy aktivisert:)Håper nå at jeg kan få en orntlig oversikt over den tullete syklusen min. Humøret er på topp! strålende vær ute, er alene med Turbo på jobb i dag så nå har jeg lurt ei venninne med på trilletur til Plantasjen èn times tur herifra:) VÅR;VÅR;VÅR;) Orkidè31: Hmmmmm, d høres jo virkelig ut som om at d er avlegger på gang. Når tester du? tretthet, stikking i lysken(livmoren som vokser) ømme boobs, murringer og et forferdelig tempramang har vært mine sympt... SÅ TEST I VEI:) Sanna: var d du som lurte på m grav-test på tilbud? Tror d er på d apoteket viritus? tilbudet varer rem til noen dager ut i mai om jeg ikke husker feil. Mortine: har du teste nå da? SÅÅÅÅÅÅ spent:) Dotten:Håper du fikk frokost på senga:) Da er d bare å hive innpå m pergo, hadde du bivirkninger av de? Velkommen til du nye(husker ikke nick i farta! Du får bli med på treff neste gang:) Jeg håper jo at både prøvere OG graverte møtes på treff. Er ikke dere andre enig? TREFF I EN PARK I OSLO LØRDAG 31.mai 14. eller 21.juni Skriv dere på og skriv datoene som passer best bak:) D&G-the one (kan alle lørdagene) Snorkefrøken: Hvordan var fredagen? God mat og masse kos:) Holder du Mr. Mooody våken om natten ennå? Så glà: så pusen fikk bare èn,allt bra med de? så bra da for da slipper dere å stresse med oplassering:) Har du hentet leketøyet ditt? Forstod ikke først hvorda jeg skulle aktivisere den for riktig tid. Blooooond:) Men forstod etter hvert at d måtte jeg gjøre om morran......(bare et lite tips) 1. sommerdag var d d het ja,daaaaaaaa......takk:) Og til dere alle andre: Riktig fin fin dag:)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #36 Skrevet 16. april 2008 Orkidè31: jeg hadde en slags press/tyngdefølelse helt nederst i magen lenge før IKM (over en uke før). var såppass sterkt at det ikke gikk å overse det. hadde også 4-5 dager med mensmurringer fra dagen før jeg skulle ha hatt den og i dagene fremover. ellers så var jeg sur og hadde overhodet ingen følelse av å være gravid (noe dere sikkert merket her inne he he). kveldstrøtt og en smule kvalm hvis jeg ikke fikk lagt meg når jeg trengte. noen dager etter IKM begynte stikkingene i magen. spesielt ved brå bevegelser og hvis jeg strekker meg. ellers oppblåst i magen så det rakk. noen dager med løs mage før det gikk over til nærmest forstoppelse. men jeg var 100%sikker på at jeg ikke var gravid. det var jeg sist jeg ble gravid også. alle 9pp var jeg helt sikker på at jeg var gravid. den 10.pp var jeg bare sur, var så sikker på at det ikke hadde klaffet at jeg giddet ikke å teste før jeg var en uke over tiden. så det er visst en ting med meg der. når jeg er 150% sikker på å ikke være gravid så er jeg visst det. må du skrive her inne omtrent før du informerer mannen etter du har testet he he, vi holder på å dø av nysgjerrighet her. PS: nå er jeg glad vi fikk penger igjen på skatten. har bare sofaen og et lørv av en lenestol i stua. så når pengene kommer i juni skal jeg dra på butikken og investere i to stk meget ryggvennlige lenestoler med forskammel. tror det blir en smart investering. da kan jeg sikkert holde meg i sittende stilling lengre i løpet av dagen. og det er jeg nødt til hvis julegaveplanen skal holde. talte opp i går, har 7 stk voksenlester, der et par er str 47(!!) å strikke til jul. + 8 stk barnelester med navn rundt leggen. alt fra str 25 - 37. nå holder jeg på med par nr 2. da er det jo bare 13 par igjen............................JIPPI............... IKKE NÅ ARBEID NEI!! ved nærmere ettertanke burde jeg kansje kjøpe noe isteden... he he bestille fra ellos hørtes med ett ganske lokkende ut.
Dotten Skrevet 16. april 2008 #37 Skrevet 16. april 2008 Hei! D&G: Tuuusen takk. Ja, ja. Så ble jeg enda et år eldre da He, he. Gammal skjærring Fikk nok ikke frokost på senga, da snuppa kom tuslende i 3-tiden i natt, og lå å sov så søtt ved siden av, så det var bare listing rundt på soverommet i morges. Jeg dro avgårde først, og de andre dro etter meg.... Men jeg får vel gave når jeg kommer hjem i dag! Deilig med sol og vårfølelse i dag ja. Dere får kose dere på trilletur Gyn-damen min ringte meg tilbake i går kveld, og hun skulle sende meg en resept hun Er litt usikker om jeg hadde bivirkninger, fordi det man bl.a. kan få er hodepine og svimmelhet, men det kan jeg ha ved vanlig mensen også, så vet rett og slett ikke! Ellers får du ha lykke til med monitoren din, og håper det hjelper deg til en liten spire NÅ!! Orkidè31: He, he. Jeg jukser litt vet du. Leser igjennom alle innleggene og noterer litt stikkord. Siden jeg har blitt såpass gammel, så klarer jeg ikke å huske alt "utenat" vet du.... Og så få du jammen se til å teste snart. Du er langt over ikm, har masse symptomer på spire osv. Skjønner du ikke vil bli skuffet, men kom igjen da Så gla': Så det ble bare en? Mulig den er litt fortidligfødt, og at det kommer et par til om noen dager... Om det er mulig da! Grattis med en liten pus da! Sanna32: Det er Vitus-apotekene, og jeg tror tilbudet gjaldt til 4.eller 5. mai eller noe sånt. Håper du får stabilisert syklusen din nå, og at spiren sitter i neste pp!! Parasit: Velkommen Litt av et nick du har Pappalille: Velkommen til deg også! rose: He, he. Dere får kose dere masse de kommende dagene, og tipper din kjære ikke akkurat er lei seg for det Når det gjelder hvordan å få de små til å sove lenger, har jeg ikke noen gode råd. Hører liksom det samme fra alle, at det hjelper ikke å legge dem senere på kvelden. Da våkner de gjerne enda tidligere. Vi får håpe det går seg til, om ikke annet så kommer han til å sove lenge når han blir tenåring... he, he... selv om det er liiit lenge til da Ha en toppers dag i dag jenter. Så skravles vi. Vet ikke om jeg rekker innom noe mer i dag! Hei og hopp!
Mortine Skrevet 16. april 2008 #38 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer så mye med dagen Dotten!! Håper du får en fin dag!!! D&G:jeg testa i går, negativt. Det må være noe annet som plager meg. Skal til gyn i dag. Er spent og nervøs. Rose: Vi har også en sånn morgenfugl...spesielt i helger og ferier, men som regel ellers også. Jeg har også erfart at det ikke funker å legge henne senere på kvelden, men jeg har merket at hun ofte sover lengre hvis hun sovner tidligere på kvelden. Da er hun mer avslappet og sover bedre. Så de kveldene hun er rolig, avslappet og trøtt og sovner tidlig, gir gjerne litt bedre morgener. Det er så fort gjort at hun er oppe akkurat litt for lenge slik at hun blir overtrøtt og da blir hun anspent og våkner tidligere. Vi bestilte ringer i går! Fine ringer! Gleder meg. I morgen etter jobb reiser kjæresten og jeg til Geilo sammen med ei venninne av meg. På fredag kommer flere venner oppover. Vi har leid ei hytte og på lørdag skal vi gå Skarverennet. Det blir sikkert fint! En veldig bra ting der oppe er at det er kjempesalg på sportsklær og utstyr der fra torsdag til søndag. I fjor gjorde jeg noen kupp (Bergans skidress til frøkna- 100kroner!)og det har jeg tenkt å gjøre i år også!! Spent på resultatene dine Så gla'. og om legen fortsatt er gnien med resepten. ha det bra så lenge!
så gla' Skrevet 16. april 2008 #39 Skrevet 16. april 2008 God formiddag! Jeg vil også ha sol....det er så vidt den kan skimtes inni mellom, så får håpe den kommer etter hvert;-) Mortine; Nå sitter jeg med litt dårlig samvittighet fordi jeg fikk deg til å teste....Dumme sykluser og tanteskremsler. Håper det går bra hos gynekologen i dag. Lykke til! Dotten; Så bra at du nå har fått dobbel pergo-kur. Håper den greier å jage tanta langt vekk:-) Og lykke til med tannlegebesøk og snuppa. Håper det går greit. Jeg hater tannleger, og aller mest å måtte gå dit med ungene. Det er det stort sett pappan eller andre som må ta...pysete ja... OG - GRATULERER MED DAGEN :-D Kassi; Det lover jo godt at dere ikke har måtte slite for å få de to første. Krysser fingrene for at det går litt kjapt denne gangen også. Det er så alt for mange "slitere" her inne nå synes jeg. Jeg har en gutt på 18 og ei jente på 12 år. Ellers kan du lese i profilen min om prøvingen som startet høsten 2005. Myrtel; Jeg misunner deg virkelig ikke de bekkenplagene. Du må være flink og ikke gjøre ting som provoserer det mer enn nødvendig da (usj, vet det er vanskelig når det egentlig krangler samme hva en gjør og ikke gjør). Men, trening i vann er jo deilig. Når bekkenet mitt er kranglete bruker jeg å legge meg i badekaret. Det er beste medisinen her. My; du har vel fått mensen etter pilleslutt? Orkidè; TESTE DA;-)) Tangotrening høres moro ut. Jeg har prøvd å få med sambo på salsa, men det viste seg å bli vanskelig. Tussemor; TESTET??? Sanna; Så fint at du testet negativt her da:-) Godt å vite at hcg er ute av kroppen nå, og at neste gang du brenner av en test og den er positiv, ja da er det fordi du er gravid igjen. Selv om du venter tantebesøk om en uke, er det jo fortsatt håp;-) rose; jeg kan signere på at morgen-sex gir resultater. Da jeg ble gravid sist hadde vi sex kun en gang rundt EL, og det var på morgenen på dag 15 eller 16. Ble veldig overrasket da IKM kom og ikke noe tantebesøk ja;-) Men, er jo ikke så enkelt med denne om kosen om morgenen nei. Uansett, dere må bare stå på nå! Lykke til! D&G; Da er det nye leketøyet på plass her i heimen også.. Hi, hi...jeg har lest bruksanvisningen og skjønt det at jeg må vente til i morgen med å slå den på. I hvert fall trykke på den m-knappen. Blir spennende dette. Sikker på at du får positive utslag nå. Da er det bare å stå på. Har lest at mange får høy fertilitet fra de begynner å teste...kan bli slitsomt dette, men vi får håpe det er verdt det ;-) Håper dere får en fin trilletur. Jeg skal også på plantasjen i dag, men jeg slenger meg nok som vanlig i bilen.... Jeg venter på tlf fra gynekologen i dag. Spent på resultatet av de siste progesteronprøvene, og den videre veien. Egentlig kan det være greit med en lap. Tror jeg har nevnt det tidligere (for lenge siden) at jeg noen ganger får forferdelige smerter i underlivet. Anfallene varer 1-2 timer, også er jeg slått ut i nærmere 3 dager etterpå. Helt siden jeg var 22 år har de sagt det er nyresten, uten å kunne dokumentere det, men etter at jeg begynte å EL teste og følge syklusen nøye, har jeg jo funnet ut at anfallene ofte kommer rundt EL. Jeg har bedt om utredning for endometriose, men det trodde ikke gynekologen noe på. EL kunne være vondt nok det...Åh, jeg liker henne absolutt ikke. En lap vil i hvert fall kunne bekrefte eller avkrefte mine mistanker, og det er jo fint å få blåst rent egglederene også. Har nok samlet seg masse gruff der opp gjennom årene ;-/ Ellers er alt bra med kattemor og barn. Det ble bare et ja. Godt mamman er veldig leken av seg. Jeg tenker det blir liv likevel etter hvert jeg:-) Også må jeg få ønske Pappalille og Parasit velkommen til oss! Lykke til med prøvingen. Håper spira sitter raskt:-) Vi begynner å bli en riktig stor og go gjeng nå:-) Moro! TREFF I EN PARK I OSLO LØRDAG 31.mai 14. eller 21.juni Skriv dere på og skriv datoene som passer best bak:) D&G-the one (kan alle lørdagene) Så gla' ( lørdag 31.5 eller 14.6 passer bra *S*) Ha en riktig fin dag alle sammen!
gima Skrevet 16. april 2008 #41 Skrevet 16. april 2008 Siden dere maser sånn så har jeg testet. Måtte hjem nå allikevel for å ta imot en som skal noe branninspeksjon her... Testen var self negativ. Testet bare med en sånn billigstav- er jo litt økonomisk også. Fremdeles ingen TR. IKM ja- har jo null peil på når den er var men tipper at det var nå på søndag / mandag som var eller at det er i morgen / fredag. Regnet ut i fra når vi hadde sex, og når jeg tror jeg hadde el. Lørdag 29 fant jeg sånn blankt slim som jeg kunne dra i, mens torsdag den 3 fant jeg et slags slim med noe brunt i.... Ikke så tøyelig på en måte, men masse. Nettopp begynt prøving så dette er min første erfaring med jakten på el slimet. Når syklusen er ok igjen skal jeg begynne å teste. Tips til hva jeg skal gjøre nå? Bare vente tenker jeg... Gratulerer med dagen Dotten! Håper du får en fin dag. Mortine- synd du testet negativt. Kanskje det kan være noe annet som plager meg også? Lykke til hos Gyn uansett. Kan være greit å ta en sjekk. Myrtel- da var det altså negativ test nå i formiddag. Testet ikke du sent (6 dager over IKM) positivt nå? Jeg kan jo ikke gi opp håpet så lenge jeg kjenner det jeg kjenner og ikke har fått mens. så glà- spent på resultat ja. Det hørtes ikke godt ut med de smertene rundt El. Jeg har heldigvis aldri hatt noe sympt på hverken TR eller el. Snorke frøken- hvor lenge etter IKM testet du positivt? Jeg kan visst ikke gi opp håpet. Jeg klarer ikke å huske alle enda. Blir bare bedre og bedre kjent med dere etterhvert da. Skal prøve nedskrivningsmetoden en anna dag- ikke så dumt det der. Tusen takk for støtten! Det er godt og oppmuntrende å være her på denne tråden.
gima Skrevet 16. april 2008 #43 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde noe brunt slim mandag og tirsdag. Bare bittelitt på papiret. Visste ikke hva det var- og vet jo fremdeles ikke. Men, virker jo ut som et godt tegn da. Jeg får vente å se. Åååå denne ventetiden!
Mortine Skrevet 16. april 2008 #44 Skrevet 16. april 2008 Spennede Orkide!!! Snorke-frøken: Da jeg var gravid med datteren min var jeg i topp form alle dager, dagen lang. Men jeg var endel kvalm på kveldene og nettene! Blir ofte det når jeg er sliten. Når det gjelder bryllup og TR, så skal det etter mine beregninger gå fint- hvis ikke det blir sånt voldsomt hormon-tull her da! Så gla': ingen grunn til dårlig samvittighet!!!!Jeg hadde nok testa uansett jeg! Enig med deg at det kan være greit å sjekke med lap.Jeg har gjort det en gang for over 10 år siden da jeg (som nå) gikk med smerter. Da var jeg langt mer beskjeden og tålmodig så da gikk jeg lenge med smertene før jeg gikk til lege. Nå er jeg rimelig utålmodig og vil ikke gå å vente!! De fant antydning til endometriose/sjokoladeblemmer den gang, men etter at jeg fikk vesla har jeg ikke kjent noe sånt-før nå. Uff, her skriver jeg i arbeidstiden igjen-snakk om arbeidsmoral!!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #45 Skrevet 16. april 2008 Orkidè31: jeg skulle ha TR på dag 21 (har så kort syklus ja), testet svakt positivt på dag 27, og sterkt positivt på dag 30. har du tempet? min temp steg like før IKM også, ikke bare til EL.
tussemor5 Skrevet 16. april 2008 #46 Skrevet 16. april 2008 Svarte, da har også jeg testet NEGATIVT for ente gang, så nå er det vel igrunn bare å vente på at denne arbeidshelga også blir ødelagt av TR (får slike sinnsyke smerter så det eneste jeg makter er å ligge rett ut første døgnet)...sukk...gubben holdt på å le seg i hjel da jeg kome hjem med 2 nye tester i går, han lurte på om jeg ikke kunne vente noen dager å se, lik at jeg ikke skulle bli skuffet, men har ikke tålmodighet til slikt når det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ viktige ting å finne ut av...argh...ja,ja,ja...vi ble enige om det da at etter mens er det bare å hive seg rundt daglig slik at det bare må klaffe rundt neste EL når nå enn det måtte være....sukk,ja,ja...får kompensere med en sykkeltur el noe i kveld når vi kommer hjem. Dotten: Grattis med dagen!!!!!!!!! Håper virkelig du blir årntlig vartet opp. Snork frøken: Satser på at du slipper unna kvalmen og snart får noen gode netter. Mmmmmmmm pitabrød med salat og kylling hørtes nydelig ut, rett og slett..... D&G: Funker leketøyet ditt???? Er det sånn greie som man skal tisse på hver morgen eller???? Har relativt dårli peil (litt despo her nå, ja) Skal til Tyrkia i september og kunne gjerne tenke meg å være over de 3 første usikkre mnd før vi reiser. Var på malta da jeg gikk med junior og var 5 - 6 mnd på vei, helt perfekt!!!!!!! Så gla: Tenk en liten puse baby, så nydelig - Grattis. Håper virkelig alt årner seg for deg snart. Å, du ang disse legene og gynekologene: IKKE GI DEG - STÅ PÅ KRAVENE. Som en sykepleier sa til meg etter at jeg ble operert for polypper etter fødselen min (vel og merke over 1 år etter fødselen fordi legen ikke tok meg seriøst); man skal alltid høre på pasienten for pasienten har som regel rett!!!!!!!!!!!! Stå på!!!!! Nei, får hvile litt nå mens junior sover. Kanskje disse forbaskede mens murringene (som jeg har kjent på til og fr i snart 2 uker) gå over - slitsomt....Ikke meningen å syte så mye, men er bare litt frustrert om dagen. Ha en super dag folkens
Gjest Skrevet 16. april 2008 #47 Skrevet 16. april 2008 Joda, har jo hatt p-pillemens (den vanlige når man har pillefri uke) siden jeg sluttet på pillene, men den teller jo strengt tatt ikke. Skulle gjerne hatt den ordentlige mensen jeg, så jeg kunne føle at ting var i gang igjen... men jeg er nok bare litt utålmodig, hehe, så jeg får nok bare vente en stund til! Og så ønsker jeg dere som har vært her litt lenger enn meg masse lykke til med å IKKE få TR, og at det er en fin grunn til det! Dotten: Gratulerer så masse med dagen! Håper du får en fin dag! Så gla: Og gratulerer med liten pusebaby! Kattunger er det vakreste jeg vet!
gima Skrevet 16. april 2008 #48 Skrevet 16. april 2008 Enda en som tester negativt- jeg føler med deg tussemor! Myrtel- nei, jeg har ikke tempet. Vet ikke hvordan det foregår en gang. Skjønner jo at det har noe med måling av kroppstemperatur å gjøre, men.... Kan man merke at man har høyere temp? Jeg følte med sjuk, lett febersjuk, igår. Frøys som en tulling når jeg skulle legge meg til for å sove. Kan være at håret ikke var helt tørt da. Måtte ha på meg tjukke ragger. Hvis man leter, så finner man. Kan jeg være innbilt gravid? Har jo hørt om det. Men nå er jeg bare så forbaska lei at jeg gjerne skulle sett at TR kom. Vi har jo ikke prøvd "på skikkelig" denne mnd. Jeg vil bare ha noe å forholde meg til. Arbeidsmoral ja- hva er det for tiden? Jeg sitter hjemme og "jobber" nå. Har heldigvis alle tilganger. Jeg føler meg så selvsentrert- skriver jo bare om meg selv. Skal slutte med det når jeg får en avklaring her. Det er bare så godt å høre hva dere andre tenker om det jeg går gjennom for tiden. Sambo skjønner jo ingenting. Stakkars gode mannen min!
Mortine Skrevet 16. april 2008 #50 Skrevet 16. april 2008 Hei igjen. Nå er arbeidsdagen ferdig og det er også besøket hos gyn. Jeg er letta! Må innrømme at jeg har vært ganske engstelig i de siste dagene, men alt så helt fint ut. Cystene var borte. Forklaringen på både vonde pupper og vondt i underlivet var nok at cystene hadde sprekt. Den ene hadde vært ganske stor og det kunne merkes godt. Deretter har de ligget i bukhulen mens de har blitt absorbert av kroppen-dette forklarer murringene og smertene. Da får vi håpe at dett var dett! Nå får vi bare se framover og ikke engste oss mer..bare slappe helt av ....ikke tenke på el og ikm.....hahahaha! Det er jo lov å prøve iallefall! Nå gleder jeg meg til deilig middag som kjæresten har laget:laks og grønnsaker bakt i ovnen. Snuppelura bare eeelsker fisk- spesielt hvis den er rosa! Ha e fin ettermiddag og kveld jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå