Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest at den ikke var så veldig stor, men skal ikke si sikkert. Hvis du begynte på dag 16, har du kanskje begynt for sent? Men, vet også at den ikke slår ut hos noen, selv om de har el. Jeg tror fertilitetsmonitoren til cb er mer fintfølende, det kan jo være et alternativ. D&G fikk ikke positive el-tester (cb), men bruker nå monitoren. Blir spennende å se om den slår ut, noe jeg sikkert tror den gjør:-)

Skjønner i hvert fall frustrasjonen din. Jeg er frustrert fordi el-testene har vært positive i 5-6mdr, og jeg vet vi har truffet, uten resultat. Er til å bli smårar av. Er det første mnd du el-tester? Og du, kan jo hende du får postitiv test i løpet av de neste dagene da. Krysser fingrene for det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle!

Jeg har ikke vært så flink å skrive - travelt på jobb og ellers går det i 100 :) Men jeg er innom og leser litt og det er veldig hyggelig å lese om hvordan det går med dere!

Vi er i en liten boble hva angår prøving... Sluttet på cerazette for 10 dager siden og hadde tenkt å vente til TR kom for å ha litt kontroll både på EL og IKM. Klarer likevel ikke å la være å tenke på at det kan jo kanskje gå denne mnd... Hmm.. Hva om vi "kaster bort" en sjanse ved å ikke prøve? Var i London i helgen og tror kanskje jeg hadde el lørdag/søndag pga slim.. Fikk det så for meg at EL kommer et par dager etter slim og startet el-testing mandag ettermiddag. Tullete skrulle. Svak strek mandag og tirsdag ettermiddag, ingen i dag tidlig. Tenker at jeg var nok litt sen med å teste og at EL var i helgen. Bommet altså på denne mnd.

Noen med erfaringer på EL-tester med avtagende styrke på teststreken? Betyr det at EL har vært?

Blir jo litt tullete av dette. Hadde bestemt oss for å ta det med ro til TR kom og så går jeg hen og blir lett småpanisk :) ajajaj...

Måtte bare lufte hodet litt.. :)

Uansett, Vestlandet bader i sol, livet er herlig så ingen grunn til ikke å smile!

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Da har jeg for første gang funnet EL-jenter:)

Helt merkelig å se d egget komme frem på monitoren, og så greit dette er. Hadde ventet at jeg skulle ha "level" 2 i noen dager til (d er 3 level, gikk opp til 2 i går og så til 3 igjen i dag)

Heldigvis fikk vi lagt inn en aksjerunde i går kveld, den lå langt inne for Helten jobbet til langt på kveld og jeg hadde i utgangspunktet sovnet. Men er jo ikke vanskelig å be da i disse babylagetidene;)

Mamma til 2 g: Som Så glà har skrevet her tidl i dag, har jeg aldri klart å finne EL- med CB digital. Har desv kastet bort en god tusing på d prosjektet. Men gravid har jeg blitt (mistet desv) og nå ENDELIG kan jeg skryte på meg å ha funnet egget:) Jeg invisterte i en monitor nå sist gang tantekreket kom, noe jeg ikke har angret på:)

Så glà: huff, lykke til hos legen. Om du har fått uvi igjen kansje du skulle prøvd d Mortine gjorde? Akkupunktur?(teflonhjerne)

Du fikk rett, max i dag på monitoren:) Som du vet fikk jeg opp 2 streker på pinnen i dag, men er jaggu med ikke sikker på om at jeg gjorde d i går......

Vel her sitter jeg da, fikk murringer i går og har d fremdeles. Har jo hatt d før men ikke tenkt at d er pga EL......

Må dette ende opp med spire jenter! Helten er booket for kvelden i hvertfall;);)

Sanna: tror jeg trenger noen expert tips av deg ang kakepynting.... Tekster deg senere:)

Ellers så må dere ha en flott dag jenter!

Litt godværs-skyer her i dag, men er hjemme med sykt barn i dag så da er d helt greit:)

Noen som har IKM i disse dager? Noen som ha testet? SLADDER mottas med takk;););)

Skrevet

Nå var det jaggu meg godt å sette seg ned litt helt sånn i ro og mak. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen går på fullt, så da føles d jo som om at jeg har gjort litt i dag også..he.hehe...gullet sover så søtt og godt - håper det varer ei stund til....

D&G: Spennende med El i dsg,nå sitter spira som ett skudd skal du se!!!!!! Åh, spennende,spennende,spennende......begynner så smått å glede meg til ny pp også håper jeg spiren vår sitter som ett skudd denne mnd også!!!!!!!!!!!!!!!

Så gla: Ja, selvdiagnostisering er fantastisk. Tror jeg har vært gjennom det meste selv også...knis....spesielt da jeg studerte...hehehe...huff, så syk jeg var da, igrunn rart jeg fremdeles er i live...ler littt enda....har igrunn ikke blitt noe bedre etter at jeg begynte å jobbe heller,sukk, da jeg gikk gravid med gullet mitt jobbet jeg på gyn...huff og huff, den avdelingen ligger i samme korridor som føden - herregud så mye rart jeg gikk gjennom da gitt, utrolig at jeg fikk ut den ungen i det hele tatt uten de alt for store komplikasjonene..hehehehehe...gikk forbi føden her om dagen å hørte en nyfødt liten baby gråte...sukk...der begynte d jaggu meg å klø noe voldsomt i livmora og eggstokkene hoppet om kapp....;)Håper du slipper unna UVI uansett, d' er så kjipt.

Mamma til 2: Huff, stakkar deg, skjønner skikkelig godt at du er fortvilet altså!!!!!!!!!!!! Jeg vet ikke så mye om dette med hormonbehandlingen,men jeg tror det de sier er at det er økt sjanse for fleerlinger,men det betyr ikke at sjansen er så alvorlig stor heller. Det er bare det at det er kun dem vi hører om i media og da føles det som om at nesten alle som får hormonbehandling får flerlinger. Jeg mener vistnok at det er ett mindretall. Selv om vi ikke går på hormoner driver jeg å forbereder meg ppå at vi trolig får tvillinger ved en evt ny graviditet, men det er fordi det er så sinnsykt mye tvillinger på min side. Mannen min nevnte på at det er noe tvillinger langt ut i slekta hans også...Skulle gjort seg med tvillinger, da blir det teksas her i huset. Gullet mitt er allerede super sjalu, så jeg ser ikke for meg at det blir noe bedre om han må dele på 2 andre hver dag....blir vel barnehage på han da gitt....håper spira sitter snart hos dere, det hadde vært så utrolig flott, har en følelsa av at du fortjener det kjempe masse på lik linje med ett par av de andre her inne også;) LYKKE TIL

Mortine: Den kaka smakte hav....hehehe,men den var rå lekkert pyntet, med krokan rull som hjul, vinduer med vindusvisker på tilhenger å greier og greier...Må bare le, stakkar dame. Gjort seg så flid med den også smakte den pyton..hehehe....

Ellers er det ikke så mye nytt som skjer her. Vi har ett nydelig vær, så kanskje det blir en fjelltur på meg litt senere, får se hvor seine vi blir i byen. Virker som gullet har tenkt å sove lenge i dag - det, liker jeg godt;)

Nå skal jeg bare nyte å føle at jeg begynner å bli vår yr...hehehehehe....

Ha en strålende dag damer

Skrevet

D&G; Du er heldig som har en mann som står på da, selv om han jobber lange kvelder. Her i huset er vi ganske drit leie....men, tar seg kanskje opp.

Kassi; koselig at du stikker innom. Sånne el-tester med streker som må tolkes har jeg aldri fått ordentlig utslag på. Prøv cb sine:-) Og du - en kan bli smårar av mindre:-) Hvis det er en trøst, er vi mange i samme båt. hi, hi...

Ellers lurer jeg på om det er noe feil med lista vår. På de to siste (?) har noen fallt ut (?) Tar ned den som ser mest komplett og riktig ut jeg, så får dere heller gjøre tilføyninger/endringer:-) Ha en fortsatt fin dag!

- Litamora: ikm 10. april

- Elisabeth'77 18. april

- kropp: ikm 18.april:-)

- Ca lykkelig: ikm ca 20.april

- Sanna32 ikm 22. april, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms)

- Kiss 10: Ikm i månedsskiftet april/mai

- linnemor:) IKM ca 1.mai?

- Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold)

- anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre)

- Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07)

- Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud)

- mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold)

- rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag)

- D&G-the one ikm 4-8.mai (38år, samboer, gutt født 06,Oslo)

- BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen)

- så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til)

- Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Underveis.dk: ikm ca 15. mai

- tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen)

- Ba.rbalala:ikm?

- Godiva mamma til 2 jenter?

- Orkidè31: IKM? (Samboer, 31 år, ingen barn, bor i Stavanger)

- *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo)

- Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet)

Gravide:

- Skrekkblanda fryd, term. 1. sept

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- Snart 4 barn? termin 22.nov

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold)

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

TREFF I EN PARK I OSLO LØRDAG 31.mai 14. eller 21.juni

Skriv dere på og skriv datoene som passer best bak:)

D&G-the one (kan alle lørdagene)

Så gla' (lørdag 31.5 eller 14.6 passer bra *S*)

Sanna32 (kan sikkert alle dagene)

Pappalille (31.mai el 14.juni)

Dotten (31. mai el 14. juni)

Skrevet

Hei

Stikker innom for å si at det går fint med meg. Har hatt det veldig nervepirrende i starten... Følger med dere på bli gravid, og håper flere kommer seg videre til 1.trim.

Dere er flink som holder dere oppdatert på hver enkelt, og kommenterer...jeg for min del har liten kortidshukommelse, og ville nok brukt en time på å få det til. Men, jeg følger med, no blir sittende!!!

Fra nå av blir det vel 2009 babyer på de neste som får to streker på testen... lykke til, ønsker dere virkelig å få drømmen oppfylt!

Ps. Ul viste et bankende hjerte, og er blitt lovet den tetteste oppfølging som noen kan få uten at det er funnet noe galt i svangerskapet. Det er deilig å vite, for å kunne forebygge en lik hendelse som i desember.

LYKKE TIL VIDERE!

Skrevet

Tjo hei:)

Nå har snille-snille Sanna32 vært innom med den kule bil-kake-forma. Og hun har til og med sagt seg villig til å hjelpe meg med pyntinga.,

Phuuuuu, jeg føler meg virkelig heldig:) Er ikke flink og fantasifull når d gjelder pynting av kaker gitt.....

Hmmmm, bra el dårlig med rosa i el-slimet(sorry detaljer)

Vel alle de planene vi hadde i kveld etter kl 1900 er kansellert, her skal d lages baby!!!!!!

Mortine: Har fått tips om å bruke den langpanne kaka til toro, så jeg håper at d funker:)

Har ikke peil på grill. Men ifølge Helten er Weber-griller i porche-klassen og finnes i alle størrelser og varianter+ prisklasser. Nå er d slik at bestisen til Helten har en Weber m 2 brennere.....vips så hadde vi med 3 brennere....Gutta fra kalkutta:)

Så glà: hvordan går d snuppa mi? fått noen fornuftige svar på ting og tang? *klemme*

Skrevet

D&G; rosa el-slim er det beste du kan få (tror jeg, og nå er jeg ganske sikker). Ikke la det bli for sent i kveld. Rosa el-slim er når egget løsner. Du har kanskje el nå. Men, dere la jo inn aksjer i går, så dere ligger godt an. Heier på dere!!! HEIA, HEIA, HEIA, HEIA, HEIA, HEIA

Her er det ikke noe nytt. Får svar på urinprøven i morgen. Den ble satt til dyrking. Og, i morgen er det til riksen med sambo og svømmerene hans (stakkars, tror ikke han synes det er noe gøy), og etterpå skal jeg til gynekologen. Ja i morgen går det slag i slag. Forhåpentligvis et steg videre i utredningen:-))

Skrevet

Jag får melde mej in här.

Bor i Oslo och blir 35 i maj.

Hade en SA i helgen och ryker därmed tillbaka till start.

Har inga barn från förr, bara hund...

Skrevet

hei ville bare si at jeg har vært innom å lest hver dag:-)

Er bare så sliten for tiden. Men håper at vårsola gir mere energi.

god kveld til alle.

Skrevet

Oi oi oi snorke-frøken...no blei jeg bra skremt et lite sekund. Så utrolig deilig at det var i orden likevel. Vi orker ikke slike ekle blodtilløp... Krysser fingre for at det ikke skjer igjen.

Dolce: lykke til med spirelaging i kveld. Den sitter no skal du se. Og lykke til med kakelaging og bursdag for Turbo.

Var kommet så mange innlegg...ikke fått lest gjennom skikkelig. Vært opptatt med motevisninger i anledning jobben. Hatt mange søte små modeller som har sjarmert alle som såg på. No må det bare bli knallbra salg på butikken min i morga... Hehe!!! håpe håpe...

Ha en flott kveld... Klemme...

Skrevet

Så gla....Ja jeg har etterlyst terminklubber for 2009...synes det er viktig å ha slike grunnleggende ting på plass før man blir gravide..:-D

Ellers så får dere andre kose dere max...jeg hadde skrevet et slikt fint "dotten" innlegg men klarte å slette hele greia..:-(

Så takk og hei...får prøve igen i morgen..he he

På Mensfronten er det enda stille...

Skrevet

Hei Snorke-frøken! Huff og huff, hva en skal måtte igjennom. Det var sikkert en vond påkjenning, og skjønner at du er bekymret nå. Så godt at det likevel gikk bra. Er det lenge til du skal tilbake på ul? Kunne de si noe om hvor blødningen kom i fra? Nå må du stelle ekstra godt med deg selv og lille spiren, og ta det veldig med ro da. Prøv å slappe av og tenkt på at det for 98% går bra. Jeg er sikker på at du er en av dem. Det fortjener du virkelig! Ha en fin dag *klemme*

Skrevet

God morgen jenter! Tenkte bare å skrive noen ord mens jeg venter på at resten av gjengen våkner. Sitter her med kaffen og nyter stillheten:-) Har for så vidt gjort det en time allerede, med unntak av at jeg igjen måtte på "kattungejakt". Kattemoren har mast i flere timer på morgenkvisten, og kl 06 orket jeg ikke maset mer og sto opp. Igjen var kattungen "borte", og kattemor vimset rørete mellom soverom og stua helt til jeg ble med, og vi begynte letingen. Hun var mest oppsatt på klesskapet inne på soverommet vårt, men der var det ingenting. Fant kattungen i en kommodeskuff inne på snuppa sitt rom til slutt, men det tok litt tid. Den nest nederste skuffen sto oppe, og jeg løftet først bare på litt klær, men ingen katt. Det var ikke egentlig så mange steder igjen å lete, og jeg tenkte jeg måtte ha oversett den. Og ja da, for plutselig piper det fra kommoden. Kattungen lå i nedereste skuff som var lukket...Dumme katt, at hun ikke kan huske hvor hun legger barnet sitt da. I dag gjør jeg i stand til dem på badet i kjelleren og lukker døra. Er jo umulig å holde alle dører lukket i resten av huset, og hun er kjempekjapp med å stikke avgårde med kattungen i munnen. Er jo vanlig at de flytter på dem da, men som regel husker de jo hvor de legger dem. Aj, aj...ammetåke ja:-)) Kattungen er forresten veldig søt, og i går åpnet den øynene.

Nå må jeg snart hive meg rundt her. Har mye på programmet i dag. Om en time reiser vi inn til Oslo på riksen, hvor sambo skal få sjekket svømmerene sine. Tror ikke det er noe galt med dem, men det må nå gjøres som en del av utredningen. Etterpå er det å få sambo på jobb, og så skal jeg shoppe litt før jeg skal til gynekologen. Spent på de siste prøvesvarene, og hva hun mener skal skje videre.

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Hei!

Endelig "orker" jeg å komme innom å skrive litt også! Har vært innom hver dag og lest, men ikke alltid jeg har tid/overskudd til å skrive/plage dere med disse lange innleggene mine :)

Åhhh, hadde besøk av ei 5 dager gammel jente her på jobben i går... En kollega som kom stolt innom med sin lille datter :) Jeg sa at jeg godt kunne ta henne jeg..... :) Og i går ble enda ei kollega mamma.... Hun hadde planlagt ks, men vet ikke hvordan det har gått enda... Venter på å få høre noe i dag :) Skulle bli en liten gutt etter ul, og det er best det blir det, fordi vi har kjøpt gutteklær og guttekort :) He, he.

Georgia Brown: Velkommen inn hit. Koselig med nye på tråden. Siden du bor i Oslo, så må du gjerne bli med på treff den 31. mai, 14. juni eller 21. juni. Ikke bestemt dato enda. Vi tar den datoen som flest kan :) Skriv deg på listen om du har lyst! (Finner den et sted i tråden her).

Snorke-frøken: Fyyy flate og du skremte meg der! Huff og huff. Nå trodde jeg det hadde gått galt! Åhhhh så godt å lese at alt var bra med den lille og dere så et bankende hjerte :) Og sånne gledestårer er bare å slippe løs.. he, he. Skjønner godt du var full av all slags følelser før, under og en stund etterpå ja. Det er jammen lov!

Nå har jeg glemt hvilken uke den lille englejenta de ble født, men uansett skal det gå så bra denne gangen, og vi får håpe dagen om 3 uker går greit, og at den lille spiren i magen gir deg masse glede og trygghet den dagen og fremover!

rose: Bare kom innom når formen er på topp og du har overskudd til å skrive litt du :)

nr3hososs: Så koselig du også stikker innom og oppdaterer oss. Masse lykke til videre og forhåpentligvis kommer vi etter alle mann om ikke for lenge :)

Mortine: Flott dere hadde en knallhelg, og ikke minst at dere fikk sneket dere avgårde og lagt inn noen akser :) He, he.

pappalille: Lykke til med lykkefrosken din. La oss håpe den virker positivt inn på alt :) He, he. Og vi får også håpe syklusen din stabiliserer seg, om ikke finnes det mye kjekt på markedet som sagt!

Sanna32: Tr holder seg fremdeles borte? Hmmm. Håper det betyr noe positivt :) Kos deg med jobb, kakepynting hos D&G osv.. :)

D&G: Hvordan er det med Turbo? Håper formen er bedre stakkars lille. Ikke gøy nei! Oj grilling ja. Det er godt det. Tror vi også må kjøpe ny grill, da den gamle er både vaklete og rusten. Nam, nam. Synd det blir dårlig vær til helga, ellers ville det nok blitt grilling ja! Men, vi får håpe vi får tid til masse sånne geskjefter i tiden mot sommeren, i tillegg til babylaging :) Åhh. Nam, nam.

Så flott at du har funnet egget :) Kos dere i kveld også!! He, he.

Lykke til med kakebaking. Husk sukker og ikke salt. Og kos deg med hjelpen og besøket fra Sanna32!

Så gla': He, he. Litt av ei kattemor du har ja.. he, he. Slik jeg kan huske det varierer det litt fra katt til katt hvor mye de flytter på dem. Noen er helt ekstreme (slik som din), mens andre ligger fint i esken sin. Ja, ja. Gøy med skattejakt :) Vi får håpe du ikke blir som henne når du får baby igjen... hi, hi.

Det er viktig at det ikke blir pliktsex av babylagingen. Det tar mye av piffen for å si det mildt. Er også lei innimellom, men så vil man liksom ikke gå glipp av noe heller... Tenk om... liksom...!

Masse lykke til med sambo på Riksen (Ikke synd på han i det hele tatt. Han kan i det minste gjøre det alene..... Vi der i mot må ligge der å blottlegge oss, så ingen sympati fra meg.. he, he). Og lykke til hos gyn i dag Så gla'!!!

mamma til 2: Åhh. Snuppa på 2,5 år har så lyst på trampoline. Hun kaller det hoppe. Min nevø på 12 år har det, og hun har jo fått hoppe der fra hun var under året, men vil ikke kjøpe til henne før til neste år tenker jeg. Synes hun er litt for liten enda :) Vel, vi får se.

Om det var du som lurte på muligheten for flerlinger ved bruk av Pergo, så står det i pakningsvedlegget at det er en mulighet for det. Men etter mine "beregninger", tror jeg det er liten sjanse, i forhold til hvor mange som bruker det! Men at dere har mange i slekta, øker heller muligheten :)

tussemor5: Salt i sjokoladekake hørtes IKKE godt ut :) He, he. Synd å jobbe så mye med ei kake, og så må den kastes! Huff og huff. Stakkars din svigerinne :)

Lykke til med nattevaktene! Snart ferdig... he, he.

Kassi med 2 gull: Masse lykke til! Håper det klaffer NÅ :) Uansett om man liksom skal vente litt, vil man gjerne bli gravid i går for det :)

Ha ellers en flott dag. Jeg må sitte inne her på jobben jeg da i den knallfine sola :(

Klemmis

Skrevet

Knallfint vær ute, og hvor er jeg? Joda, foran pcn *rødme* Jaja. Jeg trøster meg med at det er bare en _liten_ stund til og SÅ skal jeg gjøre alt det fornuftige jeg burde gjøre. Fat chance. Det blir mye jobbing fremover, skal jobbe inn et par fridager, så jeg får kose meg med den fridagen jeg har =)

For én gangs skyld kommer jeg til å være opplagt når kvelden kommer. Tror sannelig mannen må overfalles når han kommer hjem i dag *g*.

Vel... Spise lunsj tror jeg. Måtte bare innom og ta en titt her =)

Skrevet

Hei og hei! Hi, hi...dette har vært en begivenhetsrik dag, og jeg sprudler over av ny entusiasme hva prøving angår:-) Vi har vært på riksen, og Sambo gjorde jobben han ble satt til. Hi, hi...han var ikke seg selv da vi kom på sykhuset, og hastet ut av bilen uten å si ha det eller noe. Men, han var tilbake etter 10-15 min, og da virket han bare lettet og fornøyd. Hm...det var raskt levert i hvert fall. Da får vi bare tro det er fart i svømmerene også. Noe jeg helt sikkert tror det er:-)

Hos gynekologen var det bare gode nyheter. Den siste progesteronprøven var fin, og hun sa jeg hadde veldig god kapasitet. Hm...litt usikker på hva hun mente med det, men det var i hvert fall positivt. Siden jeg har hatt en del vondt i underlivet ble det tatt noen prøver og en innvendig ul. På ul viste hun meg follikkelen som skal slippe egget denne måneden. Jeg er på dag 10 i dag, og folikkelen var stor og fin allerede (16mm). Den sprekker og slipper egget på ca 20 mm, og hvis jeg ikke husker feil, så vokser den 1-2 mm i døgnet, så her er det el rett rundt hjørnet *smiler her ja* Fikk beskjed om å komme meg hjem og i seng, for å si det sånn;-) Hver kveld i 4-5 dager var beskjeden vi fikk. Hi, hi....sambo skal nok få kjørt seg denne måneden også:-) Nå skal vi til mamma i helgen (igjen under el...), men vi skal nok få til litt kos ja:-)

Nå blir jeg også sendt til lap, men regner med at det tar noen uker før jeg kommer dit. I mellomtiden tror jeg nesten vi lager ei spire jeg. Hi, hi...er i godt humør i dag, og optimismen er STOR. Dersom det ikke blir spire selv etter lap, kunne vi kanskje prøve med litt stimulering (Pergo). Hun, gynekologen, var forresten i et strålende humør i dag, og viste all verdens forståelse. Tror hun hadde stått opp med feil ben sist jeg var der jeg. Eller så var hun i ferd med å bli syk. I dag var hun i hvert fall utrolig koselig.

Urinprøven jeg leverte i går var litt usikker. Skal levere ny på mandag.

Vel, det var siste oppdateringer her i fra. Nå er det tid for å lage litt middag, også er det bare å vente på natta *S* Ha en fortsatt fin dag da jenter!

Skrevet

Så gla'!

Så bra da, og at alt er overstått. Nå er det bare hopping i høyet + nogo attått som gjenstår :) He, he.

Kooooos dere og krysser for en liten spire på egenhånd denne pp'n!

Klem

Skrevet

Sitter å gliser fra øre til øre her, mosomt å høre hva dere bedreiver tiden med alle sammen.

Så gla: Den katta de er jo bare rå..hehehe...hadde det vært hos oss hadde jeg aldri årket stå opp kl 0600, så du er tydeligvis ei god matmor!!!!!!!!!!! Hehehe..skulle likt å sett gubben min på en slik sperm test (han har vel bortimot verdens beste selvtillit når det kommer til sine små svømmere). Han mener på at vi er super fruktbare at egnetlig så trenger han ikke gjøre noe annet enn å tiite på meg;) mannfolk;) men det var skikkelig kos å lese at elt står så bra til. Kanskje hun gyn dama mente at du kan få flerlinger, ,med tanke på god kapasitet...det hadde vært noe eller????

Snork frøken: Du må ikke skremme oss slik, hadde så vondt i magen i hele går tiltross for at det går bra. Hadde så vondt av at du måtte oppleve noe slikt - vil tippe at det ikke under noen omstendigheter kan beskrives med ord....Men jeg jubler sammen med deg for at det gikk bra og har STOOOOOOOOOR tro på at det går skikkelig bra denne gangen!!!!!!!!!

Dotten: Du rskikkelig ram på disse innleggene dine - GØY, prøver å herme, men glemmer alltid notatblokka mi og da har jeg glemt relativt mye etter hvert. Ang kaker, jeg har saltet stående laaaaaaaaangt fra sukkeret. Har så lite energi for tiden og overskudd atskal det bakes her tyr jeg til tupperware oppskriftene mine som gjør at kakene er ferdig i løpet av max15 min ekslusiv evt steketid. Kom plutselig på at jeg har lovet å bake brownies til lørdag og det må nok gjøres i dag, kanskje jeg kan smiske med modern på fredag...hmmmmmmmm.....får se det ann. Jeg skal nemlig på enda en helg med nattevakter 4 stk denne helgen...sukk...slitsomt....og fra lørdag kommer gubben atter en gang til å grave utenfor soverommsvinduet mitt når jeg skal sove...sukk...får vel bare tåle det nå når vi skal bygge ut. Jeg jobber natt 2 helger på og 1 av, da klarer vi oss økonomisk med å ha gullet vårt hjemme og ikke stresse med barnehage - deilig!!!!!!!!!!

Til deg som var ny (husker ikke nicket ditt) Men hjertelig velkommen, gleder meg til å bli bedre kjent med deg, lykke til med prøvinga.

Gullet og jeg har vært ute i flere timer å nytt sola, han fikk være med å vaske bil for aller første gang - gøy, han sovnet umiddelbart da vi kom inn stakkar, helt utslitt - hehehe. Er så deilig med dette nydelige været. Håper det blir slikt vær nå når jeg skal ha fri fra mandag.

Får komme meg ut å rydde mens gullet sover og gubben ikke er kommet hjem enda. Skal jo sove litt når han kommer hjem.

Får heller rabble ned litt i natt om vakta skulle bli lang.....

Ha en fortsatt god dag

Ps ang prøving - vi venter febrilsk på at TR skal skjønne at hun ikke er velkommen....

Skrevet

JAAAAAAAAA..........mensen er kommet, endelig...:-D

Da er jeg endelig i min 1 PP etter SA....

Gud kor deilig.....

Jeg tror jeg kjente EL for noen uker siden, men gubben var vanskelig å få med på ordentlig prøving...han er så redd for at det skal skje noe hvis vi ble gravide for fort, siden legen hadde sagt at vi måtte vente....æsj...men, men han må jo høres i saken han og...Men nå kan han ikke nekte...her blir det action om noen daga...he he...:-)

Skrevet

- Litamora: ikm 10. april

- Elisabeth'77 18. april

- kropp: ikm 18.april:-)

- Ca lykkelig: ikm ca 20.april

- Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms)

- Kiss 10: Ikm i månedsskiftet april/mai

- linnemor:) IKM ca 1.mai?

- Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold)

- anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre)

- Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07)

- Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud)

- mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold)

- rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag)

- D&G-the one ikm 4-8.mai (38år, samboer, gutt født 06,Oslo)

- BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen)

- så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til)

- Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Underveis.dk: ikm ca 15. mai

- tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen)

- Ba.rbalala:ikm?

- Godiva mamma til 2 jenter?

- Orkidè31: IKM? (Samboer, 31 år, ingen barn, bor i Stavanger)

- *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo)

- Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet)

Gravide:

- Skrekkblanda fryd, term. 1. sept

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- Snart 4 barn? termin 22.nov

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold)

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

TREFF I EN PARK I OSLO LØRDAG 31.mai 14. eller 21.juni

Skriv dere på og skriv datoene som passer best bak:)

D&G-the one (kan alle lørdagene)

Så gla' (lørdag 31.5 eller 14.6 passer bra *S*)

Sanna32 (kan sikkert alle dagene)

Pappalille (31.mai el 14.juni)

Dotten (31. mai el 14. juni)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...