tussemor5 Skrevet 11. mai 2008 #226 Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer så mye bigdogmamma69!!!!!! Suger til meg alt det babystøvet jeg kan!!!!!!!!!! D&G: Kjekt å høre fra deg igjen, går det bra med deg og den lille spiren???? Jeg er så spent at jeg holder på å dø. Kan virke som om at det er EL jeg har hatt disse dagene, så jeg hååååååper inderlig at aksjene vil gi stoooooort utbytte (helst ikke i hodestørrelse og kg, men i glede og harmoni. Gullet var nesten 5 kg og nærmere 40cm rundt hodet ved sin antre til denne verden - snakk om jobb...hehehe). Har ikke fått hoppet i høyet de 2 siste dagene pga jobben, så nå skal jeg snart hjem å håpe på at det er en sjanse til for at svømmerne kan nå fram....har heldigvis bare 2 netter denne helga, verre med neste for da er det 3, men da kan jeg jo kanskje begynne å teste litt...puh, så spennende. Blir evt ett februar barn, likt som gullet...hehehe... Sitter på jobb å kjeder meg nå gitt, skulle ikke vært lov å klage på sånt når det endelig er rolig, men hun andre er så trøtt, så da er det liksom ikke så mye fart og TV på natta er jo helt ut,måtte ha en liten strikkepause også, så da er det godt å komme hit inn en tur å kjattre litt om alt og ingenting. Regner med at det blir stille her i helga, så da kan jo jeg prøve å holde oss oppe på s 1;) Gleder meg til jeg våkner etter vakt i dag, gubben har lovet meg en overraskelse og jeg er såååååååå spent på hva det kan være - har ingen anelse....skal holde dere oppdatert jeg. Ha en god dag alle sammen!!!!!!
bomsa Skrevet 11. mai 2008 #228 Skrevet 11. mai 2008 Ja da var 3 dager med positiv el over.. Sliten nå..ha ha... I går var vi ute og hadde dugnad sammen med resten av blokka, de e naboblokka hadde og dugnad og gjett hva...det er fryktelig mange koselige folk der borte og..:-) Var ute hele dagen og avsluttet sammen med grilling og øl...pepsi max for min del...så hadde vi besøk av en liten gutt som var født 6.april...å herreguuuuud så nydelig!!!!!!!! I dag skal vi ha svigers på grilling....Jeg har marinert sopp og pakket potet til baking. Svigers er tyrkisk så vi skal grille shis kebab og vanlig spydkebab...aaaaa...hærlig....svigerfar skal lære meg idag å blande krydder til kebaben....Et alternativ å ha med seg på treffet vi skal ha...hvis vi skal grille i parken... neste uke drar jeg hjem til nord.. Snakket med pappa igår og da snya det....reinkalvria eller pinseria som vi kaller det..:-)
*anki * Skrevet 11. mai 2008 #229 Skrevet 11. mai 2008 Ja så var det hva en skulle holde inne når en skulle kopiere lista da... Har vel helt jernteppe her tror jeg...får det i allefall ikke til... Noen som kan hjelpe meg med hvilke knapper jeg skulle holde inne no igjen????????????? ctrl/alt c og kopiere og ctrl/alt v???? Har gjort om nicet mitt litt...må korrigere ikm-lista
bomsa Skrevet 11. mai 2008 #230 Skrevet 11. mai 2008 trenger bare holde inne ctrl når du trykker c for kopiering...åsså holder du inne ctrl igjen og trykker v når du vil ha det ut igjen..
*anki * Skrevet 11. mai 2008 #231 Skrevet 11. mai 2008 TUSEN TAKK SANNA.............. Ikke greit alltid å være så hodeløs...! Har no gjort dette noen ganger no da, men no sto jeg sannelig veldig fast... Tok meg en test ang merkelig mens sist. Den kom en uke før tida. Men ingen positive tester her, så det var nok tanta likevel. Syklusene mine her vært på og av 28 dager, så vi får bare satse på at vi treffer en mnd. No skal jeg se storfilm på tv2. IKM_liste: - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki-vil-ha-09baby:ikm 26.mai(gift,36 år,gutter født -00 og -03,sunnm.) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Pappalille IKM 12. mai (tror jeg.) - Gift, 0 barn, opprinnelig fra Nøtterøy) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai - Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - anki-vil-ha-09baby:ikm 26.mai(gift,36 år,gutter født -00 og -03,sunnm.) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi 2 gull + 1pp, IKM 4.juni (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester -- - rose:-) termin 15.jan 2009 ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - D&G-the one termin 17.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo - BioDogMama69, termin ???
bomsa Skrevet 12. mai 2008 #232 Skrevet 12. mai 2008 TESTEPRESS!!!!!!!!! IKM_liste: - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki-vil-ha-09baby:ikm 26.mai(gift,36 år,gutter født -00 og -03,sunnm.) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Pappalille IKM 12. mai (tror jeg.) - Gift, 0 barn, opprinnelig fra Nøtterøy) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai - Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - anki-vil-ha-09baby:ikm 26.mai(gift,36 år,gutter født -00 og -03,sunnm.) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi 2 gull + 1pp, IKM 4.juni (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester -- - rose:-) termin 15.jan 2009 ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - D&G-the one termin 17.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo - BioDogMama69, termin ??? DET UTFØRES HERVED TESTEPRESS...... Heia alle sammen. Nå er jeg kommet hjem fra jobb... og fløyta litt på D&G...men jeg har ingen aning om hun var hjemme... Er det noen som har erfaring med babyklister? Noen som har hatt bivirkninger? nå etter el går jeg på babyklister og vanlige vitaminer, men føler jeg får mageknip av babyklisteret.... Kan det være oppi hodet mitt siden jeg vet det liksom skal gjøre noe inni magen....? i neste uke blir det symptomjakt for min del..:-) Snakkes
tussemor5 Skrevet 12. mai 2008 #233 Skrevet 12. mai 2008 Bare en kort tur innom. Er trøtt som f og leter etter symptomer,håper og håper,men nå skal jeg hvile. Snakkes
Pappalille Skrevet 13. mai 2008 #234 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er i koma. Jeg vet ikke helt når TR kommer, men med 28 dagers syklus skulle hun ha kommet tuslende i går. Som det er kjenner jeg ikke antydning til besøkssymptomer, men det trenger jo ikke bety noe det da *sukk* Jeg får vel bare *smøre med tålmodighet*. Er ikke no' kreativ i dag, så *dytte* så vi ikke havner så langt uti, og så snakkes vi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå