DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #176 Skrevet 5. mai 2008 Litamora: ikm 10. april - Elisabeth'77 18. april - kropp: ikm 18.april:-) - Ca lykkelig: ikm ca 20.april - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai -Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester ---D&G-the one termin 19.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo) God morgen alle damer! WIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIII! Jaggu meg er jeg GRAVID:) D første jeg gjorde etter en kjempetur til uppsala i går ettermiddag var å teste meg meg med en billigstrips (2 timer etter sist toalettbesøk) og fikk opp en svaaaak strek.....Våknet opp 0330, klarte ikke å dy meg og tok en digital..... Etter ca 1minutt, kom gravid frem:) Har ikke sovi stort siden. Huff, IKM er først på onsdag prøver så godt så jeg kan å ikke ta helt av her........Kryss fingrene for at spiren sitter denne gangen! Mortine: Huff, kom tant-faen! Jeg kan annbefale CB monitoren på d varmeste! Vi fikk d jo til på første forsø Så enkelt å finne EL, samtidig som d tok bort mye av "stresset" med prøvinga. Jeg hadde EL på en helt annen dag enn forventet også. Helt riktig, d er dag 5 som er den siste dagen du har mulighet til å "regisrere". NB: husk å best testepinner også! Ringte til nærmeste apotek, bestillte og da hadde de den til åpningstiden dagen etter... Så glà: god shopping i amsterdam:) Sanna: tur snart, eller er du opptatt m å finne EL? Dere andre: jeg får oppdatere meg senere:) GRATULERE til dere andre som er nygraverte:) Nyyydeli dag her i dag!
Giinaღ Skrevet 5. mai 2008 #177 Skrevet 5. mai 2008 Wow, måtte bare være den første til å gratulere D&G med graviditeten!!!!!!! Har ikke fått oppdatert meg så mye her inne i det siste, og siden jeg er forholdsvis ny vet jeg heller ikke hvor lenge dere har prøvd, men utrolig gøy iallefall. Forstår at du har sovet lite i natt :) Håper du får en fiiin tid fremover og ikke minst en god form. Jeg har for første gang begynt å tempe denne mnd. Charten er som følger:http://www.fertilityfriend.com/home/1d410e om noen skulle være interesserte. Har da funnet ut at jeg antagligvis ikke har eggløsning. Iallefall har jeg ikke hatt det denne mnd. (ingen stigning i temp) Skal visst være "normalt" å ikke ha det hver mnd når man drar på åra. Er 33 år, så jeg får vel bare foreløpig slå meg til ro med at det kun er denne mnd egget har bestemt seg for ikke å løsne. Har flere symptomer på PCO/PCOS så jeg skal til gyn på tirsdag for UL av eggstokker, eggleder etc. LIker ikke å IKKE vite. Har heldigvis blitt gravid tidligere (selvom jeg mistet), så holder meg foreløpig ganske rolig. Dette har blitt en ganske kjedelig mnd UTEN noen form for spenning for min del. Så utrolig bortkastet det føles.. huff.. jaja, skal ikke syte så fælt her inne nå. Er jo vår, sola skinner og livet er i bunn og grunn ganske så bra Ha en finfin vårdag alle sammen og GRATTIS til alle nye gravide her inne.
bomsa Skrevet 5. mai 2008 #179 Skrevet 5. mai 2008 Å steine være....ka dæ va eg sa!!!!!!!!! Eg har trua..:-) Eg svæve her i heimen og gubben danse med meg... Måtte ringe DOLCE&GABBANA-the one.... Egentlig kvalifisere dette seg til å bake den snickers kaken for å feire...:-) Dette var virkelig gode nyheter.. Nå er det bare for resten å komme seg i testingen..:-D
bomsa Skrevet 5. mai 2008 #180 Skrevet 5. mai 2008 - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai -Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester -- -D&G-the one termin 19.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo Tok meg den frihet og ryddet litt....
Mortine Skrevet 5. mai 2008 #181 Skrevet 5. mai 2008 - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.28.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai -Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester -- -D&G-the one termin 19.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo) Gratulerer sååååååååååå kjempemye D&G!!!!! Dette var gøy!! Må si jeg ble inspirert! Nå er monitoren bestilt - den kommer i morgen! Min beste venninne(hun er ikke her på bim) testet positivt i går hun også, så det må være en bra stim for tiden! Ha en fortsatt fin dag jenter!!
Maine Skrevet 5. mai 2008 #183 Skrevet 5. mai 2008 D&G og Godiva - gratulerer med graviditet!!! Så flott! Jeg har liksom IKM imorgen, men den er ikke reell. Jeg har ikke hatt el ifølge el-testen og min kropp. Jeg lar den stå foreløbig frem til jeg vet hvor i syklusen jeg er. Etter en lengre diskusjon med min mann i helgen blir det ikke pergo på oss (han er sikker på at vi da får tvillinger da barnebarnet til søstra til hans mormor fikk tvillinger etter pergo-kur.). Jeg er lite fornøyd med dette, men dessverre bestemmer jeg ikke alt i denne saken!! Så nå blir det akupunktur for å få syklusen i balanse igjen. Jeg er veldig positiv etter å ha snakket med en akupunktør. Hun mente at jeg antakelig hadde rot i hormonene og at dette lett kunne fikses og at de fleste med dette problemet ble gravdie andre syklus under akupunkturbehandling. Så nå er jeg i litt bedre humør enn etter diskusjonen med min mann. Har time for akupunktur imorgen tidlig. Skriver en rapport senere imorgen.
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 5. mai 2008 #184 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skal også inn her nå!! Jeg er 34 og har lyst på en ny liten solstråle. IKM 8 mai. Dette er spennende. Første pp nå.
Mikkemafian Skrevet 5. mai 2008 #185 Skrevet 5. mai 2008 Melder meg på her jeg også.... Er 31 år, har en liten snelle på 7 mnd og prøver for fullt på nr 2... Har IKM 11 mai, tror jeg... Har ikke fått helt kontroll på syklusen etter fødselen... Men prøver forelpig etter gammel syklus... Så får vi begynne å lete hvis det ikke går på første forsøk. Har holdt på med prøvingen en stund, men det er 1 pp etter at mensen kom tilbake:)
tussemor5 Skrevet 5. mai 2008 #186 Skrevet 5. mai 2008 D&G: GRATULERER SÅ SINNSYKT MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt fantastisk!!!!!!!!!!! Mortine: Fatter og begriper ikke at denna tanta ikke kan styre med sine egne saker og ikke bry seg med oss hele tiden...grrrr....men stå på...Gubben min er vist helt enig med mannen din, sex hver kveld helt til IKM...ja,ja...hehehe...kan bli koselig det, har gått relativt greit denne uka, men blir spennende til helga igjen når jeg må jobbe igjen, kanskje vi får satse på ei sykehusseng siden vi venter på skytebasen for å få ei gravemaskin til...hehehe....Fliser hørtes kanon fint ut altså, gleder meg sånn til å begynne på badet, vi vurderer sånne panelplater til å ha på bad, de er litt billigere enn fliser, men såååååååååå koselig synes vi da. Hvordan var ringene???? Du må holde oss oppdatert ang monitoren;) Spennende,spennende... . Så gla: Hvordan var turen, eller er det til helga???? Sanna: Heia glimt og TIL - arti!!!!!!!! Snork Frøken: Fantastisk historie om pysjen/t - skjorta. Det er supert å få seg ett hus akkurat slik man selv vil, selv om det koster litt svette og mannge timer - blir så koselig Huff, så kjedelig å ikke kunne ha sex i hele svangerskapet...skikkelig kjedelig,men det er jo mange måter å kose på da...Stakkar, gubben min fikk nesten ikk sex på 1år og 9 mnd da jeg ble gravid. Mistet total lyst og etter fødselen fikk jeg noen store polypper som legen min mente ville forsvinne av amming - noe det ikke gjorde:( byttet lege og i løpet av en mnd var jeg operert og vips var vi tilbake med sexliv og prøving:) Nå peiser vi på i håp om å treffe El denne mnd å få en ny spire på gli;) Dotten: Hvordan går det med katten?????? Har han kommet seg ned på jorda etter hunde angrepet? Knis...hehehe... Nei, får ordne gullet for senga. Spise litt og få opp farten på lyst hormonene;) Gratulerer igjen til alle ny gravide - suger til meg alt det babystøvet jeg kan få:)
bomsa Skrevet 5. mai 2008 #187 Skrevet 5. mai 2008 Ja der va den dagen gått...:-) Jeg spådde rett...det er det viktigste....men jeg savner flere testere.... Synd Mortine at tr kom, men nå blir det orden i sysakene skal du se:-) Tussemora....fellow nordlending..:-) VIF spille mot glimt den 25. mai, men da er jeg heime en tur...hadde uansett vært dumt å sitte på VIF sin side da... Kom igjen med testinga da....egentlig så kunne den lista vært rydda mer, men man er jo redd for å rydde vekk noen som vil være der og blir støtt hvis man fjerner.... D&G....eg glise enda...jo tur må vi få til snart... Kanskje i morra....
Giinaღ Skrevet 5. mai 2008 #188 Skrevet 5. mai 2008 mamma til 2 gutter og en engel: Lykke til på akupunktur. Det er en behandlingsform jeg virkelig har tro på. Etter kun EN behandling fikk jeg iallefall min syklus tilbake igjen etter MA i desember, og kommer til å fortsette å gå til jeg blir gravid igjen og iallefall de første 3 mnd. LYKKE til. Blir spennende å se om også du får normal syklus av dette
*anki * Skrevet 5. mai 2008 #189 Skrevet 5. mai 2008 Så utrolig bra D&G.....GRATTIS SÅ UTROLIG MASSE....suger til meg babystøvet... Her blør jeg enda...Blir sprø jeg. Ikke normalt i det hele tatt. Ikm var igår og jeg begynte blø mandag for en uke siden...Hmmm!!! Men skal likevel teste senere i uken. Kan jo være blødning pga lettblødelig livmor... Henger meg fast i håpet til det motsatte er bevist. Kanskje jeg må til med monitor selv...? No vet jeg ikke helt når ikm er, så jeg får rette den opp om noen dager. Bestillt meg legetime idag også, så får vi ta oss noen prøver når vi kommer dit. Ellers velkommen til dere nye. Blir dere litt aktive her inne må dere skrive dere på lista vår... Der oppdaterer vi hele tiden. Nattaklem fra mej!
Kassi 3 gull Skrevet 6. mai 2008 #190 Skrevet 6. mai 2008 Hei alle! Ikke så flittig på skrivingen, men er innom og leser litt. Det skjer jo litt på graveringsfronten da! Gratulerer alle som har lykkes!!! Våren gjør sitt altså... For min egen del surrer jeg rundt i ingenmannsland for tiden. Har ikke fått TR etter endt pilleslutt, men mener likevel jeg fant el (kun basert på slim) for 17-18 dager siden. Tok en test på søndag som var negativ. Det kan hende el var "forsinket" og at den kom noen dager senere (slim da også). I så fall venter jeg TR på torsdag +/- et par dager. Lurer på å ta en test på fredag, men vet ikke hva jeg skal tro! Vi koser oss med jevne mellomrom uten å tenke for mye på det, men uten TR har vi jo ingeting å forholde oss til. Frustrerende dette. Håper nesten at TR dukker opp så vi kan "følge litt med" neste pp. Men tar gjerne en "full klaff" denne pp altså! Puh, godt å lufte hodet litt Ha en fin dag jenter!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #191 Skrevet 6. mai 2008 - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai -Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester -- -D&G-the one termin 17.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo Hei alle sammen, TUSEN TAKK for alle lykkeønskninger! D varmer:) Måtte inn å redigere på lista for ifølge babyverden har jeg termin t17.jan:) Ikke d at d gjør så innmari mye siden d blir keisersnitt denne gangen også og da blir de jo tatt ut litt tidligere....Men rett skal være rett:) Har vel ikke helt sunket inn at vi har fått d til. Men d er ingen tvil for boobsa har allerede beggynt å bli veeeeeldi ømme. Alle symtomer mottas med takk:) Har ikke helt bestemt meg hvordan jeg skal forholde meg til dette svangerskapet m tanke på lege/jordmor etter maèn og saèn. Hos fastlegen min er d ikke ul, og vet ikke hvor gira han er på å sende meg til ullevål ol.... Men kommer til å benytte meg av tidlig ul siden jeg er over 38år. Er heligvis garantert plass hos ullevål etter komplikasjoner sist. Forslag mottas m takk! Så glà hilser masse til dere alle sammen! Hun lever livet og fikk sms i sted kl 0900,og da lå hun og solte seg.....heldiggrisen! *misunne* Ellers feiret vi graviditeten med å kjøpe nytt kombiskap og jeg fikk brødbakermaskin, spennende å prøve:) Sommerferien m billetter er endelig i box! 4 uker i spaniahuset, d skal jaggu me bli godt! Vi har invit et vennepar m 2 barn som kommer å besøker oss, d blir stas for både Turbo og oss voksne:) Anki72: hmmmm, hva kan dette være da? Sist tantebesøk fikk jeg bare etter 22 dager, normalt har jeg 26 dagers syklus. Du kan tro jeg følte meg snytt...... Dotten: heia hvordan står d til med deg? Har ikke sett noe til deg her inne i d siste.....-savner innleggene:) Kansje du har tatt deg en liten pause fra d alltoppslukende BIM:) eller har du fått en kollega tilpå kontoret? Jobben kaller:)
Mortine Skrevet 6. mai 2008 #193 Skrevet 6. mai 2008 Hallo, hallo! Nå begynner heldigvis humøret å bli litt bedre her! Har vært litt nedstemt de siste par dagene gitt!! Det hjalp å komme seg på teaterøving i går kveld! Første gjennomlesning av manus- det var jo hysterisk morsomt!!! "Kona eller livet" heter det. Vi skal spille 12 forestillinger i november og desember på et hotell her i byen. Det er min lille hverdagsflukt!! Har absolutt ingenting å flykte fra altså! men det er så artig å komme inn i en helt annen verden en gang i blandt! Kostymer, parykker. vi blir vartet opp som bare det også. Vi er en gjeng på 6 stykker + intruktør, produsent, rekvisitører og scenearbeidere. I dette stykket er alle rollene ganske like store, men forrige gang var vi to som hadde mye venting på bakrommet. Vi hadde det helt supert bak der!!! Løste alt av verdensproblemer, drakk litt vin og fniste!! I tillegg tjener vi penger på det!! Tenker Snorke-barna blir fine med de nye sommerklærne Snorke-frøken! Det er jo så artig å handle inn litt nytt! Vi var nettopp på handletur vi også. Tuppa har vokst så mye at nesten ingen av sommerklærne fra i fjor passer. Vi er også heldige og arver mye, men det er jo gøy å kjøpe litt nytt også! Fint å feire graviditeten med innkjøp av store ting til huset D&G! Fra fertilitetsmonitor til brødbakemaskin!!!!Ikke værst! Jeg får min monitor i dag. Ønsker meg en sånn juicemaskin jeg- håper jeg kan "bytte" til det snart!!! Så kjipt med den rare blødningen Anki! Håper du snart finner ut av det! Mamma til 2: Jeg er spent på hva akupunktøren har sagt og gjort!! Alle sammen, nevnt og ikke nevnt-men ikke glemt: Ha en fortsatt fin dag!
Maine Skrevet 6. mai 2008 #194 Skrevet 6. mai 2008 Da har jeg fått min først time med akupunktur. Hun mente at hun lett ville få min syklus i balanse. Hun tok pulsen min og mente at jeg hadde definitivt ubalanse i mine hormoner. Videre mente hun at jeg hadde lite energi? i mage, milt og nyrer. Iom at jeg nå er på dag 33 i syklusen uten el måtte hun først konsentrere seg om at jeg får mensen for deretter å stimulere el. Når jeg lå med nålene fikk jeg veldig magesmerter og kommenterte dette. "Det er mensen som kommer det" sa hun. Oj tenkte jeg, går det så fort!! Hun mente at jeg ville få mensen innen et døgn. Jeg skal ta vitaminer; wild jam, zink og d-vitamin. Hun ville at mannen min også skulle ta zink, men jeg tviler på at jeg får det til. Dette har jeg tro på! Går det etter planen har jeg stimulert el om 2-3 uker. Da blir det flørting på høyt plan hjemme!
Giinaღ Skrevet 6. mai 2008 #196 Skrevet 6. mai 2008 Sååå spennende Var det akupunktøren som anbefalte wild yam? Jeg går nemlig også hos akupunktur og tenkte å nevne dette for henne. Har også prakket på mannen min zink, gikk overraskende greit hehe... liker ikke så mye "styr" han. Jeg fikk iallefall MIN mens tilbake etter kun en behandling, så jeg tror virkelig på dette. Blir spennende å følge deg!!!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #197 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er åpen for begge datoene:) Kommer mer innom i kveld, gutta skriker etter middag:) Fiskepinner:)
Maine Skrevet 6. mai 2008 #198 Skrevet 6. mai 2008 Giina; hun anbefalte Wild jam - sa at det skulle stimulere el. Jeg gjør som jeg får beskjed om nå bare jeg kan få el og bli gravid! Er tvilende til at jeg får mannne til å ta zink - men det skader ikke å prøve, må bare finne riktig hjørne he-he. Hvor mange behandlinger har du hatt med akupunktur? Hvor lang tid tok det før mensen kom etter en behandling? Vi får følge hverandre litt.
juliogdesember Skrevet 6. mai 2008 #199 Skrevet 6. mai 2008 linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai -Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) - Orkide31 er også gravid.... fant henne på 1.trimester -- - rose:-) termin 15.jan 2009 ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) -D&G-the one termin 17.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo Da tørr jeg endeli slippe jubelen løs:-). Leverte urinprøve på legesenteret i dag og den var positiv den ja. Ikm i dag så da må jeg bare kalle meg gravid. Skal virkelig prøve å ikke bekymre meg sånn nå. Mistet jo i februar, så det er ikke helt enkelt å ikke være bekymret. Men prøver virkelig å holde en positiv tankegang. Denne gangen går det bra:-) Gratulerer til D&G:-) Vi har termin ca samtidlig.
bomsa Skrevet 6. mai 2008 #200 Skrevet 6. mai 2008 juhu rose...gratulere så masse..:-) Jeg bare vet at dette er måneden.... Kom igjen...flere testere.... Er mange på lista vi ikkje har hørt noe fra, som er over ikm.... Jeg er i nordnorge både 22.mai og 7.juni....22.mai åpner vi ny-butikken(dette er en torsdag forresten) og 8.juni skal tante ungen min konfirmeres.... så jeg kan ikke på de datoene. Ellers har jeg startet el testingen litt tidlig denne måneden, sånn just in case....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå