Gå til innhold

~..~Tråden nr 21~..~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis Linea!!!! Stor jente blitt :-D

Vi har vært ute og spist. Barn snille med sine besteforeldre, kun to smokkedytt. Nå skal vi sove. Bøfn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp. Jur var første dag pt? Også hvilken fin start, fri andre dagen;)

Velkommen etter ja...gjett hvem som gikk UT av perm i dag a??? Djiiises. Vi var sikre på at det var i midten av mai, men det var det visst ikke. M har hatt perm fra 27/4 han..hehe. Masa på ham leeenge om å ringe tk å høre. Ble jo jobbskifte midt i og masse rot. Han ringte i dag da, og fikk beskjed om at han har hatt perm i tre dager:) Men ordner seg det. Hun sender noen skjemaer og han får flytte perm til sommerferien. Er jo ikke lærere å oppdrive så han må nesten få jobbe ut året:) Så da skal jeg sende meldekort og søke jobber som jeg ikke kan ta før slutten av juni. Og så er det mulig jeg fortsetter med det en stund til dersom vi ikke får barnehageplass. Om ikke blir jeg dagmamma en stund men vet ei om sort eller hvit. Er foreløpig da snakk om til jul, så er 4,5 mnd bare.

trådvernet-haha

Flinke lh som sitter leeenge:) Sutte på tåa ja..det ble fasinerende her omkring 6 mnd. var det vel. Sluttet nå. Tiril starta så fort hu klarte å røre på foten tror jeg;)

Jeg synes også den er høy og har vart (for) lenge nå, selv om pause på dagen i dag. Kan ikke du få sjekket henne for alle trådtantene sine hjerters skyld? ;) Iaf om hun har feber i natt og i morgen. Sikkert ikke noe alvorlig, men vi blir shymra!

Kvelden var driit. Var bedre da han var syk, utrolig nok. La 19:30. (våknet 16:00) bøttetrøtt. La ned uten hyl, men skal opp å stå. Utrolig nok kommer han seg opp med posen på. Ganske flink liten fyr.hyler når han blir lagt ned. Lar jeg han stå hylerr han etter en liten stund. Inn og ut og opp og ned. Var rolig lenge og holdt på å sovne da jeg bysset på ham (vugger kroppen frem og tilbake mens han ligger i senga) men så fort jeg går er det opp og stå. Ble værre og værre og til slutt fikk han litt pupp og sovna på par min. Sov 20:15

Våknet 21:30 og verden raste sammen. Ingenting funket. Far gikk inn. Etter en stund var det så hysterisk vræling at jeg ga ham pupp. Spiste en hel del (1,5 time siden mat vøtt) og sovnet. Vært litt urolig men tror han sover godt nå.

Hvordan blir det i natt da?? Pleier jo spise rundt 00:30. Og har bestemt at ingen mat mellom da og morran. Men nå fikk han jo litt 21:30. Så da er han kanskje sulten 02:30?? Og skal vi da ikke gi ham noe?? Når han er vant til et måltid? Eller ååå. hmmm..hjelp? Han tar ikke smokk lenger så om han våkner blir det mest sansynlig 1-3 timer med gråt...

Skrevet

Da drar vi på porr och fläsk tur til Sverige:D Skal til Magnor å hente huskestativ og trampoline og så stikker vi bortom Charlotterberg.

Tjallabajs allihop!

Skrevet

Linea er blitt forkjøla! Det er noe dritt. Gikk rundt i leiligheten en time i natt mens jeg bysset, og da hadde hun allerede vært våken to timer, men det var den eneste måten hun ville sovne på. La henne ned i senga, gikk ti min før hun var våken igjen... ut på ny tur... CRAP! Våknet mange ganger i natt pga nyssing eller hosting og flere ganger hørtes det ut som om hun skulle kaste opp.. vi skvatt opp stadig vekk. Litt greit å vite at det er en grunn til at hun er vanskelig, men utrolig slitsomt når vi skal pakke og rydde i leiligheten. Åååååååå!!!!

Flinke LH!!

Mol: Hvis det er E sin skyld at KL er blitt syk, så er det vel KL sin skyld at han er blitt umulius å legge!

Hurra for lilleL... litt seint!

Æsj, husker ikke hva jeg skulle si, jeg.... fikk sove til 9 (snille mannen) så er ikke trøtt heldigvis.

Skrevet

Idag er Tiril helt feberfri og i farta igjen :) Litt snørr men spiser bra (en flaske ca 200 ml og 1/2 porsjon grøt til frokost)..Har vært oppe i nesten 3 timer nå før hun kapitulerte og måtte finne senga si :)

Har slimløsende hostesaft og nesespray i heimen så da blir vel det gitt iløpet av dagen tenker jeg...

God tur til sweden Molle :)

Grattis med 1/2 år til lille L!! 1 dag på etterskudd...

Moro med sånn akrobatikk da simba.. Så søte når de driver å sutter på tærne :)

Idag skal vi lunsje med mamma og pappa.. Kommer sola mer frem nå så blir det jammen meg en utepils idag også.. mmmm...

Skrevet

Heisann!

Da har vi fått kommet oss hjem fra hytta-varmt og deilig:) Leonora har kost seg masse i lag med besteforeldrene sine. Hun sier forresten mamma og pappa nå-går litt i blandakor innimellom-men det er tydelig at vi har fått ett navn av ho:) Og så er tann nr. 4 på vei-og denne plager henne mer enn de forrige tennene-sutring og snørrete nese. Hun har også blitt fasinert av veps og humler-kan sitte å titte på de lenge om gangen-mens jeg springer hylende vekk! Har hengt opp myggnetting foran vinduet hennes på soverommet. Takk til Molle forresten for å være flinke å viderebringe info om hvor jeg er hen;)

Og skal vi se-lese gjennom hva dere har gjort på.....

Petro: jeg og vil shoppe! Og så mye da. Gikk det bra å være på jobb igjen?

Mol: flinke E som står i senga;) har ikke fått rota oss til no harrytur enda vi...

Tiny: hvordan går det med Tirill stakkars?åja-frisk igjen ja-finfine greier. Ønsker meg baby til jeg og...

Sessa: bilstolen på verandaen er en lur ting:) Leo og har sovet godt der:) Men nå har vi byttet til storpike stolen-litt vanskelig å bære inn den....Jeg er på facebook-tror du har lagt meg til som venn-har ikke fått sjekka gjennom enda.

Simbam: flinke flinke gutten- 3 måltider,sitte leeeenge aleine og sutte på tærna-FLINK!

Cat: grattis til Linnea!

Svanine: håper du kosa deg masse på din barnefri kveld!

Så der så der:) blir det like fint vær i morgen forresten? babysvømming i morgen og-med redningsvest...den er grei for vi har kjøpt ny fin redningsvest til berta:)

Skrevet

hmmm.er det noe boikotting av tråden som jeg ikke har fått med meg????? hallo-er det noen der ute??

Skrevet

Hjemme. Vi har fullt kjøleskap. E har fått sånn kul leke som EA har. (hjul med speil) Og puslespillteppeigummi. Og nye badeleker. Og hauger (!!) med barnemat. Og W har fått skytingpangpang. Hentet huskestativ og trampoline. Håper vi har alle delene. Spiste på Gräns Rasta. Köttbullar:D (måtte jo bare..)

Tuuusen takk for lån av henger:)

Edvard sin første lange pass i dag! Det som skulle ta en 3-4 timer tok fra ca 11:30-19:30! 8 timer det. Hadde full pupp:) Hadde gått så bra at. De hadde gått lang tur (for lokalkjente fra Gardertoppen og ned på Lensne-rundt der- opp igjen) Fått vaffel og smake is. Hjemme hadde de pannekaker til middag. En middag E likte! (djii)

Har jeg nevnt han likte gryterett?? Jegergryte og ris. Spiste nesten et stort glass. Utrolig. Var ganske salt da, for M hadde salta risen litt vel mye. Ikke salte neste gang og lage mer.

Jo og må si det. Da vi kom tilbake satt E i stua og pella på noe leker. Jeg gikk inn og sto og så på han. Han tittet opp og jeg tror ikke helt han trodde sine egne øyne. Stirret på meg. Fikk store øyne. Kom noen rare lyder. Begynte noe som lignet på sutring. Nesten gråte. Begynne å le. hahaha han visste ikke hva han skulle si eller gjøre. Gikk bort å plukket opp og skal si det var en som kosa mamman sin! Bora nesa ned i halsgropa mi og lo og lo. Kave vri seg grafse ansiktet mitt med begge hender og nusse vilt. Slikt gjør godt for morshjertet;) Ellers hadde han ikke sutra i det hele tatt i dag.

Assa sessa, Tiril er nok mer to blame enn Edvard trur eg;) Håppe kl blir frisk i det E legger seg fint. Føler med deg. (virkelig! I know!) Er så slitsomt. Nå er det på tide vi får barn som sover fra 20-8 synes jeg! Det har vi jaggu fortjent etter 8 mnd. OG legger seg fint ned da..hehe

I kveld var som andre kvelder. Opp og stå. Enda nå var han kjempetrøtt. Lenge oppe + bad. Lot ham stå men ble ille. Løftet opp og søke som en gal etter pupp. Spiste en hel del og sovnet nesten. La han ned og sovnet med en gang. Han skal sove borte (grøssoggru og stakkars folk) 12 mai, så har til da å få inn bra rutiner. (sukk)

Skal dere bade med redningsvest dere a. Bada med klær vi da. Men fått beskjed om at dersom noen har er det bare å ta med og prøve. Blir gøy med svøm. Droppa sist da E var så syk.

ALLE: (eh..alle tråddamer ikke alle som måtte lese her..hehe) Skulle liksom fikse en inv. i kveld, men orka bare ikke. Mulig det kommer en mail i morgen. Je har bursdag på lørran. Da mange av mine venner har barn fant jeg ut at det var lettest å gjøre slik. Jentefårspill her og ut i LS (J&H regner jeg med) etterpå. Da slipper alle tenke på barnevakt;) Og vil noen menner komme kan de det. Står PS2 og flere kontroller + en mann i stua..hehe. Enten så kjører M et par runder inn eller så spleiser man på en taxi. Er et par jeg vet ikke får kommet. Gi gjerne svar på om du kommer. Regner ikke med at 1D kommer. Tror vel heller ikke Simba kommer, men vet jo aldri;) Herk og Sessa bor jo og et stykke unna, men kom gjerne om dere vil:) Resten regner jeg med (forventer?) jeg å se her:D Tror bare det kommer 2 utenom tråddamer. Men dere er jo så mange at det holder vel kanskje. Har egentlig mest guttevenner jeg...Jo kaaan hende det kommer 4 forresten.

Torsdag og fredag (iaf en av dagene) er avsatt til Tiny. Hva vil du finne på?? Kanskje vi hilser på etter svømminga i morra forresten. Kje tid for E og vi kjører jo nesten forbi. Bare låne Tiril en liten time;)

Nå blir det langt her. Får snakkes mer i morra:)

BØFN og takk for meg!

Skrevet

05:00 er altfor tidlig-gjeeeeeeeeeesp

Skrevet

God morgen!!

Har ikke fått lest igjennom for i går var ganske hektisk og nå er jeg på jobb. Som den karrierekvinnen jeg er, må jeg jobbe ikke sitte på internett - derfor bare kjapt innpå - hihihahahhohoh!! ;o)

Nåvel, jobb er greit. Men jeg gjør bare "negerarbeid" (ikke rasistisk ment, dersom det skulle være en mørkhudet som leser dette innlegget...) ;P

I og med at jeg normalt jobber som avdelingsleder og ei har det vikariatet nå, syntes vi det bare ble dumt å skulle ha tilbake den jobben for 5 uker, er jo ikke mye man får tatt tak i da allikevel. Derimot sitter jeg her å rydder i basen, excel lister lange som vonde år - skikkelig kjedelig, men ække så nøye på det jeg ;D

Må bare få si at nå har jeg et prosjekt om at "El Gigante" skal bort (det er området fra under puppene til knærne... Dette betyr at jeg begynte dagen i dag med en treningsøkt. Jepp, var på treningsstudioet kl 0625... Snork, men det var faktisk inmari deilig!!

Jeje, Molle no worry, blir vel med denne gangen som sist - bare skryt etterhvert, så det er ikke noe å henge seg opp i... ;P

Fortsatt ingen bhg plass - dritt og møkk.

Molle, du kunne ikke tenke deg å jobbe som praktikant hos meg?? E kan seff være med, hihi ;o)

Kuli med harrytur da - det fikk jeg med meg :o)

Også var det noen møkkanetter eller noe, sessa?!?! Dritt det der...

Godt å høre at Tiril er blitt bedre...

Svanine unga synk i dag el?? Og har ropinga gitt seg??

Godt å ha deg tilbake i LS Ama

Hmmm, våronna var ferdig for en stund siden, men ah LH spiser bra... Grattis med flere måltider...

1D blir vel litt som deg jeg nå innom i tide og utide, men rekker liksom ikke skrive...

Herk - er du a?? Kan´ke huske å ha sett noe fra deg på en stund???

Cat er borte oxo?!?!? Hvordan er formen til lilleL?? Er hun bedre?

MTG - hei og hå, kuli med G og krabbings...

Ingen nevnt, ingen glemt...

I dag skal G på babysvømming. Tok alt håret i går gjorde han også, ser nesten ut som en straff fange, men ikke skinhead da...

I kveld skal jeg på syklubb etter jobb, dermed skal G være hjemme hele dagen "alene" - kan han se hvor kjedelig det er, hihi ;P

Hmmm, nei husker ikke mer jeg - gotta work (nesten rart å se meg skrive det... Work liksom... Hallooooo)

Ha en strålende dag i solskinnet jenter og barn!!

Skrevet

ååååå, vil tilbake på bryllupsreise!!!! Er reportasje på tv2 fra liberty of the seas, vi var på navigator of the seas i karibien!!! åååå, det var digg. Pre-barn og nygifte!!! Shit, føles som en evighet siden!

Dritt natt i natt og... ikke så ille som natten før, men våken noen timer rundt halv fire. Veldig flink på kvelden, men bysset i søvn, for hun er jo litt syk. Tett i nesa og ikke lett å gjøre noe med det. Må jo wresle henne ned i stellebordet for å komme til med snørrslurperen. endte med at jeg måtte vekke pappa (eller vekke.. han var våken, men ikke oppe liksom). Hadde dessuten så utrolig vondt i magen så jeg orka ikke gå rundt med henne, hadde holdt på en time da han tok en tørn. Fikk ut, snørr og fikk bysset barn. Jeg lå med rompa i været i senga og lot det stå til... må ha spist noe rart for kvelden før var det også litt spennende i magen. Bra det er flere bad i nye huset så det liksom er mulighet å fordele seg litt utover... Frøkna sovnet halv fem, våknet halv syv, klatret rundt i senga vår og slo hodet i kanten på nattbordet. Nu vel. Satset på at E sender noen gode vibber hit når han har fått gode leggerutiner 12.mai!!

Ama: fint vær og fri gjør ikke godt for tråden. Ingen boikott så vidt jeg vet. 5:00!!!!! HÆ!!!!! Er natten fortsatt det vett, Leo!!!

Pt: Flink på trening, kan du trene litt for meg også?? Skulle gjerne gått ned 10 kg. I hvertfall 8 kg.... eller 6.... så har jeg pre-linnis vekt igjen. Aller helst 18 kg, for da er jeg på nettopp funnet mannen i mitt liv stadiet. Jeje, det er lov å drømme!! Gøy med excell!!!

Mol: Gøy med svenske tur. Ble det noe porr også eller kjøpte dere bare leker til barna (hihi, hirr hirr!).

Kos med gjensyns gleden til E, da. Savna mammaen sin han!

Kl klarer også reise seg med posen (når den ikke er festet), men hun blir sint for da strammer den jo sånn.... Dropper posen, ass! E! Legg deg ned og sov! Kl reiste seg i søvne på kvelden i går, hørte hun styra så gikk inn til henne, i det jeg kom inn våknet hun og så rart på meg.

Vaffel, is, pannekaker, salt... herregud, for en mor! ;)

Tusen takk for invitasjon (litt rørt over at jeg blir inkludert), men det passer litt dårlig med avstand og flytting og alt. MEN TUUUUSEN TAKK, as!!

Til dere som trodde dvd'er skulle stå pent i hylla: Dere tar feil! De skal ligge utover gulvet og tråkkes på for da kommer man nemlig en cm opp fra gulvet! Dessuten blir det litt glatt og det er jo gøy for hver gang jeg sklir sier mamma "Ojsann!".

Dessuten har jeg lært meg å danse med å vugge frem og tilbake. Litt Axl Rose-ish! hilsen kl

oj, vet ikke om det er noe mer jeg skal si..

jo:

tiny: hvordan har tiril det??

Sånn!

og til dere andre (røkla): God morgen!! ha en strålende dag i finværet!! Vi skal gå tur med barselgruppa og så skal vi overta HUS!!! Jippi!!!

Skrevet

TRØTT!

Selv om nettene mine ikke er til å klage på (måtte trøste kjempetrist A kl 00, dytte smokk kl 02, amme 04) så er det tidlig med morran før 6. Vurderer litt nattavvenning, for kjenner behov for langsøvn. Mye vil ha mer, altså. Men 05 er enda tidligere, Ama.

I går var foreldra til H her og vi kosa oss med trilletur med våkne(!) barn med solbrills og solhatt. Deilig :) Også fikk vi sove en middagshvil mens farmor passa barn. Er ikke vant med sånt vi.

Litt roping er det i blant, men de er foreløpig i synk. Men dagen er ung fortsatt.

Høres kult med harrytur. Vil også!!! Regner med jeg kommer på bøshdei, men kanskje bare i Ls? Er litt enklere, kan bare møte dere der.

Æsj, der våkna E. Alt for tidlig *mumle* Bare 35 min. Sukk.

Får komme sterkere tilbake.

Skrevet

God morgen :)

Ama: har det klikka for vesla eller?? 5 er natta og da sover man søtt i sengen sin.. Ikke vekke mamman sin da vettu...

Pt: Ha en fin dag på jobben... Bare 5 dager til jeg begynner også.. Uten internett, hvordan skal jeg overleve?? Godt jeg har mobilnr til de fleste av dere :)

Tiril er i fin form igjen!! Litt snørr som gjør matlysta litt mindre enn vanlig, men får i seg mat og drikker endel.. Ikke tegn til mer feber og hadde ikke feber i hele går heller!!

Var ikke boikott av tråden her igår, men fineværet ropte på en utepils :) Satt på torvet i ls og spiste sen lunsj og drakk øl.. mmmm... Tiril kosa seg med masse oppmerksomhet fra besteforeldre og andre folk som satt rundt oss! Fikk en kroneis med jordbær av mormor og gjett om det var stas da!!!! Satt og holdt isen selv og klina værre :) Ble noen sinnablikk når jeg tok fra henne isen og tok en bit.. Min is!!!! hehe..

trampo og huske vel plassert på festund nå? og fant du noe digg mat?? Vi snakkes vel idag også vi :) hehe.. (lurer på om det er en dag de siste ukene jeg ikke har snakke med deg på tlf eller sett deg??)

Nå er det snart babysvøm... Må pakke baggen.. Og ringe frisør.. Skal ordne hue en gang denne uka tenkte jeg..

Skrevet

Så flinke dere er på å kommentere.

Lei snørrete barn! Og 35 min er ingen lur. Det er er bare lureri. Og A sover - så Pt - yes, indeed vi er i usynk.

Skrevet

Masse liv her da.

Nå nekter E å sove i vogn og. Går nesten å snu seg og sette seg opp med sele på serru. Etter lang kamp og lang tur endte det med at jeg satt i hagen og ammet i søvn og la over.

5? Er det ille? sukk.. Var faktisk 5:30 her i dag da. E sovna sent i går. Og fikk mat 21:30. Men spiste da ikke før 2:30!! Og våken 5. Morran. Fikk tyna til 5:30 med litt pupp.

Sorry PT, men skulle det knipe et par uker, så får du kjøre ut hit da vett:)

Assa var bestemora som fora han alt det der da:)) Men plaget meg ikke. Eller saltet var meg da.

Jepp rutiner er på plass 12 mai. Blir så bra at.

GRATTIS MED NY KÅK!!

Ama, glemte broren din jeg. Enten kan han spille ps el no med A noen timer, eller så ser vi deg ute:)

svanine...går da tog til Fetsund. Henter deg på stasjonen vi:) Drar sikkert ikke ut før ganske sent, så blir så kort tid for deg for å dra ut av heimen. Vi ordner et eller annet:)

CAT!!!! Trenger ikke boikotte helt da. Skum igjennom og svar på det som er til deg:) Kommer du på lørran?? Mr.T får selvsagt lov å bli med om han ønsker det;)

Herk..lever du?

Inkludert og inkludert...tenkte bare jeg skulle legge inn noen aksjer så jeg får kjøpt billige leker etterhvert;)

Tiny, kommer til å slite fra mandag! Du har enda ikke valgt deg syssel for torsdag/fredag:) Bra tiril kommer seg.

Jeg er flink å rydde mens E sover-not-sukk-gårnå!

Skrevet

Tok det med tors/fredag på msn jeg Molle, men kan jo gjenta det her siden du ikke svarer likevel?! Du sitter vel ute i solen og koser deg du :)

Vi ender vel ratt opp med å møtes begge dager :) hehe.. Kommer du innom idag også forresten? Da må jeg plukke opp alt tøyet som jeg holder på å legge sammen da kanskje? Ikke like moro når det kommer besøk og rene truser ligg strødd :) hehe..

Men kunne vi ikke tatt en utedag? Feks smøre med noe mat og være ute? Sørum fr.gård, lensene, oslo??? Mange steder og velge mellom.. Også kunne vi sikkert komme på besøk på fredagen også sees vi også på lørdag :) hehe..

Har prøvd ut redningsvest på babysvømminga idag :) Har egentlig prøvd å drukne barna, men det er hysj hysj.. haha..

Tiril lå en liten stund på ryggen (!!!!!!!!!!!) og kosa seg med denne redningsvesten på.. Men liten stund det er nok ja.. Så prøvde vi på å slippe de på magen og da skal vesten snu de på ryggen (drunke/dykke barn) funka fint det :)

Pt: Jeg glemte seff koppen til A, men kan godt stikke innom en dag med den eller om du er på disse trakter så er det bare å komme innom!

Avslaget på barnehageplass dumpet ned i postkassa idag, så jeg sitter her og kladder et sinnabrev til kommunen (les: klage). Har også sendt damen som har med det å gjøre, en mail da jeg ikke fikk tak i henne på telefonen nå. Lurer på om de har tatt med i vurderingen at vi faktisk bor i Skedsmo eller om de bare har gått utifra den gamle adressen. Spurte også om det er muligheter for å nå frem med en klage og om det evt finnes plasser fra 1 jan.. Så da er det bare å vente på svar også sende en klage...

Vurdere å sende en klage til møkkatinget (stortinget) som var så sleivkjefta å lovte full barnehagedekning innen 07. På avslaget mitt står det at det er over 500 barn på venteliste i denne kommunen!!! Det er sinnsykt mange.....

Tenk vi hadde en plass vi måtte takke nei til vi, fordi man ikke kan ha barnet i en kommunal barnehage når man ikke bor i kommunen... blææææææææææææææh...

Åh, det var godt å få ut litt ja..

Kjipern med usynk og korte lurer svanine!

Skrevet

Heisann sveisann berter

Det har vært så fint vær ute i dag! Tror t.o.m jeg har fått litt farge:) Redningsvest ble prøvd ut på svømminga som nevnt ovenfor- funka fint den vi hadde skaffa oss- kunne jo ha venta til i dag siden ho instruktøren kom med mange gode råd om hva man skulle se etter ved kjøp av vest-menmen. Vår var dyr-og funka jo strålende:)

Må få kommet oss på harrytur snart.... jeg har også lyst på disse i hagen (huske kaller vel dere det...)-eller leonora har lyst på,men ho veit det ikke;)

Ja,og som jeg skrev-det var morgen kl 05 i dag-det er blæ. Kanskje vi skal begynne å ha treff på morgenen Mol og svanine?

Vi gikk og la oss igjen kl 07 og sov til "tamtarata" 09.30!! Fikk litt dårlig tid med å pakke oss sammen til babysvømming-men gikk:) Hun tok også en lur rundt 15.00 som varte i 1 1/2 t. Nå sover hun så søtt i senga si-litt furten på meg som var så slem å klippe neglene hennes og dryppe nesedråper i nesa hennes...fyttirakkern ja-slem mor.

Petro: du er flink ja-trene og greier. sitter her med brus og sjokkis jeg-så sunn er jeg. Må vel bare innse at jeg må begynne å bli sunnere og trene jeg og snart-sukk. Men fint det funker tålelig bra på jobb da: du er en kvinne i tiden,du forventer effektivitet-fordi du fortjener det! Alexander ble jo så glad for å se meg og tiny-tydelig at oss visste han godt hvem var-og øya lyste ut: "jeg er her med pappan min her-det her er min pappa ja". Glemte å hilse på gubben din da-du får si hei til fyren:)

Bryllupsreise ja- er ikke gift jeg-lever i synd. selvom sambo har begynt å snakke merkelig mye om det å gifte seg i det siste. Snakker om skattemessige fordeler,nynner på brudemarsjen-hmmm. Er ikke så gira på å gifte meg jeg-aldri vært noe ungpikedrøm det.

og Cat-savner din bryggesjauer humor og oppdatering på promp og rap- ta å pell deg inn på siden her eller så fårù så øra flagrer og ølla blir tam.

og tiny: som sagt på msn-har ikke fått svar enda jeg....

herk,simba,sessa og 1D : duddelidei og huttemeitu

Skrevet

Helt kvalmt å takke nei til plass ja. Skulle fått 1 år på seg og så måtte man bytte til rett kommune. Iaf når man flytter i søknadsfristtiden. Du får håpe jeg ikke får plass da vett, så kan jeg nussebusse på tutta 4 dager i uken jeg;)

Jaaaa vi tar morratreff. Da Leo blir 8 mnd i morgen arrangeres fest her. Jeg lager kake. Oppmøte kl 05:00. Alle må gå ca. 07:00-07:30 for da skal vertskapet sove.

Mye å finne på Tiny. Oslo er litt farlig! Trives best i Fet. Dere er to i LS. (vi er og to om mtg henger på..hehe) Kom med forslag om ut begge dagene jeg, en dag til hvert. Men når jeg tenker på det er det veldig digg med et hjemmetreff og. Kanskje greit å ta her? Kan ta hos en av dere, men da må jeg bli der en stund eller dra senest 15. Kan evt. ta sørum i morgen og treff her på fredag, evt starte med å rusle på lensne og dra opp hit etterpå. Men unga våre er vel i usynk. Meen kan soves i vogn og:) Assa tror vi snakke si morgen jeg. Og kommer vel like langt da. Er nå slik med trådtreff..ttt! og tgv! (ting gjøres vanskelig)

Noen fler som henger seg på forresten? er ikkenoen tuppenoglillemor lukka kjellerlemtreff assa:)

Skrevet

Også meg...

I går fikk E sin 3 tann. Den han har jobbet med sååå lenge! Var _den_ bulen. Hele tanna kom frem på en gang, ikke en prikk som det pleier. jahele tanna..altså hele nedre raden da. Og 3 til er på vei:) Kommer vel innen et par uker vil jeg tro.

I dag hadde E sitt første stup:)) *merkedag* Stå på kanten-henda over hodet-og stuuup. (med hjel såklart) Eneste prob er at jeg er litt kort da vett. Og på dypet i bassenget står jeg på tårna. Og finne og få atk i en baby langt der nede når man ikke kan stå selv var litt prosjekt. Tok tak i noe og dro opp. Tror det var en arm..hehe.

Legging ja...vi hadde det jo så fint!! Kunne legge og gå ut og natta. Yeah right! Nå er det hyl og vræl og pupp eneste som funker. Hyløer og hyler og sovner etter par min på pupp. også begynt å våkne på kvelden. 22:30 i dag. Pupp. spiste ikke mengder (var ikke mengder i puppen heller) Sovnet da etter smatting på den ene i rundt 10 min. Kunne løfte og legge i seng uten at han våknet. Da blir det vel bare rot i natt og. Dette lover så bra for 12/5!! Vil ha barn som virker! Er detnoen garanti på disse eller?

Simba: Kommer gubben din og 18 mai eller bare dere to?

ama, koster ikke mye mindre i sverige det da. Og kan du ikke kjøpe brukt a? Blir jo ikke så slitt disse huskestativene. Selve huska er det lite å spare på. 50,- kanskje? Var iaf tilbud på extra leker (eller hva det heter) til 99,- På Fetsund koster de 149,-

Hur er det i kåken sessa? Første natt der i natt eller?

Skrevet

Intet liv nå rjeg er på nei:)

bøfn

Skrevet

God morgen alle sammen:D

Har ikke fått lest på en stund, men håper alle har det bra. Fikk med meg tanna til CE. Grattiss!!!

Gabriel er på kaninjakt....tror det trengs å støvsuges her:)

Noen som har planer for dagen? Eller ikke har planer for dagen? Jeg er veeeldig klar for å finne på noe!

Vi har morgen klokken 05.30 om dagen vi. Er nok snart på tide med en dupp for både morog barn. Håper det blir et par timer, men 10.00 er vi klare;)

Skrevet

God morgen :)

Har et lite forslag til treff idag dere som vil: Kan vi ikke treffes hos meg eller ama og gå bort på sørum, så kan vi gå tilbake dit vi møttes og spise eller bare leke litt til?? Kan jo handle med oss på vei tilbake foreksempel... Er også åpne for andre forslag jeg :)

Kjipt med morgenfugler da dere!!! Har hatt det jeg også, men jeg nekta å stå opp så tidlig så jeg tvinga henne i seng igjen (dm)... Det resulterte i at hun veldig sjelden våkner før 7 :)

Skrevet

Vi vil veldig gjerne på sørum gård:) Kan jo ta med matpakke og kose oss der borte?

(G sover nå:) )

Skrevet

Grattis til Leo!

Molle: Vi kommer alle tre den 18.! Koselig å bli invitert i bursdagen din også, men da kan jeg dessverre ikke komme. Håper dere får det fint!

Tiny: Dritt med barnehagen! (eller mangel på sådan...)

LH har lært seg å rygge! *stolt mamma* Tar vel ikke lang tid før han krabber forover heller da..? Og nå har vi nettopp sett farfar på TV. LH fikk ikke med seg så mye, men han så da på....

Ønsker alle en god dag!

Skrevet

God morgen!!

Først: Hurra for Leo!!!!!! 8 mnd! juhu!!!

Så: HURRA FOR LINEA!!!!! 9 MND!!!! JUHU!!!! STOR JENTE!!

Ikke natt i nytt hus... har jo ingenting der. Skal kjøre opp litt shitt etterpå. Får hjelp av svigerfamilien til Linea (jepp, er bortlovet allerede. Greit med tvangsekteskap, da. Vet liksom hva Linea går til!) Gleder meg til å sette ungene på gulvet i stua i huset og se dem krabbe bortover. Må jo være en drøm for dem med så store flater uten møbler.

Rart å eie et hus forresten!! Er vant til leilighet liksom!

Mol: Velkommen til mine kvelder. Det er noe driiiit!! Jeg har kapitulert å latt henne sovne på armen de siste kveldene. Men hun er litt syk da så jeg sier det er det som er grunnen... Men det er jo mest fordi jeg blir sprø av legging som tar en time, halvannen hver kveld.

Sessa crasher ikke minitreff denne uka ;).

Hadde grei natt i natt. Pappa sov på annet rom, for Linea har vært helt håpløs de siste nettene. Han var såååå trøtt. Sov noen timer på kvelden i går også... Jeg tåler lite søvn og må ikke akkurat konsentrere meg så grådig på dagen. Han har en viss mengde saker han må få unna hver mnd (er jurist og saksbehandler), og hus og alt gjør at han henger litt etter. I hvertfall... Linea havnet i sengen min rundt 12, husker ikke hvorfor. Kl 1 var det over i egen seng. (Sover hun bedre uten pappas promping mon tro??) Så husker jeg ikke mer før kl 6:30, som er nok den eneste "pleier" vi har! Har nok vært et smokkedytt eller to mellom 1 og 6:30, men.... Tok henne over til meg kl 6:30 og ga pupp, men sov kun ti min til!

Shit Linea slettet alt jeg hadde skrevet. Flaks ctrl z funker på dib også! juhu!! Finnes det angreknapp i virkeligheten også??

Nei, må vel komme i gang med noe (drikke cola?? Å, NEI!!! HAR IKKE MERE COLA!!!!! Gå tur får å få Linea til å sovne, nå snart..... kjøpe cola!!!)

Ha en super dag i finværet og FOR GUDS SKYLD SMØR DERE!!!!! (Gjett om sessa er solbrent på skuldrene etter lang tur i finværet i går!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...