_svana_ Skrevet 3. mai 2007 #201 Skrevet 3. mai 2007 Grattis med månedsdager! Hva i all verden er vitsen med å stå opp halv seks, og våkne etter bare halvtimen første lur????? Djiii. Klar for en ny usynkdag - hardly. Kommer sterkere tilbake, håper jeg.
Petronella♡mor til to Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #202 Skrevet 3. mai 2007 Grattis til Leo og grattis til KL! ) Jeg vil også på Sørum gård i dag, buhu... Sende G i stedet ;D Eller kanskje jeg bare skal vinne i Lotto og leie inn en vikar til jobben (dere vet lottomillionærer er jo ikke som andre millionærer)... Er litt forkjøla, kløøøøøøøøør i halsen. Får mao ikke sove og det er skikkelig slitsomt (ja, jeg vet at der har det værre med mange av dissa unga, men for meg som har en som alltid har vært 9 uker, er kløe i halsen slitsomt, hihi) Fikk også avslag fra bhg dumpende ned i posten i går - urk forbanna... Mens naboen med tvillinger fikk plass - og hva skjer, jo de skal sannsynligvis ikke ha den, fordi de har fått dagmamma og økonomisk er det bedre å ha de der. Buhu - livet er urettferdig... ;P Og som Tiny sier - det er bra dekning i Skedsmo - ehe NOT!!!!! I brevet står det at det er kommet inn 1090 søkn og de hadde 548 ledige plasser (+/- et par...) DET er dårlig dekning det... BLÆH!!! A våknet 0448 i går... G kranglet med han i 1 time før han fikk flaska. Men i dag sov han til 0730, håper det holder da. (for G sin skyld...) Nå har jeg brukt snart 1 time på dette innlegget, fordi jeg er jo på jobb. Da må det skravles litt innimellom slaga (også må vi ta et par excel linjer innimellom, hihi). Kos dere i sola bærter - jeg er missunnelig!!! Men kommer sterkere tilbake ;D
Molait Skrevet 3. mai 2007 #203 Skrevet 3. mai 2007 E sov fra 7-7 uten opp!! ahhahahahaha dagens vits;) Endte med pupp i søvn i går da det var så ekstrem vræling. Mat 22:30 (??) Mat 03:30. Våken ca 1 tiem, men ikke mye hyl, men måtte vugges på i senga om ikke man skulle ha hyl. Lot far ta over etter en stund. Han la seg der inne og våknet kl 7 av at E sto og jodla i senga. 7!! meeen en time oppe på natten setter nå en liten demper på 7. jepp da var E våken. Glemte jeg satt å skrev..hehe. Brukt over 1 time på immlegg:) Ses snart noen av dere!
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. mai 2007 #204 Skrevet 3. mai 2007 *sessaplystrerkanviikkeværedusogværevenner* Har dere sett all kranglingen på småtiss 0-1??? Djiiiiiiissssss!!!! Jeg ler og ler og ler....
_svana_ Skrevet 3. mai 2007 #206 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen. Folka på dib er en gjeng med idioter... hahaha :-D
Amabolla Skrevet 3. mai 2007 #207 Skrevet 3. mai 2007 grattis med 9 mnd dag KL! Har lagt merke tild en småkranglinga nå fortiden:) Det var kos i dag-på gården og hos Tine. Leo var stuptrøtt,men nektet å ta en minilur i vogna. Ville heller ikke ha mat.bare pupp. Tror ho ikke heilt er i slaget og jeg skylder på tennene! Men nå sover ho. Veide henne i dag: 9490 gr,73 cm lang:) Stor jente.
Herkules Skrevet 3. mai 2007 #208 Skrevet 3. mai 2007 Hei!!! Gratulerer til leo og kl føler meg nesten erstattet av en ny skravlete bærumsberte jeg:) Og en annen ting så er det ingen som har gratulert med O i går!!! .( Gratulerer o med 9.mndrs dagen stakkaren feiret dagen i bilen og 12 timer uten mat! (etter morgen pupp kl 06 fikk han noen brødsmuler kl 9.30 og neste måltid kl 18 ) He he når han bare sover eller smiler så glemmer man da detaljer som mat!! resulterte i amming hver 3,5 time i natt da og en glupsk unge i dag så da har jeg oppskriften på hvordan få en ikke spisende gutt til å spise har nå vært på reisefot siden fredag og kjørt til Spania. o har vært en engel og turen har vært flott. Ferge fra Gøtebort til Kiel og derfra gikk turen videre nedover Tyskland O. sov seg gjenom Luxemburg og våknet i frankerriket Ser dere har skrevet litt så jeg får lese og kommentere
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. mai 2007 #209 Skrevet 3. mai 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9179922 Enkel moro på en torsdagskveld! ;D
simbamamma Skrevet 3. mai 2007 #210 Skrevet 3. mai 2007 Forsinket gratulasjon til O! I Spania? IGJEN? Ikke misunnelig i det hele tatt, tralalala... Du må komme deg på facebook når du kommer hjem da! Stemmer det at svana har bedt om å få starte tråd nr. 22? I så fall; get a move on, som de sier down under. I kveld tok legginga tre timer.... Ikke så lett når naboene skal bråke så jævlig hele tida!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 3. mai 2007 #211 Skrevet 3. mai 2007 Hei alle trå(d)sneller (kanskje ikke den første som drar det ordspillet?) Var inne og kikket på piczosiden og jammen må jeg si dere har fått noe store og søte barn altså Likte spesielt bildene av ungene sittende på pledd ute i hagen til Tiny..de så jo ut som bittesmå personer der de satt jo..hihi:) Lenge siden jeg har sett dere nå! Hvor blir det av den isen a?!?! Jo, måtte le av bilde av Jenny på treffet på J&H sist jeg var med..hehe likner ikke helt seg selv..ser ut som den blubba vøtt... Nei, jeg sier ikke nei takk til en invitasjon til is og litt skravling jeg ass..så hva sier dere jenter?!
Molait Skrevet 3. mai 2007 #212 Skrevet 3. mai 2007 Heeeerk joooo:))) Vet du..var sikker på jeg skrev grattis på traaden. Gikk inn for å sjekke for å kunne si her at joho huska han jeg men hadde jo ikke skrevet! Sorry! Huska han da..hehe, men glemte skrive;) Regner med du ikke kommer på lørdag Herk? Vel du er nu inv. Tuuusen takk for middag Tiny. Glemte si det tror jeg. Var nå liksom Tiril som tok avslutninga på middagen min..hehe. Til dere andre, først så tok hu resten av maten min, så gnei hun sikkelgugge på buksa mi, så nøys hun på meg for så å tørke snørra si og avsluttet det hele med et stort smil og *iiiiiihhhh* Kos dag ute. Pakket meste av bag for neste:) Fredag: Møtes hos mtg 12ish. Rusler bort langs vannet til Fetsund Lenser. (sikkert helt bort til NØN) Smører niste og spiser ute. Regner med det er noe kafe oppe så man kan kjøpe seg kaffe el no. (ikke 100% sikker assa) Butikker i starten på løypa så kan handles inn om man trenger noe. Mtg bor -oppå- togstasjonen om noen trenger ta tog. Hay Kab. De ER jo små personer da, vært det hele tiden;) Men see your point. Sleng deg med i morgen da vel? Noen av oss skal ut på lørdag i LS. Om du kjeder deg kan du jo ta en tur ned. (sånn på kveldennatten med drikking og sånn) Blubbe? Ja da må hu være slank. Synes ikke hu ser så illle blubbe ut jeg:) Litt gøy da..titte på andres hjemmeside og finne bilde av sin egen-hihi. Ingen som har brukt trådsneller (hahaha) som jeg kan huske. Jo mulig vi var innom på msn en kveld, men hallooo, det er jo så bra at det må benyttes mer! Sessa: Velkommen til din verden?? Altså vært i din værden meste av tiden jeg. Hadde 4 dager pause i forrige uke bare... Kvelden var værre enn noen gang. Tok 1,5 time og var så mye grin at jeg holdt å vetikkehva. Ingenting hjalp. Gikk så langt at han fikk flaska i senga. Noe jeg er sterkt imot og helst vil unngå. Han hadde skriki så lenge at han var helt hes og ville ikke ta ham opp heller. Holdt på å sovne med den. Man blir jo frista til å kjøre flaskeiseng om det funker. Og i dag var alt helt riktig. Sovet bra og rett tis og la seg passe trøtt og bra med mat i løpet av dagen. Tror disse tenna plager han en del for grafser seg som besatt i munn. Man kan ikke være bare det. Har begynt å virkelig grue meg til hver legging igjen:( (hehe det var dagens fra meg Tiny..ser vel fra deg ca. 9:30 i morgen;) ) Kult om jeg i løpet av morgendagen kan få et ja på hvem som kommer på lørran:) bøfn!
Petronella♡mor til to Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #213 Skrevet 4. mai 2007 God morgen alle sammen!! Begnynte dagen på tr.studioet i dag også jeg ;D So far so good. Men jeg hadde en laaang diskusjon med meg selv i sengen i morges... På den ene skulderen satt en liten djevel som bare "neeee, lukk øynene... Trenger ikke begynne før 9 i dag, du kan begynne treninga på mandag, jatta jatta jatta" mens på den andre skulderen satt engelen "nei, kom det opp ditt late drog... Skal du ta tak i "El Grande" kan du like gjerne gjøre det nå, det er bare DEG det går utover jabbe jabbe jabbe..." Etter at de hadde diskutert seg ferdig, tok jeg avgjørelsen på at det bare var å karre seg opp... Alle de andre sov fortsatt (inkl A, som bare var våken kl 0530 for smokkedytt) - snork!! Nåvel, nå sitter jeg her på jobb da i hvertfall og atter en gang er missunnelig på dere som skal bare hit og skal bare dit... Buhu, tenk Tiny, siste "fridagen" din... Men ikke tenke på det i dag, bare kose deg masse med Tiril og de andre ;D Får nok ikke kommet på lør Molle - er et eller annet i morgen men husker ikke helt hva... G koser seg hjemme. I går hadde han slengt A i beremeis og gått tur i skogen. Han kunne jo ikke se A, men han hadde ikke klaget og hadde sitti å dingla hit og dit hele veien, så han fikk inntrykk av at han koste seg. Har du hørt noe fra kommunen eller Tiny? Åååååååååå - nå er det Brian McFadden og Delta på radioen med Almost Here - I looooooooove that song - sukk, morgenstund har guld i mund!!! Hei hei Herk - lenge siden sist. Er dere i Spania igjen, er det så?? Når skal du beg å jobbe forresten og har du fått bhg eller?? Kan ikke en som har oversikt sette opp pv´ene til alle a?? Er nysgjerrig jeg ;D Er vel snart på tide med en sv (sommervenn) hihi - litt kipt å sende en pakke is i posten kanskje - hoho.. Nei, gotta work, sukk igjen... Vi hørs!! Klem fra karrierekvinnen - urk ;D
Molait Skrevet 4. mai 2007 #214 Skrevet 4. mai 2007 God morgen god morgen. Jøss, sist og fus:) svanine..bare å starte tråd snart:) Alle klare for i dag da? Jeg er grisetrøtt! E skal sove snart. sitter å gruer meg til å legge:( Natten var forsåvidt ok. Spiste 23:30. Våknet 03:30. Var panisk sulten. Skulle vel ha holdt stand men var så trøtt. Han spiste jo som en gal. Skulle legge ham over men sovnet jo. Så da sov E og jeg i gjestesenga til litt før 6:30. Var bare litt ødelagt i ryggen da! Såpass ille at ejg klarte å få ham opp men turte ikke reise meg. Rope på far. Orket ikke flytte meg til egen seng engang. Heldigvis bedre da jeg sto opp litt før 8. Er nå likevel grisetrøtt. Jepp, starte på denne legginga snart jeg da...
_svana_ Skrevet 4. mai 2007 #215 Skrevet 4. mai 2007 Får liksom aldri skrevet ordentlig innlegg jeg, kanskje jeg får tid til det når jeg blir karrierekvinne? :-P Simba du har jammen god husk for jeg sa fritt for tråd nr 22. Lager snart. Spania, spania, mye på farten du herk. Vil også ha barn som er så glade at jeg glemmer å mate. Men så lenge? Hehe. Beklager at jeg glemte O. Har jeg sagt at jeg er lei av å være kjøla? Og at jeg også vil ha barn som kan sitte? Vel, jeg har barn som har begynt å leke med hveradre, så det er da noe. Også har jeg de tregeste barna, for nå er det nesten sju måneder og ruller fortsatt ikke. Sleng over en pris da! Har lyst å komme på børsdei, men det er langt til Fetsund med tog. Går det tog dit altså? Møtes i Ls? Enkelt. Trøtt. Får aldri sagt det jeg vil på denne tråden. Håper Cat slenger trynet sitt inn her snart, trodde ikke at jeg skulle si det, men savner skryt om freddan alt for ofte :-P
Molait Skrevet 4. mai 2007 #216 Skrevet 4. mai 2007 hihi der kom det en fra pt mens jeg skrev gitt, da var jeg ikke fus da:) Flinke PT! Klappepåskuldern. Kjipt du ikke får tatt deg en tur da. Om det skulle være bare kveldsplaner du har må du gjerne møte oss i LS senere evt. Er vel greiest at cat setter opp lista så alt blir helt rett (selv om jeg tror jeg har alle i boks selv) Men cat er jo ikke her... caaat? Solen skinner og perfekt dag for siste permdag:) Har ikk eperm jeg..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå