Petronella♡mor til to Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Me crazy... Kjeda meg, lager ny tråd... Kill?? ;D
Petronella♡mor til to Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. april 2007 Her er linken til den gamle http://www.dinbaby.com/forum/thread/8907064 Takk for lovord 1D, men jeg var visst ikke så flink allikvel til å køye - men nå derimot skal jeg gjøre det. Er kanskje før deg allikevel ;D
*1D* Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg fikk innlegg 300 på den forrige da.... skynte meg dytte denne opp:) Limer inn mitt innlegg jeg da: Ååååååååååå, fliiiiiinke Pt som kan å legge seg fortere enn.......meg.... Jeg har hatt første dagen tilbake på jobb, helt uten unge............. UUUUURolig gøy, slitsomt, travel, nærvepirrende og gøy. Rakk ikke savne pjokken et eneste sekund, ikke fikk jeg spreng heller....... Jeg tror faktisk ikke jeg har melk nok jeg altså, for han fikk mat i 8 tia og sover som bare det, vet ikke om jeg skal vekke han eller hva jeg skal jeg altså....... Er så trøtt jeg går snart i stå. Skal prøve huske sende deg pm sessa, skulle i går, men har hukommelse som ligner en gullfisk:) Gleder meg til 18 mai jeg!!!!! Er ikke lenge til nå da!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Kan noen legge meg også???? Er så deilig når KL sover så klarer liksom ikke helt å komme meg i seng! Må liksom nyte friheten! Skal gå nå snart, se ferdig Las Vegas bare og løse en sudoku til... Ikke vekke barn som sover er min filosofi, 1D! Men det er jo typisk om han våkner en halv time etter at du har sovna eller no, da! Skjønner det er tøft å jobbe igjen. Gruer meg til det er min tur, jeg! Ikke stress med pm, bare litt nysgjerrig, jeg da! God natt, allihopa!!
Molait Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 assa nå skrev jeg mens du starta ny. Her har jeg ikke skrevet på to dager og så lager du ny da jeg endelig får satt meg til. Tipperesultater og sånn står i tråd 20!! Se selv:) bøfn
*1D* Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Sessa: kan ikke sende deg pm jeg, kan bare legge deg til som venn...men det kan jeg ikke siden jeg har 6 venner på lista mi og den kan jeg egentlig bare ha 5 på............ jeje, langdagsferdmotnatt... BØFN til dere natteforandringsdamene...... Jeg er spent på hvor lenge min skal sove jeg.......
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 God morgen! Her var det morgen kl 5:50 etter en natt med litt tull. Tror hun hadde vondt i magen, pga brød igjen. Burde jeg kutte det ut helt eller vender hun seg til det og slutter å få vondt/fise? 1D: så rart, men no worries! Jeg har plass til 50 venner, sikkert pga gullsmokk medlemskapet mitt (som i grunnen suger - big time! Betalte 149,- bare får å få oversikt over mine siste innlegg, resten av stæsjet bruker jeg jo ikke) Molle: *trøste* Pes med sånne netter, men det er litt godt for mammahjertet også, se at han gjerne vil sove sammen med deg liksom! Håper og krysser fingrene for at det skal bli bedre med tiden, hadde nylig to tøffe uker pga sykdom først og avvenning etterpå, men nå er hun (stort sett) bare våken en gang pr natt, og det er såååå digg! MEN hva mater du ungen din med a?? Fløte og seterrømme?? Steike som E har vokst! Og i tillegg har han hatt magesjau? Nei, makan! KL spiser jo som en hest, men er lett som en fjær. Har ikke ro i ræva et sekund, da så det er nok det som er grunnen. Her er det knall blå himmel i dag, men det blåser jo orkan og er 5 grader så det frister jo ikke akkurat til lange turer i dag, tror jeg skal øve på å være hjemme hele dagen (tror jeg kan telle alle dagene jeg har vært hjemme en hel dag siden KL ble født på 1 1/2 hånd! ) Ungen sover, har gjort det en time!, mamma bør gjøre fornuftige ting. Pakke ned stuff! Men det er kjedelig!!!! Må - bare - sitte - litt - til - på - nettet...
_svana_ Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Øve på å være hjemme en hel dag? Det er jeg skikkelig god på. Kan lære deg det sess. Jeg vant! Har da ikke vunnet siden centeren! Og det er kjempelenge siden, for T var jo bare uker gammel. Hurra!!!! Er så glad for at Pt skal være bussemamma, men jeg håper på brev i dag allikvel. Grøss! Får alltid litt dårlig samvittighet for de treffene, for jeg får aldri hjulpet med dekking og styring. Tar det igjen når unga er blide og kan sitte å leke. Promise! Håper natta var bedre Mollings. Her var natta digg (ok, jeg vet noen vil hate meg når jeg sier sånn, men jeg har hatt slitsomme netter jeg og keepinmind)! Elsker eget rom! Freddan på torsdan, og et smokkedytt kl 03, mating ikke før 0430 og sov til 0645! Djiiihiii! Skal prøve med litt middag på gutta, kanskje A rett og slett er gretten fordi han er sulten? Jeg blir jo det. Som mor, så sønn kanskje?
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 hipp hurra for gutta, svana! Har liten leilighet og føler virelig ikke jeg har noe å gjøre her til vanlig! Men nå må jeg jo faktisk begynne å pakke så smått, så da kan jeg jo ikke klage. Dessuten er jo KL høyt og lavt så jeg må liksom passe på hele dagen. Pleier å dra på senteret eller til en venninne så jeg får litt avveksling. Er vant med høyt tempo på dagen på jobb og blir litt rastløs av å bare gå hjemme. Hører med til historien at da KL var nyfødt hadde hun kolikk så det beste var å trille i vogn. Orket ikke vært hjemme hele dagen med urolig frøken! Ble liksom til en vane å finne på noe, da. Er imponert over at du ikke blir sprø av å være hjemme med to! Er generelt imponert over tvilling foreldre! Jeg synes det er strevsomt med en.
♥Tiny Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 God morgen Morgen kl 7 men bøttetrøtt mamma, at jeg aldri kan lære meg å legge meg tidligere enn jeg gjør og ikke skravle så mye med gubben etter at vi har lagt oss.. Var våken et par ganger inatt, men ikke noe mer enn at det var bare å rette litt på henne og gi smokk så var hun borte. Det er faktisk da mye bedre å ligge feil vei oppå dyna, så da vet dere det Grattis med gutta på nytt rom, finenatten og freddan på torsdag Har også tenkt å ha en hjemmedag idag, har skjedd så mye denne uka så nå skal vi bare kose oss hjemme ikveld skal jeg på shopping alene!! Men da finner jeg vel ingenting tenker jeg....
Molait Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 freddan på en torsdag..hørt slikt. Man spiser da ikke godterier på fredag i stedenfor lørdag heller? Grattis med bra natt. Nå kommer min: Sovna ca. 20.30 etter 1time med hyl. Opp 21.30 rap og sovna medlitt byss. Mat (sulten!) kl 00.30. Sovnet med en gang. Morran 6.15. Hele natten på eget rom i egen seng. La dere merke til at det ikke står noe mellom 24-måltidet og morran? La dere merke til eget rom egen seng? *blåsefløytemann* Sutra en stund før jeg klarte å våkne såpass at jeg skjønte det var min unge som sutra og ikke noe jeg drømte (dm) og var så sinnsykt sulten! Snakk om å spise puppen a! Begge hender grafse tak og prøve å få mest mulig puppimunn hele tiden. Lå i senga til 7 og da stod far opp. Mata og la ham 08.15 og gutten sov 8:30. Etter 15 min bare!! (var far som la da, men det pleier jo gå værre enn meg) så far la seg med mor og vi slumra til 9.30! Kanskje det har løsnet?? Håååper. Helt greit for meg med den 24 puppen for da har jeg jo ikke lagt meg lell. Men Tiny...jeg rydda jo ikke stort da. Var jo planen, men så glemte jeg det..hehe. Skal til LS i dag. Handle klær til Will. Har gymn i bilen. Stikker innom med den på vei til eller fra. Er du ikke hjemme setter jeg den bare i hagen? fløte? se på vekstskjema da sessa. Han går ikke opp særlig mer enn andre da. Ganske normal oppgang egentlig. Ligger helt på streken sin. Han har sittet mer stille enn din sikkert, men er ganske turbo nå for tiden. Men tynn er han ikke...hehe. Ja du ser jo bilder på traaden. Nå har E sovet i 2,5 time... jeg har stelt meg, tatt kjøkkenet og ryddet stua (litt iaf). Burde gjort mer men gidder ikke. Får besøk etterpå og, men samma f assa. Skal du shoppe Tiny?
simbamamma Skrevet 20. april 2007 #12 Skrevet 20. april 2007 Gode netter både her og der, ser jeg. Grattis! Var bra her også, sov fra 20:45 til 7:15. Tok en reprise på formiddagslur sammen i senga vår i dag, vet ikke sikkert hvor mye vi sov, men det ble da en del. Men jeg håper at den sovneavsegselv-tida kommer hit etter hvert også.... Håper det blir reprise på grøtsuksessen etterpå. Jeg vil ha vaskehjelp!
_svana_ Skrevet 20. april 2007 #13 Skrevet 20. april 2007 Glemte å gratulerer med grøten! Men gjør det nå! Og digg med deilige netter på flere enn meg! Hvorfor er A sur nå igjen? Ikke vil han sitte fang heller. Ikke sulten. Trøtt? Bare vært oppe 1.5 time. Sovet 1.5 t lur også *applaus* Sprø?
simbamamma Skrevet 20. april 2007 #14 Skrevet 20. april 2007 Kanskje det er tenner på gang? Eller økt matbehov? Skifta bleie nå, flaskegrønn bæsj. Det så sprøtt ut det...
_svana_ Skrevet 20. april 2007 #15 Skrevet 20. april 2007 Fortell meg om grønne bæsjer, og jeg har sett det meste. Neongrønn var vel det mest spesielle. Tenner har jeg sluttet å tro på. Trodde de skulle komme for flere måneder siden, men neida. Men han har vært litt sånn sur siden lørdag, så jeg tror ikke det er det. Han er kanskje mer sulten, så vi skal prøve med litt middag i dag. Har laga gulrotmos og potetmos og føler meg veldig gm! Det blåser sånn at jeg vet ikke om jeg orker å trille i dag. Var jo ikke så stas i går...
simbamamma Skrevet 20. april 2007 #16 Skrevet 20. april 2007 Blir ikke trilling her i dag heller, blåser jo bort jo! Håper de liker middag, det gjør LH. Men han liker ikke vann.... Du er gm! Ingen tenner i sikte her. Men han kommer seg utrolig mye rundt, selv om han ikke krabber. Grøten var btw nesten like stor suksess som i går, mamma'n er fornøyd ;-)
Amabolla Skrevet 20. april 2007 #17 Skrevet 20. april 2007 Heisann:) Da har mor Hubro med mann dratt så vi har leiligheten for oss selv igjen:) Men det har vært digg å kunne levere vesla til mormora kl 08 om morgenen-så kan jeg gå å sove! Tiny: Takk for superkoslig treff med lunsj! Sambo fikk smake på kaka jeg hadde laga og var veldig imponert:) Simba: Grattis til knøtt som spiser full porsjon grøt da! Jeg vil også ha vaskehjelp. Herk: det var bra du fikk påskeegget til slutt. Men har vi avslørt PV`ne våres? Svanine: Guttene dine hadde jo blitt så store!! Hadde jo ikke sett dere siden julegrøt hos Tiny. Petro: det er så kjekt at du skal være dagmamma! Molait: Hurramegrundt for E som er så flink!! Jeg var på konsert i går og drakk øl! Mamma satt barnevakt. Ble litt promillepupp på vesla-som resulterte i en litt urolig baby-men gikk no bra likavel. Cat: takk for bilder:)
Molait Skrevet 20. april 2007 #18 Skrevet 20. april 2007 Først meg selv:) E sov 2,5 time på formiddagen. fikk grøt og var blid fra morran til da. Begynte surve. Henta WIll 12:30 på skolen og dro til Ls. Fiksa gave til mor, 17 mai klær til gutten (helt greit fint, men ikke så pynta synes mor. Det synes sønn. Jaja så lenge han synes han er fin)handla + en del annet pirk. fikk unna mye! Var innom bestemor på jobben hennes og. Hun driver ei kantine. Så stas da vett. Vise frem og sånn:) Og vi ble overøst med vafler og drikke og mat og godter:D MEN. Edvard begynte å gråte nesten fremme i LS. SÅ sår og alt feil. Gråt og gråt på armen og. Tårer trilla. Kjentes varm ut, hadde litt feber. Sovna 13:30-14:30. Gråååte! Bærebæregråtebysse mens man da har et barn til og ta seg av. Sovna igjen 15:15 så tydlig ikke i form. Sov til 16:00. Kaste babygymn inn til Tiny i det jeg kjørte forbi..hehe. Hjemme ville han ikke ha mat. Fikk i han litt sånn frukt med korn glass. Sov igjen en halvtime til litt over 18. Mye sov i dag men mye gråt og. Kveld 4: La han 19:50. Vræl men tyst etter 2 min. (??) Så begynte han å bable. Stille leeenge. 20:10 tittet jeg inn i sprekken, så bamse røre på seg så holdt meg ute. Begynte så å gråte, inn opp rap. Men skulle jo ikke ligge igjen. gråtemasse. Far inn og gjorde trikset sitt og *poff* på 1 min. (pakker dyna tett rundt hele og holder ham "fast") Tok "bare" 35 min i dag. Var stille i 25 av dem. Rart han ikke sovna? Ligge der å titte så lenge liksom. At far gjør sånn er jo litt feil om han skal sovne av seg selv, men med feber og stor kul i panna og tann som kommer så synes jeg jo litt synd på ham og. Fill pille i rompa. Ligger rundt 38. Ikke så mye men nok til at han er i ulage. Jepp Tiny, venstre tann oppe er rett under huden nå. (har kanskje ikke hud i munn nei?) Ja og gåstol er en høydare!! Fiser rundt og jodler og ler..hehe måtte filme litt:) Har jo nok av gang å rulle rundt på. Kattene lever nå et farlig liv... Ny hobby: kattejakt! Og så til dere etter masse om meg selv:) En eller annen skjønte ikke 2+2=4 om det ikke kom svar så har svanine bursdag 22/4 (get it?) Ama: så melding i dag. Glemte mobben nede i går og gadd ikke hente den. Flira litt da:) Lurte litt på hvor du var. Ikke kan jeg se du har husket trådvettreglene?? Meld alltid fra hvor du går... Digg med avlastning, digg med leilighet for seg selv:) Konsert med? Jeg SKAL faktisk mest sansynlig være dagmamma da. Iaf frem til nyttår. haha er vel uansett ingen på tråden som hadde kjørt ungen hit tenker jeg. Kanskje ikke fordel å kjenne folk alltid? Nei men om jeg ikke har plass, og ikke har jobb jeg må ut i. Og E er bare liten 1 gang og synes før 1 år er lite å levere fra seg. 1,5 er greit:) Og kjekt med lekevenn til E. (var visst mer meg) Kult med grøt på LH:) Gleder meg til å endeliiig treffe ham 18:) GM svanine! (og nei jeg tror ikke noen av gutta lider av noe omsorgssvikt nei..hehe) cat har du sendt bilder? innåtitte! Synes alle skal skrive hvem de tror er pv sin jeg, så ser vi om folk har rett til slutt. Synes cat skal starte, da hun satte i gang hele greia og liksom er sjefen. Hvem var din pv cat? (også henger vi oss bare på fortløpende.) Grattis med vellykked dag på jobb med masse skryt 1D! (hadde du ventet å få noe annet?) Aleksander ønsker seg potteplante i 1årsgave... Kosleig at du tok deg en tur Nina:) Emil har blitt så stor! (ja nå ser jeg han hver onsdag jeg da..hehe) Skikkelig flørt er han. greitgreit skal slutte nå.
Amabolla Skrevet 20. april 2007 #19 Skrevet 20. april 2007 Må jo nesten skrive om måltidene til vesla i dag: Morgen kl 06: 2 pupper i senga -stod opp. 07:00: halvt glass med banan/pære + youghurt. 07:30: 1 pupp i senga igjen for å ta en blund. (sov i 20 min) Mellom 08 og 10-mormor forsøkte med grøt-funka ikke... 11.00: 1/3 del glass med eplemos, ett par biter med brødskive(!!!) + 1/3 del glass med jungeldessert. 11:30: 1 pupp. sovnet 11:45 og sov til 14:00;) 14:00: 1 pupp. 15:00: 1 pupp til... 15:30: 1/2 glass middag, ett par skjeer eplemos,vann og litt pupp. 16:30: 15 min dupp 17:00: litt pupp 18:00: 1/2 porsjon grøt (!!) blandet med 90 ml mm. 19:00: orket bare ett par super pupp-la henne våken i senga-sovnet i løpet av 5 min. Det er mye mat i magen det!! Joda-skikkelig uintresangt (hmm-rettskriving?)-men jeg synes det var uvanlig mye for Leo å være!
Molait Skrevet 20. april 2007 #20 Skrevet 20. april 2007 Har du i det hele tatt giddi å ta på deg bh i dag? Grattis med laaang lur på Leo! Greit synes jeg, for man sammenligner da shø (altså ikke uinteressant) Og des. vi leser det vi vil og skummer resten og greit å skrive her for da har man det til evt. senere bruk. Tråden er jo nesten som en dagbok. Synd vi mangler første trådene, hadde vært kult å printa ut absolut alle trådene og laget ei bok:) Har a jo sovet 3 timer i løpet av dagen og det er ganske så normalt. Leo skal nå liksom ikke være som alle andre;) (som å sove og spise og sånn..hehe) I dag er hun normal:D
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. april 2007 #21 Skrevet 20. april 2007 Jepps, da har jeg vært hjemme hele dagen med KL, men dro alene i butikken når mannen kom hjem, da. Hovedskaken var i hvertfall å være hjemme hele tiden før han kom hjem og det gikk fin-fint!! Takket til og med nei til å treffe en venninne. Linea var kjempe blid hele dagen sov først 2,5 time og så 1,5. Klarte å sette seg i bilstolen (som står i stua, gøy med liten plass) helt selv og begynte så smått og krabbe ordentlig. Men kvelden var som vanlig dritt. Hun var KJEEEEEEEEMPE trøtt, men ligge ned får hun ikke til. Gjør som molle og pakker henne inn i dyna, men hun vrir seg ut av grepet mitt. Holdt på en time før pappa overtok, hun sov på ti min! Tror ikke det hadde hjulpet så mye hvis pappa tok henne fra starten, da... håper ikke det i hvert fall. Også har hun våknet hundre ganger siden hun sovnet. Inn med smokken! Fikk i hvertfall pakket og ryddet en del. Har tatt vekk alt av bilder av oss og familie og det føles så kaldt her med en gang! Litt trist og flytte. Fredag, ja og freddan, ja! Her har vi avtalt faste dager for sånn muru! Måtte nemlig sette det i system her så det ikke ble noen misforståelser = skuffelser = sårede følelser! Så nå er det pliktløp tre ganger i uka!!!! (På det meste!) Phui!!! Vart dere skræmt no? Men hvis man kan likestille freddan med når man har lov til å spise godteri lover jo det godt for meg! ;D Svana: Grattis med eget soverom igjen! Og bra natt! Hjalp det med middagsglass? Vet ikke hvorfor A sutrer, jeg. *trøstelikefullt* Molle: Jippi for bedre og bedre dag for dag opplegg!!!! Simba: Gøy med grøt! Ama: Oj, så mye pupp a gitt. Her er det pupp to ganger om dagen! Skulle jeg skrevet noe mer? Vet ikke, orker ikke! Skal prøve å være fornuftig i morgen (altså ikke sitte på nettet hele dagen. Maskina har stått på siden kl 8 i dag tidlig!!!!) og male litt. Skal på fest på kvelden så det spørs om dere hører noe fra meg i morgen.
Herkules Skrevet 20. april 2007 #22 Skrevet 20. april 2007 halla på dere Nå sittter jeg i 1D land og her er det jaggu kaldt hutre Vi har vært hos Oldemor til O det var hyggelig hun blir jo så glad av å få besøk av sitt første oldebarn (rakk jo å bli oldemor til to i løpet av 18 dager) O er god gutt og en flik o gtålmodig fyr stakkars har en så hissig mamma. I dag har liksom dagen vært litt slitsom med reisingen: Først så kom vi litt sent opp på Gardermoen og innskjekkingen var lang som et vondt år - HVORFOR går ikke folk å skjekker inn på de automatene som står der for Sasbrathens reisende???????????????????????????????????????????????????????????????????????? Jeg gjorde ett forsøk men det er ikke mulig for reisende med barn under 2 år - det var det få av i den køen for å si det sånn!! Vel etter en liten samtale med en søt sasdame så fikk vi gå ut av linjen og bort på buisness køen -PHU- så kom vi oss til trønderbyen og pakka ut vogn og O ut av sjal trillet 10 meter og fant buss. der fikk vi IKKE lov å ha med vogn inn. DAA så mye for å pakke den ut osv. og O trengte så sårt å få sove men hvordan sove i buss i barnesete med solen i øynene ?? Mammaen ble faktisk rasende på stakkars bussmenner he he Jeje så har vi dagens da vi troppet inn på hotellet og der var ingen rom til oss ugh Det viste seg at hu som har booket hadde valgt et annet hotell en det jeg hadde bestemt he he Heldigvis var det akkurat 5 meter unna der våknet gutten min som sov i trilla si skal prøve å puppe litt vi nå
Molait Skrevet 20. april 2007 #23 Skrevet 20. april 2007 Herk: Kjenner jeg blir provosert på dine vegne. Fyff så irriterende slikt er! Møkkafolk og møkkaland og møkkagreier. En annen ting som er irriterende er at kvarte innlegget ditt er borte så mister slutten på alle linjene og mister da litt sammenheng og. Åffer det? Klemme på 1D fra meg:D Oldemor er stas. Edvard rakk ingen oldeforeldre hen. Siste døde da han lå i magen. William rakk 4! Selv rakk jeg ingen. Ikke farfar heller. Ikke sett bilde av ham en gang. Han døde før far ble født. morfar døde da mamma var 16 så han så jeg heller aldri. farmor i Finland, så henne ikke så mye men hadde et kjempeforhold. Og det på tross av at vi ikke kunne snakke sammen! Mormor vokste jeg opp nært med da:) Jo ang kul... Jeg er nu medlem av barnmedkulihodetogblåveis-klubben! E tryna inn i en av spisestuestola. M sa det gikk bra for han grein jo ikke _så_ ille og ble ikke noe merke. jadda, ikke sikkert det er merke etter 10 sek vøtt flinke far som passer barn og spiller ps2 (mest det siste) Men ikke hans feil da, dem tryner jo rett som det er. Men er skikkelig kul som er blå på siden i panna. Bra det var der og ikke i ansiktet. (og mor hørte på hyla at det var ganske så vondt tenk) Man føler seg SÅ utrolig dm når dem har slått seg assa! sessa: klart du dropper innom. Må jo ha en 5minutters og du klarer nok ikke holde deg unna;) Kos dere på fest i morgen. Men hvem skal legge tuppa da?? Og E vrir seg han og. Må snu så hun ligger litt mer mot magen enn på siden og holde hardt. Høres ille ut men etter noen sek så roer han seg. Prob er at han kaver fordi han er for trøtt og ikke klarer finne roen selv. Etter litt trenger man ikke tviholde lenger. E har slutta ta smokken han da. Han som aldri sovna uten. (tatt en motsatt Tiril?) Han tar den om han sovner på puppen og jeg lirker den inn og noen ganger om han våkner uten å våkne helt. Alle: Edvard er nesten avvent fra sin narkomani;) Er lite interessert i sprøyta vaffal. Kjekk å ha om vi sitter i kø for da patter han på den, men ikke til soving. (dette avsnittet ser bra ut for utenforstående vetjæ)
Amabolla Skrevet 20. april 2007 #24 Skrevet 20. april 2007 jepps-Leo liker pupp.... (der har dere "grunnen" til at jeg vil begynne å kutte ned på pupping-blir sittende med den ute...men er koslig og da:)) Herk: hørtes slitsomt ut Prinsessa: syns det hørtes slitsomt ut med freddan 3 dager i uka og jeg-hihi...off stakkars sambo... Hvis Leo våkner i natt så er ho ihvertfall ikke sulten! Har forresten reisesenga hennes stående på soverommet vårt enda-ho har jo lagt der men besteforeldrene har vært her. Tenkte å legge leker oppi den og bruke den som lekegrind i morgentidlig-kanskje jeg kan få sneke til meg en halvtime ekstra på øye?? Nå er det Lost reprise! Natta berter;)
Herkules Skrevet 20. april 2007 #25 Skrevet 20. april 2007 sessa du sier at E får fløte med sine stakkars 550 på 1.5mnd ja ja hørt om min`? du får prøve deg på tipp på O da veiing på tirsdag 24 april veide 10270 22 mars var da 7mnd og 3 uker OG til poenget han gikk opp 670 g på 4 uker :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå