Candy girrrl Skrevet 25. april 2007 #151 Skrevet 25. april 2007 hahaha..lo godt av hun silikondama Vinterbarn.
Møøø Skrevet 25. april 2007 #152 Skrevet 25. april 2007 Skjønner godt at den kaka var midtpunktet ja! Dæven så stilig!!! Kanskje jeg burde finne på noe annet enn en kjedelig langpanne-kake til bursdagen på lørdag... hmm... En mellomting kanskje.. hehe... Tviler liksom på at sjørøverskip slår han her i huset da... Ja, hu silikondama var morsom ;o) Du får sende mailen til de silikon-venninnene dine, titsi.. thihi
vinterbarn ;O) Skrevet 25. april 2007 #153 Skrevet 25. april 2007 ja, ikke sant den dama var stilig...snakk om gjennomført dame ;O) hihi... hvorfor den lappen som truse sier jeg bare...hihi... Den kaka var sinnsyk ja...sååå fin da... skikkelig prinsesse kake til en verdig prinsesse ;O) Jeg føler kakene til dåpen nå ble skikkelig "udåpskaker" ingen som var noe spesielt dåpette av seg...og det fikk jeg jo skikkelig bekreftet her...hehe.. men de ble spist så gode var de uansett...og selvfølgelig litt rimeligere da.. skulle bare mangle ;O) Idefix.. jeg er snart ferdig med bok 4.. ikke lest så mye i det siste.. og har ikke bok 5, så må få leid den på biblioteket... så da "haster" det ikke så ille... men i går var det skikkelig trist da...Tengel og Silje døde nemlig...snufs...hihi-..
Chiquita Bananas Skrevet 25. april 2007 Forfatter #154 Skrevet 25. april 2007 hehehe...leste mailen med arbeidsdagen - lo godt ;o) Fredrik fikk et par bittesmå søøøøøøte Nike sandaler av theaokt i dag. Herregud så søøøøøt han var i dem !! Ble plutselig en liten stor gutt som så klar ut for å traske rundt på egenhånd... Spiste en halv boks med Nestle fruktpure i dag - elska det !! Etter en times leking så ble han urolig og litt småsutrete så jeg ga ham melk - slukte i seg 100 ml og sluknet som en stein. Hehehe....ligger i huska si og sover søtt med sandaler på seg. Veldig greit med en automatisk huske ) Titsi - var det den prinsessekaka som lignet på et slott ? Knallstilig - skulle hatt en slik til Fredrik - ja i rosa !!! Veldig mange flotte kaker der !! Fy søren jeg skjelver snart - suuuuulten....Akkurat som gubben sa - at jeg kom til å bli sulten i dag eller i morgen for da hadde alt det jeg hadde lagret på forsvunnet. Jeg fantaserer om hva jeg skal spise på lørdag - DA skal jeg unne meg noe godt !!!!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #155 Skrevet 25. april 2007 Hmmmm steike for ei kake,tenk å kunne lage noe sånt da..... har ikke sjekka mail jeg,kommer aldri på det :0( Sjekke etter på om jeg har silikon dame mail :0)) Glemte jo helt å si .Gratulerer så mye med 3 års dag til mamma mø sin eldste snuppe ;0) Mimrer ennå om eldstemann sin fødsel jeg,men den var jo grusom da,så den er best å glemme. Tja hvorfor ikke ha campingvogn egentlig,da har en det som skilpadden tar med seg huset sitt :0) Aldri hatt campingvogner vi,eneste jeg tenker da er snegler på veien... Men har mange venner som har campingvogner og de har både små og store barn.Stor koser seg de.Misunner de litt jeg da,stoppe når du finner en flott plass ikke bare sånn som oss..kjøre til vi nesten stuper for å komme frem. Dere hør her,synst dere vi er veldig frekke eller kan vi gjøre dette her.? Vi har snakket med bestemora til gubben og avtalt at vi skal låne huset deres,men vi lurer på å lyve til svigers å si at vi kommer en uke senere enn vi gjør...Dette fordi de ALLTID planlegger hva vi skal gjøre..Om vi kommer før så rekker svigermor ikke å planlegge alt vi skal gjøre..Statuere litt eksempel påat det er VÅR ferie og her tar vi ting som de kommer... Bare vent til du leser om Heike du..(min yndlings kar i isfolket....)Det er kleeneex materiale det..
Møøø Skrevet 25. april 2007 #156 Skrevet 25. april 2007 Frekke? nei syns da ikke det! Er jo besteforeldrene til gubben din sitt hus ikke sant? Er da ikke frekke da, tilhører jo familien den hytta da! Er beundringsverdig at dere orker å være så nære svigers flere uker... Hørtes lurt ut å komme før dere sier det ;o) Kanskje det blir FERIE på dere da ;o) Man må jo ha noen fordeler når familien bor så langt vekke da ;o) Må visst finne frem att isfolket jeg å skjønner jeg... Så stor Fredrik har blitt da ;o) Lurte meg til å titte på bilde på msn ;o) Gode bollekinn ;o) Bursdagsbarnet og lillesøster sover godt begge 2 nå. Ruth slokna 19.20 og bursdagsbarnet la seg nå kl 19.45, da sovna hu nesten i stolen sin... Måtte jo få være med å pynte kaka hu skal ha med i bhg i mårra da...
Chiquita Bananas Skrevet 25. april 2007 Forfatter #157 Skrevet 25. april 2007 Uff - svigers som blander seg !!! Nei, Idefix - slå dem i skallen og si ha deg vekk ditt spøkels....eehh....dette er vår ferie. Hehehe....goooode myke bollekinn som jeg må nusse og klype litt i ) Har fått skikkelig dobbelthake også hehehe....min har forsvunnet !!! Yeahhh...... Gratulerer med dagen på etterskudd Mamma mø - til jenta di. Sånn går det når dere skriver masse og langt - får ikke med meg ting eller det er så mye å huske på at jeg glemmer det ut når jeg skal svare. Kaaaakeeeeee.....naaaaaam......
Møøø Skrevet 26. april 2007 #158 Skrevet 26. april 2007 HURRA!!! Ruth sovna 19.20 i går kveld, og enda er hun ikke stått opp... Sovet uten pupp i hele natt!!! JUHUUUUU!!! This I like!! Tredje natta på rad nå ;o) Så Fredrik har overtatt din hake, hebbie ;o) Sjokoladekaka ble skikkelig god!! Skal innom jobben i dag, ta med meg litt dit å. Bhg trenger jo ikke en hel langpanne ;o) (de som helst ikke vil ha for mye sukker) Ha en fin dag, jenter!! Her er det grått og trist ;o( Men er spådd sommer til helga, så jeg venter tålmodig ;o)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #159 Skrevet 26. april 2007 Grått og trist her også idag... Marius har vært våken annen hver time i natt så jeg er steike trøtt.Er så møkk lei av å være oppe ørten ganger om natta.Gubben våkner ikke å jeg bruker minst 5 minutter på å vekke han så det er ingen hjelp i han nei... Er spent på hvordan det går når jeg er i syden.Men akkurat nå gir jeg f....da skal han få kjenne på kroppen hvordan det er å være våken på natta han også...Da skal jeg sove zzzzzzzzzzz. Har planer om å legge meg nedpå sammen med Marius når han sovner igjen.Har fått en kink i ryggen igjen,skal ikke til kiroprakror før den 2 fordi de er bort reist.Burde nok vært der idag,går som ei gammel kjerring... ha en fin dag videre,nå skal gamle mor finne grøt til Marius..
Candy girrrl Skrevet 26. april 2007 #160 Skrevet 26. april 2007 Hei Skal bli deilig med en uke og bare ha seg selv å tenke på Idefix. Hvis de spolerer ferien deres hvert år så forstår jeg godt dere gjør det på den måten.Høres litt spesielle ut de svigerforeldra dine. Er jo ikke ferie å være med de.. Klapper i hendene for Ruth! Kanskje hun skulle tatt en telefon til Marius og lært han oppskriften. Ser for meg Fredrik sover i husken med små sandaler.. Sikkert et gosselig syn ) Her er det grått, grått, grått. Var på et lite lekeland med de to største i går kveld. Var en stor bursdag med mange 10 åringer der. Og de herjet så inn i granskauen at de holdt på å trakke i stykker de 4-5 andre småbarna som var der.
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 Forfatter #161 Skrevet 26. april 2007 Jeg synes ikke synd på Fredrik - han kommer til å miste valpefettet sitt så snart han krabber ) Jeg må slite meg gjennom dette !! Fy søren - gubben stakk nettopp en tallerken med ostesmørbrød under nesa mi !!! Holdt på å klabbe til ham - han tenkte seg ikke om. Akkurat det jeg trengte nå !! I morges da jeg syklet og hadde vinduet åpent så var det en av naboene som stekte bacon....kuuuult. Igår fikk jeg ikke sove fordi jeg var så sulten og tenkte på mat. Har fått dilla på Mikke Mus kryssord - kjøpte et slikt blad da jeg skulle føde, men fikk aldri sjanse til å løse noe særlig. Det siste jeg fikk igår var Finn 25 matvarer !!! (der man skal finne det skjult i masse bokstaver på kryss og tvers). Det fikk jo ikke meg til å tenke på mat nei...... Her er det grått og kjølig også. At det er mulig å lage så søte små sandaler !!! Fins sikkert enda mindre sko også.... Håper Ruth fortsetter med sovinga si - Fredrik har begynt å våkne litt i 4 tida, men sovner etter litt vugging. Men det er sambo som tar ham så jeg driter i det ;op Håper Marius begynner å sove gjennom natta snart.... Mennene forstår mer når dem går gjennom det samme som vi jenter - får sambo til å oppleve nettene og hele dager så han forstår meg også. Så gubben din får kanskje en tankevekker når du er på ferie, Idefix.
Candy girrrl Skrevet 26. april 2007 #162 Skrevet 26. april 2007 Stakkar Hebbie. Men du blir jo sikkert råsexy nå da ;o) Han samboeren din må virkelig brenne for trening og kost. Siden han lager opplegget og på toppen av det hele tilbyr seg å ta Fredrik når du trener og om nettene. Det er jo helt fantastisk! Ja menn må få brynt seg litt. Har ikke fortalt om min som var aleine med all tre for noen uker siden. (Jeg var på påskehandel på Rema) Han skulle da bade minste. Gikk fint det. Men mens han lager flaske til minste går mellomste opp i badebaljen med alle klærne på. Så er det av med klærne hans så han får plaske litt i baljen. Minste hyler, lage ferdig tåteflaske. Største sladrer nå at mellomste bæsjer i baljen. Pappa roper ut på badet at han må sette seg på do. Men neida. Vi tar ruten ut i gangen og stuen MENS vi bæsjer videre. Pappa må nå avbryte mating på minste (som blir rasende) og tørke bæsj fra stue, gang og bad + dusje mellomste som også hylskriker. Og flaks at det lå masse leker i baljen og da..med bæsj på hehe.. I dag ble rettsaken avsluttet. Så nå er det bare å vente på svar. Godt å bli ferdig i alle fall. Får så vondt av hun på skravla som skal føde gutten sin i neste uke for så å miste han kanskje samme dag. Huff huff..
Gjest Skrevet 26. april 2007 #163 Skrevet 26. april 2007 Hahahaha ler så jeg brøler her Titsi...For ett syn det måtte ha vært.... Lykke til med rettsaken krysser alt jeg har for dere !!! Har jo helt glemt å kommentere det,er ikke bare Hebbie som er glemsk her altså.. Jeg plukka Marius opp fra gulvet la han i senga si og sneik meg i seng selv,fikk ikke sove med det første lå bare å venta på at han skulle våkne,men hadde sovna til slutt bråvåkna klokka 14 :0) Da følte jeg meg skikkelig uthvilt og Marius smilte som ei sol i senga si :0) Andre gangen han bare krøller seg sammen på gulvet tar teppet til nesen og sovner av seg selv... Foressten det Mikke Mus kryssord bladet har jeg også gjort :0) Hadde dilla enstudn da Marius ikke sov. Er imponert over treninga di,skulle gjort det samme jeg,men i stedet lager jeg hjemme laget pizza til middag idag...... Skal ta sol senere,har endelig begynt å få litt farge nå,vil ha ett underlag før jeg reiser til syden.Bedre å være brun å feit enn feit og bleik!
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 Forfatter #164 Skrevet 26. april 2007 Hahahaha.....stakkars mannen din Titsi - skulle gjeeeeeeerne sett det ;o) Igår var den verste dagen min ! Hadde null i energi og var skikkelig sulten. Men i dag er det mye bedre ) I dag ser jeg store forandringer ) Ser jeg har tatt av godt kroppen siden mandag ...... Og jeg synes jeg er veldig heldig som har sambo - han er egentlig treningsnarkoman og kan mye om kosthold og trening. Litt for glad i god mat ;o) Han har blitt spurt flere ganger om å være personlig trener - men han det gadd han ikke hahaha....han var mer interessert i å trene seg selv. Tok si tid å få ham til å sovne i dag, Idefix.... Fredrik pleier å ha formiddagsluren rundt 9-10 tiden og frem til 12-1 tiden, men siden jeg venta på de andre jentene for å dra på trilletur så ble det trukket ut og han fikk ikke søvnen sin. La ham ut i vogna og han sovna på et blunk, men siden jeg ikke dro ut på tur med en gang så fikk han ikke den dype søvnen sin. Og våknet etter 20 min og da hylskrek han i 20 min før jeg bare rasket sammen tingene og stakk ut på turen - han fortsatte å hylskrike helt til jeg satte ham litt opp og roet ham ned. Men han våknet da jeg kom hjem. Da var kl. halv 12. Gjorde alt jeg kunne komme på for å få ham til å sovne, men det gikk ikke før sambo kom hjem halv to - da sovnet han i huska si og sov der i 4 timer ) Det er sååååå stress å prøve å legge en overtrøtt unge !!! Håper du får en kjempefin farge Idefix....)
Møøø Skrevet 26. april 2007 #165 Skrevet 26. april 2007 Hahahaha, skulle også likt å sett gubben din, titsi ;o) Tipper han var rimelig stressa da du kom hjem ja... Hadde det vært min (så hadde jeg for det første sikkert hatt med meg 1 el 2...) men han hadde vertfall ringt og lurt på hvor i h... jeg var... hehe Måtte vekke Ruth 7.15 i dag ;o) *måtte det fortsette sånn* Ruth sover som regel fra ca 10 til 13-14-15 og så har hun en liten lur på ca 1/2 time i 17-tida, før hun legger seg for natta 19.30-20-tida. Spiser grøt til frokost og kvelds. Så nå ser det lyst ut for utdrikkingslaget jeg skal i om 3 uker ;o) Godt rettsaken er ferdig da, titsi, håper dere vinner!! *krysse fingra* Hehe, takk for fint bilde av Marius i dag ;o) Utrolig hvor dem klarer å sovne ;o) Enda han kunne skjønne at det er det natta er til for... Ikke helt grei den personlige treneren din da, hebbie... friste deg med sånne godsaker når du bare får spise suppe.... Men kjekt å ha en egen motivator og pusher da... Burde jeg hatt å... Her jeg sitter og spiser sjokoladekakerester.... Var forresten på vekta da vi var på helsestasjonen da, for å vise eldste at det ikke var noe skummelt... Hadde Ruth på armen da, men i følge den vekta der har jeg gått ned 2 kg ;o)))) Men ingen vekter er like da så jeg tør ikke helt tru det... Kanskje en da.... Vinterbarn hen i dag da?? Nyter sine siste timer i 30-åra?? Bare meg igjen nå da? Og det er jo leeeeeeenge til jeg blir mellom 30 og 40... thihi *mobb, mobb* Nattinatta jenter!!
Møøø Skrevet 26. april 2007 #166 Skrevet 26. april 2007 Hmmm... sa visst natta i stad jeg... men hvem sitter her enda?? Jo, jeg ja... Og siden jeg fortsatt er her og det har blitt en ny dag så må jeg jo bare si: GRATULERER MED DAGEN, VINTERBARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bare meg her som er i 20-åra nå!! Håper du får en super dag!! Og når man ser Hebbies rumpehumor her inne så er man visst ikke eldre enn man føler seg ;o) thihi...
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2007 Forfatter #167 Skrevet 26. april 2007 Hva !! er jeg eldre enn deg Mamma mø ?? det er ikke meg som har startet tråden - det var Thea som stjal nicket mitt. Æresord !!!! Gratulerer med dagen Vinterbarn !!!! Er bare meg her inne som ikke får med meg datoer ?? Spis et stykke kake for meg da....
Candy girrrl Skrevet 27. april 2007 #168 Skrevet 27. april 2007 Grarris Vinterbarn! Stor jente nå.. Og Mamma Mø..til en opplysning ble jeg nettopp 29. Men jeg føler meg som den eldste her nå likevel hehe..Rompetasser!!! ) Nå må dere nesten lage tråd om romperusk og dinglebær og da, siden rompesvette nå er unnagjort. Kommer innom om litt.. var litt ubeleilig å være på dataen nå.
Candy girrrl Skrevet 27. april 2007 #169 Skrevet 27. april 2007 Grarris er da et kombi ord av grattis og farris.. For å understreke at det er litt futt i grattis *eh*
Gjest Skrevet 27. april 2007 #170 Skrevet 27. april 2007 Gratulerer med dagen vinterbarn :0) Velkommen inn i de voksnes rekker !!!! hehehehehe Håper du får en flott dag! Har glemt å kommentere den silikon babeb.fy f...så ekkelt ,snakk om frimerke bikini da..Det der er beviset på ett vandrende skjelett... Snakkes,nå er det grøt tid..
Candy girrrl Skrevet 27. april 2007 #171 Skrevet 27. april 2007 Takk for en ny bunke mail Vinterbarn. Du har gjor det til en fryd å åpne mailen. Hun Gerd Liv Valla er bare så stygg.. I dag har jeg hatt en pyton dag. 2-åringen og 3-åringen har spysyke. Og de går ikke inn på do å bøyer seg over doen slik vi gjør. Blæh... Tørket spy fra sofaen, gulvet, teppet, dusjet barn, vasket hår, skiftet på seng og you name it.. Synd på de da.. 3-åringen min klynker (etter å lagt igjen en pøl på 1 meters diameter) "dette synst jeg ikke var noe morsomt. Tror ikke jeg har lyst å spy mer jeg nå.." Stakkars lita ( Hvor er dere i dag da.. ?LIksom på kvelden det skjer.. når jeg ikke er her. *snøft*
Gjest Skrevet 27. april 2007 #172 Skrevet 27. april 2007 Stakkars små då :0( God bedring til de Titsi og håper ikke minste pluss du får det...Jeg får det alltid når den syken er i hus...Værste er at jeg besvimer alltid også når jeg får den. Har vært ute å trilla laaaaaaaaaang tur,brukte 1,5 time er en del oppover bakker så måtte rett i dusjen etter på..Nå er gubben i skogen sammen med de eldste for å sage ved.Så nå er jeg inne på msn...det er lenge siden det.....
vinterbarn ;O) Skrevet 27. april 2007 #173 Skrevet 27. april 2007 Hallo på do (til hebbie) Nå har jeg knekt opp fingrene og prøvd i lang tid på å komme meg inn på nettet...hukommelsen er jammen ikke som den engang var ;O) Tusen takk for gratulasjoner...snille venner ;O) Vært litt trafikk på mob idag for å si det sånn...er jo bare sååå koselig da!! MIN dag!! BARE miiiiiin ;O) Så nå har jeg fått meg ny sykkel med kurv og greier...og i kurven lå det 30 røde roser *sukk* snill mann ja ;O) Ikveld skal vi ut og spise middag alle sammen, pynte oss og små feire litt... blir koselig!!! Og i morgen skal vi kanskje en tur til oslo, denne 30 års dagen blir ikke helt som jeg har planlagt...( i bortimot 5 år) hah... sånn går det når man setter små vindundrer til verden, som man ikke klarer seg uten ;O) Da tar vi festen til sommeren... Men stakkars titsi da...virkelig STAKKARS...det der er snakk om skrekkens dag!!! Uff... eneste positive er at sånn omgangssyke går som regel gangske raskt over!!! Så god bedring til dere!! Og en super kveld og helg til dere alle fra meg ;O)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #174 Skrevet 27. april 2007 Hvordan går det Titsi ligger du også nå? Har nok ikke tid til å være her iallefall.. Ønsker dere en god helg,jeg har begynt å brodere igjen så skal se å få skvisa dere i mellom av og til ;0) Når jeg setter igang glemmer jeg å spise også..hehehhe
Møøø Skrevet 27. april 2007 #175 Skrevet 27. april 2007 Huff... vært frontkollisjon oppi bygda her, så nå er veien rett nedenfor huset mitt omkjøringsvei med masse trafikk... Var 2 personer i ene bilen og 3 i andre. Vet sikkert hvem de er... 2 er hardt skadd og sendt med luftambulanse. Har vertfall forsikra meg om at det ikke er lillesøs eller mamma... Men ekkelt uansett!! Vært sååå nydelig vær her i dag!! Vært ute nesten hele dagen jeg! Søkte på nettet i dag da etter glidelåser... igjen... hehe... Hadde jo kjøpt, men den dumme butikken fant ikke igjen de gliderene de hadde lova meg, og hva er vel en glidelåsjakke uten glidere?? Endelig fant jeg en tysk nettside som solgte glidelås i metervis. Så nå er 40meter rosa glidelås på vei til meg ;o) Husker ikke om jeg fortalte at jeg og mamma sydde en prøvejakke? Tok et litt stivt stoff (oransje.. hehe) og lagde remser som vi sydde sammen utfra bilder jeg hadde av jakka. Den ble sååå stilig!! Satt perfekt over ryggen min ;o) Så jeg blir nok stilig i bryllupet ja!! Gleder meg!!! Uff, stakkars deg, titsi... Høres ikke morsomt ut nei!! Stakkars små da! Spysyke er jo helt pyton da! Håper du hadde en koselig 30-årsdag da, vinterbarn!! Blir 11 unger her i mårra da, yngste er 6 uker og eldste 4,5 år ;o) Så her blir det nok liv... Er jo spådd like fint vær som i dag, så jeg satser på langbord utenfor lekestua jeg ;o) Har jo god plass å boltre seg på ute da, og de syns sikkert det er like morsomt som å være inne... Har ole brumm i ovnen, må gå nå, passe på så han ikke brenner seg... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå