Gå til innhold

Skravlingstråden nr.XXX......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, det kaller jeg en grei ku

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som gir vekk 200.

Ja hvor blir det av Vinterbarn? Er det sånn det skal bli når man blir 30 så vil ikke jeg bli mer enn 29 :o)

Eller..kanskje livet begynner når man er 30 og har ikke tid til Dib??

Vi får vente å se Mamma Mø. Hebbe er tydeligvis innstilt på å være 30 og sexy hehe..

Så flinke jentene dine har vært Mamma Mø!! Og flaks det er sommer like rundt hjørnet. Skal prøve tørrlegge gutten min og i sommer.

Hørtes ikke godt ut det såret Idefix. Når du endelig er ferdig å blø det ene stede så må du liksom ta det ut andre steder ;o) Skal ikke mobbe. *blåser på*

Nå ropes det. Tørking. Rekker ikke å rette..

Skrevet

Hihi du har ikke tid å rette ,jeg gidder ikke rette.Latskapen lenge leve :0)

Idag har jeg vært å handla litt,stakk innom apoteket å kjøpte meg jerntabletter,fant ut at siden jeg har hodepine idag også som minner meg fælt om "liteblod" hodepine så skal jeg ta noen jernpiller.Har fått beskjed om å sjekke jernlageret ,men jeg hater blodprøve både i armen og i fingren så det hopper jeg glatt over gitt :0)

Så stakk jeg på biblioteket å lånte 10 Margit Sandemo bøker,de er så greie å lese når en sitter ute å soler seg :0)

Gikk meg en lang gå tur,her skal kiloa av,eller iallfell ikke flere på.

Blir ikke slankere av å drikke cola,men sovna på sofaen i stad,våkna av at to stykker sneik seg opp trappa og satte seg til å spille Gamecube.De veit godt at de ikke får lov når det er nydelig vær ute og det er det idag...Nr 2 og nabo jenta.Lille My er på besøk hos nabo gutten,de to er avhengige av hverandre.De er så søte når de leier hverandre i hånden og triller dukke vogna frem til han :0)

Gikk foressten tur i åpne sandaler idag,brukte en halvtime lenger fordi jeg måtte få med meg skoa,hahahaha :0)

En ting synst jeg er godt med å bli eldre ,jeg er liksom mye mer fornøyd med meg selv og livet nå,tror det har med alderen og gjøre.Ei venninne av meg som sa det også i går.Mannen hennes vil gjerne ha nr 4 ,men hun vil også,men tørr ikke starte på nytt mener hun.Yngstemann er 8 år nå.Men jeg er mye mer rolig å avbalansert nå enn da jeg var 21 år.Kan kanskje være med at det er nummer 4.Men det er nok litt med alderen også.Er ikke like opptatt av å være "perfekt" hele tiden lenger :0)

Hvordan gikk det i barnehagen da mamma mø? tørr??

Skrevet

Gikk bra i bhg i dag, hu kom hjem med samme bukse hun hadde da jeg leverte henne :oD :oD Flink jente!! Ikke hatt uhell her hjemme i kveld heller, og nå har hun lagt seg med truse igjen ;o) MEN hun har ikke bæsja på do enda da, spørs åssen det blir... Men er på goood vei til å bli kvitt bleiene!!! (og jeg som kjøpte de nye design-bleiene til libero i dag... hehe)

Skravla meg bort med et par venninner på msn jeg, så nå rekker jeg ikke skrive mer her...

Skal ut på tur... Litt sent, men bedre sent enn aldri ikke sant?

Skrevet

Søstra mi har krasja med bil.Tror det har gått bra...Men er litt sjelven nå..

Skrevet

Puh gikk heldigvis bra med henne,men bilen hadde fått endel skade.Det ironiske er at hun krasja med gamle bilden deres den de solgte nettopp.....

Nå skal jeg legge meg er trøtt etter å ha vært mye ute idag :0)

Skrevet

Så bra det gikk fint med din søster idefix..skummelt med sånne kræsjer ;O(

Og lille møøø da *klapper i henda* såå flink jente!!! Håper det fortsetter, så kan du gjemme de designer bleiene til ruth.. hehe...

Sorry for sviiiket om dagen, men har ikke tid...sånn blir det når man blir 30...DA starter livet og man blir redd for å ikke få med seg alt..hihi.. neida, bare været er så flott, at inne blir litt nedprioritert kan man si!!

Hadde litt data tid istad..men den gikk med til mamma mø på msn..hehe...

Kooselig var det ;O)

Vært på 4mnd kontroll med lille idag...som nå ikke er så liten lenger... 3,5 mnd... 6820 gr og 62,5 cm lang! så vi spiser og vokser fortsatt..hehe... søte snuppa mi som mister alt håret sitt *snufs* unntatt det oppå...skikkelig blitz-baby om dagen..hihi...

Skal til fotograf til mand, må ta det nå før hun blir skalla...hehe.

Lurte litt på å være vågal og starte ny tråd.. men dere kommer vel ikke til å skjønne at det er vår engang "vinterbarn??? hvem i hule er det??"

Tenker på dere da, selvom det ikke virker sånn innimellom ;O)

Skrevet

Du må ta det med ro Idefix - du går jo til du blør !!!!

Håper det gikk bra med søstera di - er ekkelt med bilulykker.

Og jenter - jeg spiser jeg....prøver å spise 5 ganger til dagen, men det er ikke lett. Og i dag fikk jeg beskjed om å øke kaloriinntaket mitt - har vært under 600 kcal pr dag, men har ikke hatt særlig energi så jeg må opp i antall slik kroppen kan forbrenne mer.

Spiser vanlig mat jeg :o) og har noen Nutrilett drikker - som jeg synes er genialt. Blir mett for noen timer og det tar et minutt å lage og drikke. Smaker skikkelig digg også.....

Jeg må skjerpe meg å spise oftere - føler jeg ikke gjør noe annet enn å spise ;op

Men i dag fikk jeg litt for strevet mitt :o)

På intervjuet i dag så hadde dem først samlet alle sammen - var vel 25 stk i et stort rom for å bli fortalt om hva bedriften sto for og etterpå var det 5 min presentasjon av hver enkelt. Mens vi sto ute i gangen alle sammen så fikk jeg flere blikk fra gutter - dem var ikke akkurat diskre heller og kikka rett på meg og smilte. Noen gikk frem og tilbake og kikket. Leeeenge siden jeg har fått slik oppmerksomhet. Men jeg følte meg bra i dag - hadde på en ettersittende topp og magen viste ikke særlig og jeg hadde sminket meg som vanlig.....Så nå vil jeg enda mer ned i vekt så jeg kan komme til matchvekt !!!!

Jeg er 30 år og stolt av det hahahahaha......noe slikt Titsi ??

Intervjuet gikk ræva !! Ble helt satt ut at jeg måtte stå, mens to menn satt og venta på å høre på meg. Jeg hadde ikke hatt gidda å forberede en presentasjon og tenkte å ta det på strak arm ellers blir det for rart. Men jeg ble så satt ut og følte meg utilpass med å stå slik at jeg snakket masse tull og jeg så dem kikka rart på meg - forklarte at jeg ikke klarte å si alle ordene pga. lammelsen.

Vanligvis går kjeften min i ett og jeg har det kjempegøy, men i dag var alt så rart og teit. Så jeg regner med dem ringer og sier at jeg ikke går videre....ler meg i hjel om jeg gjør det etter en slik elendig presentasjon.

Ser ikke noen tenner på Fredrik enda jeg - men han gnager mye på hånda.

Men det er vel vanlig for babyer å gjøre slikt. Han har ikke vært sutrete eller hatt feber.

Blir rart å se ham med tenner !!!!

Han elsker fruktpure og spiser en hel boks og deretter melk - det er matvraket mitt :o) Stolt av ham ja.....

Skal få vaksine imorgen og jeg håper han ikke blir dårlig - gruer meg litt. Er så greit å ha mora mi hos meg da....Gjett hvem som skal ringe til henne døgnet rundt hvis han får utslag på vaksinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...