Candy girrrl Skrevet 23. april 2007 #126 Skrevet 23. april 2007 Ja det var en nydelig kjole på en nydelig jente Vinterbarn. Tror jeg hadde trengt årskort på kiropraktor og fysioterapaut om jeg skulle ha strikka den kjolen der.. Nesten for gale å bare bruke den bare en gang ;o) De rosa båndene kan jo lett skiftes ut til blått også..tihi.. God bedring!! Er nok lurt å vente da ja Mamma Mø. Husbygging og nyfødt er ikke noe. Vi flyttet og totalrenoverte dette huset under min siste graviditet. Slitsomt. Deriblant en mellomlanding på 2 mnd. hos svigers. Puh.. Men spørst om Hebbie er nestemann ut med baby. For med den dietten der kan hun plystre langt etter noen nye eggløsninger på en stund. Hilse typen din Hebbie og si at dette opplegget passer bedre hjemme i en tortur/fangeleir i Sibir ) *spiser is med daim strø nå* Hebbie.... *slurp,knas,nam*
Møøø Skrevet 23. april 2007 #127 Skrevet 23. april 2007 Jeg prøvde også å hinte frempå at hu måtte bruke kjolen igjen, men den skulle visst ikke brukes før hun ble bestemor... hmm... Mange år til det... I mårra skal begge snuppene mine på ktr. Eldste på 3-årsktr (kun lege) og Ruth på litt forsinka 6 mndsktr (lege og hs). Spent på å se hvor mye hun har lagt på seg nå, lille snuppa mi ;o) Hu har spist 2 fulle porsjoner med grøt i dag, så jeg er litt spent på åssen natta blir... Lurer på om jeg skal prøve nattavvenning til helga... Kanskje litt før og... gubben skal visst på noe kursgreier fra onsdag til fredag. Men det går vel heller dårlig å nekte henne pupp når "puppen" kommer inn og prøver å roe henne om natta da..... Ja ja, får se hva som skjer ;o) Må le, nå er det noen sånne "hjelp jeg er gravid"-innlegg her igjen ;o) Sku nesten tru de ikke vet hvordan man blir gravid... Nattinatt!
Møøø Skrevet 23. april 2007 #128 Skrevet 23. april 2007 Fikk forresten svar fra Nidar i dag da, sendte jo klagemail i helga. Sitat: I alle Nidars blandingsposer skal produktene som står avbildet på posen, være i posen, men antallet biter av hver variant kan variere. Dette er fordi pakkeprosessen styres helt maskinelt og av vekten på posen, og ikke manuelt med telling av biter. I noen tilfelle blir det dessverre en skjev fordeling, men alle variantene skal være representert i posen. Latterlig spør du meg!! Lureri!!!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #129 Skrevet 23. april 2007 Teite Nidar !!!! Var det mer enn ett bilde av vinterbarn snuppa??? Har klart i forfjamselse å slette mailen...Grrrrrrrrr :0( Hadde nesten 50 uleste mail så var litt for ivrig i slettinga... Tenker på at det bilde jeg såg var en kjempe fin drakt med bein,dåpsdrakt?Ikke sånn lang kjole altså.Nydelig uansett iallefall :0) Blått bånd kan også passe i den ja :0) Når dere snakker om snop,har handla påskegodt til halvpris jeg...hehehe .. Mister nok eggløsningen med den dietten der ja hebbie.. men det skal du ha,lettere å slanke seg med motivasjon og hjelp i ryggen ja. Gidder ikke kjøre 4 mil tur/retur for å gå på helsestudio her.. Men nå er snøen endelig borte igjen så en kan gå trilletur på skogsveien vår :0) Håper på pent vær i morgen.. Nå har jeg en avtale med en bok,har lånt bøker på biblioteket,flere av de fritt stående bøkene til Margit Sandemo.. Har nettopp lest: Ut å stjæle hester,den var fin,men slutta alt for brått Ha ei god natt jenter.. Planen min for morgen dagen er å få rydda litt....
vinterbarn ;O) Skrevet 24. april 2007 #130 Skrevet 24. april 2007 Hei jenter...her kommer jeg snikende inn.... Sitter nå og skal prøve med på frokost...noen som er super fristende med en kjøttkake hals ;O( Prøvde å ringe legen for å få time, men legen var ikke der...så måtte vente til i morgen... kjempe stas og å ha feber og vondt og samtidig ta seg av en baby...spesielt på natta!! For nå spiser hun jo døtte meg hele natta syns jeg... lagt inn et måltid sånn 1 tiden også nå ;O( Håper det er for at jeg er syk og har litt mindre melk..virker sånn.. Men da blir det vel fort en rutine er jeg redd... Nok om sutring fra min kant, måtte bare få ut litt ;O) Så flink snuppa di var i natt da mamma mø... får håpe det holder seg sånn (hos andre har det snudd...snufs...) Kan nok hende det hjelper litt med grøt... Idefix, var 2 bilder... kan sende deg det andre bildet jeg veit du...var jo liksom kjolen du skulle se da...hehe... Skikkelig fornøyd med vekta om dagen da...nå har jeg gått ned 3 kg på 3 uker...uten å gjøre noe...haha... så da fortsetter jeg sånn...spise godteri og slite ut sofaen.. for den gåingen min...den ble det ikke noen resultater av... hihi... ;O)
Candy girrrl Skrevet 24. april 2007 #131 Skrevet 24. april 2007 Morn. Huff ja.. ikke moro å være syk og mamma samtidig. Man kan liksom ikke sykemelde seg heller. Håper du blir frisk snart. Så teit av Nidar da Mamma Mø. Trodde du skulle få en hel pose med prinsessekroner nå. Synst de barne-tv posene også er noe tull. En pose full av embalasje. Sa Hebbie noe om at Dib var med i den nye timeplanen? Her regner det. Er såå daff i dag. Så vurderer på om jeg skal gidde gå ut. Men da får jeg ikke luftet småtrolla.. *dårlig samvittighet* Vinterbarn...Er det fint på Kråkerøy? Det er vel ikke så alvorlig langt i fra deg. Kikker litt på sommerhus se )
Chiquita Bananas Skrevet 24. april 2007 Forfatter #132 Skrevet 24. april 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ - må dere skravle så mye ???? HÆ ??? Jeg kommer helt ut av det så da blir det bare svar på siste innlegg ;op Har ikke fått åpnet mailen fra Vinterbarn fordi det er noe rart med pc'en min som ikke vil lese vedleggene - så jeg må bruke sambo sin. Gleder meg til å se dåpskjolen og hobbymailen.... Men er det ikke greit at eggløsningen forsvinner for da blir jeg ikke gravid med det første ;o) og får kommet meg i normal vekt og begynt å jobbe - og sååååå kan jeg bli gravid ) Yuhuu....knallbra ide Egon ! Men dette er jo bare for en liten periode så jeg får en liten kickstart på treninga, men allerede nå merker jeg stor forskjell. Orker å sykle og har ikke noe imot lange turer med noen bakker - og svetter som bare det. Nå kjenner jeg energien komme i kroppen og det er herlig - for en måned siden så ble jeg sliten for ingenting og alt var tungt. Føler meg så mye friskere om dagen...... Fredrik ligger ute og sover søtt i vogna si på verandaen - var ganske så sint i morges da jeg tok ham med ut på tur fordi han var jo godt i gang med å leke - men jeg ville at han skulle få noen timer søvn før vi drar ut og møter ei Bim venninne....Igår ble det jo helt tragisk da jeg vekket han midt i luren for å gå tur - etter det så klarte han å sove tilsammen 1 time med 3 timers jobbing på meg. Gadd ikke det i dag og ville få ham til å sovne i vogna FØR han sovnet..... Han sover så godt om natta - to netter på rad sover han gjennom hele natta så gubben er heldig nå. Så det blir ikke noe grøt eller noe slikt på kveldene nei - tror han overspiser, men hvis han vil ha mer så skriker han hysterisk så da må jeg bare gi til ham blir lei og vil avslutte med melk. Men det virker ikke som ham har behov for fast føde så ta tar vi det av og til - er noen ganger han ikke vil ha noe enda jeg holder skjeen foran munnen. OBS OBS !! Ustabile Theaokt er inne og snoker på tråden ;o) Har sett på selvangivelsen min og fjernet nesten 30.000 kr som ikke skal være med i selvangivelsen - håper det hjelper på restskatten min på 12000 kr....Har aldri hatt restskatt før - og da tok dem jammen meg hardt i også !! NAV hadde klusset med 2005 og 2006 og idioten på gamlejobben som jeg saksøker er frekk og gir meg lønns og trekks oppgave på at han hadde gitt meg 8957 kr i feriepenger !! Har ikke fått et rødt øre - han skylder meg 18000 kr !! Hååååååper jeg får noe igjen på skatten da !!
Gjest Skrevet 24. april 2007 #133 Skrevet 24. april 2007 Fikk en mistanke om at det var ett bilde til ja...hehehehehe... For en drittsekk Hebbie :0( Håper du snart vinner frem og blir ferdig med den saken der ! Jeg la meg seint i går og tenkte det at jeg skulle sove lenge idag,men det jeg hadde glemt var at det var jeg som skulle sende guttene på skolebussen...Ble tidlig start da ja.Men la meg igjen og sov ca 1 time,men var trøtt som fy da jeg våkna igjen... Satt og las en historie i avisa om noen som hadde trykka en bokstav feil i namnet på flybiletten,får panikk jeg for gubben har nok ikke tatt med mammas mellom namn,som hun aldri bruker..... Prøvd å ringe han,men ikke søren om jeg får svar... Han er å jobber i Ålesund idag. Gruer meg til å være hjemme fra onsdag til søndag alene,men det går nok bra.Marius sover ganske mye bedre nå etter at han har begynt å storspise grøt på morgen og kveld...Spiser en dl grøt med fruktpure på.Spiser ikke uten så da får han bare få den pureen på :0) Idag var planen å få rydda litt,her ser helt bomba ut,sko over alt i gangen,snøen er endelig borte igjen så en kan pakke vekk vinter skoa igjen.....
vinterbarn ;O) Skrevet 24. april 2007 #134 Skrevet 24. april 2007 titsi.. sommerhus på kråkerøy ja ;O) det hørtes koselig ut... ligger ca 30 min fra her det... hadde jo vært knall gøy ;O) Ligger like ved fredrikstad...som er en veldig koselig by, med fin brygge og masse båt trafikk... men selve kråkerøy har jeg faktisk ikke vært så mye rundt på... så det har jeg lite kjennskap til... er det ved vannet dere har sett eller?? Ellers så har man jo hvaler da...som ligger litt lengre ut... kjempe fint sted...men veit ikke om det er noe å kjøpe/leie der da ;O)
Candy girrrl Skrevet 24. april 2007 #135 Skrevet 24. april 2007 Vinterbarn.. fant dette på finn http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9908295&sid=14abcPxxmd938611&pos=21&tot=24 dette hadde jeg sååå lyst på, men var en dag for seint.. http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9274894&sid=9aB1aPBt2592104&pos=15&tot=30 Liker bonderomantikk jeg:o) Leier muligens med en familie til. Håper det ordner seg mes skatten Hebbie. I morgen skal vi i retten. Jeg slipper da, men saken er mot oss. Lykke til med rydding Idefix. Kanskje jeg skal rydde litt jeg og. God mor som jeg er ser hele gjengen på Happy Feet nå )
Gjest Skrevet 24. april 2007 #136 Skrevet 24. april 2007 Fy f..jeg er sinna nå.Har fått en regning på basseng utleie i posten idag på 7000 kr.Gubben sa seg villig til å ta over når alt var ordna med han som har styrt det før.Noe det ikke har gjort...Vi har ikke 7000 kr til å betal å ikke har vi fått namna på de andre som er på gruppa vår...Jeg ringte gubben ,men han fikk ikke tid til å ringe idag og ikke var han bekymra heller...avtalen var at han skulle ta over i høst... Kjenner det knytter seg i magen min....Her har vi blitt mektig lurt ja....kommer til å bli ett h...dette her...Blir nok vi som må betale alene ja.....
Møøø Skrevet 24. april 2007 #137 Skrevet 24. april 2007 Hei jenter! Da har vi vært på kontroll med begge snuppene. 3-åringen er 95 cm og 16 kg, Ruth er 65 sm og akkurat 7 kg ;o) Så hun har lagt på seg 500g siste mnd ;o) Hjelper med litt grøt ja ;o) Kråkerøy vet jeg alt om, har jo bodd der ;o) Trur og at det er finere på hvaler... men er fint på Kråkerøy og da! Og mye dyrere utpå hvaler... Fine hytter du har sett på da ;o) Hmm.. lurer på om jeg skal titte litt på noen og... Rundt Kristiansand... Lyst til å ta en tur i dyreparken til sommer'n... Theaokt driver jo og snoker inne på forumet 3-5 år og hun... (du og Hebbie...) ;o) thihi Ruth sov hele natta i natt!! Juhu!! fra 20 til 6.30 ;o) Håper virkelig det er noe hun har tenkt å fortsette med... Håper det ordner seg da, Hebbie. Har 8000 tilgode på skatten jeg ;o) Vært på trilletur med lillesøs jeg da. Vi har fast avtale hver tirsdag nå, da er våre eldste i bhg. Eldstesnuppa mi måtte bli med i dag da, siden hun var på ktr er hun hjemme i dag. Så det ble tungt nok å trille 16 kg ekstra vertfall...... Får vel rydde litt jeg å... Snakkes ;o)
Candy girrrl Skrevet 24. april 2007 #138 Skrevet 24. april 2007 Tror du må forklare nærmere med det bassenget Idefix. Men uansett, dritsurt!! Jentene dine vokser til ja Mamma Mø. Grattis med en aller tiders natt på Ruth. Flink jente! Så du har bodd på Kråkerøy Mamma Mø? Har ikke tall på hvor mange timer jeg har surfet etter sommerhus. Er også i utgangspunktet ute etter noe i nærheten av Kristiansand. Men vanskelig å finne et ok sted. Sånn rekkehus rorbu der det er 2 meter å gå på og rett i sjøen og du kan grille pølsene på naboens grill uten å reise deg fra campingstolen er uaktuelt. Dessuten liker jeg meg ikke på strender der det er mindre sandareal enn håndklær. Og utprega sossesteder.. Skal muligens en uke til Astrid Lindgren parken med min bror og familie og. Er alle begynt å trille nå? Kanskje jeg skal begynne å gå på lekeplassen øvers i byggefeltet her i stede for den rett nedi her. Så jeg og kan få litt blodsirkulasjon i rompa )
Møøø Skrevet 24. april 2007 #139 Skrevet 24. april 2007 Hehe, Hvaler er et sånt sossested... Sånne mini-hus er ikke aktuelle for vår del heller. Vil helst ikke dele hus med andre heller vi da, var på ferie med 2 vennepar i danmark for 3 år siden. Aldri mer.... Bedre å ha sitt ege så man slipper å ta hensyn heeele tida...
Gjest Skrevet 24. april 2007 #140 Skrevet 24. april 2007 Det kan jeg gjøre...har nettopp snakket med min rasende mann... Vi har vært en gjeng som har leigd bassenget i flere år.han som har vært lederen og ansvarlig vil slutte,men han har rota slik med regningene at gubben min sa at fra høsten av tar vi over badinga og danner ny gruppe..Men han sa seg villig til å stå som ansvarlig for gruppa,men at all betaling skal gjennom gamle lederen til høsten.Dama som styrer bassenget sa at alt var betalt så nå satte hun gubben opp før,...Ok sa gubben min.Det hun ikke sa var at det var en regning til i år....Den har vi fått,men vi kjenner bare 5 av familiene resten av namna har gamle lederen... Uansett det MÅ ordne seg det er ikke vi som skal ha den regningen.Gubben får ordne opp uten å drukne dama,noe han ville idag...Kunne gjerne vært med å holdt jeg også idag.grrrr Steike jeg er imponert over dåpskjolen :0) Minner meg på at nå skal jeg sette meg ned å gjøre ferdig de to adventskalenderne til Marius og lille my.(hun er så hissig for tiden). Men som jeg svarte vinterbarn,bare bruke den engang??? ;0) Tror vi er heldige som får låne gratis hus av besteforeldra til gubben,men skulle bare ønske at svigers ikke ØDELEGGER hver eneste ferie vi tar der nede...I år aner vi ikke helt hva vi skal gjøre.Ender nok med å bli hjemme..For de er ikke interesserte i å besøke sine barnebarn...Som svigermor sa,så lenge deres foreldre er i live går vi sist i rekken av prioriteringer.....Så om besteforeldra til gubben blir 100 år rekker eldstemann å bli nesten 30 år han før de får tid til han... Skulle ønske vi hadde guts nok til å si at vi er her på ferie ikke for å besøke dere. MEn om vi reiser har vi bestemt oss for en ting,at vi kommer en annen dag enn de veit...Sette ett eksempel på at de ikke skal ha kontrollen over oss. Vi har tinga på huset siste uka i juli.og to i august. Gruer meg til jeg en dag har voksne barn,håper virkelig at de aldri kommer til å tenke slik som oss !..
vinterbarn ;O) Skrevet 24. april 2007 #141 Skrevet 24. april 2007 hehe...blir nok bare brukt en gang om det ikke kommer noen barnebarn etterhvert... har jo sagt det jeg også, at det er synd å bare bruke den 1 gang... men her blir det ingen flere småttisser.. Ikke planlagte ihverfall.. da blir det evt et sånn "prevansjons-barn" som jeg ikke klarer å ta bort ;O) hehe.. Litt av noen landsteder du hadde funnet deg titsi.. de var super flotte!! Synd at du var litt sent ute da...sååå typisk ;O( Vi var i kr.sand i fjor, bodde på noe som het "bondegårdsparken" leide barnehagen som lå der... var 11 senger (om jeg husker rett) svær stue og kjøkken og masse plass!! Var noen dyr der, lå veldig sentralt i forhold til dyreparken og kr.sand sentrum. Vi fikk også være på han som eide det sin private strand.. veldig koselig sted!!! Ikke var det gal pris pr uke heller... så verdt å sjekke opp...et lite tips fra meg ihverfall ;O) Så irriterende med den bade greine deres da...de kan jo umulig kreve at dere skal betale hele greine selv... det går jo ikke ann!! For dere hadd jo aldri leid det om dere var alene... for sååå mye penger!! Mamma mø..så godt lille snuppa hadde vokst seg litt større da.. da er hun igjen større en min...enn så lenge...hehe.. sånn som hun spiser om dagen vil hun vel sprenge alle grenser etterhvert (vi kommer og tar deg mini-titsi) haha... Hebbie...helt glemt å kommentere trenings økta di... snakk om militær leir...haha....gleder meg til å høre de super resultatene der!! For det BØR det bli...hihi... Haha.. nå sitter mellomste og titter igjennom dåpsgavene...hun ville nemlig se hva en diamant er...hihi...
Gjest Skrevet 24. april 2007 #142 Skrevet 24. april 2007 Så flotte sommerssteder ja...NÅ fikk jeg lyst til å ha sommeren her snart...Endelig har temperaturen blitt 15 grader og snøen er borte.Rydda nok engang vinterstøvlene bort,håper for godt denne gangen.Så nå ser gangen vår ryddig ut igjen,ikke sko overalt.. Blir mye sko med 5 i familien og enda verre blir det når minstemann trenger sko :0) Gubben er på møte,han har ikke dagen idag stakkaren.Tipper på at all frustrasjonen går utover den dama som har lurt han i morgen,men det fortjener hun så...Litt lei meg for at vi sikkert kommer til å avlutte badingen da,har hatt den i 4 år så det blir ett savn om dette ikke ordner seg. Jeg har planer om å finne senga tidlig idag sov dårlig i natt så det skal bli godt å få lagt hodet på puta kjenner jeg :0) Ble ikke trilletur på meg idag,får nok ta det igjen i morgen.. Har foressten lyst på reisetrille,en sånn carena sak,de var stilige i lyseblått,men den nekter gubben å kjøpe så det blir nok i mørkeblått om vi kjøper.har egentlig nok vogner da....:0) Men hadde vært gøy med en liten trille når en er på kjøpe senter.kommer jo ikke mellom kles stativa med simovogna mi :0( Hvor langt har du kommer i Isfolket nå da Vinterbarn?
Chiquita Bananas Skrevet 24. april 2007 Forfatter #143 Skrevet 24. april 2007 Jeg gleder meg til vi kan ta med Fredrik i Dyreparken - får prøve å huske på tipset til Vinterbarn da. Prøver å gjøre det sammen med søsknene mine. I dag dro Theaokt meg med på en halvannen times hard gåtur med masse bakker i en lysløype - men jeg holdt ut ) Men bekkenet skriker nå - så jeg droppa sykkelturen siden jeg fikk en skikkelig gåtur med Fant. Han og ble sliten han også, mens Theaokt trippa bortover uten så mye som et lite pes og kjeften gikk i ett. Men hun kjører et Duracell batteri i ræva si og da ;op hehehehe..... Dere får vite hvordan denne uken har gått. Surt det med bassenget, Idefix. Dere får gå tilbake til gamle lederen og si at det må ordnes opp i. Har sånn kjempegrei kjøpesenter vogn med tilhørende bilstol - elsker den vogna så en slik skal vi ha neste gang. Denne er lånt. Skal kikke på vogner når vi er USA - litt gøy å ha noe som ingen andre har og jeg vil ha knallfarge. Har litt lyst på farge og ikke mørkt. Alle vognene blir jo solgt i svart eller grått og det blir litt dystert.
Møøø Skrevet 25. april 2007 #144 Skrevet 25. april 2007 God morgen! For 3 år siden lå jeg med rier jeg... Vannet gikk 2.30 om natta, kom vel inn på føden i 5-tida, uten rier. Både jordmor og jeg ble ganske overraska da hun undersøkte meg ved 8-tida og jeg hadde 8 cm åpning, uten å ha hatt noe særlig vondt ;o) Da var det rett inn på fødestua. Kl 10.49 var snuppa mi ute ;o) Etter en fødsel med mye mindre smerter enn jeg som førstegangsfødende hadde forventa meg... Og i dag har jeg ei stor jente på 3 år... Og ei snuppe på snart 7 mnd ;o) Grått her i dag å( Ønsker meg sol jeg... og varme... Skal lage kake etterpå da, som snuppa skal ha med i bhg i mårra. Sjokoladekake med seigmenn er vel en sikker vinner?? Åssen er bekkenet ditt etter turen med duracellkaninen i går da, hebbie? Titsi: Bodde 1,5 år i Fredrikstad mens jeg studerte. ;o) Skolen ligger på Kråkerøy ;o) Har ei reisetrille jeg, kjekk på kjøpesenter den ja... Men bruker bagen enda jeg da... Bruker mest vogna til soving, og siden bagen fortsatt passer syns jeg det er greit... Er alene frem til fredag da, så da kan vi skravle på msn i kveld, idefix ;o)
Candy girrrl Skrevet 25. april 2007 #145 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer til jenta di Mamma Mø. Det er såå spesielt å sitter der på fødselsdagen og mimre og igjenoppleve hele fødselen. Mamma sier hun gjør det ennå med meg.. og jeg blir 30 ) Så tråden har to gressenker om dagen.. Hørtes bra ut det der Vinterbarn, i Kristiansand. Nå kom mannen min i går og ytret for fjørtiende gang frem et ønske om å kjøpe campingvogn i stede. Er så i stuss. Siden vi har så små unger.. Litt av en knipe dere er satt i Idefix. Men han virker flink til å ordne opp og forhandle han mannen din. Så håper på en løsning. I dag er mannen min i retten. Skulle vært der jeg og. Huff.. Mot verdens største drittsekk. Han er så sleip at det er utenfor fatteevne. Og desverre er han dritrik og.. Og penger gjør folk sjelden hyggeligere. Så er litt spent i dag kan man si. Kjempegrått her og i dag. Tett tåke. Så vi ble vekket 2 timer før normalen av tåkealarmen til en stor båt. Sinnsyk lyd!!! Og det 6 ganger.. Grrr *murr* *murr*
Gjest Skrevet 25. april 2007 #146 Skrevet 25. april 2007 Heisann er ikke før neste onsdag jeg skal være hjemme alene,men skal se om jeg ikke får tatt meg en tur inn på MSN i kveld,i går rakk jeg å sjekke de to mailene jeg hadde fått,hehehehe... Her er nydelig vær idag,men jeg løper på do så må være inne :0( Marius også sliter med magen idag,så det er vel noe uggbugg som går.. Alle er så flinke å trimme og trene,tror det bare er meg som ikke gidder noe for tiden...Marius driver å våkner opp igjen på natta,i natt var han lys våken en time fra 5-6.Skifta bæsje bleie på han klokka 5.Har ikke skifta på han på natta på evigheter.. Titsi skal dere ha namnefest foressten? Det ordna seg heldigvis det med bassenget,vi tar over fra høsten så da må vi finne 5 nye familier,ellers blir det dyrt ja..Koster 1400 kr i året om vi er 10 familier. Vi er nå 5 familier som vi veit om,det kan være at andre vil være med,men det får vi finne ut etterhvert. Har egentlig lyst å gi opp hele badinga siden det har blitt sånn styr :0( Men men.. kjenner på kroppen at dagen idag blir en latmanns dag....
Møøø Skrevet 25. april 2007 #147 Skrevet 25. april 2007 Ikke stress for å komme inn på msn da, idefix. Bare tenkte du kanskje hadde tid og satt hjemme alene jeg vettu ;o) Men bare koselig om du får tid da ;o) 1400 var egentlig litt dyrt syns jeg... På Gjøvik kan vi betale 800 i året for å låne en svømmehall hver lørdag. Men der er vi sjelden alene da... Hehe, jeg og snuppa sitter og koser oss med gele ;o) Sunn lunsj i dag... Men ikke hver dag en blir "tle" år da! Ruth var ikke like snill i natt da, våkna 4.30... Men det er greit det, hu fikk jo bare mat og sovna att. Og så våkna begge snuppene ved 7.30-tida. Eldste fikk sjokolade og brus og pakker på senga ;o) Stas det ja!
vinterbarn ;O) Skrevet 25. april 2007 #148 Skrevet 25. april 2007 Gratulerer med snuppa mamma mø... tle år ja...det er stas... viser hun frem alle 5 fingrene også eller?? når hun viser?? hihi...de er jo bare så søte da ;O) Jeg har nettopp kost meg med sjokolade pudding og vanilje saus...her er det ingen som fyller tle år... men en som snart fyller 30 da...ugh.... ;O) Titsi, vi har hatt campingvogn..det er jo kjempe koselig da...og ideelt med små barn...eller det kommer jo litt ann på hvor mye dere kommer til å farte da..og hvor glade de er i å kjøre bil..hihi..bør like det ;O) der våkner lille trille hører jeg...ikke fullt så murmel dyr lenger nå gett.. Og når når dere ammer...spiser de ene eller begge puppene da?? og dagen og om natten?? lille har nemlig begynt å skulle ha begge to på natta også nå...og da tar natte ammingen lang tid plutselig syns jeg... HÅper egentlig det pga jeg er syk...at vi går tilbake til normalen igjen snart ;O)
Møøø Skrevet 25. april 2007 #149 Skrevet 25. april 2007 tle og tletti, er ikke det nesten det samme da?? hehe Hun viser faktisk frem 3 fingre og ;o) Liten smarting jeg har skjønner dere.. hehe Ruth greier seg som oftest med en pupp hun, innimellom (kanskje 1 gang om dagen) får hun begge. Campingvogn ja. Morsomt det! Da jeg var lita hadde vi lada og combicamp, familie på 6...... Men svigers har campingvogn, og snuppa storkoser seg når vi er der! Hadde campingvogn da jeg var litt eldre (12-15 år) Utrolig hvor mange gutter man møter på campingplasser.. hehe...
Candy girrrl Skrevet 25. april 2007 #150 Skrevet 25. april 2007 Hehe.. husker også jeg var på camping og var fjortis. Jeg og venninna mi gikk rundt med spraya lugg, nye levisbukser og trodde vi var råååkule ) Her i gården er det nesten ikke pupp lenger. Men det er ikke meg det står på. Har pumpet meg lenge for å holde oppe et visst konsum. Men vesla mi har ikke vært noe ivrig på suge. Måtte introdusere flaske når hun var 8 uker. Da hadde jeg tvinga oss igjennom 2 uker hyl og skrik. Vanvittigt surt når man har mye melk. Men har litervis i frysen. Så hun sliper ikke unna hehe.. Navnfest ja. Hadde en samling med besteforeldre, oldemor, tanter og onkler ikke så lenge etter vi bestemte navn. Men ikke formelt. Men vesla ble ikke midtpunktet for alle ungene, for det ble denne kaka her ) http://home.c2i.net/tmengelsen/barn1.htm (den øverste) Nå skal jeg rydde kjøkkendisken. Presterte å kjøpe kjøkken med øy denne gangen. Og du verden hvor mye rot det er plass til på en øy!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå