Gå til innhold

Skravlingstråden nr.XXX......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da, titsi, er såå kjipt når det skjer! *trøsteklem*

Har vært ute sammen med snuppa jeg. Vi blåste nesten bort, men sola skinner fra skyfri himmel og det er 4-5 grader, så det er jo ellers fint å være ute da... Og det er vertfall super klestørk! Allerede tørka 2 maskiner ute i dag, den 3 henger på snora ;o) Har luftsnor mellom soverommet i 2.etasje og fjøset, så vinden får tak der ja...

He he, hebbie, Du har ikke fått oppdratt Fredrik skikkelig enda skjønner jeg ;o) Gjør det motsatte av det mamma sier... Bare å venne seg til det først som sist ;o)

Fant DET perfekte smykkesettet til bryllupsantrekket mitt i tax-free-katalogen da vi dro på tur, så jeg bestilte det til hjemreisen, men så var det utsolgt :o( Var perler i rosa, brunt, gull og bronse. Superstilig!! Så jeg sendte mail til firmaet som lager dem i går og hun kunne sende til meg ;o) For tax-free-prisen t.o.m!! Hurra!!!

Fikk crocsene jeg bestilte til snuppa i posten i går, stilige!! Virker som de er gode å gå i å, for hun har de på hele tida! Bestilte en Tussi-figur som festes på og, men i ammetåka så innbilte jeg meg sikkert at hun bare hadde 1 ben, for jeg har bare bestilt 1... he he... Skal snart bestille til meg sjøl og, så bestille med en til da ;o)

Fint dere likte bildene da ;o) (men dere tør vel ikke si annet... he he) Likte også det første spesielt godt! De med storesøster på sendte jeg bare med så dere skulle få se hvor blid hun var... thihi..

I mårra og fredag skal jeg på kurs igjen da, så da får dere andre holde liv i tråden. Har svømming i mårra kveld og, blir bare meg og eldstesnuppa da, må dra alene, gubben skal på styremøte i travlaget (boooring...) Og jeg klarer jo ikke begge alene... Og Ruth blir ikke snurt om hun går slipp av en gang, eldste koser seg mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk at det skulle skje når vi var ute og jeg hadde for en gangs skyld glemt smekke, klut og gulpeklut og skift !!! Skikkelig fjernt ass.....

Fikk nesten 12000 kr i baksmell !! Fant ut hvorfor da - siden det var så mye tull ifjor i januar ang. sykepenger fra stavanger og sande så fikk jeg en utbetaling på 32064 kr som var også utbetaling fra desember 2005 - så da så det ut som jeg fikk 32064 kr for 17 dager i 2006 !! Heftig utbetaling for så få dager ;op

Så det er vel derfor jeg fikk så mye i baksmell - litt stor forskjell på 12024 kr og 32064 kr.....

Fikk helt sjokk....

Nå sitter Fredrik på fanget av seg selv og leker med en pakke blekkpatron og koser seg ;o)

Var litt vrang på morgenen så vi gikk ut på tur kl.10 og han sovnet med en gang og jeg fikk gått en times tur i rask gange og så satte jeg ham på verandaen og der sov han helt til 12.30 !!! Kult ass !!

Fikk sykla 20 min imorges...

Så jeg er skikkelig aktiv ja hehehe...

Så heldig du var Mamma mø !! Du må sende bilde av smykket..

Uff....Fredrik vil ha mat.

Hadet

Skrevet

Dæven, så aktiv du er da, hebbie! Får aldri tid til å gå jeg... Snuppa på 3 syns ikke det er sååå morsomt å gå tur liksom... Dessuten er det supertungt å trille vogna når hun står på ståbrettet... Og jeg har oppoverbakker samme hvor jeg går, 30 kg er tungt... Ikke langt jeg gidder å gå da...

Fikk 8500 tilgode på skatten jeg ;o) JUHU!! Men blir litt mindre da, får ikke kjøregodtgjørelse etterat jeg gikk ut i perm, men det er jo ikke så mye det utgjør da.. Greit å få litt igjen et år... Som regel går jeg i null eller i minus...

Skrevet

Liker ikke de kursene og sydenturene dine Mamma Mø. Hva med oss da?? Hæ? :o)

Guffen den selvmordtråden da. Får helt frysebyer. Tenk hun er mor til en liten baby. Tragisk. Håper det bare var et rop om hjelp.

Huff, husker ingenting av det jeg skrev på den laaaange tråden min i dag.

Har en bolledeig på heving her da. Den begynner nesten få dimensjon a`la vinterbarn sin. Men nå får den vente til etter middag.

God bedring til Idefix.

Og ja, du er sannelig sprek Hebbie!

Skrevet

Da har vi vært på 3 mnd kontr idag ;O) Snuppa mi er 6350 gr og 60 lang nå!! Jeg som trodde hun var skikkelig bolle..men så jo nå at hun er ganske normal!! hihi.. bare kinna som er ekstreme sikkert!! hihi..

Så nå sitter jeg her med en skikkelig sur baby... fått sprøyte!! det var ikke veldig morsomt ihvertfall... snakk om tillits brudd...ligger der og smiler og prater med helsesøster, så kjører hun plutselig inn en nål i låret..og det 2 ganger!!!

Så flink du er til å bake da titsi... tatt over for meg litt ;O)

Og idefix da??? gravid eller bare træg her inne idag?? hihi...

Skrevet

Hva skjer a????

Lukter jeg såååå ille??? siden dere bare fordufter når jeg endelig får surra meg inn her!!

Nå har vi hatt litt av en kveld, stakkars lille lutta mi... sååå vondt i kroppen etter sprøyta, aldri skriki såå mye før... og hvis hun var rolig og vi skifta stilling..så skrek hun til igjen... så gav ho litt flytende paracet jeg..de sa vi ikke skulle gi noe, men når hun plages så ille...da tar jeg den avgjølelsen selv jeg...noe annet var om hun bare hadde hatt feber!!

Så nå skal jeg legge meg å lese litt..starta på sagan og isfolket...helt hekta!!! Godt det er 47 bøker...hihi.. Ikke klart å starte på den før nå jeg se... sent men godt sier jeg bare ;O)

Skrevet

Har vært ute på tur om morgenen og tatt masse telefoner og var ute på besøk hos svigermor. Og var på en times tur nå i kveld og ble oppringt da jeg nesten var hjemme at Fredrik hadde hylskreket i en time.

Og han fortsatte en time til før han endelig sovnet i armene på sambo som gikk frem og tilbake og sang til ham...

Den siste uka nå så har han vært veldig sint og trassig og spist lite og krevd konstant kroppskontakt, men i kveld slo han seg helt vrang og bare skrek. Ikke gøy når man ikke vet hvorfor og hva man kan gjøre.

Vinterbarn - jeg fikk beskjed om at hvis det ble for ille så kunne jeg gi paracet.

Hun er like stor som Fredrik - han har nettopp blitt rundt 61 cm og veier litt over 6 kg. Har ikke fått veid ham siden rett etter Italiaturen og da veide ham 5.5 kg.

Må få meg søvn før fredrik våkner igjen og begynner å skrike...

Klarer ikke å få i ham mat og han bør være dritsulten - lenge siden han drakk og da fikk han i seg 200 ml i 17 tida.

Bra det ordnet seg idefix :o)

Jeg fikk ikke svart deg fordi jeg var opptatt med Fredrik.

Skrevet

Mornings

Stakkars vesla di da Vinterbarn. Pyton med de sprøytene altså. Aldri hatt vondt i hele sitt liv og så plutselig to syke vepsestikk i hver fot. Med gift i..

Var på kontroll i morgen med zumo-bolle-deisa mi. Nå var hun 8410 og 68 cm lang.

Men liker ikke helsesøstra. Dumt. De andre jeg har hatt har vært så koselige. Men hun er gleder jeg meg bare til å bli ferdig å komme meg av gårde.

Lurer på hvordan det står til med Idefx...

Så Fredrik har hatt en dårlig uke. De har vel gode og dårlige dager de som oss. Men må nå si at å drikke 200 ml i et jafs er jo knallbra.

Skal ha jentekveld med 8 jenter her i morgen. Gruer meg nesten. Forrige gang var det hos ei som ikke har barn. Ikke en gang en stakkars penn lå på et tilfeldig sted. Og putene i den krittvite 10 seters sofaen hennes lå i et kunstnerisk mønster som hadde vart ca. i 20 sekunder i mitt hus :o)

Og Vinterbarn.. ser på den Isfolk serien din som en trussel mot din trådinnsats. ;o)

Skrevet

Heisann ble så hektisk i går,ble gubben tok med seg Marius til helsesøstra i går,han er syvtusensekshundre og 30 gr (hehehe) og sekstiåtte og en halv cm lang nå..Pokkers talltaster..

Han fikk sprøyte så han var utilpass i hele går,i natt har han hylt..

Jeg ble sittende i over to timer å vente på sykehuset ,slapp ul.Han bare trykka på magen min.Men jeg fikk klar beskjed om at jeg ikke får lov til å vre dagmamma mer.han mente at jeg sliter med sterke livmor kramper fordi jeg baerer såpass mye på den tunge guttungen..ca 12..13 kg.

Sa da er det ute av mine hender.Sa fra i går og i GÅR begynte hun å spørre andre om å vere dagmamma...Så jeg er litt oppgitt,kjefter på meg fordi hun ikke fikk satt det i avisa,men hun har ennå ikke satt annonse inn.Uansett nå er det ute av mitt liv.Hun ble ikke sur da heldigvis :0)

Sagaen om isfolket har jeg lest 3 ganger,har de stående i stua nå...Skal ikke lese de for da får jeg ikke gjort annet....

Lykke til med jente kveld titsi,Jeg droppa min i går..La meg før klokka 22 i går,var rett og slett sliten.

Nå er jeg alene mamma frem til lørdag.Går nok bra,men er vel skutt på kveldene...

Skrevet

Her e det liv ray ray, NOT!

Deilig at det endte noenunde fredelig det der da Idefix. Bra at du får ta det litt piano og at ikke vennskapet går helt i vasken.

Ikke alltid så lurt å mixe buisness og venner. Noe jeg prøver å terpe inn i hodet på min mann..

Nå er det barne-tv og bolledeisa sover en liten lur.

Kommer ikke over hvor fjern helsesøster jeg har. Vesla satt i fanget mitt. Hun liker godt å stå i fanget også, mens jeg holder henne. Så sa jeg at hun elsker å stå slik (for liksom å si noe.. vi har lite å prate om), og da får jeg beskjed om at det er hun for liten til. Det var for tidlig å la henne stå sånn. *klasker hånda i panna* KJERRING

Nå er det Buhu på barne-tv. Guuu kor dårlig!

Hvor er resten av gjengen i dag da? Mamma Mø er jo opptatt, men dere andre?

Skrevet

Sånn er helsesøstra vår også.skikkelig teit kjerring.Første hun spurde om i går var om jeg var syk siden gubben kom...Likestilling i 2007...han ble sinna han.mente at om han ville gå måtte han vel få lov til det.

Sitter bare å teller ned timer til jeg får lagt disse ungene mine...Har slik dundrende hodepine etter minimalt med søvn så ser ikke bort fra at jeg legger meg når Marius endelig knaller i kveld.....Håper han sovner før 21...

Hater Uhu jeg også,største dritt barne tv de har laga....Er ikke så glad i Jubalong heller,men her i familien tør jeg ikke si det siden fetteren min har vert med på å laga det...Så nå sitter snuppa å ser på Playhouse Disney i steden for...

Skrevet

Uhu var det ja, hehe.. Typisk meg.

Håper du får sovet litt i natt da Idefix. Tøft å være alenemor.

Skrevet

halla jenter.....har vært på farten i hele dag.

Enten har jeg vært og gått ute eller så var jeg hos svigers en tur og da jeg kom hjem så har jeg lest et blad jeg hadde kjøpt i dag og Fredrik har krevd aktivitet.

Titsi - så helsesøster sier det er altfor tidlig ja...Fredrik står hele tiden i fanget mitt og nå holder han seg oppe med å holde fingrene mine og står veldig støtt. Og når han sitter på fanget så vil han lene seg frem eller sitte rett i ryggen over lang tid.

Hva skal man gjøre ?? tvinge ungen til å ligge i armene og få en illsint unge som hyler og skriker. Han har jo bare blitt sterkere og sterkere i beina så jeg ser ikke noe problem der da. Og nå kan jeg sprade rundt ham med ham på armen uten å støtte ham, sitter som støpt inntil meg uansett.

Imorgen er det felles gåtur med bimvenninnene her i Sande ellers skjer det ikke mye annet enn trening ja.

Hvor har Mamma mø og vinterbarn vært da ??? jeg har ihvertfall kommet innom i dag ;op hehehehe......

Skal legge meg nå - har ikke fått syklet en time da *smekk på fingrene* men Fredrik sluknet helt kvart over 7 !!!! og sover godt enda... har blitt aktivisert og lekt masse med i dag hehehe.....sliten kar ja... så jeg får vel sove og kanskje han sover til 2 i natt og helt til halv 8 i morgen :o) Slik han gjorde i går...

Han er seg selv nå !!! Yeaaaahhhh.....hadde en god bæsj i morges så.

Skrevet

Halloen flere som har sett på SOS barnevakten??? For en tragisk mor.hjelpes meg...Vil ikke ta innover seg gode råd heller..jeg har fire unger og skal love dere at her er det ikke mye hyling og skriking ved middagsbordet.Tror unger trenger regler ja :0)

tenkte på det i går da kusina mi var på besøk og guttungen hennes stod å sparka henne og hoppa i sofaen vår.Hadde aldri tillatt det.Er det jeg som er streng eller hadde dere også tatt bort barnet om dere hadde blitt sparka og slått???

Marius ligger å kaver i senga si,våkna opp igjen,håper han legger seg til snart ,har planer om å få lagt meg snart.

Når jeg er hjemme alene ,legger jeg alltid ungene til klokka 20.00 pleier å lese til de.Han på 9 synst det er tidlig ,men når jeg leser er det greit :0)

Deilig med litt kveld og så er de ikke så sure når det er skole dagen etter på...

Flink du er til å trene da Hebbie..Bare meg som bare blir tjukkere og tjukkere....MEN nå har endelig skogsveien vår blitt bar så da kan jeg trille uten å vere redd for å bli nedkjørt.Er ikke gangvei her og 80 km/t så skummelt å gå tur på hoved veien...

Natti natt jenter,håper Marius sover litt bedre i natt.Har gitt han panodil.Jeg fikk beskjed av min helsesøster at det måtte vi bare gi......

Marius har stått som en påle siden han var under 4 mnd ,men da vi var med helsesøstra sist sa hun at han burde ikke sitte på fanget mitt..Hun prøvde å legge han ned i fanget sitt..hahahaha gjett hvem som måtte gi seg,det var ikke guttungen ;0)

Skrevet

Hmm.. sliter litt den tråden vår om dagen.

Kjekt at drammensdamene er så sosiale da Hebbie. Du ligger ikke på latsiden nei..

Lurer på hvordan det står til med bokormen vår jeg. Begynne på en så lang og oppslukende serie er jo bare dødsstøtet for Vinterbarn her inne.

Jeg med min mikriskopiske viljestyrke kan umulig begynne på noe sånt. Ille nok med en bok. Da er bare mann og barn i veien hehe.. for boken.

Husker vi leide hus i Spania med noen venner. Og venninna mi hadde med triologien Ringenes herre. Når vi dro hjem var hun like bleik for hun hadde lest hele psyko ferien. Og mannen satt å sutra for hun hadde ikke tid til sex engang hehe..

Jeg og er streng Idefix. Men av en eller annen merkelig grunn så er ikke ungene mine så veldig lydigere enn andres. Men jeg er konsekvent. Og kommer aldri med tomme trusler. Noe min kjære derimot er verdensmester i. Barn er ikke dumme. Han maser hele fredag og lørdag om at hvis ikke ditt og hvis ikke datt så ryker lørdagsgodtet. Men hvem henter de digre skålene til ungene likevel? Jo det er han det. Ikke lurt, ikke lurt..

Nei nå tyter jeg fælt her. Men det blir ikke så mye å ta igjen for Mamma Mø likavel så.. :o)

Skrevet

*hviler hodet i hånden, trommer fingrer*

Guuuuuuu, dere er boring as..

Skrevet

Hei... her er det kun lesing på senga på kvelden..og utover natta..så bare nattesøvnen min det går ut over, ikke dere eller noen andre ;O)

Men jeg var uten nett i går se... plutselig kom jeg ikke inn... tror det var noe galt med tele 2, for en venninne kom heller ikke inn... Og på kvelden da det var i orden var jeg på syklubb.. spiste reker, godis og kosa meg... hihi..

Prøvde desp å komme inn her igår da, for var så ivrig på å fortelle om natta mi.. snuppa sov nemlig fra 21.00 - 07.30!!! Enda en ny rekord...hihi.. tror nesten vi skal ha feber og sprøyte litt oftere jeg (monstermamman slår til )

Idag har jeg kasta ut skinnposen av vogna, selvom jeg ikke har noe særlig klær på henne så er hun jo kliss våt i håret når hun våkner... syns det er skikkelig skummelt jeg, og kaste den... men ser ut som det går bra...ingen kald baby foreløpig ihverfall..og sovi i vogna siden 9.

(har spist inni mellom altså) hihi..

Stå ja, var det fortidlig..?? Lille står jo på fanget nå, ligge er virkelig umulig..gleder meg til å se det vaskebrettet der til sommeren, for hun tar jo rekorder i sit ups hver dag... banan baby vil jeg si!! her skal vi opp og titte.. baby tiden er over... Tross alt 3 mnd i morgen ;O)

Idefix, så bra venninna di ikke ble sur da... det er som titsi sa.. og blande vennskap og jobb...ikke alltid like heldig.. men da får jo du tilbake helsa og dere er fortsatt på hils ihverfall...det er jo supert!!! Deilig å slippe å bekymre og tenke på det noe mere!! ;O)

Mann på helsestasj = syk mamma *ler godt!!* snakk om likestilling som de er så opptatt av ja ;O)

Skrevet

jeg er så trøøøøøtt ......

Fredrik ligger ute og sover igjen - elsker å sove ute i vogna si han.

Skrevet

Heisann :0)

Har ikke lydigere unger jeg heller (tror jeg) men de er iallefall snille når vi er på besøk hos folk.Hjemme er en annen sak.Er konsekvent både jeg og gubben så her tørr de ikke annet enn lyde når det er noe.hehehe monstermamma det er meg det...Har iallefall fått mye skryt over at de er snille da.Da blir jeg stolt :0)

Kjaerlig ,men konsekvent er mitt motto :0)

Veit dere hva,jeg føler meg mye bedre,både i kropp og sjel.Det er som en byrde har blitt løfta fra skuldrene mine..har vaert på trilletur og bakt 8 brød,gjort masse husarbeid og ikke kjent på om jeg er sliten...tør ikke for Marius herja i natt igjen og stod opp klokka ...zzzzzzz...Ikke det jeg hadde tenkt nei.

Han har ikke sove noe srlig idag,han virker sulten,men han brekker seg og det virker ikke som han klarer å svelge noe grøt..Får i han toppen 7 el 8 tskjeer..Noen som har ett tips til meg?

Var og kjøpte inn litt forskjellig i går middags glass osv.var tilbud på Mega.Jeg har begynt på boken :Ut å stjaele hester...den virker ganske bra,litt tragisk da.men ,men...

Gleder meg til gubben kommer hjem,liker ikke vaere alene,eneste på natten er det ok,får sove for slipper snorkingen.:0)

Her har jeg også banan unge,men han er snart seks mnd,tiden bare flyyyyyyyyyyyr jo.....Sola kom idag og snøen er endelig borte.Fikk sjokk da jeg såg det var 1 grader ute,så heiv opp veranda døra,godt med frisk luft.Ungene er ute på vift alle tre...

Hun der venninna di Titsi...har hun ikke hørt om å lese i sola?

Det skal jeg gjøre når jeg er i syden....Må jo få tiden til å gå...

Får ta med meg noen John Grisham bøker,har nesten alle på engelsk så kan jo lese en av de....Har som mål og lese minst ei engelsk bok pr år...I år kommer Harry Potter så da blir det kanskje to bøker i år :0)

Marius var ute i vogna i 20 minutter han ,da han skulle sove i stad :0(

Skrevet

Si meg gråter aldri jentene her på tråden vår???? Eller er det bare meg og Hebbie som klager mye.......Nå har Marius hylt i snart 2 timer....Gøy å vaere alene nå ja...Har prøvd ALT.

Skrevet

Hei og hopp!!!

Da har jeg og Ruth kursa oss litt igjen. Skal nå være ferdig utlært... Så får vi se åssen det går når jeg skal begynne å jobbe daglig med dette programmet om 6 mnd, hvor mye jeg husker da... he he...

Dere har alle vært på ktr mens jeg var borte ser jeg... Ruth er jo snart minst hu... he he... Var 6480g og 63 cm på 6 mnd-ktr hu... Skal på ktr igjen den 24.april, legektr som egentlig sku vært ved 6 mnd. Og så skal eldstesnuppa på 3.års-legektr. Greit med 2 fluer i en smekk.. he he.. Eller 2 jenter kanskje...

Snuppa di er et ordentlig murmeldyr vinterbarn!! Jeg har også kledd av Ruth, men enda så er hun klissvåt i håret når hun våkner... Så jeg må nok ta av enda mer... og i mårra er det jo spådd 14 grader her, så da trur jeg nesten jeg dropper dressen jeg...

Funnet oss et ferdighus vi har falt for... Hellvik hus denne gangen... Skal se på et visningshus på torssdag!! Spennende!!! Syns badet er litt lite da, bare 7,8 kvadratmeter... Men får se det "live" å se da før jeg skal klage mer... he he... Her er det for de som vil se: http://www.hellvikhus.no/wsp/hellvik2/frontend.cgi?session=kaz2n77namd0xcd63vr3e8iq1iu976&func=catalog.show&table=PRODUCT&func_id=22&prosjekt=

He he ser på senkveld nå... Harald flyr og spyr... thihi... Enda så vant han! De gutta der gjør jammen mye sprøtt!! Har jeg forresten sagt at pappa'n til Thomas lå på samme hotell som oss på Lanzarote ;o) (dvs Yngvar Numme ;o) )Han og kona var på joggetur hver morgen ;o)

Ruth står også på fanget, gjort det leeenge! Husker ikke når hun begynte, men det var tidlig, ca 3 mnd kanskje? Husker ikke jeg... Ikke hørt noe om at det ikke skal være bra. Halloo.. kan jo ikke legge stakkars gutten i tvangstrøye heller da.... Og paracet gir jeg hvis feber'n er over 40, evt over 39,5 ved sengetid, og hvis babyen/barnet er tydelig utilpass, surver og har vondt. Når ingenting hjelper så hjelper ofte en paracet ;o)

Har også en banan-unge.. he he, ser jo at Fredrik er rene apekatten da... thihi... Ruth fikk most banan i dag, såå ivrig. Så jeg får prøve å bytte ut grøten med noe annet. Må nesten tvinge den i henne.... Akkurat sånn var eldstesnuppa å, fikk ikke i henne noe annet enn pupp før hun var 7 mnd...

Venter til Harry Potter kommer på norsk jeg ;o) Mamma leser jo alt (og da mener jeg ALT) av sånne romanserier (husmor-porno), så jeg får stadig noen bøker derfra, leser kanskje 2-3 sider hver kveld, så jeg har ikke problemer med lesestoff om dagen... Søster'n har isfolket da, ikke lest den siden jeg bodde hjemme, hmm... må vel være 10 år siden det da... På tide å lese den igjen da, husker jo ikke noe av den... Ser vinterbarn skylder på at hun ikke hadde nett mens hun egentlig leste ja... he he ;op

Eldstesnuppa har nå tissa på do ved kveldstellet de siste 3 kveldene ;o) Så nå øyner jeg et lite håp her... Bleia er jo tørr om morgenen, men da vil hun ikke tisse på do da... *Tålmodighet, kom til meg...*

Her er det en advarsel og så sitte i trappa hvis hun prøver å slå mamma, pappa eller Ruth. Må jo være konsekvent da! Viktig å ha klare grenser. Ene nevøen min er håpløs (sønnen til gubbens søster). Han tvinner pappa'n sin rundt lillefingeren... Nå ligger pappa'n sammen med han om kvelden når han skal sove... (han er 2,5 år) Og han sover hele natta i foreldrenes seng... Han blir rasende om han ikke får det som han vil. Har flere ganger bitt snuppa mi... Men trur han har gitt seg med bitingen nå. Svigermor spurte om jeg kunne ha han en lørdag i slutten av april, de skal passe han den helga, men så er de bedt i 40-årslag. Har ikke superlyst, men... Da kommer han vertfall til å ligge i reiseseng på vårt rom, om han vil eller ei... Han legger seg aldri før 21.30-22 da... Og de klager over at han står opp kl 6... Uff... Bortskjemt unge sier jeg! De lager bare problemer for seg sjøl...

Håper du har en koselig jentekveld da, titsi. Og at du får tatt igjen litt søvn, idefix... Så bra du har blitt deg sjøl igjen! Lenge siden vi har hørt om bakinga di nå ja, når du ikke har ork til det er ikke du bra vertfall ;o) Du Hebbie... hmm... du sitter vel og sykler??

*legge meg og glede meg til T-skjorte-vær i mårra ;o) *

Skrevet

Ruth gråter sjelden.... ;o) Men hun er våken nå hører jeg... klar for litt pupp er jeg redd...

Skrevet

Her sitter jeg da etter å ha vridd meg i senga lenge - våkna i halv 3 tiden da fredrik gråt og ville ha mat.

Jeg la meg på gjesterommet for å sove og Roar skulle ta seg av ham i hele natt og morgen, men rutinene ligger i meg.

Kaller Fredrik for et apetroll nå - når han er i fanget og ikke er fornøyd så sutrer han, mens han vrir seg rundt omkring og kaster seg frem og tilbake.

Roar kom inn til meg etter matinga i natt siden jeg hadde våknet og tatt opp Fredrik, mens han hadde laget mat. Han ble så bekymret fordi Fredrik drev og turna rundt i senga og la seg på magen hele tiden enda han snudde ham på ryggen. Sa ham måtte bare gi seg for Fredrik gjorde det han ville ;op Men jeg snudde ham på ryggen og han sovna - ligger fortsatt på ryggen faktisk.

Nå vrir han seg 360 grader rundt i lekegrinda under babygymmen, mens han leker med tingene sine, sparker fra med beina på babygymmen og smatter på fingrene sine . Må nok fjerne babygymmen og legge et heldekkende teppet i bunnen av lekegrinda så han får god plass til å turne rundt.

Skrevet

God morgen jenter...

Her er det igjen knall vær...18 grader... så bare å komme seg ut i sola!! Mellomste er syk da... ;O( passer ikke så veldig bra nå, stakkars...skulle i bursd både i dag og morgen!!!!!!!!!!!! Vondt i halsen og feber... hm...

Lille ligger nå nybada på fanget mitt, og bæsjer i vei...gøy med ny bada baby ja!!! hihi... fylle opp bleia når den er ny *stas*

Strikker et nytt prosjekt nå, det skal jeg ikke nekte for at tar over litt av dib tiden min.. men se.. jeg klarer da og komme meg inn innimellom ;O)

Lille snuppa mi skriker aldri faktisk, første gangen var etter den sprøyta...vennene mine sier vi har baby uten lyd...hihi... Men skravler høyt og ler høyt..så lyd, det har vi!! Men bruker bare stemmen på godlyder ennå... hihi...men det kommer nok !!!!

I går prøvde vi sportsvogna...passa jo så fint da, ligger mot meg, også har jeg en sånn fleece post med plate i bunn, så kan løfte henne opp!! Mulig jeg skal selge bag delen til en som venter nå i mai... får ikke brukt den baggen noe mere enn max 1-2 mnd til. Og om jeg kan få solgt den nå...så gjøre jeg det, slippe annonsering og ting!!!

Nå skal jeg mate og legge ut lille, så er det vel litt ute jobbing idag, mannen har alt startet!!!

Ha en super dag ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...