Gjest Skrevet 20. april 2007 #101 Skrevet 20. april 2007 Snuppa har tatt Marius bært han og putta han i vippestolen mens jeg satt her...Han låg på krabbetappet sitt han istad...Godt det gikk bra..Burde kanskje passa på de bedre hehehehe :0)
Candy girrrl Skrevet 20. april 2007 #102 Skrevet 20. april 2007 Grattis med 100 Idefix ) Så jenta di synst det var på sin plass å flytte Marius? Skjedd en gang her og. Vi vekket treåringen klokken 24 på nyttårsaften så hun skulle få se oppskytingen. Hun ble kjempebegeistret. Så begeistret at hun løp inn i stuen og hentet babyen (som da var 1 mnd) og kom løpende med henne inn på kjøkkenet. For babyen og måtte få se måtte vi vite. Så gøy å treffe Banshee (?). Artigt at folk kommenterte babyene hehe.. Ja for en gang skyld har Vinterbarn faktisk en unnskyldning til ikke å være her. Dåp veier litt tyngre en strikkeing og Isfolket. Får håpe hun kommer sterkt tilbake etterpå. Og jeg forlanger en msm av den kjolen til minien!! Snø ja..Vi og tok ut noen sommerleker i helga. Så nå er hoppeslottet dekket med snø. *murr* Ikke verst å bygge hus Mamma Mø med så lite lån. Hadde du en link til det huset? Mulig du har lagt den ut flere ganger. Skal ta en kikk etterpå om jeg finner den. Måtte og le av den stjele tråden. Går det an? Gjøre seg til kjeltring for en pakke bleier. Bra start på morsrollen. Men måtte spøke litt på nettingtrusetråden. For som sagt, de som stjal nettingtruser... hva skal nå man med de da av all ting hehehe.. Nå er et Wooden Train Set på 150 deler sirlig fordelt ut over stua mi. Gøy. Tusler oss vel en tur ut i snøen og. Snakkes jenter!
Candy girrrl Skrevet 20. april 2007 #103 Skrevet 20. april 2007 Glemte å si stakkar Marius. Hørtes ikke moro ut. Har hørt det skal være fryktelig vondt for de små når det er for trang. Takkar liten.
Chiquita Bananas Skrevet 20. april 2007 Forfatter #104 Skrevet 20. april 2007 Uff så skremmende Idefix - får holde et øye med Fredrik. Godt du skrev dette så vet jeg det hvis det skulle skje her. Svarte deg på tråden du la ut om snuppa di. Mamma mø - heldig du som har mulighet for nytt hus, jeg vil også. Tror prisene kommer til å øke kraftig siden byggebransjen flommer over av etterspørsel og dem har ikke nok materiale. Prøver å finne materiale i utlandet for å få nok til etterspørselen, men det ser dårlig ut. Oj - var en som våknet nå. Radar altså !
Chiquita Bananas Skrevet 20. april 2007 Forfatter #105 Skrevet 20. april 2007 hiohihihi.....når lillegutt begynner å sutre litt så begynner jeg å le og når han til slutt smiler litt så får jeg krampelatter (vet ikke hvorfor), men tilslutt må han også le.... Han klarer ikke å la være når noen ler... Men nå er han utålmodig og lei av å sitte på fanget mitt. Får gjøre mine ting da....ut på tur aldri sur..... Han ler sikkert av hvor skjev trynet mitt blir når jeg skamler - jeg ler av det selv enda jeg ikke ser det så merker jeg hvor skjev munnen min er...moohahhahahhahihihihhi.......
Gjest Skrevet 20. april 2007 #106 Skrevet 20. april 2007 Har ikke skeivheten i ansiktet ditt gitt seg ennå? har du fått vært hos nevrolog å sjekka deg? Høres liksom så skummelt ut.... Det var det kompisen vår også sa,vanskelig å få tak i materiale nok nå.. Marius sovna i armene mine nå,skulle nok ha gått å lagt meg selv,er steike trøtt...Sov vel 3 timer i natt...
vinterbarn ;O) Skrevet 20. april 2007 #107 Skrevet 20. april 2007 Hei jenter...så aktive dere plutselig er ;O) Beklager at jeg svikter litt nå om dagen...men jeg har hatt fullt opp med sykt barn ( fikk pencelin..så nå hjelper det) var dobbelsidig ørebetennelse.. hun har vært skikkelig syk !!! Og så går det i tillegg i rosa shopping om dagen...utrolig hvor mye rosa stæsj man får til dåp...hihi..gjelder og beherske seg!! Var innom Løyten lys i går...herregud der er det jo så vannvittig mye flott !! Ble servietter og en duk løper og lys derfra.. Idag har jeg vært og ordnet med blomster oppsats...og ja... mere silkebånd... 3 meter til ;O) Fant ut hvorfor jeg ikke hadde nok da... skulle visst ikke tres inn i alle hullradene jeg har strikket.. Men syns det blir finere jeg..så da var det bare å shoppe mere... og mere og tre ;O) Uff, stakkars lille marius da.. hørtes vondt ut.. får man noe for sånn eller?? Må jo være greit å få gjort noe med det med engang ja !! Snø?? har dere snø alle sammen eller?? Her er det fortsatt strålende sol, men blåser litt surt.. så ikke veldig deilig ute nå! Men i sola er det jo godt da ;O) Nå får jeg sette meg og tre litt bånd igjen da..hihi..den blir såååå fin, skal få se bilde alle sammen!! *stolt* ;O) Skal prøve å stikke innom senere...men har litt og ordne før sønd for å si det sånn.. har fått gjort minimalt denne uken pga mellomste!!
Møøø Skrevet 20. april 2007 #108 Skrevet 20. april 2007 Heisann!! Kom snø natt til i går, men den er heldigvis borte igjen nå! Men er kaldt her da, og blåser som f... Så det er ikke noe særlig godt å være ute... Men fin klestørk da ;o) Er Løten lys i Moss og?? Var på Løten lys før dåpen jeg å, gikk nesten amok... hehe... Mye fint der ja... Blir nok ikke så aktiv på tråden i helga jeg heller... Bursdagsfeiring i mårra da, så jeg bør vel komme i gang med bakinga snart... Og så skal snuppa i bursdag på søndag og oldeforeldrene kommer på søndagskvelden... Må få sjekka den skeivheta di da, Hebbie... Er jo lenge siden Italia nå... Har bare nettingtruser i undertøyskuffen min jeg, gubben syns de er sååå sexy ;o)
Gjest Skrevet 20. april 2007 #109 Skrevet 20. april 2007 ¤%&/())=??=)((//&&/%&%¤#¤#¤#¤ snø!!!!!! Som de sier i tegneserier her har sikkert kommet en halv meter nå, med tung våt snø...Hater den virkelig.. God bedring til jenta di Vinterbarn,lykke til med dåpen :0) Lykke til med bursdag feiring og gratulerer med dagen til snuppa di,hun blir 3 nå eller tar jeg heeeeelt feil?? Nå kjenner jeg godt på kroppen at jeg har sovet 3 timer i natt ja.. Lurer på å ta sol idag,det hadde vært godt i dette drittværet.Glemme all snøen og drømme seg bort... Marius begynner å spise mer og mer grøt og jeg har endelig nok melk..Sikker på at det ender med at han blir med til syden....... Vi renser med xylocain og vann.Noen ganger bruker en å smørre litt fucidin salve på for å dempe betennelsen...
Candy girrrl Skrevet 20. april 2007 #110 Skrevet 20. april 2007 Ja lykke til Mamma Mø og Vinterbarn. Dobbelsidig ørebetennelse hørtes vondt ut. Stakkar. Blir nok ikke så mye fra min kant heller i helgen. Mange planer for helgen, alt for mange.. 3 timer er lite søvn. Synst mine 7 er lite jeg da.. Jeg har et ok tidsrom å sove på men sover så dårlig. Våkner hele veien. Sover med sove i ro og sånn hvilebånd på øya man får på flyet. Kjerringfakter sier minn mann ) Min mann ringte nå. De har fått inn sin største kontrakt ever i dag. Så da er han vel i megahumør når han kommer hjem. Han har vært litt molefunken noen dager. Han skal nemlig i retten i neste uke mot verdens største kuk (sorry uttrykket) Sånn a`la mannen til Banshee++. Skikkelig psykopat. Vi har desverre solgt et hus til han. Håper dere får en strålende helg jenter.. Og jeg er sikker på at lille mini Vinterbarn blir helt nydelig )
Gjest Skrevet 20. april 2007 #111 Skrevet 20. april 2007 Fysj da Titsi.LYKKE TIL med rettsaken håper dere vinner !! Ikke noe gøy med crazy folk nei... Nå skal jeg snart spise middag,bel to middager her idag.Risgrøt til ungene og vok til oss voksne :0) Gubben er foressten søt......i natt sa han at 4 barn er passe,5 er nok og 6 er for mye....:0)
Chiquita Bananas Skrevet 20. april 2007 Forfatter #113 Skrevet 20. april 2007 Uff hørtes vondt ut med ørebetennelse - det verket godt i øret mitt så jeg kan tenke meg hvordan ørebetennelse er. Var på MR på tirsdag og fikk skannet skallen min - får vel svar på resultater om en drøy uke. For se om dem finner noe og kan hjelpe meg. Er så drittlei og vil være normal igjen........ Håper dere vinner saken Titsi - ikke gøy å ha noe slikt å delta på. Har jo en sak på gamlejobben min og det har gått ett år og 3 måneder nå, ser ut som det blir en gli på det nå. Gleder meg til jeg har det ut av verdenen....Er kjipt når man må til retten for å ordne opp i saker. Hehehe...allerede glemt ut hva dere har skrevet.... Litt trøtt - så derfor litt fjern....Har ikke fått trimmet i dag - så jeg får ta det igjen nå når gubben har kommet hjem.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #114 Skrevet 21. april 2007 Hahahahaha de har glemt å fornye domenet sitt så dinbaby virker ikke lenger når en trykker inn på www dinbaby.com Så lite smart da....hohoho kom inn gjennom bim jeg nå..
Møøø Skrevet 21. april 2007 #115 Skrevet 21. april 2007 Jasså, dib har ligget nede i dag?? Ikke jeg gjort vertfall... Men nå er da bursdagsfeiring nr 1 over og familien er reist hjem. Prinsessa mi sover søtt i senga si sammen med 2 prinsesse-barbie-dukker ;o) Fikk sine første barbie-dukker i dag ;o) Husker jeg drev mye med mine... hadde brudekjole og greier. Og med en bestemor som syr, så kan nok dukkene hennes få helt ny kolleksjon ja... hehe... Masse lykke til i mårra da, vinterbarn. Gleder meg til å se snuppa i kjolen sin ja!! Og hvem vet, kanskje du får brukt den på ny før du aner... hehe... hvis ikke vil kanskje idefix låne den?? hehe Skal egentlig i 3-årsbursdag i mårra, men det ser ut til ai snuppa mi har fått øyekatarr, så da må vi holde oss hjemme... Får se i mårra tidlig... Ruth spiser endlig litt grøt og. Får til frokost og kvelds, en halv kaffekopp om gangen. Det går ned, sjøl om hun ikke akkurat gaper etter mer... hehe... Så hun klarer seg med et måltid om natta, så da er jeg fornøyd ;o) Men om ei ukes tid eller no, som vi har fått rutine på 2 måltider om dagen så blir det nok slutt på natt-puppen og ja!! Trur det kommer til å gå greit jeg. I natt skrek hun 1/2-time og storesøster sov... Hun våkna 1 time etterat hun hadde fått mat, så jeg bare stappa smokk... Men hun roa seg ikke, så kom jeg på at vi hadde hatt i litt chilli-saus i wok'en vi spiste til kvelds... så da tok jeg henne oppi til meg og hun sovna godt der ;o) Ha en fin søndag! Nattinatta!!
Møøø Skrevet 21. april 2007 #116 Skrevet 21. april 2007 Jo, hadde kjøpt en pose med sånn Nidar smågodt favoritter, den rosa posen. Så det skulle være prinsesse-kroner oppi der, tenkte det måtte passe bra på kaka til min lille prinsesse. Gjett om jeg ble skuffa da jeg skulle pynte kaka i dag og åpna posen... Der var det 2 stakkarslige kroner i hele posen... I tillegg så satt de sammen og så helt forvridde ut ( Dårlig gjort!!! Sendt klagemail til nidar nå... (Så nå håper jeg på et års forbruk på prinsessekrover i posten... hehe)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #117 Skrevet 22. april 2007 Ja det er lurerei rett og slett de posene der...!!!!!!!!!!! har fått en skikkelig trist nyhet idag.fadderen til Eldstemann har fått full spredning i kreften og kommer til å dø...Vi er helt satt ut,hun er ikke mer enn 40 år...Fikk brystkreft for ett år siden,og de trodde alt skulle gå så bra,men dengang ei.det var faren til gubben som fortalte det idag...Hun bor i spania så vi har hatt litt lite kontakt med henne i det siste. Hun fikk aldri barn for ektemannen hadde to barn fra før og nekta å få barn... ellers har vi vært i kirka idag og snuppa har fått 4 års bok :0) Stilt og roligt ellers. Gratulerer med dåps dagen vinterbarn :0)
Møøø Skrevet 22. april 2007 #118 Skrevet 22. april 2007 Uff, så trist med faddderen da, idefix. Den kreften er noe herk altså!!! Mista mye av familien i kreft (mammas tanter og onkler og bestefar) ( Håper det er mulig å finne en vidunderkur.... Tror på mirakler jeg ;o) Syns det var dårlig gjort av ektemannen å nekte henne egne barn... Skjønner han jo, men syns han burde skjønne at hun ønsket egne barn da... Nok en feiring er gjennomført i dag... Fikk ikke dratt i bursdag til ei anna 3-åring i dag da, for snuppa mi har fått øyekatarr, så da måtte vi bli hjemme ( Eller hun og pappa'n dro på legevakta og fikk kloramfenikol. Og så hadde vi oldeforeldrene på bursdag i kveld. Til uka blir det bursdag i bhg på torsdag og barnebursdag hjemme her på lørdag... Så (etter 4 feiringer) har vi vel fått feira snuppa nok.. hehe.. Blir nok litt ekstra på onsdag også da, siden det er da hun faktisk blir 3.. hehe I kveld så det faktisk ut som at Ruth likte grøten hun fikk ;o) Brøt seg ikke vertfall... Så nå får jeg prøve å øke porsjonene litt, så blir det kanskje snart fred å få om natta... Ellers skjer det utrolig lite her inne vertfall... DIB ligger jo nede, blir bare skyfla inn på BIM, vil sikkert ha flere gravide... Men jeg klarte å lure meg inn hit jeg ;o) *ædda bædda* Nå får jeg vel finne senga trur jeg. Spent på åssen det gikk med vinterbarn i dag da. De som håpa på utevær... Her har det snødd som bare f... i dag ( Sommeren var jammen kort i år... Men noe sier meg at denne vinteren som pågår nå ikke blir så lang den heller ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 23. april 2007 Forfatter #119 Skrevet 23. april 2007 Hehehe....nå skjer det rare ting her. Skulle svare på innlegget også er jeg inne på BIM. Gode gamle bim, regner med det blir lagret på tråden inne på DIB uansett. Fikk ikke kommet inn her i går. Så trist å høre om fadderen Idefix - mora mi fikk brystkreft i begge brystene og vant over det. Så fikk hun ENDA en gang ved en tilfeldig kontroll og vant over den også - så det finnes håp.... Håper dåpen gikk bra Vinterbarn - du er en kjappis i alt jo !!! Tenkte å ha vår i juli etter USA turen og da er jeg kanskje helt frisk og det passet ikke for folk før da. Jeg har fra i dag av blitt satt på streng diett og treningsplan ( Gubben var drittlei av å se meg sykle tur på ergometersykkelen og kalte det for trim for eldre når tok meg en gåtur. Han er treningsnarkoman og har holdt på i 17 år. Han hjelper venner fordi han kan dette. Må være drepen å se meg sitte der og sykle uten hender på styret ;op Men jeg fikk valget - enten gjøre det skikkelig og intensivt en liten periode og bli ferdige med det eller holde på å i et par år i mitt tempo før jeg når vekta mi.....Hmm....what to do ?? Så nå blir jeg veid og målt hver lørdag og må ta en halvtimes hard sykkeløkt kl.7 om morgenen !!! og deretter en til to timers tur i rask gange med Fredrik. Så får jeg slappe av til ettermiddagen og da må jeg ta en times tur i rask gange med Fant og deretter en halvtimes sykkeløkt når han kan følge med (GULP !) og deretter noen situps og slikt. Da skulle det bli resultater sa han og satte meg på suppe og fettfri mat for de neste tre ukene !! Snufs..... Neste gang jeg blir gravid så skal jeg IKKE stappe i meg alt jeg kommer over av kaker og slikt !! Gidder ikke dette igjen... Men etter syklinga mi til nå så har jeg fått herlige lårmuskler ) Så det er en trøst at det lille jeg har gjort har funket - så da må dette ihvertfall funke. Må bare klare å gjennomføre det. Får forresten ikke skylde på Fredrik lengre fordi nå skal gubben passe Fredrik på nettene (men han sover fra 8-9 tida på kvelden til 7-8 på morngenen nå) og igjen når han kommer hjem etter jobb og trening i 4 tiden. Så jeg skal få tid til å kun tenke trening.... Fanken au altså....funka til nå ! Funker ikke å gi fast føde til Fredrik om kvelden da blir han bare urolig - hver gang har han våknet en til to ganger om natta og vært urolig en stund om morgenen. Men med bare melk så sover han tungt hele natta. Hvordan går det ellers jenter ?? Nå må jeg ut på tur før det blir for sent.... Forresten før jeg glemmer det IGJEN - flotte bilder Mamma mø. Kunne tenkt meg skikkelige bilder av meg og Fredrik også, men først ned i vekt ;op
Gjest Skrevet 23. april 2007 #120 Skrevet 23. april 2007 For en gledes historie om mammaen din da Hebbie:0) Desverre så har hun fått beskjed om at de ikke kan gjøre mer nå,det har spredd seg til hele skjelettet og da er det gjort :0( Fikk ennå en trist beskjed i går,mora til ei venninne av meg ligger for døden i kreft nå.De var på vei hjem for å prøve å nå henne før hun døde.Håper de rakk frem. Mora har samme sort kreft som pappa hadde så hun har egentlig holdt ut lenge,fikk diagnosen 2 uker før pappa. Nå skal jeg snart til legen.jeg føler meg frisk så skal ta med mag Marius så han får timen i stedet...jeg har blitt kvitt migrenen etter å ha knekka på plass nakken med kiropraktor.Har fått ett nytt og bedre liv :0) Eneste er at etter de knekka prolapsen på plass har jeg hatt isjas smerter..håper det går over raskt. Fikk telefon :0) helsestasjonen er redda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det hjalp å stille opp i avisa,hipp hurra :0)
Candy girrrl Skrevet 23. april 2007 #121 Skrevet 23. april 2007 Heisann Blir helt svett av å lese den trim planen din Hebbie. Alvor. Hørtes ikke sunt ut hehe.. Kjedelige nyheter da Idefix. Kreft er så fælt. Kjenner fortsatt ingen godt som har hatt kreft. Den nærmeste er nok tanta til mannen min som bor på andre siden av landet. Hun døde 7 uker etter kreften ble oppdaget. Men godt migrenen er borte!! Lurer på hvordan det gikk med Vinterbarn og dåp.. Venter spent på bilde. Trenger et søtt barnebilde som kompensajon for de fyllakule-shallabeis-damene jeg fikk av Vinterbarn hehe.. Vi har hatt en aktiv helg og vært lite hjemme. I går var vi på lekeland, Mc. Donalds og så rett til svigers på kaffe. Nå har lille tulla mi fått smaken på Baby feederen (skrev jeg rett Mamma Mø?) I dag har hun fått eple. I går var det en brødskalk. Genial innretning. Speist å være her i oransje omgivelser igjen. Får litt sånn flashback til gravid tiden.. Egentlig så er det Mamma Mø som er førstemann ut til en til. Hun har BARE to og fødte først ) Hadde gjerne tatt en til, om jeg kunne spole over graviditet og fødsel og få den rett i armene. Nå sover alle trollungene mine så jeg skal hente meg en kaffe og lese avis )
vinterbarn ;O) Skrevet 23. april 2007 #122 Skrevet 23. april 2007 Hei ;O) Ser dere har kommet inn igjennom bim...har ikke fått til det jeg... så trodde ikke det gikk ann..men det har det jo gått fint ser jeg ;O) hhehe.. Dåpen gikk veldig bra, tross jeg er blitt drit syk selvf...lå med feber hele natta.. tenkte at jeg måtte klare kirken ihverfall. Men fikk noen sterke piller av nabo...så overlevde dagen med nødskrik... Hun fikk masse fine smykker, jeg hadde ikke diamanter når jeg var 3 mnd..hihi... Men jeg orker ikke å sitte her mere...akkurat stått opp... så går og legger meg igjen...kroppen værker og feberen jager og jeg har aldri hatt så j...vondt i halsen før ;O( Sender bilde av lille på mail nå, som kompensasjon for at jeg ikke orker å være her akkurat nå ;O)
Møøø Skrevet 23. april 2007 #123 Skrevet 23. april 2007 Sååå nydelig da, vinterbarn!! Fy f.. for en jobb med den kjolen!! Maange timers jobb ja!! Tipper det var en stolt mamma da hun fikk kjolen på ;o) Selv om du var syk stakkar... Kommer inn etterpå.. Ruth er sulten... Måtte bare kommentere bildene ;o)
Møøø Skrevet 23. april 2007 #124 Skrevet 23. april 2007 Her er jeg igjen... Ser vi får pes for skravletråder igjen... hehehe... som om vi bryr oss ;o) Prøver stadig å få snuppa til å slutte med bleie... Stresser ikke med det da.. I stad tok jeg av henne bleia uten å ta på ei ny. Da gikk hun på badet, tok av seg buksa, på med ny bleie og på igjen med buksa... hehe... Kan bare be henne g og skifte bleie sjøl... da er det vel på tide å slutte snart?? thihi Fikk hun diamanter og, lille snuppa?? Så søtt da!! Ruth fikk også noen smykker, men ikke sååå mange faktisk. Eldstesnuppa trur jeg fikk 5-6 forskjellige hjertesmykker... bytta noen av de da, begrensa hvor mange hjerter men trenger liksom... Har faktisk enda noen tilgodelapper på noen gullsmeder i byen fra Ruth sin barnedåp, tenkte på å kjøpe sølvbestikk, men har ikke kommet så langt enda... Kanskje jeg sku kjøpe diamanter istedet... hehe Blir også helt svett av trimplanen din, Hebbie... Fikk bare LITT dårlig samvittighet nå siden jeg sitter her og propper i meg smågodt jeg kjøpte på tilbud i dag, var jo bare 6,90, så da sparte jeg jo masse penger... hehe... Jeg skal IKKE ha en til enda... Enda så snille jentene mine er og så greie svangerskap og fødsler jeg har hatt... Siden vi muligens kanskje snart skal bygge nytt eller bygge på, så passer det ikke å gå gravid og ha nyfødt baby da... Så den lager vi når vi er ferdig med husbyggingen ;o) Vil ha neste om ca 3-4 år jeg ;o) Så innene den tid har nok Hebbie fått minst en til ;o) Kanskje idefix også, eller??
Gjest Skrevet 23. april 2007 #125 Skrevet 23. april 2007 Kan gjerne få en baby til jeg OM jeg finner en surrogat mamma :0) Var hos legen og da tok jeg med Marius,så nå skal de passe ekstra godt på han ang.betennelse i tissen.MEN det gjør heldst ingenting med det :0( Blir også svett at den planen hebbie og får dårlig samvittighet over hvo lat jeg er..... Nå må jeg sjekke mailen min,har ikke vært på msn på flere uker.Får se om jeg får tid når gubben er borte fra onsdag til søndag neste uke :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå