Gjest Skrevet 14. april 2007 #51 Skrevet 14. april 2007 Føler meg endelig i form til å bake igjen :0) har egentlig bare overlevd ikke noe annet siste månedene.Først grudd meg til å vaere dagmamma så slite meg ut med å vaere det..Nå slipper jeg å tenke mer på det og kan på en måte gå videre med livet vårt... Marius hylte til klokka var 00.30 i natt da la jeg han i senga mi og der sov han i natt...Jeg lånte gubben sin side :0) Fikk kjempe tragiske nyheter på morgen kvisten...En som mamma jobber sammen med og som også er mannen til ei vennine av mamma har tatt selvmord i natt/dagtidlig..Skutt seg.Kona gikk fra han for 3 uker siden så det er kjempe trist.. Fikk bursdags gave fra store søstra mi idag,brunt skjørt og rosa hettejakka,var kjempe fint :0) Har ikke hørt noe fra henne så ble gledelig overraska ja :0) Nå er det deilig vaer ute så det skal jeg nyyyte til det fulle..Marius sover inne for han sovna før jeg fikk lagt han ut idag... Når en snakker om kjendiser.Vi snakket mye sammen med pål Gunnar Mikkelsplass og kona Marit da vi var på Lanzarote.Først torde jeg ikke snakke til han da vi var på lekeplassen,bare vi to pluss ungene.Men snuppa mi tok saken i egne hender og slo til jenta hans,fy jeg var flau.Heldigvis bare lo han :0) veldig koselige folk.Han var også ute med joggevogn og jogga hver eneste morgen :0) Tenk hadde jeg gidda,hehehe skål! Drikker cola for å holde meg litt våken....
Møøø Skrevet 14. april 2007 #52 Skrevet 14. april 2007 Da har jeg laga eple/pæregrøt til Ruth. Hu vil jo ikke ha grøt så da får vi prøve noe annet... Tenkte å lage gulrotpurè og, men det får jeg ta en dag til uka. Prøve dette først nå. Må jeg varme den?? Uff, så tragisk med selvmord da! Og så fælt for hu som gikk fra han for 3 uker siden. Hu må føle seg skyldig... uff. Fikk tragiske nyheter i går jeg å, ene onkelen min er død... Kreft. Var over 70 år, men likevel... Vært ute og kosa oss i dag! Nydelig vær her!! Og endelig klarte jeg å kle på Ruth passe mye klær ;o)
Candy girrrl Skrevet 14. april 2007 #53 Skrevet 14. april 2007 Oi, her var det liv. Her har jeg kjedet vettet av meg i to dager og når jeg logger av, ja da tar det helt av. Men den er god ) Triste nyheter da Idefix. Guffent. Tror menn har mye lettere for å ta livet sitt enn kvinner. Og leit med onkelen din Mamma Mø. Jentekvelden gikk fint den. Ikke helt min stil alle de jentene da. Hadde seks stykker her. 4 av de har silikon. Alle er blonde, trener og bruker 34/36 i klær. Og teller kalorier. Hadde de visst hvor mye fløte jeg hadde i pastaen hadde de vel ramla av stolen hihi. Desseren rørte de ikke. Hmf.. Men heldigvis var bestevenninna mi der og. (Hun ene uten silikon..) De fleste er damene til typen min sine kompiser og kaller oss, inkludert meg "gjengen". Jauv.. Deilig med vår!!! Mmmmmm.. Vi og skal rydde litt i hagen. Men dibber litt nå. Typen kjører storejenta i selkap. Vesla mi er begynt å sove 10-11 timer i strekk på natta nå. Gleder meg til det blir 12. Legger henne fortsatt ikke før 22+. Så har ikke så mye kveld. Men jeg skal gjøre det klokt i å ikke klage her inne. Er vel egentlig heldig som får rolige netter. Da skal jeg få ut fingeren her og gjøre litt husarbeid og se om jeg finner noe digg i frysen til i kveld. Ha en fin dag! Ps! Kjekt å ha deg tilbake Mamma Mø.....og Vinterbarn;)
Møøø Skrevet 14. april 2007 #54 Skrevet 14. april 2007 Hei igjen ;o) Bedt i 3-årsbursdag snuppa mi, neste helg. Men vet ikke helt om vi kanskje skal feire sjøl da, eller om vi skal drøye til neste helg igjen... Og så lurer jeg på om jeg skal dele det i år, ha tanter og onkler samtidig med barnebursdagen... Og besteforeldre/oldeforeldre en annen dag... Blir jo 21 voksne og 7 barn (fra 0-8 år) om alle kommer... Så det blir trangt her da.... Men er jo greit å bli ferdig med alt på en dag også... Hva ville dere gjort da? Åssen går det med søstera di da, idefix? Brunt skjørt og rosa hettejakke hørtes ut som mine farger ja ;o) Fikk smykket fra Sverige i dag da ;o) Så det var jammen kjapt levert! Sendte mail til dem på tirsdag og så fikk jeg smykket hjem i posten i dag ;o) Var kjempefint live og ;o) Ruth ville ikke sove ute i dag, men bæsja skikkelig da vi gikk innatt, så nå sover hun godt nå ;o) Godt å få tømt seg litt he he.. Fått raka mye av plenen her i dag å! Ligger fortsatt noen flekker med is da (ikke snø, men is...) Og det er jo masse snø på jordene rundt her, men det er helt klart t-skjortevær ute ;o) Juhu!!! Deilig!!! Bruker fortsatt bagen på vogna jeg da... Men hun hadde sikkert kost seg i sportsvogndelen.... Blir nok ikke lenge før jeg skifter tenker også tenker jeg. Hva slags vogn har dere da? Vi har Emmaljunga dou edge. 2004 modell, marineblå og beige. I grunn kjempefornøyd med den jeg. Mange spør om jeg har kjøpt ny vogn, for den ser fortsatt fin ut ;o) Skal ikke selge min enda... Håper på å få brukt den en gang til ;o)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #56 Skrevet 14. april 2007 Så trist med onkelen din da mamma mø,kondolerer ! Her er det varmt og flott vaer idag så skal snart ut på trilletur,nyte det deilige vaeret når det endelig har kommet.all snøen er borte så nå er det vår :0) Søstra mi ringte nettopp hun hadde det bare bra,kommer sier hun til 17 mai,jeg inviterte henne..Får se om det skjer da.... ellers så er jeg sur lagt på meg to kg,så må visst trimme litt ja..Har ikke hatt tid til noe så nå når jeg kan gå tur skal jeg jaggu gå også ! Jeg har svart simokombi vogn,bruker bagen jeg også ennå...Er litt usikker på hva jeg skal ha på han idag.det er litt vind.
Candy girrrl Skrevet 14. april 2007 #57 Skrevet 14. april 2007 En kjapp tur innom igjen. Nå er papsen og henter 3- åringen som er i selskap. Off, nå skulle jeg svare deg Mamma Mø på selskapsspøresmålet. Men har ikke helt klart for meg hva problemstillinga var og har bare idefix sitt innlegg over her. Svar kommer senere.. ) Idefix.. Hvor er det blitt av lillesøsteren din da? Det har jeg lurt på lenge i grunn. Har nettopp tatt av bagen jeg og. For noen dager siden. Litt tidlig synst jeg. Men hun fikk rett og slett ikke plass lenger. Hun er jo diger og bagen er ikke av de største. Så flinke dere er til å trimme. Jeg finst ikke sporty. Men har en sporty innstilling tihi.. Og det er jo det viktigste ;o)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #58 Skrevet 14. april 2007 Lillesøstra mi er ett sårt punkt egentlig ,freaka ut hun...Er ute å fester minst 2 dager i uken og mamma er daglig barnevakt,hun gidder ikke ha noe med jenta si å gjøre lengre..De leiter etter leilighet fordi de mener at mamma og jeg bryr oss for mye.Dvs hun mener det ikke han.Typen hennes er gos som gull,må vaere den mest tolmodige sjela som finnes her. Hun burde ha hjelp til å takle bortgangen til pappa,men det er liksom ikke så lett å hjelpe noen som nekter å hjelpes.. Har vaert på trilletur jeg nå,gikk ikke så langt da ca 4 km til sammen.Men hadde med meg snuppa og nabogutten.De var så søte der de trilla dukkevognen sammen.....Håper are det at de ikke triller barnevaogn om en 11 år eller noe sånt,det blir ikke like søtt hehehehe:0) De er små kjaerester sier de :0) Jeg er ikke sporty er latskapen lenge leve...men må ned i vekt for buksa mi er trang over magen :0( Glemte å kommentere de silikon babesa....Kan tenke meg det er en koselig gjeng ja:0)) Men du skal iallefall ikke klage over kroppen din du som er modell og allting !!!! Har ikke glemt brudekjolene nei ;0)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #59 Skrevet 14. april 2007 Det er faktisk en av grunnene til at det ble litt mye med passinga og alt ting..det med søstra mi.pluss de to søstrene mine ikke snakker med hverandre ennå.. Må bare fortelle noe :0) Jeg ferska nabo jenta og bestevenninna i å løpe rundt barbeint,spurde om mammaen hennes visste det.Ja da fikk jeg til svar og vi bader også.nermere bestemt vassa i bekken mellom oss...Jeg sendte melding til naboen og lurte på om hun visste hva jentene gjorde..fikk til svar veit det nå..Litt tidlig for bading nå ja......hahahaha da lo jeg godt..
vinterbarn ;O) Skrevet 14. april 2007 #60 Skrevet 14. april 2007 Brrrrrrrrr... bare ben i bekk...det hørtes FRYKTELIG kaldt ut... hihi ;O) Idag har vi vært i bursdag...ute bursdag.. snakk om heldig med været... vært over 20 grader her idag yahooo ;O) Mellomste er ikke i form, vondt i øret og halsen, men fått pille og nese spray nå, så da kvikna hun til litt... øreverk er jo bare sååå vondt ;O( Eldste har en venninne som skal sove over..så koselig det!! Titsi, syns jeg ser de venninne dine ja...hihi.."gjengen" ;O) Du har så artig forklaringer på ting.. lo godt når du snakket om den hvite 10 seter`s sofaen her en dag også.. bare glemt å kommentere den!! Mamma mø; vi er også mange... så bursd har jeg pleid å dele opp.. barneselsk en dag, og voksen selskap en annen, da kommer min og mannens hver for seg.... Bare i januar i år hadde vi de sammen, pga jeg orket ikke så kort etter fødsel med 3 selskap.. var plass men trangt, og da var ikke alle her ;O) Ser bare på barnedåpen vi skal ha neste helg... blir 18 voksne og 9 barn (inkl våre) phu... hadde et sterkt ønske om å ha uten barn jeg da.. men var en som satt seg på bakbeina!!! Er det mulig???!!!! Ble stolt av henne da kan jeg si... så nå blir det en hel haug voksne og barn!! Greit når man kan avgjøre sin egen dåp igrunn... ;O( Utrolig ting å bli furt for...er dere ikke enige?? Er ikke SÅ unormalt å ha dåp uten fettre og kusiner vel??
Gjest Skrevet 14. april 2007 #61 Skrevet 14. april 2007 Jeg nekta å komme i bryllupet til den eneste svogeren min om vi ikke fikk ta med oss barna.de ble drit sure ,men krevde at vi skulle komme så da fikk guttene komme i bryllups middagen likevel.Vi hadde ikke barnevakt det var MIDT i ferien vår.Her er det vanlig å be egne tante/onkel barn,det er jo naermeste familie.jeg hadde blitt lei meg om søstra mi ikke hadde invitert ungene.Da skal jo vaere en gledes dag.men på en annen måte hadde vi ikke kommet i barnedåpen heller fordi vi ikke har annet ann familie som barnepass. tror ungene kommer til å stor kose seg jeg i dåp,men selvsagt det er dere som bestemmer...Har aldri hørt at fettere og kusiner ikke får komme i dåp jeg når jeg tenker etter....men det pleier å vaere litt forskjellig fra landsdel til landsdel. Titsi har glemt å kommentere den hvite sofaen jeg også med de flotte putene i :0) Naboen hadde hvir sofa,sier hadde for de har den ennå,men den er mer grå nå....begynte med at de ferska guttungen med en skive brød med nugatti på som hadde blitt klistra i sofaen..
Chiquita Bananas Skrevet 14. april 2007 Forfatter #62 Skrevet 14. april 2007 Hei jenter.... Så synd å høre om disse triste nyhetene Idefix og Mamma mø.... Slik har jeg også opplevd, Titsi, med vennegjengen til Roar. Alle jentene er rundt 24 år og tynne og veldig opptatt med klær og sminke - føler meg litt malplassert med ganske mange kg for mye og ikke sååå interessert i sminke og slikt lengre. Men dem er kjempekoselige da. Er ikke helt meg å gå høygravid i mini skjørt og bitteliten utringet topp. I går natt som var så tok roar seg av Fredrik hele natta og morgenen, men jeg fikk så klart ikke sove lenge - har det i kroppen å våkne rundt den tida han skal ha mat og da fikk jeg selvfølgelig ikke sovne etterpå og var våken i flere timer. Roar tar ham i natt også ) har snakket 3.5 time med ei venninne i telefonen ikveld )
vinterbarn ;O) Skrevet 15. april 2007 #63 Skrevet 15. april 2007 Det er nok mulig at jeg virket litt vel sær denne gangen, men det er jo pga plass mangel vi skulle ta denne avgjørelsen ang dåpen! Men nå satser vi på god vær...hvis ikke... så sliter vi..haha... ;O) Har alltid hatt med barna før, de er jo alltid sammen om det er noe, men akkurat denne gangen syns vi det kunne være greit uten. Her i min vennekrets er det vanlig å ikke ha med kusiner og fettre.. det er jo selvfølgelig mange som har med også da ;O) Men jeg hadde ikke reagert om mine måtte være hjemme!! Klart det er litt ekstra vanskelig om man ikke har noen til å passe.. men her er alle skilt,(søsken) så det er det minste problemet..hihi... Glemte å kommentere de triste nyhetene jeg også.. ille og høre om både selvmord (stakkars den som sitter igjen) og ikke minst kreft.. sykdommen der er ille ;O( I dag er det nok en super dag.. 20 grader og vind stille..så bare å komme seg ut i sola igjen ;O) Ha en super dag alle sammen, på hver sin kant..hihi...
Chiquita Bananas Skrevet 15. april 2007 Forfatter #64 Skrevet 15. april 2007 Rekkkkkkkoooooooooooooooooord !!! Fredrik sov gjennom hele sin første natt !! Sov fra litt over 21 og sov helt til 07.30 !! Hvorfor gjør han ikke det når JEG skal passe ham ?? Og han var bare god om morgenen og smilte og lekte....Så Roar hadde en drømme morgen..... Men så har jeg fått sovet godt da ) Og nå har han sittet på fanget til roar og sett på meg spise og hatt hodet på skakke og bare kikket og smilt salig til meg *smelt*
Chiquita Bananas Skrevet 15. april 2007 Forfatter #65 Skrevet 15. april 2007 Forresten Fredrik hadde en rar bæsj i går. Var hos svigers og skulle skifte bleie og så bæsjemerker på bodyen, men ingenting i bleia da jeg så oppi fra sida. Tok av bleia og fant det helt øverst på bleia foran. Han hadde en grønngrå kornete bæsj som var smurt ut på hofta, rumpa og magen - og i navlen !! Måtte pirke inni der med Q-tips..... Hvordan har han klart å bæsje slik ???????
Candy girrrl Skrevet 15. april 2007 #66 Skrevet 15. april 2007 Så bra da Hebbie. At Fredik endelig har forstått det ) Håper det fortsetter. Jeg våknet til verdens verste lyd ever i dag. Alarmen til Babysensen. Og det ekle er at hun sover slik at hun ikke kan krype utenfor sensor rekkevidden. Klokka var 7.30 og jeg spratt opp. Rakk bare å tenke "Åh neeeeeei". Men hun lå og sov søtt. Vridde litt på seg pga den fæle lyden. Men måtte jo løfte henne opp, trøtt som hun var. Første gang jeg har fått falsk alarm. Og batteriene er nye. Hmmm... Guffent var det. Da har jeg fått mensen igjen. Hurra! Not. Så da er det 25 år til med mensen etter 4,5 år så og si uten. Visste dere at vi har mensen gj.sn. 6 år av livet?? Det er lenge det. Og når vi er inne på tall.. Visste du at vi mister 5 kg hud i året? Eller at rompa siger 30 cm i løpet av livet? Og at vi nordmenn tørker oss med 2 furutrær i året i toalettpapir? I så fall, så vet dere det nå ;o) Nei nå skal jeg ut i sola. Jippi, hurra.. Fallera ;o)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #67 Skrevet 15. april 2007 Fy så ekkelt da Titsi,da hadde jeg blitt skremt :0(Trodde ikke den kunne gi falske alarmer jeg... Vår har gått av noen ganger ,men det er fordi gubben glemmer å slå den av,når han tar Marius opp. Greit å vite alt det andre da hehehehe :0) Jeg har bare mens smertene ikke noen blødninger ennå...Aldri gått så lang tid før.Brukt å få den igjen etter seks uker,men denne gangen er det så rart.Gynekologen min sa at det kan vaere vanlig at en bare får smerter første månedene men ikke blod.. Merkelig bleie da hebbie,men av og til gjør de det utroligste.. Her er 20 varmegrader i dag så har varte på lang trilletur,fikk gnagsår som blødde da jeg kom hjem.Så neste tur blir i sandaler. Har spist middag oppe hos mamma idag. Ellers har vi satt opp trampolina idag,blir vel å angre på det siden det er så tidlig,men får satse på at det går greit. Her er litt ekkel vind idag ,det er det eneste... Marius sov ikke så godt i natt heller.Bare da jeg la han på magen og jeg torde selvsagt ikke sove selv da...Så snudde han tilbake på siden og da våkna han igjen. I morgen skal jeg til kiropraktor,gruer meg veit det blir vondt.Men nå kjennest det ut som om nakken er skrudd fast til skuldrene.Derfor jeg sliter med hodepine hver kveld..Håper det blir bedring når nakken er knekt på plass... Nå skal jeg straks putte Marius tilbake i vogna,han sover bare når den er i bevegelse... Håper vi får an flott vår,er mest glad i våren jeg og sommeren da .0) Men det er så flott ute når det er grønt og ennå snø i toppene på fjella.. I morgen skal jeg stikke innom på jobben til aanon og ta sol.koster 10 kr for ett kvarter :0)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #68 Skrevet 15. april 2007 Ups ,såg namnet idet jeg lagra...skitt au :0)
Chiquita Bananas Skrevet 15. april 2007 Forfatter #69 Skrevet 15. april 2007 hehhehe....er det fordi jeg har begynt å skrive navnet til Roar ?? jeg gadd bare ikke skrive sambo eller gubben....
Møøø Skrevet 15. april 2007 #70 Skrevet 15. april 2007 Såå nydelig vær i dag!! Rene sommeren her jo! Vært ute i hele dag vi. Gått tur og kosa oss! Blir bursdag her neste helg da, med hele gjengen... Så satser vi på fint vær så unga kan drive ute... Ellers så har jo snuppa rom i 2.etasje, så de kan jo drive der å da. Og de voksne får vi bare sette der det er plass... Og så tar jeg barneselskapet neste helg der igjen... Er jo bedt i en barnebursdag neste søndag, og jeg kan jo ikke gå glipp av noe sånt... hehe... Silikon-babes er ikke helt min stil heller... Jentekvelder er blitt et fremmedord i min gjeng etterat vi fikk unger... Passer aldri for alle samtidig... Vi får prøve å sette en dato laaangt frem i tid og holde den hellig.. he he... 2 vennepar ba oss med på hotelltur til Tønsberg da, første helga i mai. Har sååå lyst da! Men det er jo selvfølgelig uten unger, og Ruth må jo være der puppen er, så da må vi nok være hjemme. De sier vi kan være med likevel da, men vi får jo ikke vært med på alt siden vi har med henne, og da føler sikkert de at de må være med oss... Så vi får ta det en annen gang... Stakkar snuppa di da, vinterbarn. Er hu blitt bedre?? Skulle hu ikke i bursdag i dag å?? Syns i grunn også at søskenbarn må få være med i dåp... Vertfall det som er vanlig her. Men man gjør jo som man vil. I bryllup har vi også hatt med tantebarn, men det kommer jo an på hvor mange og hvor gamle de er da.. Hvit sofa og små barn (eller mannfolk... he he) er jo dødfødt da... Har grønn stoffsofa jeg, går helt fint an å tørke bort is/yoghurt-flekker fra den... 3,5 time i tlf ja ;o) Lenge siden jeg har hatt noen sånne samtaler. Det hendte da jeg var student... Innimellom 4-5 samtaler til ei venninne på en kveld.. hehe... Det var før msn og sms-tiden det... ;o) Gratulerer med hel natt til Fredrik!!! Så bra!! Håper det varer da! Ruth har fortsatt 2 måltider om natta hu... kl 00 og kl 4... Og så våkner hun 7-7.30. Hun vil ikke ha grøt, ikke ha den eple/pære-mosen jeg lagde i går, ikke ha banan... *sukk* Men akkurat sånn var jo storesøster og da... Så det går nok etterhvert... Men jeg skal i utdrikkingslag til storesøs den 19.mai og hadde håpa hun kunne sove hele natta da, så jeg kunne drikke litt... Og så kunne hun fått grøt på morgenen.. Har enda 1 mnd på meg da, mye kan skje innen den tid ;o) Ekkelt med babysensen da, titsi! Vår har gått 1 gang den å, men da trur jeg hun hadde fått kravla seg utenfor plata. Det var eldstesnuppa da. Jeg har ikke mensen jeg nå ;o) Etterat jeg endelig slutta å blø etterat jeg satte inn hormonspiralen så har jeg ikke hatt noe mens ;o) Ikke lei meg for det, var jo i grunn derfor jeg valgte hormonspiral... Pleier å ta sol på sykehuset jeg, der er det 10 kr for 10 min, syns det er billig og jeg ;o) Lykke til hos kiropraktor i mårra da, idefix. Blir nok bedre etterat du har vært der, ikke moro med hodepine hver kveld... Ha en fin søndagskveld! Nå skal jeg få Ruth i seng, hun er helt ferdig...
Gjest Skrevet 15. april 2007 #71 Skrevet 15. april 2007 Idag har jeg vaert på to lange trilleturer :0) Er helt skutt jeg nå..Er ikke vant med slikt hehehehe :0) Fikk hengt ut 4 maskiner med tøy og fikk alt tørt.Jippi :0) Er strålende fornøyd...Men jeg kjenner at jeg gleder meg til å finne senga i kveld ja.. Men først trenger jeg en dusj om der er varmevann igjen da..veit at vi må investere i en ny varmt vannstank som er litt større når ungene blir tenåringer :0)) Har bada Marius og de tre andre ungene..De har lekt ute i hele dag og hoppe som galninger på trampolina.De er kjempe slitne og sure nå.. nei da får jeg prøve å få i Marius litt grøt,lettere å vinne i lotto enn å få han til å spise grøt :0/
Møøø Skrevet 16. april 2007 #72 Skrevet 16. april 2007 God morgen! Ikke like fint i dag som det var i helga ( Litt kjøligere... Men et er jo bare 16.april da... Så en kan vel ikke regne med sommertemperaturer enda... Men var deilig å få en forsmak da ;o) Gubben er på kurs til i mårra, men rekker vel ikke savne han... har sangøvelse i kveld, hvis jeg får barnepike til eldstesnuppa da... Godt det ikke bare er snuppa mi som er grøt-nekter... Tenkte å prøve middag i dag, koke gulrot trur jeg. men kjenner jeg henne rett så vil hun nok ikke ha det heller.... Nå får jeg ned til svigermor en tur, har ei hagepute i badekaret der, pus har tissa på den ( Må sikkert kjøpe ny, men tenkte å prøve å få bort lukta da...
vinterbarn ;O) Skrevet 16. april 2007 #73 Skrevet 16. april 2007 God morgen ja ;O) Ikke like fint her heller idag... men ser ut som det skal lysne til nå, solen ligger å små titter fram i skylaget..litt usikker på om hun skal vise seg eller droppe det tror jeg ;O) Blir nok en innedag her i dag, mellomste har feber og vondt i øra ennå... 3 dagen ;O( så spørs vel om vi må få noe for dette nå!! Får se ann dagen. Jeg skulle vært på barsel treff idag, med psykolog (trenger det..hihi) så mulig pappan kommer hjem litt tidligere ida ;O) Ellers har vi hatt nok en super natt... sov fra 20.30 - 06.30... og jeg la meg 21.00 i går hehe...så gode og utvilte begge to..hihi... Lenge siden jeg har "bikka" sååå tidlig, men trengte det vel sikkert..hihi... Merkelig med sånne mat-nektere når det gjelder mat... skulle jo tro de var super glade for å smake noe annet enn pupp... Rare babyer kan være...hehe... Usterilisert hannkatt eller mamma mø?? håpløs lukt... kjenner det i lukta ja ;O)
Candy girrrl Skrevet 16. april 2007 #74 Skrevet 16. april 2007 Å så deilig å sove så lenge Vinterbarn!! God bedring til vesla di.. Kattepiss ja. Det sitter så inn i steike godt. Tror ikke jeg vet om en mer gjennomtrengende lukt. Har litt hetta for at katter skal tisse i vogna. Lykke til hos kiropraktor Idefix. Hadde besøk av tante og onkel og bestemor på 90 her i går ettermiddag. Når det gjelder selskap så synst jeg det er koselig å være der det er både barn og voksne. Men når jeg har det selv synst jeg det er behageligst å dele opp. Hvis jeg har en hel skokk med barn liker jeg å vie meg 100% til ungene og ikke å bli heftet med å varte opp alle de voksne og omvendt. Mamma Mø.. du sa dere hadde funnet et ferdighus. Men skulle ikke dere bygge på? Eller skal dere bygge det nye "utenpå" det gamle? Nå skal jeg bla litt i malingsbrosjyrer. Skal male hele hytta. Utvendig og innvendig. Så bare kom med fargeforslag. Innvendig er det furu så langt øyet kan se..
Møøø Skrevet 16. april 2007 #75 Skrevet 16. april 2007 Var faktisk min steriliserte hunn-katt som tissa på puta... Hadde glemt å ordne inne-do til henne da vi dro på tur...Så hun var hjemme alene inne i 1 døgn før mamma ordna do til henne... Så det er min egen feil at det gikk utover hageputa... Den henger nå til tørk, så vi får se om den er luktfri eller ikke... Vi får aldri bestemt oss for om vi skal bygge på eller bygge nytt... Om vi bygger på så må vi likevel restaurere nåværende del av huset. Og i følge alle andre som har restaurert et gammelt hus så bør vi bygge nytt... Da slipper vi bo midt oppi det og blir raskere ferdig. Og det blir ikke sååå mye dyrere... Bare tester om det går an å lagre innlegg nå... Ser nemlig ut til at dib har hengt seg opp igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå