Gå til innhold

Skravlingstråden nr.XXX......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehehe....tok dere den ???

Jeg får starte jeg da siden jeg har julepynt som er enkelt å finne på forumet.

Nå står fiskegratengen i ovnen :o) Må ha tidlig middag i dag fordi søstera mi må dra snart. Lovte å lage hjemmelaget og da må jeg stå for mine ord....

Fredrik ligger merkelig nok og sløver den i grinda si og har lekt litt alene...var litt bekymret for at han begynte å bli vant med å bli dullet med hele tiden og bært på. Har blitt det masse av søstera mi de siste dagene...Hadde vært slitsomt for meg.

Hehehe...jeg får søke til datatilsynet ;o)

Hmmm......fredrik sovner hvert øyeblikk og sov i 3 timer fra kvart over 8 til halv 12..... trøtt igjen ??!!!

Hvorfor er han ikke slik når jeg er alene med ham og trøtt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp ;O)

Først av alt grattis igjen idefix... gaaaaaamle dama!! haha... Passert 30 du da!!! HIHI...du og hebbie er skikkelige veteraner... vi andre 3 ung folene får suge på karamellen en god stund til (skikkelig lang stund for meg igrunn) hihi...

Påskeferie jeg?? nei!! Bare lat!!! Denne påsken her har jeg ikke gjort noe fornuftig!! Jo 1 ting...igår ble jeg ferdig med dåpskjolen YAHOO ;O) nå er det bare å feste 8 meter!!!! bånd og noen knapper..så er vi klare for dåp!!! hihi...skal bli så utrolig gøy å bruke den, har brukt NOEN timer, for å si det sånn!!! Så nå har jeg allerede funnet meg et nytt prosjekt... kjole til 17 mai for lille trille ;O)

Titsi, så ille sånn falsk krupp...hadde vi med mellomste også.. skikkelig pyton greier...husker vi satt ute på trappa i kulde grader..brrr..men hjalp jo!! Godt det går seg til etterhvert!! Ellers håper jeg påska deres har vært bra!!

Mamma mø..gleder meg veldig til å se det ferdig resultatet av den kjolen, når er bryllupet igjen?? er store snuppa fortsatt i god form?? veit du forresten om det var hesten som sparka ho, eller om hunden dytta som du tenkte på!! Får kanskje aldri vite det?!!

Hebbie, så koselig med søsken besøk da...og brillierer med kokkekunster til og med... flinke deg ;O) men sånn dim su.. hva er egentlig det?? du snakker ofte om det.

I går snødde det som pokker her...snakk om nedtur.. kom vel 10-15 cm... men det tiner jo fort da, men var jo bare så deilig med tørr astfalt nå ;O(

Skrevet

Bryllupet er 2.juni. Mamma er jo en racer på symaskin og skal fra nå og frem til 2.juni sy 1 brudekjole og 2 små brudepikekjoler (til Ruth og min nye niese) og 4 antrekk til + ferdig mitt... Og i tillegg jobber hun 100% + overtid nå når markisesesongen starter...

Fant frem lekegrinda i går jeg, så Ruth får begynne å bruke den nå ;o)

Kommer aldri til å få vite hva som egentlig skjedde med snuppa... Men det kan umulig være hesten som traff henne, for veggen ble slått inn flere cm... Så jeg holder fortsatt på teorien om at bikkja må ha dytta henne overende, eller hesten, men ikke at han slo henne. Og så svimte hun av fordi hun slo bakhodet i betong-gulvet. Uff, har fortsatt bildet av henne livløs i hodet... *grøss*

Snø her å... Nå som det var vår... *sukk*

Skrevet

Dim sum er små kjøttfulle pastapakker eller av rismel, dampet bolle med kjøttfyll etc. Er kinesernes svar på tapas og knalldigg !!!

Gjett hva jenter - har eggløsning jeg....men skal ikke bli gravid. Passer ikke å være 3-4 måned gravid når permisjonen går ut.....

Så flink du er å sy egen dåpskjole Vinterbarn !!!!

Her bruker vi den som er i familien - så sant Fredrik ikke har blitt for stor for den når den tid kommer.

Fredrik liker tydeligvis hard behandling. Lekte med ham i senga og lot han "falle" bakover og gynga hardt på madrassen så han rista og han lo og hadde det kjempegøy. Tror han kommer til å elske berg og dalbane.....

Hva er det mora di er på Mamma mø - som orker alt det der ????

Høres logisk ut det du tenker om jenta di - hun hadde vært ganske hardt skadd om hesten hadde truffet henne.....Håper du kommer over det snart - sitter nok godt det....uff....skikkelig skummelt !!!!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonen jenter :0)

Falsk krupp har to av mine hatt ,det er PYTON,har alltis efedrin i huset etter en panikk natt,men med eldstemann måtte vi ha tabletter,aldri måttet hatt sprøyte ,men like før ett par ganger :0(

Dagen idag har ikke vrt den beste for min del ,men nå har jeg endelig bestemt meg for å snakke med lege..Er sliten og trøtt hele tiden og kvalm og svimmel,skulle nesten tro jeg var gravid :0(

Da hadde jeg steila ikka klar til det nei....

Siden jeg har begynt å hoste opp blod så er det ingen vei tilbake MÅ snakke med legen :0(

Liker ikke gå til lege jeg..

Ellers så har jeg ikke fått annet enn en ny steikepanne resten får jeg senere :0)

Typisk meg det få gavene dagen etter for de glemmer at det er påske.hehehehe gjør ikke noe det :0)

Har sagt fra meg jobbing i morgen..Flere mener at jeg ikke burde passe en dag lenger pga helsa mi men hun presser meg slik..Får snakke med legen min så får han itilfelle skrive et brev til henne....

Stuper snart og det har dere nok forstått :0(

Sorry at jeg klager..

Nå er det påskenøtter :0)

Skrevet

Hei og hopp..

Voldsom til å sy hun mora di. Har glemt å kommentere slankinga til mannen din og. Alt av sying og slanking blir heretter lavmål hehe..

Og Hebbie, Vinterbarn strikket kjolen, ikke sydde!!! Hallo?? Har jo holdt på med den siden vi var gravide alle mann ;o)

oi, ser jeg har en bleiejobb på gutten min her..

Han fikk maske + saltvannsinnsprøytning i går. Så i dag er han bare litt hes.

Kjedelig med den helsa da Idefx. Og ja, tror du har mer enn nok med deg og dine nå..

Usj, måå skifte på han nå. *gleder meg til kun ett bleiebarn*

Skrevet

Hey :0)glemte jo helt å si så flink du er vinterbarn :0) Snart helt ferdig med dåpskjolen!

Titsi trodde dere hadde sommerdekk jeg,fysøren dere må ha hatt en stri tørn hjem med tre små og DE veiene....urk :0( Misunner dere ikke den hjemturen nei.

Glad vi ikka var ute å kjørte ja.

Jeg har opplevd at kruppen kommer ofte når det er mye tåke og klam luft...

For å vere helt aerlig så tror jeg at helsa mi har litt med at jeg mistrives slik med å passe de ungene,ungene er snille nok,men den venninna mi er ikke helt god.Når jeg sa fra til henne om at jeg ikke kan passe lenger fikk jeh klar beskjed om at jo det måtte jeg gjøre..Var nesten slik at jeg håpte på å brekke ett bein for å slippe unna.Liker ikke å bli "trua"..

Skal snakke med legen i morgen,så får vi se hva som skjer...Skal sende gubben på kontroll i med Marius på onsdag.Orker ikke mer pes fra den helesesøstra....Så da får gubben gå.

Marius har nok engang sove nekt,sov ikke i natt og nå sov han knappe 20 minutter...aner ikke hva vi skal gjøre...

Har gitt han sukkervann ,men det hjelper ikke.

Ja Titsi du har jo hatt to bleie barn lenge du nå....Det hadde jeg også en stund...

Nei ,skal snart legge meg er sliten og trøtt....

Skrevet

Herregud for et prosjekt mamman din har mø..må være litt av et rivjern den dama der.. *phu* sliten bare ved tanken ;O)

Men så flink hun må være... da veit jeg jo hvem jeg skal ringe om jeg trenger noe spesielt...hihi... Kjekt å "kjenne" noen sy damer også!! ;O) for det er jeg ikke selv!!!

Nå har jeg starta på sommer dress til lille...sånn hel dress med korte armer og bein, i hvit bomull... blir nok deilig å ligge i til sommeren tenker jeg.... ;O) når den evt finner ut at den skal komme da... *lengter lengter*

Idag var jeg ute av døra med 3 ferdig ordna unger før kl 9!! Snakk om å være stolt..hihi... hverdagen kom jammen igjen!! Slutt på soving til kl halv 11 nå!! hehe...

Lille har forandret litt på natte vanene sine nå da... ;O( til min store furtelse... (jada, veit jeg har vært bortskjemt og ikke har lov til å klage..men alikevel) nå sover hun fra 21.00 til 03.00 istedenfor 05.00, det liker jeg ikke helt..de skal jo liksom sove lenger etterhvert da... kan jo ikke plutselig finne ut at hun skal ha mat kl 3...når hun har spist kl 5 i 3 uker nå!!!! Hmrf... Men har jo ikke så mye valg da..er jo bare å amme!! så får vi håpe det går seg til igjen!!

siden jeg er først her idag, så vil jeg ønske dere alle en super dag ;O)

Skrevet

Halloen..

da har vi hatt nok en natt med å sova fra klokka 22 til ca 2 og noen minutter her og der fra 2 til 7.30...Hva i alledager skal jeg gjøre med den magen til Marius? Han blir jo bare mer og mer luftig jo? Ligger å promper å kaver hele natta.flt å høre på.

Har bestemt meg for å bli mektig upopuaer..Må si fra meg å passe fra nå..Ryggen min er opphoven og jeg sover ikke noe om natta.Gubben skal vaere bortreist noen dager så NÅ må jeg bare ta hensyn til meg selv..urde hørt på dere før ,ikke sagt ja..Men jeg prøvde å komme meg ut av avtalen før ,men hun har nekta å lete etter annen dagmamma,(noe sier meg at hun ikke har leita pga prisene er høye).men nå MÅ hun ut...Er livredd for at hun mister jobben sin nå.MEN jeg har fått beskjed om at jeg kan ødelegge ryggen min for livet om jeg skal gå å baere på den tunge gutten nå når jeg ikke får behandling.Skal ringe i dag og få time til neste uke,dette her går ikke lenger.Kiropraktor time...

Ellers så regner det idag,heldigvis! Kanskje all den nysnøen forsvinner snart.

Er møkklei av snø og dårlig vaer...

Hvordan har dere det da?

hebbie hvordan går det med ansiktet ditt? Har du blitt bedre?

Å vinterbarn den rompa di er den blitt bra igjen?

Skrevet

Da blir det kiropraktor time klokka 12 ,mandag,steike jeg føler meg som verdens verste menneske nå.Men hva hadde dere valgt,helsa eller å vere snill?

Er i ett dilemma uten like...Men jeg veit at om jeg får nakken på plass så slutter jeg å ha migrene hver eneste dag...Har hatt dette før ,de kaller det rett og slett ammenakke..

Skrevet

Synst du skal prioritere helsa di jeg Idefix. Men jeg synst ikke det var så lurt å si ja i utgangspunktet. Siden du slet med søvnen til Marius. Men sikkert ikke lett når hun maste sånn.. huff. Jeg hadde ALDRI lempet ungene mine over på noen som hadde en nyfødt i hus, ialefall ikke til den prisen!!

Kjedelig at tulla di har lagt om rytmen da Vinterbarn. Mi gjorde det samme. Sov som en prinsesse. Så plutselig begynte hun å våkne 2 ganger på natta. Men nå er det tilbake i gjenge igjen.. Kan det være økedager mon tro?

Hebbie.. skal si vi er smakjørt. Har eggløsning samtidig vi hehe..(tror jeg da..) Litt sprøtt at på de siste 5 årene kan jeg telle på fingrene (nesten) de eggene som har ikke har blitt noe av. Og jeg skal IKKE bli gravid igjen..

Nå har jeg spist et stooort stykke ostekake til frukost. Men etter at jeg hørte den nedslående undersøkelsen om sukker-kvinner og kreft i påsken så får jeg dårlig samvittighet hver gang jeg spiser noe søtt. (som er veldig ofte!)

Nå skal jeg sette på litt påskevask..

Skrevet

Da har jeg huset fylt med unger.ikke det som var planen siden jeg ville legge meg nedpå når Marius endelig sovna....men men ,typsik at ungene får besøk slike dager...

Jeg skal på undersøkelse på sykehuset klokka 14 i morgen,gruer meg,skal sjekke såret etter keisersnittet at det er fint,har fått slik verk i det for tiden.Det er etter de dagene jeg har baert rundt på han jeg passer han er vel 13...14 kg eller noe sånt ,han er stor.

De er redde for at såret ikke er slik det skal vaere så da må jeg sjekke..

jeg skulle vaere dagmamma og hun ikke fant andre,i ettertid har jeg fått vite at hun ikke leita etter andre etter at jeg sa tja....så egen feil da.

Vinterbarn du er bortskjemd med sove dukke...Prøv min du....Vaere våken fra klokka 2 til du stuper en eller gang ut på ettermiddagen.....Må legge meg nedpå når gubben kommer hjem.Jeg ser rett og slett syk ut i ansiktet for tiden.Blåringer hva er det??? er grå i trynet jeg :0(

Kanskje jeg får rolle i en skrekkfilm,trenger lite sminke.hehehehe..

Ikke bra med det sukker og kreft styret..nei,det er bare det som mangler at jeg spiser meg syk...urk...

Skrevet

Men fare for å bli upopulær her inne ;O) så sier jeg sannheten nå...for det er vel den du ønsker når du spør idefix ;O)

For jeg syns du skal jobbe ut det du har lovt... det er jo ikke snakk om lange stunda. Du er jo heldig å bli ferdig før du egentlig skulle, så at du tar dem de siste dagene for å ikke sette de i skikkelig knipe syns jeg faktisk du skal gjøre! Forstår at det er tøft og alt det der...men du visste jo litt hva du sa ja til når du tok den "jobben". Problemene med søvnen til marius bl.a hadde du jo før det... Skjønner at det ikke var lett og si nei og alt det der..ikke missforstå... men jeg hadde ihverfall bitt tenna sammen og jobba de siste dagene også, og tenkt på at jeg faktisk slapp den siste lange tiden!!

Skrevet

Ikke hørt om det der med sukker og kreft jeg... Vil ikke høre heller... Var innom butikken i dag og der fant jeg sånne sjokolade-egg... Og på halv pris... Kjøpte ingen jeg... *kremt, krysse fingra bakpå ryggen*... ;o)

Vært på jobb i dag jeg da.. Fra 10 til 15. Lagt inn sommerturnus. Skal på kurs igjen på torsdag og fredag. Ruth var med da, hu er jo så snill. Sitter der i fanget til en eller annen og er blid som ei sol. Sov vel kanskje 15 min på den tida jeg var der...

Ikke enig med vinterbarn da, idefix. Hu venninna di har utnytta deg sånn at hun får finne en annen dagmamma. Skjønner ikke at hun hadde samvittighet til å spørre deg jeg, for hun visste sikkert om soveproblemene til Marius da hun spurte... Og som de andre sier, du burde aldri sagt ja.... Men skjønner jo dilemmaet ditt og da...

Var innom etter fotograf-bildene i dag da ;o) Var da noen fine der!! Skal velge ut 6 fra visnings-cd'n. Fikk jo vanlige prøvebilder av eldste, så jeg ønsker meg 6 små bilder nå og, så jeg kan ha de på veggen begge 2 ;o) Har stort bilde fra 1-årsfotograferingen. Har str 40x50 på veggen, scanna inn prøvebildet og fremkallte gjennom eurofoto, kosta meg 50 kr... Mot 1500 hos fotografen... Selvfølgelig er det forskjell på kvaliteten, men ikke sååååå stor forskjell.... Se om jeg får sendt dere noen av bildene på mail. Prøve etterpå ;o)

Ruth begynner endelig å sove litt lenger på natta. Nå våkner hun rundt 2-3 og så rundt 7. Det kan jeg leve med. Vertfall til vi har fått til en ordentlig grøt-porsjon. Da blir det slutt på nattmaten ja. Lurer på om vi skal sende bort eldstesnuppa når vi skal gjøre det... hmm... Vet ikke helt åssen jeg skal få til det på best måte... Med eldste så lot jeg hun alltid skrike minst 3 min før jeg gikk inn om natta, men nå er jeg redd for at eldste skal våkne... hmm... har dere noen tips??

Helt glemt å gratulere deg med ferdig dåpskjole, vinterbarn!! Så flink du er!!! Ombestemte du deg? Ble det ingen 17.mai-kjole likevel?? Driver med en dress til min venninne jeg da, hun har termin 27.mai. Så skal jeg strikke kjoler til snuppene mine. Og til høsten skal mamma være med meg og sy kåper til dem ;o) (etterhvert kommer de til å haaate at mamma kler dem likt.... he he... (snakker av erfaring....) ) ;o) Vet heller ikke hvor mamma tar alt fra... Hun sier sjøl at hun ikke klarer å si nei når noen spør... Dessuten så elsker hun å sy, spesielt kjoler og sånn. Men det blir jo litt intenst nå da... Men hun trøster seg med at hun hadde mer den sommeren både jeg og lillesøs gifta oss, hun ble ferdig da å... he he...

Gleder meg også til bare 1 bleiebarn... Snuppa har ikke gått på do siden den dagen hun var så flink... Men det kommer vel etterhvert. Nytter jo ikke presse henne...

Skrevet

Da har dere fått mail med skrytebilder ;o)

Skrevet

Akkurat derfor jeg har venta lengst mulig vinterbarn,har sendt henne en rlig melding der jeg har sagt at jeg skal på sykehuset klokka 14 i morgen,må høre hva legen sier,sier han at det er fare for at jeg kan få langtidsplager med ryggen ,må jeg bare gi meg.Jeg kan ikke risikere å bli ufør ,noe han har skremt meg med før :0(

Ble passe forbanna idag da jeg fikk en overhøvling uten like over at hun ikke fikk sette annonse inn i avisa før idag,MEn tror dere hun har satt inn en annonse da? neida,ei venninne av ei venninne av oss begge sier at hun gidder ikke leite etter ny....

Men jeg jobber ikke ut mer enn april i allefall...

Over til noe kjempe hyggelig :0)

Fikk den FLOTTE T skjorta i posten fra Hebbie til Marius,den var bare kjempe stilig :0)

Så gøy å få pakke i posten,det nydelige takkekortet av Ferdrik også !!!

(minner meg på hvor treige vi er,...det er pga fjerde mann sier gubben)

Kjempe flott kort,kan jeg heller ikke få sånn dim sum eller hva søren su kaller det ;0) Vil ikke ha Sushi,hehehehehe......

Nå MÅ jeg sjekke mail ser jeg ;0)

Er vel en uke siden sist,rødme sterkt...

Marius har sover 2 timer i dag det er alt,får ikke i han pupp eller mme,eller grøt,han er visst på slankeren den karen der...

Skrevet

Har foressten laert meg en ting,at det Må gå ann å si nei....

Skrevet

Så fine bilder Mamma Mø. Spesielt det første. Det var utrolig fint!! Og hvem sa Ruth var skalla? Masse hår hun da.. :o) Og så stor storesøster virket.

Skal ta å maile dere noen bilder av gjengen min og. Dere har jo bare sett den minste. Bim-babyen min :o) Bimmet ikke med de andre.

Nå skal jeg bade vesla. I badestolen sin. Går som en drøm nå.

Fikk det sjokkisbehovet her og oppdaget til min forferdelse at vi var tom. Så slem mor som jeg er har jeg åpnet TV-godt posen til ungene. Den hellige!! Meeen, man har ikke vondt av det man ikke vet. Kjøper en ny jeg :o)

Skrevet

Først av alt så har jeg ærlig talt mista hjernecellene mine....glemmer alt hele tiden og gjør fjerne ting. Er mye dere har skrevet om så jeg ikke har fått med ;op Så jeg fikk ikke med meg at Vinterbarn har strikket - slike ting hopper jeg glatt over i innleggene ;op tralllalallala....

Hehehe.....Roar og Fredrik sitter og kikker intenst på tv'en og ser på Hotell Cæsar og har samme blikk. Fredrik sitter og snakker til skuespillerne.

Idefix - du skal få Dim sum da, det kommer du nok til å like bedre ja....

Ang. denne saken om dagmamma.....

Jeg skjønner faktisk Idefix. Jeg sliter også med å kunne si nei til ting - og slik jeg forsto det så maste venninna og la et visst press på Idefix som er husmor og liksom er hjemme uansett,mens venninna jobber. Men det var IKKE med i beregningen at Idefix skulle gå rundt og bære på en svææær unge og at den eldste ikke klarer å være alene. Det hadde ikke hun informert Idefix om - noe som er ganske råttent med tanke på at Idefix har lille Marius og skulle passe to av hennes barn.

Men ja - selvfølgelig skulle Idefix sagt nei til henne, men av og til ønsker man mer enn man kan når man vil hjelpe venner.

Og det var faktisk venninna som startet det hele med å begynne å regne på det og trekke fra penger utifra dager - så hun overholdt ikke "kontrakten" med lønna.....

Og at hun ikke gidder å finne noen andre dagmammer er jo et klart tegn på at hun fortsatt med vilje utnytter Idefix for da regner hun med at hun kan trekke det ut i det lengste med å finne ei ny og at Idefix får så dårlig samvittighet og skal holde på til hun har gjort det. Selvfølgelig gidder hun ikke gjøre noe med saken før hun har kniven på strupen - kjenner det dilemmaet. Jeg gidder aldri å gjøre noe før det er helt nødvendig - og utsetter alt til det lengste.

Burde ikke hun sette inn annonse så fort hun fikk sjanse kanskje ???

Det var ihvertfall min mening om den saken....

Skrevet

Dim Sum sier jeg ja takk til :0)

HAR dere sett innlegget om hun som lurer på om hasj går inn i melka? Lurer nesten på om det er attpåklatten gogutt som tuller igjen hehehe..Vi hadde en periode der vi bare tulla,før det triste skjedde med de :0(

Har prøvd å få i Marius grøt,steike for en propell !!!! hender og føtter går som tromestikker og grøten går raskere UT enn inn.urk....Gubben bare løper når grøten skal gis,hehehe smart trekk det fra gubben..

Nå er han hos naboen å leverer datamskina til de.Han har fiksa den gratis...Greit å ha gode naboe kontakter om en trenger å låne noe.

I morgen skal vi ringe og bestille lekehytte til ungene,fikk coop byggmix blad og der har de laftet hytte,så stor at det går ann å overnatte i den.Det heter vel gjesethytte,men dette skal bli stor leke hytte.

Greit å ha den stor siden de største guttene begynner å bli store..Så da kan de ha den som overnattings hytte på sommeren :0)

nei får vel ta den sutre koppen min snart.liger å burer på golvet som ett annet lokomotiv..pluss inn å sjekke bilder fra mamma mø :0)

Skrevet

Kjempe fine bilder da :0)

Synst nå de var kjempe sjarmerende jeg,utrolig morsomt å se noe annet enn en smilende unge på bilde.helt aerlig synst bilda var knall jeg :0)

Skrevet

Har lyst på en lekehytte til Fredrik :o)

Har ikke fått sett på mailen min enda - har tenkt å legge meg snart så jeg får noen timer sammenhengende søvn siden Fredrik sover mer nå.

Var ute på trilletur med Naboen fra kvart over 12 til kvart over 5....

Men vi hadde en laaang pause på en kafe og koste oss ;op

Fredrik ville absolutt sitte så jeg satte ham i sofaen og bygde opp med puter og jakka mi på sida av ham - og sa til ham : ikke gulp på jakka mi. Jeg hadde så vidt sagt setningen før han snudde hodet til sida og gulpa på jakka mi........

Skrevet

Typisk at de gulper når du ikke har ork eller sjangs å få bytta..glemmer aldri engang da snuppa var lita.Var på ett stort kjøpesenter og hun gulpa over meg,hadde aldri gulpa noe srlig før,men den gangen så rant det...Sprang inn på naermeste butikk som var G sport og kjøpte to tskjorter :0)

Har funnet ut at jeg har seks taster som ikke virker...Teller ned til å få gamle maskina til gubben,han får ny med jobben denne mnd...hehehe har alltid gamle nedsarva maskiner jeg :0)

Ha en god natt,kommer jeg på Ul å får vite at jeg er gravid så kommer jeg ikke hit igjen på noen uker.....hehehe blir jeg borte så forstår dere hva som har skjedd :0)

Er ikke sjangs for det da (Tror jeg) Ser liksom på at det skulle vel ha vaert det opp på alt liksom...hehehehe..

Skrevet

Dæven.. Skrev det lange innlegget så forvvant det før jeg rakk å trykke lagre.

Så nå må jeg furte litt her før jeg gidder å skrive et nytt.

*suuur*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...