Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 4 Ny 6.feb.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja heldigvis så snudde det for henne i går og nå er hosten hennes nesten helt borte :)

Måtte ta meg en lur på sofaen jeg :o)

Hun kommer nok ikke hit på en stund nei = ) (Kom hjem da Thea ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at hun er bedre. Må vel prøve å få til et treff til uka eller noe vel????

*dytte opp fra side 2*

Skrevet

Ja, mandag og onsdag tror jeg passer bra for oss.. : ) Helst gåtreff for det trenger jeg nå !! :o)

Skrevet

Supert det, jeg kan begge dagene tror jeg :) Er vel eneste fredag vi er opptatt neste uke.

:)

Skrevet

Tirsdag er det BABYKINO Mars&Venus...... Noen som vil være med å se den eller?????

Skrevet

JA!! Når går den da ?

Skrevet

Klokka 12. Det er babykino hver tirsdag klokka 12 (utenom ferier da, så uka etter er det ikke noe)

Veldig kjekt :)

Skrevet

Er jo vinterferie neste uke ?? !

Skrevet

Ja, det trodde jeg også, men det står på nettsida deres at 20. er det film Mars&Venus og 27. er det ikke noe pga vinterferie.....-så kanskje kinoen har vinterferie en uke etter andre?? :)

Skrevet

..

Skrevet

tittentei:) Endelig reiser a til Italia. Hun er jo så søt da. Hebbie mener jeg. Tusen takk for salt dropsa. De er jo bare sååååååå gode. Erle roper . Tilbake etter litt tv

Skrevet

Tillab- jeg er misunnelig! Vin er såååå godt! Gleder meg til i morgen for da skal jeg drikke vin he he... Skal nemlig forlate Nikolai og mannen og dra på fest (var det noen som sa verdens verste mamma?)

Skrevet

Skulle ikke vi tatt en tur ut snart da. Bare mammane??

Vært på Zara i dag og shoppet. Kjøpt 2 nye bukser på vero moda også. De var fine - trodde ikke buksene der satt noe fint på jeg. Lenge siden jeg har kjøpt bukser. Bra trim å gå og kikke i Oslos butikker- tenker jo ikke på at en går. Har jo de fiine løypene der inne fra vest til øst. Digg assa. Kjøpt klær til alle barna også. Kjøpt fersk melkesjokolade på Freias butikk på karl johani løsvekt. Hmmm... litt mindre sunt da. Men godt og ha noe til fastelavensboller på søndag. Blir ikke mange jeg kan spise da dersom jeg skal få på meg buksenen jeg har kjøpt. Ikke mange planer til uka. Finne på noe?? Gå eller treff?? Det blr treff hos meg mandag om 2 uker. Hebbie og Æ har avtale om det siden hun da har kommet fra Italia. Men vi kan jo ta ett Glass treff før det. Til uka eller no? Klar for Liertoppen også jeg. Sene betennelsen er noe bedre også. Lukter jeg styrketrening? Senkveld snart. Bare jeg ikke sovner. Vært tidlig oppe i dag. Rommet til Even er så og si ferdig og jeg hater disse avsnittene. Bla bla. Fått 2 bokser pingvin pastiller av Hebbie. Sikkert trøst for å misbruke mitt nick. Hun var jo hos meg da jeg sa at hun måtte skrive et innlegg og signere fra meg. Skummelt. Leste det jo tilfeldigvis før jeg dro i svømmehallen med gutta. Men badering -historien får dere først etter inntak av en del vin:)

Skrevet

Kan kino til tirsdag jeg også! Hva med lunsj før det?

Skrevet

Theaokt: Jeg er klar for trilletur, enten liertoppen eller noe annet. Og jeg er også klar for styrketrening. Treff er jeg også klar for. Klar for det meste igrunn.....hehe.

Har ikke greid å få Truls til å ta flaske enda, må trene litt på det, men da er jeg klar for VIN også :)

Skrevet

Jeg kan kanskje ikke kino likevel. Greier jeg å få truls til å ta flaske før tirsdag så skal jeg inn på sykehuset til en operasjon (dagkirurgi). Men ellers er det bare fredag jeg er opptatt. Så mandag, onsdag og torsdag kan vi gå, trene og treffe....:)

Skrevet

Den Lierrunden din kan en jo ta. Piadi også med da tenker jeg. Eller hva?

Bare spytter han ut flaska?

Onsdag blir det mulig Ikeatur på meg. Hva med gåtur og treff på glass på torsdag?

Skrevet

Hva dere tror sko str til Erle når hun er 9-10mnd? Har kjøpt 19 men usikker på om det vil passe. Hmmm.... tenke tenke... Ka der tru?

Skrevet

Jeg har ei kjip uke til uka, vil gjerne være med på ting. Bare avtal noe dere også henger jeg meg på!

Skrevet

God morgen jenter = )

Skrevet

God morgen ja. Deilig med mild vær så lenge en ikke tenker på hvorfor det er slik. Blir lettere å trille ihverfall. Skal bare vente til mannen m,in har sovet slik at jeg kan ta en liten tur ut å rille. Må vel handle inn for en hel uke i dag også.Og da gidder jeg ikke ha med 3 barn altså. Rene selvmordsbomben det .

Ja da dro Hebbie til Italia. Heldig altså. Jeg vil åååå dra på ferie. Hun leservil ikke det , men takk allikevelfor pakka med mme:) Er så lei av denne space knappen. Reagerer dårlig.

Erle våken. Det var det jeg rakk. Må nok rydde litt nå. Sette henne i babybjørn og gjøre huslige plikter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...