Gjest Skrevet 6. februar 2007 #26 Skrevet 6. februar 2007 Blir litt langt unna for meg i morgen, skal jo på BUP i morgen. Må nesten ta med det i regningen. Er kl 13 så det krasjer nok fullstendig:( Men men, får ha det tilgode. ellers, hva gjør mammaene i snøværet? Dustevær å gå tur i dag og. De brøyter jo ikke fortauene her oppe, dustemiklene.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 6. februar 2007 #27 Skrevet 6. februar 2007 Hei damer! Da titter jeg innom her for å fortelle dere at jeg faktisk har blitt gravid. Er kjempe glad for det tiltross for at det blir en god del forandringer fremover på privatfronten. Jeg regner med at jeg blir alene mamma da. Sambo vil flytte fra meg, men vi skal snakke ut sammen ikveld slik at vi ikke går ut av forholdet som bitre fiender, men gode venner med tanke på at vi skal ha et barn sammen. Mens terminen min er 17 oktober 2007.
Thea og Erle Skrevet 6. februar 2007 #28 Skrevet 6. februar 2007 GRATULERER så masse Litjpia. Det gleder emg å høre at det er en liten spire underveis. Synd dette med at du kanskje blir alene, men tenker du takler dette bra;) Dersom du får baby akkurat på terminen din så blir det på Erles 1årsdag. Hvordan er formen. Evt kvalme har vel ikke meldt seg? Hva sa din sambo da det blebekreftet at du var gravid? Hvem blir med i morgen? Jo 2nj har fått meg en elsker der inne og han begynner på jobb kl08.00. Ha ha nei da. Skal bare til lege der.
Mayken Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #29 Skrevet 6. februar 2007 GRATTIS LITJPIA!!!!! Så gøy å høre at du endelig har en spire i magen du også Ikke fullt så gøy å høre at det ikke er bra mellom deg og sambo. Men dette klarer du fint, går bra dette skal du se:) Ellers har vi hatt megler på besøk i dag. Hvis vi får bekreftet at huset er vårt neste torsdag, blir alt satt i gang for salg, og da blir det visning alt lørdag 17.2, blir litt stress siden vi har huset fult av familie, barnedåpen er jo dagen etter. Men det ordner seg nok, da har jeg jo mange som kan ta seg av Ina mens sambo og jeg ordner alt til visningen:) er jo bare snakk om en times tid. Håper vi får en bra pris, og at alt går i orden på beste måte. Ina og jeg har bare vært inne i dag, hun har vært litt suttrete de 2 siste dagene, skal helst ha kos hele tiden og i dag ville hun ikke sove alene i det hele tatt, så til slutt måtte jeg legge meg i sengen vår sammen med henne, og da sov hun i 30 min, så fikk hun litt pupp og sov 30 min til. Nå henger hun på magen min i bæresjalet og sover, er så søt atte:) Lurer på om hun er sånn fordi hun ikke får den kosen og nærheten hun er vant til om natten jeg? Har sovet i egen seng 4 netter nå, men det har ikke blitt noe særlig lettere å legge henne på kvelden, er helt pyton, jeg gråter en skvett når hun endelig har sovnet for jeg synes det er så forferdelig at hun raser seg inn i søvnen.
Thea og Erle Skrevet 6. februar 2007 #30 Skrevet 6. februar 2007 Så er det disse abstinensene etter godisdager da. Hadde utskeielse i går også Men hittil i dag ser det greit ut selv om jeg bare vil ha masse snop. Vært og holdt av en bukse i Drammen i dag. Den passet ikke selv om det skal være litt baggy bukse. Ups. Trimme trimme. Dette med å gå turer er så greit siden jeg misliker aerobic og slikt. Gleder meg så til april jeg. Blir så lett med klær på barna og slippe måking( noe vi harblitt spart mye for i år da) Alt blir lettere. L Ser ut som om vi blir 2nj, naboen, therese, og kanskje Hebbie i morgen. Jeg er i Sandvika kl 09.00 så enten stikker jeg innom Ikea eller så går jeg meg en tur frem til det er noen flere som kommer innover. Tenket å bade gullungene mine nå.
2nj♥ Skrevet 6. februar 2007 #31 Skrevet 6. februar 2007 Jeg kommer nok ikke 09 iallfall..... Er jo ikke meldt så kaldt likevel imorgen nå da, men men.... Greit med en dag i Sandvika egentlig. Vi kan jo trille litt ute der også. Hatt et par slitsomme netter med Truls nå, er vel øking han holder på med og da blir mor trøtt ja. Ikke vant til spising hver 2.-3-time lenger nei...... Lyst på Smart Club og Ikea også jeg. Åpner Ikea allerede klokka 09? hmmmm.... Sender Trym i bhg imorgen. Tror det meste av vannkoppene har tørket nå, så da er det vel greit
tutta77 Skrevet 6. februar 2007 #32 Skrevet 6. februar 2007 Hei alle drammens jenter jeg er ny her, og det gleder meg å se at det er så mange fra drammen her.. jeg fødte prinsesse nr 2 den 25 januar.. og har ei på 2 1/2 fra før.. hvor gamle er deres barn da? treffes dere ofte?
2nj♥ Skrevet 6. februar 2007 #33 Skrevet 6. februar 2007 Hei tutta77. Gratulerer med jenta Ja, det er mange fra Drammen her inne på dib. Vi er faktisk 2 gjenger....vi her på denne tråden og mammaklubben som holder til på treffsiden. Vi treffes ca hver 14 dag, noen av oss treffes oftere da vi triller turer sammen osv. Bare å slenge seg med når dere er klar for det!!! Gutten min er 2 mnd, født 30 .november. Og jeg har en på 17 mnd fra før.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #34 Skrevet 6. februar 2007 Hei tutta og velkommen til Drammensjentenes tråd! Vi treffes så ofte vi kan, Treff er vel ca hver 14 dag men vi går turer etc også. Jenta mi er den eldste i kobbelet og er født 19 sept. 2nj, Piadi og Theaokt har eldre barn i tillegg til de "ferske"... I Drammen har vi også mammaklubben som har faste treff annenhver tirsdag kl 12 på EastLake og dersom du har lyst er du hjertlig velkommen der også. Du finner tråden vår og dato og klslett for kommende treff på treffsiden for Buskerud! Gratulerer med den lille!
Thea og Erle Skrevet 6. februar 2007 #35 Skrevet 6. februar 2007 Mye en skal rekke når det er litt stille i huset, løpe løpe . Har klippet håret på den eldste. Ble bedre nå en sist vi var hos frisøren: Han var der for 1 mnd siden - hos frisøren for så å klippe seg selv litt når han kom hjem. Han var velikke helt fornøyd da;) Jo det er vært litt oppe her også de siste dagene med snuppa for mat. Ble litt sånn da hun ble forkjølet - ta det igjen lissom. Drar jo innover i morgen tidlig- så det er bare å melde fra når dere kommer. Er rundt i området. Dersom det ikke er så kaldt går jeg meg en tur i Bærum distriktet. Eller søker jeg ly på Ikea til dere kommer. Piadi- ikke sett deg her inne i dag?!!!! Kor du e hen? Sender henne en sms.
Mayken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #36 Skrevet 7. februar 2007 Fant tråden vår på side 4 jeg gitt, det kan vi vel ikke ha noe av. Ingen som er her i dag? Alle som er ute og shopper med 2nj og Thea? Har vært til manuellterapaut med Ina i dag jeg da, og har fått konstantert at hun har KISS. Så da får hun behandling fremover. Godt at vi mødre følger med og passer på, for det gjør så visst ikke helsesøster eller lege på helsestasjonen.
Thea og Erle Skrevet 7. februar 2007 #37 Skrevet 7. februar 2007 Da var shoppingen unnagjort. Neste gang skal jeg ikke ha med penger ellers så handler jeg så mye. Kjøpt sommerkjole, sommerteppe, og noe shortsgreier til henne med stropper. Så søt atte:) Så kom vi hjem og Erle fikk litt middagsglass noe som gikk fin fint. Ååååå da blir det litt goddis i dag også. Mannen min har overtalt meg til at vi skal leie film og kjøpe snop. Åsså jeg som var såååå vanskelig og overtale da gitt. NOT:) Pytt pytt. Tenkte å se den norske filmen som heter reprise. Skulle være så bra. Kjøpte meg en bukse i dag, men den satte ikke fint på allikevel og kommer heller aldri til å gjøre det. Fra neste uke skal det være slutt på goddisdager midt i uka. Det er jo greit innimellom for å sprite opp hverdagen. Men det finnes jo flere måter å gjøre det på da. Trenger ikke å ha det vær dag. Hvorfor har man sååå enormt goddisjag hele tiden. Ganske så slitsom. Verre en det var å slutte og røyke nesten.
mammaentiltrulte Skrevet 7. februar 2007 #38 Skrevet 7. februar 2007 hei. må avlyse den trenings/gåturen i morgen mammaen min ringte å lute på om jeg kune hjelpe henne litt og da går hele dagen til det. men er klar for treff neste uke :-)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #39 Skrevet 7. februar 2007 Mayken; så deilig å endelig vite hvorfor snuppa er så lite sovevillig da! Godt for henne å få behandling:) Nå blir det så fint fremover atte... Jeg har vært hos et vennepar ov oss i dag og spist vi. De er etiopiske så vi har da spist stiopisk, er så innmari digg mat. Og litt fint å spise med fingerne! Hehe... må jo spise det som det skal spises for at det skal virkelig smake riktig:p Har dere hatt en fin shoppingtur i dag? Jeg er blakk som ei kirkerotte så det var nok likegreit at jeg ikke var med i dag. Da hadde jeg bare brukt opp matpenga mine:p hihi... Men men, jeg gleder meg til å gjøre noe snart, har blitt kjedelige dager for lillemor når det har vært så dårlig turvær. Gleder meg til det slutter å snø, blir litt varmere og ikke minst til fortauene er blitt brøytet... Nå er det Ugly Betty!
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 7. februar 2007 #40 Skrevet 7. februar 2007 ALLE DERE FRA BIM, LITT VIKTIG INFO OM VÅRES VENN LITJEPIA jeg vil bare informere dere etter hennes ønske om at hun idag har måtte ta bort den lille spiren sin, hun har hatt mage kramper nå i to dager å etter sjekk idag viste det seg at hun hadde en kraftig betennelse i livmoren å måtte derfor ta bort den lille spiren sin... dette er selvsagt forferdelig tungt for henne, jeg har kontakt med henne flere ganger om dagen og holder dere oppdatert. dette er tungt for oss alle som står henne nær av venner ol. skal hilse dere masse fra henne og si at hun kommer tilbake med mere info når hun har kommet seg. mange klemmer til deg fra meg vennen min.
Chiquita Bananas Skrevet 7. februar 2007 #41 Skrevet 7. februar 2007 Jeg ble sjokka og lei meg i morges da jeg fikk nyheten fra Litjpia.... Er skikkelig trist når hun har prøvd så lenge og så skjer dette !! Livet er virkelig urettferdig....Den smiler ikke mye til deg, men jeg håper den gjør det snart !!! Jenter - ikke steriliser vanlige vannflasker !! Dem blir deformert ;op Hahaha....Fredrik ligger på skakke mens han får flaske nå....Fant ut at han ligger og ser på tv, mens han spiser !! Er jo en 56 tommers så han ser det som vises på skjermen - siden øynene beveger seg også. Begynner tidlig !! Ble ikke mye shoppingtur på meg i dag - dumme bilen som ikke kom seg opp fra den lille bakken jeg sto i mellom garasjen og huset. Spant og kjørte ned stolpen på garasjen og var ikke langt fra å skrape opp front og side på bilen. Den sto helt rett da jeg parkerte og kunne bare rygga rett bak, men endte helt skakt og millimeter fra garasjen og veden. Hadde bakhjulsdrift og føk frem og tilbake. Gubben redda meg da - og kasta meg i bagasjerommet, trengte vekt baki. Og jammen fikk han det ikke til !!! Godt tegn på at jeg bør slanke meg ja !!!!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #42 Skrevet 8. februar 2007 Å guri, så utrolig vondt! Stakkars jenta våres. Jeg pratet med henne i går jo:( *lei seg* Nå fortjener hun virkelig "a break" Masse klemmer til henne... Hebbie; det var lenge siden, heihei!
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 8. februar 2007 #43 Skrevet 8. februar 2007 Hei jenter! Bare titter innom for å si at jeg har det veldig tungt nå og ikke orker å være inne på verken BIM eller DIB for tiden. Dere må tro jeg er dum som sier dette, men jeg klarer ikke flytte ut. Følelsene jeg har for "sambo" er fortsatt enormt sterke og jeg klarer ikke bli kvitt denne magefølelsen som sier at dette er helt feil. Jeg prøver å pakke ned litt og litt, men knekker sammen så fort jeg har fått pakket ned litt. Håper jeg kommer sterkere tilbake om en liten stund. Ville bare titte innom for å fortelle hvordan jeg har det.
Thea og Erle Skrevet 8. februar 2007 #44 Skrevet 8. februar 2007 Det var trist å lese Litjpia. Ønsker at du får ro til å komme deg og at lykken igjen snart vil smile til deg:) I dag blir det ingen gåtur. Gidder heller ikke å gå tur med Erle i dette været. Skal få vasket litt istedet. Så drar jeg til Tønsberg i kveld og blir der til i morgen. Hva gjør dere i snøværet?
Mayken Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #45 Skrevet 8. februar 2007 Litjpia. nå ble jeg virkelig lei meg. Håper ting ordner seg snart og at solen vil skinne for deg også. Ina og jeg skal inn til byen og spise lunsj på jobben. Regner med jeg tar bussen inn, orker ikke brøyte meg vei inn dit. Tilla: får visst ikke dratt i åpen barnehage på mandag heller jeg. Ina skal til fysio 11.30 og jeg 12.30. Tror jeg fåt ta det igjen etter at alt dåpsstyret er unnagjort.
2nj♥ Skrevet 8. februar 2007 #46 Skrevet 8. februar 2007 God morgen damer. Mayken: Så bra at dere har fått svar på hvorfor Ina har vært litt "krevende" på kvelden. Trym hadde også KISS og han ble helt bra etter 2 behandlinger hos manuellterapeut. Jeg tok opp min mistanke om KISS med fysioen på helsestasjonen husker jeg, men hun visste ikke noe om det og sa bare: ja, du har lest om det du også. (For da hadde det stått om det o Foreldre og barn like før) Så vi tok kontakt direkte med Ute Imhof. Fikk komme til henne og Trym fikk 2 behandlinger av Bjørn Helgar. Litjpia: Trist å høre. Håper det ordner seg for deg på alle områder snart Idag skal vi ut og gå tur. Litt snø stopper ikke Truls og mamman hans nei....hehe. Blir nok ikke så veldig lang tur, men må ut og få litt frisk luft kjenner jeg. En time-halvannen er sikkert passe. Skal prøve å ta en tur i svømmehallen idag og svømme litt, -god trening for ryggen min! Dåp ja... begynt å planlegge litt vi også. Invitasjoner er i boks og mat er bestemt. Tapas nam-nam Men har god tid da, er jo ikke før 1. april vi skal døpe Truls.
Mayken Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #48 Skrevet 8. februar 2007 Åhhh... så deilig. Føler meg som et helt nytt menneske nå. Har vært hos frisøren i over 2 timer, klippet og stripet håret mens sambo var hjemme med snuppa. Kom hjem til ferdigbadet unge som var stuuuuuuuptrøtt. Var bare å stappe puppen i munnen, synge og lese og så rett i seng. Hun skreik jo så klart, som vanlig, men plukket henne bare opp 2 ganger og hun sov innen 15-20 min. Håper bare at det holder, nå har hun jo sovnet tidligere enn hun vanligvis pleier. Hva har dere gjort i dag?
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #49 Skrevet 8. februar 2007 Mayken; så deilig da! Du er sikkert blitt rålekker! *drar lua lengre ned over øra* Kanke gå tur med deg jeg nå I affal ikke uten my new best friend, tha lue! Og så bra at hun var så lett å legge i dag, går rett vei dette nå! I dag har jeg bare vært hjemme, hadde tannverk og kun noen "magiske" engelske piller med paracet i så jeg tok de. Tror ikke det var lurt. Jeg har sovet og sovet og sovet og det har vesla også. Kanskje det er sovepiller:p Lillemor sutrer og klager en del om dagen og sover uvanlig mye til henne å være, men mulig vi brygger på noe hele bunten. Pappaen også er blitt sovedyr av dimensjoner. Men deilig med en så slakk dag... Nå er det bare litt over en uke igjen til barnedåpen... Jeg gleder meg faktisk kjempemasse jeg. Hadde jeg nesten ikke ventet, er ikke noe "familiemenneske". Har så rar familie på alle bauger og kanter:p
Chiquita Bananas Skrevet 8. februar 2007 #50 Skrevet 8. februar 2007 Skulle ha stæsja meg opp jeg også, men det tror ikke jeg gidder å påkoste meg før jeg har gått ned noen kilo. Må bare slutte å stappe i meg feil mat....god damn it !!! Blir litt kjekkere når man kan se bra ut på alle måter enn berre hauet - jeg dør hver gang jeg ser i speilet ;op For her er det ikke noe annet enn håret som kan forbedres *sukk* Tillab - jeg besøkte Lailaelin i stavanger og tok bildet av henne og Letitzia. Var noen hektiske dager der borte, men fikk truffet henne den dagen jeg reiste hjem. Puppene mine stinker tran !!! Sitter og holder på å brekke meg.... trodde ikke arktisk tran skulle stinke - er jo en appelsinsmak og lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå