Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 4 Ny 6.feb.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter.

Lager en ny tråd jeg.

Ble så utrolig lei av å scrolle nedover, syntes det tok så lang tid å få lagret innleggene også, vet ikke om det er fordi tråden var så lang eller om det bare er dataen min som ikke holder følge.

Vel fortsett å skravle da jenter.

Thea: håper armen er bra i dag da.

2nj: gøy å shoppe møbler:)

Nanna: er formen bedre?

Tilla: Si i fra om du vil trille igjen snart da.

Hebbie:Håper du koser deg masse.

Pia: Går det greit med lille vovs?

Og ellers til alle andre, håper det står bra til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj... Fikk vi ikke 300 innlegg på den tråden heller : (

Går bra med valpen ja : ) Han er nesten helt renslig nå og det er jo deilig.. I natt hadde han ikke tissa inne så da begynner det å bli bra ja !

I helga har vi kosa oss masse.. På lørdag gikk vi ned til skolen der nancy gikk på skøyter, nydelig vær har det vært også : ) Spiste lasagne til kvelds og litt sjokolade ble det også.. I går inviterte jeg oss til mamma på middag : )

Skal snart ut å gå tur, bare drikke litt te først.. Nyyyyyydelig deilig ute :)

Skrevet

Har ikke fått med meg at vi prøvde på å få 300 innlegg jeg.

Syntes bare tråden var blitt så lang, og at maskinen min sleit....ikke noe gøy.

Skrevet

Det går bra det : ) Bare jeg som ville få 300 innlegg for en gangs skyld.. Man trenger ikke scrolle vettu.. bare å trykke på End på tastaturet ;o)

Skrevet

Plan:

Onsdag: gåtur i Lier

Therese & Erle

Torsdag: gåtur i Sande med stryrketrening

Therese & Erle

Onsdag neste uke: Kjøpesentertreff (Sandvika storsenter? eller annet?)

Therese & Erle

Torsdag: Treff på Glass eller hjemme hos meg??

Therese & Erle På evt begge deler

Hvem blir med?? Meld på:

Skrevet

Plan:

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Therese & Erle

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Piadi &Nathalie

Hvem blir med?? Meld på:

Skrevet

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Tilla & Embla

Therese & Erle

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Tilla & Embla dersom jeg får sitte på med noen som har plass til sete med base.

Tilla & Embla på treff (langt til Sande:p og jeg har ikke bil)

Piadi &Nathalie

Tilla & Embla

Skrevet

Det skal alltids la seg ordne med bilkjørings Tilla.

Begynner å få så veldig vondt i halsen og litt febertendenser. Ligge i sofa og spise digg i dag. Eneste som frister..

Skrevet

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Tilla & Embla

Tonje & Truls

P.S: Er visst meldt 11 minusgrader til onsdag.....

Therese & Erle

Tonje & Truls

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Tonje & Truls (har desverre ikke plass til sete da Trym sitt tar STOR plass og ikke lar seg flytte på en enkel måte. Håper noen andre kan få dere med!!)

Tonje & Truls

Piadi &Nathalie

Tilla & Embla

Skrevet

Må nok melde pass på alt tror jeg.

Har noe på programmet hver dag denne uken.

Neste uke går nok bort på å forberede dåp og vaske, besteforeldrene mine kommer nedover onsdagen og blir til etter dåpen og foreldrene mine og søskene mine kommer fredagen.

Tilla: jeg var innom Tangen kirke i dag for å se på lokalet vi har leid til dåpen, var åpen barnehage i dag, er hver mandag og onsdag fra 10-13. Det virket veldig koselig, man tar med seg mat og så leker ungene mens mødrene skravler.

Kunne du tenkt å være med en tur, på mandag kanskje?

Jeg kan ikke på onsdager for da er det babysang.

Hvis noen andre vil, er det bare å hive seg på.

Fikk vite at naboen som bor under oss også har kjøpt seg hus på samme felt som oss, bare noen hus imellom:)

Det blir kjempekoselig da.

De har ei lita jente på snart 2 år og venter en til i juli/august, så da får vi holdt kontakten videre:)

Skrevet

Mayken: Tok kjempelang tid på dataen her også, så er nok noe med antall innlegg å gjøre ja. For nå går det raskt igjen. :)

Skrevet

Tilla: Hvor stor plass tar ett sånt barnesete med base da ? Jeg har plass om det ikke tar mer enn 2 seter baki.. Vi kan ikke skru av airbagen så kan ikke ha noen barneseter fremme..

Skrevet

hei mayken jo formen er bedre men nå har jeg noen nerver i klem i rumpa tror det er isjas nerva el no sånt..det er en viss stilling som gjør det sinnsyk vont..skal du døpe henne i tangen kirke her v oss..måtte du si fra når hun var født el fikk du beskjed i posten...jenter jeg skal prøve å ha treff her oxo men jeg må se an formen min ikke like fin hver dag...

Skrevet

Nanna: fikk brev i posten om tilbud om dåp og dåpssamtale.

2nj: går fortere hos meg også nå, så var nok antall innlegg. tror det holder med 200...hehehe

Skrevet

Ja, 200 holder lenge. Kan heller satse på å nå Drammenog omegntråden nr 300 da vettu Piadi..... ;) 296 to go!!!!

Skrevet

2nj, Han har et sånt fra 9 kg sete har han ikke?

Vesla har nemlig det nå, klikket fullstendig i det bakovervendte så vi har BeSafe Lux nå... Så dersom det er sånn type sete Truls har så kan vi evt tyvlåne det? Det står jo der uansett;)

Mayken, det vil jeg veldig gjerne, høres kjempehyggelig ut!

Ska vi forresten trille i morgen? Stakkars mannen min trenger litt søvn nå! Hehe...

Vi fikk bekreftet lokale for dåpen i dag, blir Konnerudgruvenes selskapslokaler. Skal visst være kjempefint der og jeg drar opp og ser i morgen kveld. *glede seg*

Nå har jeg alt glemt alt det andre dere har skrevet så jeg må bare lese en gang til og se om det var noe mer jeg måtte svare på :P

Skrevet

Jooo, det var det; Pia; det tar ikke SÅ stor plass, egentlig mer mot setet foran enn i bredden. Lillemor har nemlig som sagt gått lei av recarosetet, ble for mørkt å trist nedi der for henne så hun sitter i forovervendt sete hun nå... Store jenta! Hehe...

Skrevet

Vet ikke helt om jeg får trillet i dag Tilla, må se det an litt.

Kommer megler innom kl 12 for å se på leiligheten og for å få skrevet under papirene på huset vi har kjøpt.

Kan sende deg ei meldig når det er gjort og se hvor du ligger ann i banen da...er det greit?

Skrevet

Noen som er klare for Sandvika storsenter i morgen i stedet? Skal sende sms til Hebbie. og naboen er informert. Tenkte siden det var usikkert hvor kaldt det kan bli. Vet jo om mange runder å gå i Bærum også.Har jo vært i hjemmespl der engang i min ungdom:) Tilla. Vi får nok rdnet med transprt. Dersom det blir en tur inn der i morgen så skal jeg reise mega tidlig for jeg har et ærend på sjølyst kl 08.00. Så derifra rett på sandvika rundt 10. Så kan jo de som vil komme senere bare komme etterhvert.

Skrevet

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Tilla & Embla

Tonje & Truls

P.S: Er visst meldt 11 minusgrader til onsdag.....

Therese & Erle

Tonje & Truls

Kristin& Thea Kristin

Therese & Erle

Piadi&Nathalie

Tonje & Truls (har desverre ikke plass til sete da Trym sitt tar STOR plass og ikke lar seg flytte på en enkel måte. Håper noen andre kan få dere med!!)

Kristin &Thea kristin

Tonje & Truls

Kristin &Thea kristin

hei jenter . håper det er plass til to til på treff fremover

Skrevet

Ja det er bare å melde seg på :)

Skrevet

Nå laver snøen ned og hvis det stemmer som de sa på TV at det skal bli 11 kalde imorgen, så er det kanskje bedre å trille inne imorgen ja, og heller ta uteturen neste uke??

Vi er nok med vi. Skal ta en sjekk på vannkoppene til Trym ikveld, men håper jeg kan sende han i bhg imorgen.

Trym har bakovervendt HTS besafe izi combi. Men om Piadi har plass så er det kanskje enklere siden dere bor på samme kant av Drammen?? Mulig mannen sitter på hjem fra Oslo også om jeg drar innover i morgen, men det kan jeg sjekke om det blir aktuelt :)

Hva i alle dager skal du på sjølyst klokka 08??? zzzzzz..... haha

Er Hebbie kommet hjem igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...