Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 4 Ny 6.feb.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

nr 100 nå tro ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JIPPI =) Go natt alle sammen :)

Skrevet

hei på dere!! Var d ikke en av dere som også var m i den gruppa som er gravide?? Finner dem nemlig ikke igjen, ja...,lenge siden sist,hehe!!

kos

Skrevet

Piadi - du kan se hennes bilder på albumet, det ligger under laila elin frøland jensen

Theaokt - et tips fra gubben som får det av og til. Smør på Eisgel - du får det på apoteket. Men jeg kan prøve å huske noe imorgen til deg når jeg treffer deg.

Frederika blir mer og mer aktiv og ler og koser seg i vippestolen og er skikkelig mammagutt. Eeeeelsker å krølle seg sammen i armkroken og sove og har begynt å slå bort flasken og vil ha PUPP !!!

Jajaja....ser dere ikke før om noen uker da - ble ikke mer treff før jeg reiser.

Skrevet

Gjett hva jeg skal nå.GÅ TUR i 2 timer.Siden jeg har så vondt i armen har jeg ikkel yst tilå skyve vogn.Deretter blir det dette rommet igjen da,men kun med høyre armen. Mannen min passer på barne og leverer. Hi hi komme meg ut nå..

Skrevet

O-la-la..... det får en si. Du er jo skikkelig morgenfugl idag theaokt.

Fikk ikke levert Trym før 10 idag, så her dro vi oss nok litt lenge på morgenen :) Nå sover Truls som han pleier (var en rar sovedag igår ja....), men etter mat og ny bleie så blir det ut på tur for oss også. :) Og ikveld blir det svømming igjen. Gjør godt for ryggen min tror jeg med 30 minutters svømmetur.

Skrevet

Fy faen nå er jeg drittlei...

Hebbie var nettopp her -kom på døra og ville inn. Passa jo ikke i det hele, men nei kjerringa trengte seg inn...

Måtte faen gi henne mat og drikke før hun gadd dra - hun var så trøtt og ville legge seg nedpå - MEN da....ga jeg henne en madrass og ba henne pelle seg hjem. Drittkjerring !!!!

Nå er jeg helt satt ut og stressa av besøket at jeg må hjem til mora mi og stappe i meg masse pannekaker.

Forresten alle dere er idioter !!!

Skrevet

Gi deg a di drittkjerring:p

Hehe... Og Hebbie, trenge seg på surpompen på den måten!

Skrevet

Jeg føler meg misbrukt av denne Hebbie. Hebbie: tror du ikke jeg måtte innom igjen for å hente badebukse til Peder. Blir gaaaaal.

Bare så dere vet det Hebbie skrev mitt siste innlegg selv. Brukte min maskin og KØDDA. Morrojenta der. Hi hi

Skrevet

Nei ærlig talt !!

Det er ikke jeg som har skrevet det der Theaokt - hvordan skulle jeg klare det ???

Jeg har jo vært hjemme i hele dag og ammet Fredrik og gjort masse husarbeid. Jeg vet jo ikke passordet ditt jente....

Nei du kan ikke legge skylden på MEG !!!

Den må lengre ut på landet med....

Du ser jo at jeg bruker mitt nick nå - er det eneste jeg vet. Og hvordan skulle jeg klart å lure meg inn hos deg og hacke maskinen din ??

Sorry Mack.....

Er jo ikke min feil at du er så glad i pannekaker.......

Skrevet

Nå tror jeg det har klikket for theaokt Hebbie.... Synes det er litt på kanten å henge ut andre slik, også her inne da. Fy.... Nei dette hadde jeg ikke trodd.

Hebbie: Hilken farge er det på baderingene dine da?

Skrevet

hehehe.......lilla med råååååsa hjerter ;o)

Skrevet

Jeg har og hørt rykter om de derre baderingene... Hehe...

Og Theaokt da, er dette for slags oppførsel?! Har aldri sett på maken *fryse ut*

(og alt er DIN skyld Hebbie!!!!)

Skrevet

Ærlig talt... Hva erre som skjer her`a ? Skulle ikke vi være venner alle sammen og bake sammen og støtte hverandre og ta imot hverandre med åpne armer uansett hva som skjer`a ??

Skrevet

Jo, det var jo tanken.....-Men det er ikke lett når theaokt oppfører seg slik da. Blir SÅ provosert. Du er vel enig i at hun er litt teit når hun skriver slik om Hebbie og om oss....-kalte oss idioter jo, og så påstår hun at Hebbie skrev det. Vet ikke hva jeg skal tro her jeg......

Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp begynt å selge tupperwarer, så prøver meg her.. litt sleip må man være ;)

Så har du lyst å ha et party, på kveldstid eller på dagtid, samme for meg. Samle barselsgruppa og holde et party, kjempe fin måte å treffes på.

Å kjempe fine vertinnegaver framover. Å gode tilbud...

De første som tar kontakt med meg får også en fin lunchboks i tillegg til alt annet.

[email protected]

Håper noen tar kontakt ;)

Skrevet

Så lekkert da. Da blir du nok et BLIKKFANG på beachen i Italien tenker jeg. :)

Skrevet

Denne var til Hebbie. Fikk et interessant bilde i hodet av Hebbie med diger badering og Fredrik på armen. Søtt ja:)

Skrevet

Ja dette er helt uholdbart theaokt !! Helt teit du jo.. Ute av gjengen vår nå ja !!

Hvor får man tak i sånne baderinger da ?

Skrevet

Skal vi ikke ha et superkult treff snart uten theaokt? Tror det kunne vært kjekt assa, mye koseligere stemning sikkert.

*fortsatt sint på at hun kalte oss idioter*

Skrevet

Jo ett slanketreff kanskje ? Bare for oss.. Hun får slanke seg selv og så slanker vi oss sammen !!

Skrevet

JA!

hahaha theaokt, den som ler sist ler best. Hvem er idioten nå mon tro?

Skrevet

Side 2

Skrevet

Er visst bare oss her idag Piadi.

Jeg har holdt sofaen idag for er ikke helt i form, så da blir jeg sittende mye med laptopen i fanget ja.

Theaokt tør vel ikke vise seg her lenger......kanskje hun bare snikleser og er for feig til å skrive noe????

Er lillefrøkna blitt bedre eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...