Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 4 Ny 6.feb.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he, snakket akkurat med samoboeren min, er fritatt fra bæring på fredag. Jippi! så da er vi klar fort treff :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo. Nyoperert og "groggy" :) Gikk raskt da, så hadde vel strengt tatt ikke trengt å pumpe så mye som jeg gjorde, men man vet jo aldri hvor mye venting det blir på sykehus. Fikk synticinon-spray, så nå har jeg fått pumpet ut "narkosemelka" og kastet. Rart at den sprayen har så bra effekt......-bare "fosser" ut etter en dusj i neseboret.

Så bra. Da har vi litt planer fremover.

Bestiller du bord til fredag theaokt? Ellers må du gi et vink så kan jeg evt gjøre det.....

Neste torsdag passer bra. Da er astronaut klar også tenker jeg. Blir kjekt!!!! :)

Samme for meg hvor vi går på torsdag assa. Har du noen ønsker Mamman til Trulte? Når tenker vi å starte ca???

Skrevet

ingen spesielle ønsker. blir med der dere pleier å gå vi :-)

Skrevet

vi blir med er dere ønsker å gå, ingen spesielle ønsker

Skrevet

Da tar vi Lierrunden på torsdag da. OK, theaokt??

Skrevet

hei, bare et lite spm hvor er lierrunden? hvor skal jeg møte dere?

Skrevet

...

Skrevet

Jeg kommer antageligvis på glass på fredag..

Ellers går alt fint hos oss.. Har begynt på valpekurs :) Snuppa er helt frisk nå, men har begynt å puppe mye på natta, eller ikke mye.. men OFTE ! Håper det gir seg snart, hun var jo så flink til å sove lenge. Det var det jeg hadde tid til i denne omgang : )

Skrevet

Ja snur seg litt når en er syk med rutiner og slikt. Måtte hente Peder i bhg i dag da han hadde feber og var skikkelig slått ut. Tror ikke det blir noe shoppingtur på han i morgen. Heldigvis så har Øyvind fri i morgen. Har koselig besøk nå av en venninne og tantebarnet mitt på 16. Skal snurre film nr 2 nå vi;)

Skrevet

God morgen = )

Skrevet

God morgen!

Lurer på å legge Truls på eget rom snart vi. Han sover så urolig, lager lyder osv. så jeg merker jeg sover dårlig selv. Våkner jo av den minste lyd,- slitsomt.

I natt presterte han å bæsje klokka 02 ca. Hadde ikke bæsjet hele dagen (bæsjer hver dag til vanlig), så kunne vel egentlig ventet det..... Men igjennom pysj og alt da. Sovnet heldigvis raskt igjen etter skift og litt pupp.

Kjedelig at det er blitt så kaldt igjen da. Håper det er noen grader mildere imorgen for da er det koseligere å gå tur. NÅR klokka skal vi gå??????????

Hadde egentlig tenkt å gå til Drammen idag, trenger bl.a nytt Ingers rugbrød (nå prøver jeg det Thea) og støvsugerposer.....-men frister ikke veldig å gå i dette været. Hadde det bare stoppet å snø.

Hva gjør dere idag?

Skrevet

Jo her er det syke barn.Eller det er kun Peder. Kan ikke ta han med til Oslo i dag. Feber,snørrer og roper på mamma hele tiden. Han sitter å ser på istid nå og da ler han. Deilig å høre.Har besøk og vi skal på ikea for så å reise til Oslo. Spise Indisk. Har noen godisdager nå da. Må se an dagen i morgen da. Kan jo ikke sende han i bhg dersom han er sånn som nå. Øyvind er hjemme med han her i dag.

Er det kaldt ute eller?

Skrevet

Hei

Vi er med på treff neste uke, var det torsdag?

Ellers skal jeg ut nå å finne bukse, er lei av mamma gravidbukser, men det spørs jo om jeg finner noe annet som passer :( buhuu... Hater og prøve bukser, mange som sitter skikkelig stygt på å gir meg en fasong som jeg iallefall prøver å sjule!! Her er det valkefest, må visst ut å trimme fort som f..

Ikke gøy med syke barn, håper han blir frisk snart:-)

Sees til uka

Skrevet

Kjedelig med syke barn. Men bhg har vel regel på at de skal være hjemme en dag etter feber eller? Så da er det uaktuelt med tur på dere imorgen kanskje??

God bedring til Peder da:)

Her er minus 10 ca tror jeg. Skal ut og gå en liten tur nå, en time eller noe. Holder det når det er så kaldt.

Ja, treff neste uke på torsdag Astronaut. Kommer sikkert tilbake med tid og sted.....-ikke sant Thea??!!

Jeg skal ut og spise indisk imorgen......Mammatreff på en av de nye i Drammen, så håper den er ok. nam-nam

Skrevet

Hmmm, er treff onsdag også, mammaklubben, for de som har lyst. Vi har byttet dag til onsdager:) Påmelding ligger på treffsidene.

Og så, hei alle sammen!

Jeg er gått litt lei hele DiB jeg egentlig, skjer liksom aldri noe nytt her inne:p

Har derimot begynt å bli litt mer varm i trøya på Nettby. Noen av dere som er der? (trenger lengre venneliste:p)

Nå er det Ugly Betty!

Embla har fått sin første tannebiss i dag! *stolt mamma med vondt ihjeltygget finger*

Skrevet

Hei. Vært i Oslo. Kos det, men kaldt. Nam nam indisk. Blir ikke tur på meg og det er svært usikkert fredag også. Må ut til barna nå. Ropes ra alla kanter!

Skrevet

...

Skrevet

Hallo?

Er det noen som skal på ----glass i morgen? Vi kan kanskje bare drøye til neste torsdag eller? Vi skal på barseltreff på helsestasjonen, så måtte i så fall blitt etter det, men blir jo litt stress det da.

Håper det er mildere vær neste uke for da vil jeg trille mer tur assa. Bare blitt korte turer denne uka.

Skrevet

Ja vi får satse på turbouke neste uke. Gå masse samt styrketrening. Irriterer meg dette med syke barn. Så slitsomt spesielt når det skal gå smittes ifjennom 3 barn. Får det lissom påtur og orden. Så vet jeg at det gåromgangssyke i bhg. Jippi- bare det som mangler og da får vi det også - ALLTID! Slår ikke feil.

Prøver å gjøre noe her hjemme, men ikke enkelt.

Skrevet

Måtte bare spise ferdig : )

Jeg drar ikke på glass i morgen.. Nå har jeg stressa frem og tilbake til og fra drammen hele uka.. Og neste torsdag begynner jeg å passe Leon, så da passer det best med hjemmetreff for min del heretter, eller helgetreff..

Her har det vært så kaldt at jeg ikke har tort å ta ut Nathalie i vogna.. !! Kjedelig !

Ellers har snuppa vinterferie denne uken.. Deilig å slippe å stå opp 7 hver dag : )

Thea: Dato for når du skulle ha hjemmetreff ? Kan jeg ta med Leon ?

Skrevet

Da har vi snart 200 innlegg igjen.. Hvem vil ha nr 200 ??

Skrevet

ser ut som det blir meg ;-) JIPPI Ser ut som det blir litt stress for folk med treff i morgen. får det litt vanskelig selv, er ikke kommet så langt i pakkingen som jeg hadde håpet. så må ok stå på litt i morgen også.

kan vi ikke heller satse på at alle har det litt lettere neste uke....

Skrevet

jeg bare surer i dag jeg. ble ikke nr 200, klarer i å telle lenger i denne ammatåken. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...