Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 4 Ny 6.feb.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Tillab- så kjiipt når det blir utbetalt for lite. Sånt gjør meg litt sur. Men denne mnd må jeg vel være sur på meg selv for å svi av for mye penger igjen. Elsker og shoppe- litt dyr hobby det der. Alle sparepengene for denne mnd har gått bort. Bu hu.

Har holdt av litt slik at håret kanbli fikset. Ser helt ille ut på huet. Så må jeg kjøpe nytt skrivebord til Even.Funnet et fint et på Living. Han er bare såstolt av å få nytt rom uten å måtte dele medlillebror.Men det er ikke gøy når en har lagt planer og det er så vidt det rekker. Sinna på sånt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp....

*prøve å lage litt liv her*

Kjiipt at det er så kaldt ute, og nå blåser det jo litt også så det er skikkelig surt.

Truls og jeg har vært på Liertoppen en tur idag da, shoppet litt småtteri. -Men vi gikk IKKE opp assa. Lyst å gjøre det igjen snart, men må jo bli litt mildere da ja.

Imorgen må det bli litt bedre vær, jeg VIL ut og gå tur!!!!!!!

Skrevet

.....Men hvor er Piadi da????????Har jo forsvunnet helt jo.....

Skrevet

Noen som har noen gode tapasretter på reportoaret??? Oppskrift?

Hvor mange kaker hadde/skal dere ha i dåpen?

Skrevet

6 kaker tror jeg det var.Holde tråden oppe.Piadi kor du e hen???

Skrevet

Kan jo ikke bare forsvinne slik vel....... *piadiiiiiiiiiiiii*

Skrevet

Hvordan går det med "pussingen"? Blir det bra? Maler du flisene??

Kjeder meg en smule nå kanskje ja..... hmmmmm Skulle vel ha gjort noe fornuftig, brettet tøy eller noe, men det frister mindre igrunn. tihi

Ikke så lenge før jeg kan hente storebror nå :)

Skrevet

Nei først hakket vi de bort med øks for hånd.skikkelig tidkrevende og støvete greier. Så prime og avrette og prime igjen med mange timer/døgn til tørking imellom.. Så sette fliser og fuge. Vært å levert fliskutter i sandvika i dag. Skulle jo også levere filmer i Drammen, men det glemte ho mor. Men var innom smat club og kjøpte maling og sparkel. Så er det å fuge i dag. Vaske rommet ned i morgen. Sparkle spikerhull på kvelden og pusse det ned igjen samt begynne å male på onsdag. Tar tid dette assa. Dritt lei allerede. Men det er jo gøy å se at det bli fint. Ser vel mer ungdomsrom ut enn barnerom. Men når lekene og div kommer opp så blir det mer barnepreg på det.

Tenkte å kjøpe grandis i dag ( skikkelig avansert i disse oppussingstider) Hente gutter nå. Om jeg ikke får grå hår snart så vet ikke jeg.... men Erle har noe i buksa igjen! Trallllllalllllaaaaaaaaaaaaaaa...............

Skrevet

Er det hobbytråden eller ???

Du er jammen grundig Theaokt - flink pike !!!

Nei - jeg får bade Fredrik som sover så søtt og aner ikke hva som snart skjer.

Skulle ha gjort så mye mer, men den sååååå trøtte gubben min måtte bare gå og legge seg. Og jeg som alltid er oppe halve natta og hele morgenen for å mate eller blidgjøre Fredrik og prøver å gjøre noe husarbeid innimellom og venter på sambo skal komme hjem så jeg kan få litt pause - er ikke trøtt.....??!

Er mye å gjøre - skal jo reise til Italia på lørdag.

Heldigvis er det ikke supervarmt der slik at det er badevær - siden jeg ikke ser ut etter fødselen så frister det ikke å sprade rundt i lite klær eller være på stranda. Damn my body !!!!

Skrevet

Skal du til Italia Hebbie? Så deilig da. Hvor da? Bare dere 3 eller?

Ja, den kroppen den kroppen..... Kan godt lodde ut x antall kilo rent fett jeg. Æsj, vil ha tilbake kroppen min slik den var før jeg.....

Skrevet

Godt dere holder liv i siden. Her har det vært så hektisk i dag. Erle har vært litt krevende i dag. Ikke vant til det. Alltid så rolig jo. Jeg som skulle gjort så mye i dag. Har alt for store ambisjoner noen ganger.Men lar meg ikke stresse av at det ikke går etter planen- ellers hadde jeg ikke vært innom her. Kan jo ikke vente annet da huset er stappet med barn. Tenkte å dekorere veggene med prevensjon, men etter dagen i dag så er ikke det vits. Tjoho. Må bare fylle magen til Erle etter at jeg nå har lagt guttene og så begi meg ut på litt klesvask og bretting. Finnes det brettemaskiner?? Hadde spart meg for mye tid- siden jeg er så nøye med brettekantene. Kanskje orke å støvsuge litt før dyna roper. Tror den kommer til å rope tidlig på meg i dag, siden mannen er på nattevakt:(

Skrevet

mammaen til t; nei, vi er på viderekommen kurs vi:) 1530...

Skrevet

2nj - jeg vet faktisk ikke hva den plassen heter. Bare at det er i nærheten av Pisa - husker aldri navnet ;o)

Skrevet

Himmel og hav denne lille snuppa mi har vært våken mange ganger i natt- veldig bild når hun våkner da, men mamman er jo trøtt. Har så masse å gjøre i dag at det bare er å svinge seg samme hvor trøtt jeg er. Så prøver hun på natta og snu seg over på magen hele tiden og det er litt skummelt siden vi bruke rstor pute.Tror nok at vi skal skifte til liten pute igjen nå ja. Gnir av seg alt håret den lille rampejenta:)

Skrevet

Vært ute og trimma flesket og om en stund skal vi på barseltreff på helsestasjonen. Nærmer seg jo raskt april og jeg må si jeg har lang vei igjen til kroppen er klar for shopping....

Skrevet

Hei alle sammen.. Nå er jeg her igjen :)

Min kjære hadde dessverre betalt feil regning til telenor, så plutselig en dag hadde vi ikke internett lenger :o( Snakk om å ikke følge med.. Tok noen dager før de var villige til å åpne nettet igjen og jeg har selvfølgelig kraftige abstinenser :o)

Har skjedd mye her inne ser jeg..

Masse klemmer og gode tanker til deg Litjpia:o( Så utrolig trist!

Ellers er lillesnuppa forkjølet og har stygg hoste, hun krever selvfølgelig sitt og sover i korte økter hele dagen. Valpen er også ganske krevende så her går det i ett..

Har kuttet ned på ammingen og har begynt å gi MME også.. Er en deilig følelse å vite at snuppa får nok mat, men den egentlige grunnen er at vi skal bli kvitt trøsken.. Håper å kunne fortsette å fullamme etterhvert :)

Må nok vente litt før jeg blir med på trilletur til snuppa har blitt frisk igjen, har ikke lyst til at hun skal bli skikkelig syk med feber og greier !!

Hebbie: Må få se bilde av lailaelin, er kjempespent på hvordan hun ser ut.. Lurer egentlig på hvordan mange ser ut, idefix, titsi, mamma mø, dodge, fertila.. Ja i det hele tatt :)

Skrevet

Der var du jo. Bra å ha deg tilbake. Kjedelig når de blir syke siden det følger med en del begrensninger og er litt slitsom. Men mest av at de ikke har det noe særlig selv, uten at det er noe spesielt vi kan gjøre for de.Erle har også blitt syk- selskapssyk. Har funnet ut at om hun bare roper høyt nok så komme vi. Vært på en liten tur. Skulle gå inn til Sande etter å ha vasket rommet, men måtte avbryte pga begynnenede verking i armen. Håper det ikke utvikler seg til senebetennelse. Noen tips for å unngå det dere?

Skal ake med gutta i kveld, men må tenke på og ikke bruke venstre armen.

Skrevet

Prøv å ikke belaste armen som sagt ja.. Spis kanel, er visst betennelsesdempende..

side 2

Skrevet

Piadi......welcome back!!!

Truls har bare vært så "rar" idag....... Pleier jo å sove mye på dagen, men idag har han nesten ikke sovet noe. Sovnet når vi har kjørt bil, mne våkner igjen med en ganag vi stopper (pleier ikke det) og da jeg var ute og trimmet tildlig idag våknet han FØR vi kom hjem igjen og runden tok bare en time ca..... -Men så blid og fornøyd og prater og smiler..... Jaja, er jo så skjønn da, men blir ikke gjort mye her hjemme på den måten nei. Får vel bare skyve det foran oss slik at jeg kan NYTE lillegullet mitt. Er ikke lenge de er babyer.

Veide han da jeg var på helsestasjonen idag og han er nå 6420g, så er vel ingen tvil om at han får i seg nok mat da...... og at han gulper mye gjør visst ingenting nei. hehe..

Theaokt: kjedelig med den armen da. Senebetennelse er noe dritt, så prøv å unngå det ja..... Avlaste armen blir viktig. Massere området som er vondt og trene forsiktig opp igjen.

Du kan også prøve:

Advarsel ikke for svake nyrer.

1. Få ideg 4-800mg iburprofen(ibux) hver dag i en uke. (fordel pillene over dagen.

2. Drikk store mengder vann, minst 4-6liter daglig.

3. Få ideg store mengder fiskeolje. Tran duger fint til dette, du kan trygt triple anbefalt dosering uten store påvirkninger på fordøyelsen.

4. Aktiv restitusjon. Det vil si, tren problemområdene lett flere ganger daglig for å tilføre mer blod å fjerne de hvite blodlegmene som binder seg til problempunktene på senen. Dette kan som nevnt gjøres med tøying og bøying.

5. Masser problemområdet med ibux gele en gang daglig og 2 ganger daglig med olje. Når du kjenner du treffer ansamlinger(les intens smerte) må du kna og massere dette punktet hardt. (legg dette med jevne mellomrom utover dagen)

6. Unngå å gjør ting som provoserer frem senebetennelsen i restitusjons uken.

7. Øk inntaket av acorbisk syre(vitamin C). Mellom 6-800mg vitamin C daglig.

Skrevet

Kanel er visst en bra ting......bra for masse det jo.

Theaokt: var ikke mannen så god på kanelboller?? hehe....bare å sette han igang på kjøkkenet da. mmmmm.....nå ble jeg sulten her. :)

Skrevet

Tusen takk 2nj.Dette skal jeg prøve:) Klar for å intensivere treningen til uken jeg. Er du med? Skal gå ned mye på vekter. Bare for å holde det igang skal jeg trene lett armen, men ikke ennå. Takk igjen:)

Skrevet

hmm.. side 2

Skrevet

Får jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...