Gå til innhold

Skravlekjerringtråden nr. 2 ;op

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hææ?? Hu derre søstera di altså... Visste typen hennes om at hun tok abort da? Hadde heller aldri kunne tatt abort. Lett å si uten å være i en sånn situasjon da, men trur ikke jeg hadde klart det.. Ikke lett å støtte henne da, nei. Skjønner deg godt jeg! Sikker på at hun ikke egentlig er lillesøstera di?? Syns ikke hu virker helt voksen... Og siden jeg vet alderen din, så må jo hu være eldre enn deg... Dere er ikke like vertfall skjønner jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp han var med.Har laget eget innlegg om dette,noen leser vel tråden vår og ser at det er meg som har skrevet det,men det får bare være.er så irritert,Lillesøsteren min har gått og visst sannheten i 3 uker,jeg har trodd hun har rota seg bort i ett eller annet for hun har ikke sett meg inn i øynene eller vært på besøk her noe særlig.Vi er jo naboer.Hun er såå glad for at jeg veit sannheten.Ser ut som storesøster nok engang har kommet mellom oss.Trist...

Skrevet

Herregud Idefix, den søstra di tar virkelig kaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har hun vært utro nå da eller?? for de har jo vært sammen noen uker nå de to der?? Kjære vene..litt av en skrekk scenoar.. Hvorfor ikke holde noe sånt hemmelig, hadde ikke turt å si det til en sjel jeg... Hadde følt meg forferdelig dum!!!!!!!!!!!! Men hun har kanskje ikke helt vett til det kanskje?? Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen.. (sorry, håper ikke du blir såra av dette... blir bare litt provosert) hehe...

Nå har jenta mi sovet i hele kveld... 4,5 time, og ja... selvfølgelig på fanget... DA sover vi godt da!!! Så nå har jg mata ho i senga og håper hun har tatt natta der.. pleier jo det ;O) Merkelig å sitte her nede uten baby i armene på kvelden... kan jo faktisk skrive med 2 hender ;O)

Og mannen min er veldig fornøyd, for jeg kan jo til og med stryke han på beina... hehe...

Tran ja, det skal vi starte med til uka også.. tar det på stellebordet naken på kvelden vi også... da blir det ingen flekker (kanskje bare på pysjen) og lukten er borte til morgnen. Jentene mine fikk faktisk en barneskje vær i går... gikk ned den ;O) Ble belønnet med en vitamin bamse etterpå..hehe..

I morgen skal vi på fest.. lille skal være med i 30 års lag... Vi skal bare opp å spise vi da, så drar vi hjem igjen... Ikke noe for små tasser på fest.. og ikke klar for noe barnevakt ennå verken hun eller jeg ;O) Så da tar vi den enkle løsningen ;O)

Skrevet

Hmmm....god ide å gi tran om kvelden før han legger seg, men det er ikke lett å beregne det. Han har jo gulpa bittelitt av og til når han har spist - har jo noen smekker jeg kan bruke.

Men jeg leste at arktisk tran er renere og smaker og lukter ikke så fælt og det skal ikke sette flekker. Vi får se på gazklutene jeg har brukt.

Hvor mye skal man gi av tran ? en vanlig teskje ? og hvor mye er en barneskje ? har fått noen plastikk skjeer til barn, skal jeg bruke en slik ?

Så det var kommet en Kaptein Sabeltann tran med tutti frutti smak !!!

Uff - Fredrik har vært overtrøtt og grått masse ikveld. Hadde besøk av ei venninne jeg var med i flere timer på dagen og så kom hun senere på kvelden til meg med hunden hennes. Ble jo full baluba og masse bjeffing da disse to hundene møttes. Tilslutt tror jeg det ble for mye for Fredrik som hang i puppen min og han begynte å gråte helt hysterisk uten stopp. Tilslutt fikk jeg endelig roet ham med å gi ham pupp. Men det varte ikke lenge før han startet igjen så jeg måtte be henne gå hjem fordi jeg klarte ikke slappe av pga. gråtinga og det var bjeffinga som fikk han til å gråte. Men han var overtrøtt fordi han gjespet mye da han var rolig. Hadde ikke sovet på flere timer og hadde skikkelig mageknip før venninna mi kom og gråt masse da og sambo klarte å roe ham ned etter å ha dunket og gått rundt med ham - da gulpet han skikkelig og fikk ut masse rap....

Er ikke lett når dem gråter og gråter og man ikke vet hva man skal gjøre.

Han sovnet i kveld tilslutt i vippestolen - ville prøve den. Men nå må jeg nesten flytte ham - har vært oppi der lenge nå og det er jo ikke bra visstnok. Men jeg synes det er fælt å vekke ham når han endelig sovnet. Han er sliten og trøtt av alt oppstyret i dag og ikke helt i rytme etter stavangerturen.

Idefix - storesøstera di er gal !! Send henne på psykiatrisk !! Tenk på alle dem som sliter med å bli gravid også presterer hun å gjøre noe slikt.

Noen tips for leggerutiner på kvelden ??

Han sover faktisk mye på kvelden som regel, men våkner en gang rundt 24-1 tiden og får sitt siste måltid før han som regel sover til 5-6 om morgenen. Men i det siste har han fått det for seg å våkne i 3-4 tiden for mat og holde det gående med et par timers søvn.

Tør ikke legge han for kvelden på rommet vårt når vi er stua så da blir det rundt 12-1 tiden på kvelden, men at han sover i vugga eller oppå oss. Hvis vi legger han i senga før vi legger oss så våkner han som regel senere - men når vi er der inne så sover han.

Eller er han litt tidlig for leggerutiner ?? Leser bare at dere skriver at nå ligger babyene og sover for kvelden - og da regner jeg med dere mener på soverommet. Det er jo det beste for da blir dem ikke flytta på når de voksne skal legge seg.

Skrevet

Nå er jo Ruth blitt 4 mnd da, og innen Fredrik er 4 mnd har sikkert dere og andre rutiner... ;o) Men siden nyttår (da hun var 3 mnd) har hun lagt seg ca 20. Tidligere la hun seg samtidig med meg sånn 23-tida, så jeg begynte med å legge henne 30 min tidligere hver kveld, frem til kl 20 ;o) Hun sovner av seg sjøl, så hun er jo en drøm å legge da... Har på pysj og tørr bleie da ved 19-30-20 tida, og så får hun kveldspuppen på soverommet, i stolen jeg har der, så legger jeg henne. Noen ganger ligger hun og skravler litt, men skriker ikke, og lyset er ikke på, så det går sjelden lang tid før hun sovner.. Hun sover da til ca 1-2 og så til ca 5 og så til kl 8 ;o)

Har bakt 4 loff i dag, skal i bursdag til jentenes oldefar (83 år), og for at hans kone skal slippe å styre og ordne masse så lager vi litt mat hver ;o)

Kos dere på fest i kveld, vinterbarn!! Tidlig krøkes vettu ;op hehe

Får tru titsi's pc snart blir friskmeldt da, savner deg her inne, vennen!!

Nå er det skiskyting ;o) Heia Linda!! Snakkes!!

Skrevet

Vinterbarn blir ikke fornærma :0) Men livredd for å være like teit..altså vi er jo i slekt da,siest det...Det triste er jo at vi alle tre,mamma,lillsøster og meg selv har null respekt fo henne lenger.Forstår dere hvorfor jeg ikke følger med på Hotell Cæcar og sånt?? Har nok i familien jeg :0(

Lillesøster og familien henns kommer til å flytte,de har bestemt seg for det.Kommer til å savne vesle snuppa,men det skal kanskje bli godt å få litt "rom" mellom oss.De skal ta over huset til mamma etterhvert så da må de jo bygge på osv..Kan ikke bo der da.

Tror mamma er lei seg for at de flytter.

I dag skal vi ingenting,stod i dusjen i en evighet i dag,deilig :0) Varmtvann kurerer en masse :0) Stiv nakke og hodepine så da er det deilig å bruke en evighet i dusjen:0)

Tror vi skal knekke en flaske vin i kveld føler for å kose meg litt,sove godt til natta..

skåle for at store søster har dratt.er så skuffa over henne at jeg egentlig ikke har ord.Vil på en måte ikke akseptere at hun er så dum !!!!

Får tenke på henne som den psykiskutviklingshemma søsteren min,men fare for å gjøre narr av de som desverre er det.:0(

Ha en flott lørdag videre :0)

har en som er sinna som fy idag,han har begynt å gulpe noe grusomt:0(

Skrevet

Kjedelig med gulping ass !!!

Heldigvis er det lite som kommer ut av Fredrik, men kjipt når det kommer uventa slik at jeg må skifte på klærne. Spesielt hvis jeg nettopp har kledd ham eller tatt på ham kule klær.

Nå er han på vei til svigers som skal dulle med ham. Men fikk vite at dem holder på å lage øl !!! WHAT ?? alt det merkelige dem gjør. Hmmm....burde kanskje ikke sendt ham bort der i dag.

Hvis jeg var deg Idefix - så hadde jeg ikke gidda å hatt så mye kontakt med henne, og når det er ting som skjer så får hun ordne seg selv. Du stiller alltid opp og rydder opp i rotet hennes. Kanskje på tide å ordne ting selv ?? Du har nok med din familie. Dessverre fins det alltid noen i familien som lager bråk.

Kos dere ikveld jenter - jeg skal sortere babyklær siden Fredrik har begynt å vokse ut av sitt.

Skrevet

Heisann jenter ;O)

Idag har jeg rydda unna MASSE klesvask... jeg er super på å vaske.. og brette... men HATER å rydde inn i skapene... det er det værste jeg veit!!! Men nå, hadde jeg haug opp til taket nesten, og alle kles skap var tomme... Men nå er de fylt opp til randen med klær igjen.. herregud hvor mye klær de har!!! Kjekt å arve.. ellers kan jeg skjønne man blir blakke av å ha barn ja... Utrolig mye man sparer på å arve, super glad for det ;O)

Idag tenkte jeg å ta med snuppa mi i dusjen.. det er jeg fryktelig spent på, blir det skrik får jo bare pappan trå til... Hun hater jo å bade, så spørs hvordan dusjen blir da..hihi...

De andre 2 sitter i dusjen nå, snakk om å synge i dusjen, klarer ikke å dusje uten å lage leven de... helt utrolig..hehe... Hadde de bare syngi samme sang!!!!!!!!!!!!!!!!

Hørtes godt ut med en flaske vin idefix... blir nok ikke så lenge til jeg skeier ut med det heller,.. må bare vente til lille snupp ikke er urolig

på kvelden. Sånn at jeg veit at det går ihverfall 4 timer til neste måltid...(hehe..mente 1 glass vin jeg altså... ikke en flaske..hehe.. da bør det gå litt mere enn 4 timer er jeg redd...hihi)

Blir nok koselig på fest idag da, vi spiser og blir litt så skal jeg og snuppa dra til min beste venninne.. hun er alene i kveld, så passet så perfekt. Da kan vi kose oss der uten å tenke på hjemmetid...ihverfall så lenge snuppa er rolig ;O)

Dere får ha en super kveld alle sammen.

Klem c,`)

Skrevet

Ha kontakt..ehhh tror dere ikke hun flytter hit da?? to mil fra oss skal hun bo med sin nye kjæreste...så det blir vel mer kontakt.Spesielt siden hun har sett for seg at hun skal ha alt babyutstyret mitt,tror jeg blir garvid igjen jeg så jeg trenger det selv :0) hehehe tror ikke det nei.Blir nok bare ett par glass med vin,men gleder meg er jo så sinnsykt lenge siden sist.Har akkurat skifta klær,guttungen gulpa over meg etterpå drakk han 60 ml fra flaske,raring.

Skal kose oss med karbonade smørbrød til kvelds idag,det er godt :0)

Ha en flott feiring i kveld både du vinterbarn og mamma mø :0)

Snakker om å synge i dusjen,3 åringen min har funnet uta at om hun sier at hun har svetta så får hun dusje.Elsker å dusje selv.Spørs om vi senere må investere i diger varmtvannstank :0)

Skrevet

Lage kalkunbryst med rømme, sennep og estragon - ganske digg.

Saaaaavner Fredrik - hadde lyst å hente ham i 9-10 tiden, men sambo mente vi skulle vente slik at svigers kunne ha ham litt hos seg. Er det ikke bedre å tenke at han skulle få være her og komme seg før han skal legges for natten ?

Alt jeg skulle gjøre ble det ikke noe av....hehehe.....

Sambo har virkelig jobbet hardt i helga - rydda kontoret som jeg har mast om leeeeeeenge og vasket det meste av klær. Var den store haugen nede. Men nå skal det brettes og det blir min jobb ;o(

Kanskje en ide å prøve dusjen på Fredrik - vet ikke om jeg tør om han skulle vri og skrike....

Hvordan blir det egentlig å dusje små barn ??

Håper vi får utvidet badet slik som sambo har tenkt for da kan vi få et badekar inn der. Jeg savner å ligge i badekar :o( Gjør underverker når man er sliten eller lei seg.

Er jo søtt at jenta vil dusje da - verre med dem som man må dra oppi vaskebalja og binde fast ;op

Imorgen skal vi ha svigers på middag - fårikål. Måtte be sambo gå inn i blomsterbutikken og kjøpe blomster til moren og et kort til hver av oss. Jeg gidder ikke ha blomster - er ikke kjempefan av det og vi reiser om en uke.

Tenk at jeg er en mamma som skal feire en morsdag !!!!!!!!

Skrevet

Bare en snartur innom for å ønske dere alle en super morsdag!!! Håper dere får en fin dag sammen med barna deres ;o)

Klem fra meg!! ;o)

Skrevet

Happy mothers day !!!

Skrevet

Gratulerer med morsdagen jenter :0)Håper dere har en fin dag alle sammen :0)

Jeg har hodepine etter ti glass med vin,nedtur da :0( Hadde mareritt i natt så har ikke lyst på mer vin akkurat....

Men det var en koselig og romantisk kveld i går :0) Nå er mannen kjempe fornøyd,tørken er over,hehehehehe ;0)

Ellers lite å fortelle,birde gått tur i dette nydelige været,men orker ikke så i stedet har jeg satt Marius ut i det nydelige været slik at han får frisk luft.

Har sovet lite i natt,bestemte meg for at Marius skulle sove i egen seng i natt og etter å ha amma hver 2 time så ble det ikke mye soving....Men han har iallefall ligget i senga si nesten i hele natt...:0)

Skrevet

Svigers er på besøk hos oss og jeg sitter og bimmer ;op

Men svigerfar stakk ut på en tur med hunden og svigermor leker med Fredrik - hun kribler i hendene hvis ikke. Så jeg har mest lyst å legge mg og sove....

Fikk sambo til å la fårikål i dag - jeg tenkte at jeg ikke gadd allikevel siden det er morsdag og dette er noe han kan lage. Hehehe.... jammen gjorde han det ikke også !!!

Skrevet

Vræææææææl ti glass ??? Da hadde jeg blitt pumpa !!! TO glass hehehehehe :0)

Marius sov nesten tre timer i vogna han,da sola gikk ned ble det 6 minusgrader så da trilla jeg han inn i kjelleren sov godt videre han,mens jeg kosa meg med å spille xbox.

Vi kjøpte nettopp gamecube på finn .no nå sitter guttene og kapp kjører med mario på loftet.Har tenkt å chippe denne også så vi får alle spilla..Greit med en mann som kan slike ting :0) Billigere det,siden vi har 4 unger sparer vi der vi kan,hehehe..

Kos at svigers hjelper til da Hebbie :0)

Jeg er født med dårlig samvittighet,så det blir vel til at vi reiser til sørlandet i år også til sommeren.Har tenkt å låne huset til besteforeldrene til gubben igjen.Har ikke sett de på tre år fordi om vi har lånt huset.Vil så gjerne få møtt de i år.Han blir 88 år ,han er sprek ,men de er jo på lånt tid nå.

Får bare bite sammen tennene når det gjelder svigers og ordne oss selv så godt vi kan.Det er så deilig å være på stranden osv på sørlandet.den som hadde vært lotto millionær da hadde jeg kjøpt hus der.Ett stykke unna svigers ja :0)

Skrevet

He he, 10 glass er kanskje litt mye når en ikke har drukket på et år ja... ;o) Hadde vel kanskje klart 10 glass i studietida, men da drakk jeg ikke noe særlig vin... Gikk i sterkere saker da... ;o)

Ikke planlagt noe tur til sommer'n vi, blir vel hjemme tenker jeg. Drar jo til syden nå i mars da, og om vi begynner å bygge til høsten da, så har vi vel nok med å rydde loftet vårt trur jeg... bruker nok halve sommer'n på det er jeg redd... skrot fra 3 generasjoner..... :o( Og så skal jeg jobbe hele august da.... mens pappa'n har perm.

Vurderte å ta en tur til babyshop på Hamar, de har nemlig reima og troll til halv pris, men de hadde ikke igjen størrelsen til snuppa, så da kan det være.. (sparte jeg de pengene...hehe) Er kaldt og, så det frista ikke å dra ut begge jentene... Ruth hoster, så iskald luft er vel ikke akkurat veldig bra da...

Hva skal dere ha til middag i dag da?? Trenger tips her...

Skrevet

HIHI... det reagerte jeg på også... ja.ja, tenkte jeg.. 10 glass... det var jo endel å putte i seg... omtrent 2 flasker ca?? hihi Men det jeg reagerte mest på var at du etter de 10 glassa hadde ammet hver 2 time den natta... Da burde han igrunn ha sovna som en stein ville nå jeg tro ;O) Jammen godt det var en taste feil ;O) hehe

Hadde dere en bra morsdag i går da jenter?? Her var det stille og rolig.. jeg fikk tegning fra jentene..Så var vi ute og spiste middag, sammen med svigers.

Vi bruker ikke å handle noe til hverandre vi da.. for det er jo en morsdag og da syns jeg det er mye koseligere at jentene lager noe til meg.. Så på en tråd her at folk hadde fått alt fra blomster til digitalkamera.. Og da lurer jeg på hva får de til bursdag og jul da??? Det lurer jeg på!!! Skal jo bare være en dag som ungene skal oppvarte mor litt syns nå jeg da.... men folk er forskjellige.. og godt er jo det ;O)

Ikke missforstå..blomster er koselig altså, var digitalkamera jeg reagerte på...og endel andre dyre ting!!

Nå har lille fang-babyen min sovna, var så trøtt..la henne på teppe ved siden av meg... bare skreik, tok henne på fanget og da blunda hun etter 30 sek... så nå ligger hun i senga si igjen.. orker ikke sitte med ho hele tiden, må få gjort noe!!! Merkerlig at hun plutselig har blitt sånn nå, har jo vært så flink til å sovne hele tiden...

Nå skal jeg rydde litt og ordne meg, skal hente en venninne og lunche kl 13.00... Ikke tur vær idag heller... snø og super kald vind!!! Brrrrrrrrr..

Skrevet

Heisann:0) To små hvitvins glass derfor torde jeg amme,tror dere det gjorde noe???

Jeg fikk en bukett med nelliker liker de for de står så lenge :0) Så fikk jeg ett hjemme laget kort fra eldstemann er strålende fornøyd jeg :0)

Pleier bare gi gave fra ungene vi ikke til hverandre ved jul.Birsdag da gir vi til hverandre.Men ikke dyre gaver.

Når en snakker om penger er deppa,gubben fikk en stooor lønning,men hadde mange regninger denne mnd,studie lån osv.så nå er det lite penger igjen.Klarer oss, men det er så sure penger....Lotto milllionær hadde vært tingen :0)

Burde vært å gått meg en tur og fått litt energi,men må iallefall vente til det har blitt sol,for det er kaldt her også.Marius sovna ikke før klokka var 00.30 i natt,kjedelig altså :0(

Lurer på om det har med at han sov i 3 timer fra klokka 15 til klokka 18...Ble nok litt seint.Han har foressten begynt å åle seg nedover i senga så han blir liggende under dyna og ned i enden på senga.Merkelig har aldri hatt slike marker før....

Skrevet

Fant denne på side 4 ???? Har dere svikta totalt eller ????

Har kosa meg på trilletur idag,måtte ut vå nyte været,Marius har sovet i timesvis så det spørs om han herjer til natta igjen.det gjorde han i natt..

Får vel gå å tørke hun som jodler i dusjen nå....

Skrevet

Jeg har vært opptatt i dag med å få unna ting på nettet, mens Fredrik sov. Håpet på å få litt hjelp da sambo kom hjem, men han var såååå sliten etter et par timers jobb !! Jeg ble så provosert at jeg nekta ham å ha Fredrik - fordi han ikke gadd å gå rundt med Fredrik som har blitt så nysgjerrig og var litt sutrete over å ligge stille på magen til sambo. Var det noen som var trøtte så er det meg - ikke ham. Det er ikke han som bruker halve natta og hele morgenen på å blidgjøre og mate Fredrik.

Tror du ikke dusten har gått og lagt seg som jeg ba ham gjøre fordi det plaget meg at han lå i stolen og sov, mens jeg måtte la min mat stå for å gå rundt med Fredrik. Jeg varmet mat til ham og passet Fredrik, mens han spiste og deretter skulle han kose seg med masse iskrem.... Og så var han sååå trøtt etterpå ???

Jeg fikk et kort som sambo skrev for Fredrik - hadde ikke fått det en gang om jeg ikke hadde sagt til ham at han skulle kjøpe et kort til meg.

Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke tar Fredrik på tur - tenker aldri på det. Får ta meg i sammen og ta noen småturer, men jeg har alltid vært så trøtt og tatt meg god tid når jeg ikke har avtaler og er ikke kjempefan av turer.

Jeg får ihvertfall bade Fredrik i dag - håper han liker det i dag og smiler ;o) Sist gang var han bare veeeeldig skeptisk.

På lørdag reiser jeg til Italia og blir borte i 2 uker - det skal bli herlig.

Skrevet

Er det på lørdag allerede??? Åhhhhh misunner deg !!!! jeg også vil på tur !!

Gubben er på jobb han ennå,skulle på ett kurs også så han kommer seint hjem.Var sein i går også.Men vi visste at det kom til å bli travelt nå før påske så jeg er psykisk forberedt på det da...Være alene mamma for 4 stykk..

Forsår godt at du er sliten jeg hebbie,du er vel ikke gravid vel??? :0) da blir en trøtt da............

Jeg ammer alt for ofte på natta,burde stå opp å gi flaske så han blir skikkelig mett,men jeg er så trøtt at jeg ammer heller mange ganger.Har iallefall nok melk på dagen nå.

Har ikke vært mye på trilletur jeg heller,men idag ville jeg ut,sola skinte og det var så flott vintervær ute..

Nå skal jeg få snuppa til køys,Marius sover og gutta er hos naboen,må snart ringe de hjem.Irriterer meg at de ikke bare kan sende de hjem...

Hahaha storesøster hadde spurt lillesøster om de ikke kunne kjøpe rekkehus sammen.hohhohohohohoho ler ennå jeg,fikk vite det i ettermiddag.Lillesøster ble stum for første gang ;0)

Skrevet

Hahaha...tulling - jeg er ikke gravid bare underernært på søvn. Men jeg skal ikke klage med tanke på deg. Jeg har bare et barn å tenke på - du har 4 !!!!!

Skal godt gjøres at jeg hadde vært gravid - hvis du skjønner hva jeg mener ;op

Tror ikke jeg har mye melk lengre, ammer masse - men Fredrik tuller så fælt. Men jeg ser melk renner ut av munnen på ham og mange ganger så er han fornøyd for noen timer. Men det er vel noe som skifter hele tiden. Synes bare puppene er så myke - kanskje jeg skal spise havregryn og honning igjen. Da var puppene ganske sprengte......

Men i det siste har jeg tydd til flaske midt på natta eller på morgenen for å få litt hvile ellers blir det mer og mer amming.

Få noe melk av deg'a Idefix ......

Skal bade Fredrik nå - håper det blir kos.......

Hva skal man si når man blir spurt om noe slikt hehehehe....... stakkars jente. Men det er ikke verre enn å si nei og la henne få vite at ingen gidder å bo eller være med henne.

Skrevet

Har du ikke hørt om jomfru fødsel var visst slik Jesus kom til ;0)

hehehe trodde IKKe at du var gravid altså,men kunne ikke dy meg.Du har jo bare en veit du ;0)

Har desverre ikke overskudd av melk bare nok.

Grrr gubben blir kjempe sen idag,sukk en kamp bare for å få dusja idag.Marius vil ikke ligge på golvet i dag og leike med babygymmen sin..

Han furter og sutrer og synst visst livet er grusomt urettferdig :0/

Har vært kjempe aktiv på en tråd idag,hehehe jeg ler når folk roper hjelp jeg er gravid ,det passer ikke nå og så har de brukt amming som prevensjon.Ehhh det er 2007,de visste til og med på tidlig 18 tallet at amming ikke var sikkert..

samma pokker .mamma mø og vinterbarn hvor er dere??? titsi savner deg,,snufs......Nå må den maskina di snart bli friskmeldt !

Skrevet

He he, ja det må da være grenser til ammetåke da... Må jo være klar ov er at dersom en har sex (eller hva det nå heter igjen?? ) så er det en fare for at du kan bli gravid... hallo... har de ikke akkurat laga et da??

Bra med melk jeg ;o) Vertfall er Ruth som oftest fornøyd med en pupp til hvert måltid.. Det tar jeg som et tegn på at det er nok...

Vært på sangen vi da, jeg og Ruth. Hun ligger bare der i bagen sin og titter rundt seg og hører på at vi synger ;o) Ikke noe problem å ha med henne vertfall!! Bortsett fra at hun sjarmerer alle de andre da....

Har akkurat fyllt ut et skjema til bhg, masse spm om hva snuppa sier om bhg hjemme og om vi tror hun trives og masse sånt.. Ble mange intelligente svar nå som jeg fyllte ut det 23.45... hehe...

Ja, titsi, nå må du komme deg inn hit igjen!! Har jo vært borte så lenge nå, at du får deg et liv er jeg redd... tihi.. Modellkarrieren har nok tatt av nå tenker jeg ;o)

Innen jeg får posta denne tråden så har Fredrik blitt 2 mnd!! Grattis!! Lørdag dere drar ja.. Så gøy da!! Må kose dere masse!! Hva var det dere sku igjen? Bare ferie? Sammen med venner eller familie? Husser itte helt je amma...

Fikk ikke noe gave i går jeg, men hadde ikke forventa noe heller da. Fikk masse koser og nusser av snuppene mine ;o) Kunne ikke fått noe bedre enn det ;o) Vet ikke om han gratulerte meg heller jeg...

Nei, nå får jeg finne senga, tidlig opp og kjøre snuppa i bhg i mårra tidlig. De skal kanskje på tur i bhg i mårra og, hvis det ikke ble for kaldt, så da får jeg lage litt kakao til snuppa, blir nok stas ;o)

Skrevet

Imponerende Mamma mø - du husker fødselsdatoen til Fredrik !! Jeg husker ingen av deres eller hva dem bruker i klesstørrelse. Men så har jeg heller aldri husket hvor gamle mine søsken er - kun datoen som jeg alltid har skrevet ned ;o)

Da sitter jeg her i det iskalde kontoret, men det ligger rett ved soverommet. Jeg er helt fjern. Atter en gang våkner jeg av at jeg har Fredrik i senga vår - nå lå han oppå meg. Sist jeg husket så skulle jeg få ham til å rape etter maten. Han lå oppå meg og sov og hadde glidd nedi armkroken min. Var sååå trøtt fra igår at jeg må ha sovnet med en gang jeg la meg litt nedover i senga. Men nå ligger han i senga si med ny bleie - og gjett hvem som ikke får sove, mens alle andre sover ???

Blir nok en trøtt dag - men jeg får bare sparke meg i ræva og få gjort ting. Må nesten ta med svigers til Smart club som hun har spurt etter rundt juletider og hente en madrass jeg har fått låne av Theaokt. Manglet en til min familie kommer på fredag.

I løpet av denne uka så skal jeg også besøke ei venninne som har spurt om å få se Fredrik igjen - kanskje få ræva ut og besøke gamlejobben og vise ham før han begynner å snakke og gå ??? Jeg gadd aldri å besøke dem før rett før fødselen ;o) treig ass.......

Brrr.....nei får komme meg i seng før Fredrik våkner og skal ha mat igjen. Han er såååå søøøøt når han ligger i senga og søker etter puppen og koser med hendene når han spiser ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...