Gå til innhold

Skravlekjerringtråden nr. 2 ;op

Anbefalte innlegg

Skrevet

Honnikorn er jo bare sååå godt da!! Godt jeg klarer å motstå å kjøpe det når jeg er i butikken... ;o)

Har bestilt sydentur i dag!!!!! Jippi!!! Drar 26.mars og blir 1 uke ;o) Ikke den billigste tida å reise på, siden det er rett før påske, men men.. Skal overraske noen som kommer 4 dager etter oss ;o) Så er vi da på hotellet.. he he.. gøy!! For de som vil se er dette hotellet:

http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|216&entry=18&dest=13&city=18&type=cd&hotel=292

Ser helt greit ut i grunn, hadde egentlig ikke noe særlig lyst på å dra til Lanzarote, men men, alt er varmere enn Snertingdal i mars... ;o)

*God bedring klem* til idefix, håper du blir frisk i en fei! Passer ikke med influensa nå, holder med at svigers kommer snart.... ;o)

Velkommen hjem til titsi ;o) Bra du fant oss igjen! Så håper vi svigermor drar snart så vi får høre åssen du har hatt det ;o) he he

Lurer i grunn litt på hva slags kurs min kjære egentlig var på forrige uke.. Eller kanskje han har dårlig samvittighet for noe... Har fått flere komplimenter i helga, og nusser uten å be om det og.. Ikke likt han i det hele tatt.. Så jeg lurer på hva som er bakdelen.. ;o) Kan jo ikke bare endre seg uten grunn... he he.. Kanskje han vil ha meg til sengs.. Har jo nesten glemt hva sex er... Ruth er jo blitt 4 mnd og det var vertfall 4 mnd han ikke ville ha sex i svangerskapet... Oi, 8 mnd det... Noen som kan anbefale en om bok om emnet?? he he

Nei nå må jeg rydde litt her, kjøkkenet ser ut som en krigssone fra Irak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...nå er det faktisk ikke jeg som kjøper det heller. Jeg klarer å la være i butikken, men sambo kjøper det inn siden han ser jeg spiser så masse av det. Men jeg føler at når jeg får skikkelig snopesug så kan jeg heller ta en skål med det eller havregryn og honning - det hjelper.

Har lagt inn et bilde av Fredrik på albumet mitt - tok en del bilder av ham til takkekort, men ville ha noen svart/hvitt bilder av ham som vi skal ha på veggen. Bytte ut bildene av noen valper - og heller ha Fredrik på veggen !! Bildet er ett av de jeg skal bruke....

Uff...har helt slutta å tenke i sexbanen. Sambo vil hele tiden ha klem og kyss, men orker ikke tanken og da orker jeg ihvertfall ikke tanken på sex. Har jo enda litt vondt og er sår til tider så da er det ikke som man blir kåt.

Skrevet

Ååå, så nydelig han er da!! Blitt stor gutt ;o) Flink til å holde hodet sitt og da!!

Det var jo snill sambo.. he he... (og jeg vet ikke om honnikorn egentlig er noe særlig sunnere enn snop.... (Gledesdreper jeg...))

Bare innom en snartur, skal spise frokost nå, så skal jeg kjøre snuppa i barnehagen ;o) Prekas!

Skrevet

Åhhhhh sydentur hørtes jammen meg digg ut ja ;O) Jeg vil ååååååååååå!!!! Vi har bestemt oss for å droppe det i år vi da, angrer litt på det innimellom ja!! hehe... Men blir nok en bra sommer alikevel!! Vi har jo ny båt!!

Gud det er godt å være ferdig med bursdags selskap, litt av en dag i går... bakte til krampa tok meg hele dagen, og så stormet det inn folk.. lydnivå på topp.. resulterte i totalt utslitt etterpå. Noen ganger lurere jeg litt på meg selv... hvorfor tenkte ikke jeg på at de kunne hatt med medbragt?? NEIDA, her skal det bakes og ordnes.. 2 uker etter fødslen. De fleste jeg snakket med syns det var galskap.. og det kan jeg i grunn si meg enig i ;O)

Nå er det en liten som knittrer oppe i senga her... spørs vel om hun ikke vil ha litt mat igjen. Søte babyen min ;O) *smelt*

Stor og fin gutt Fredrik har blitt ja.. skikkelig søting ;O)

Mamma mø.. blir shopping i gjøvik på deg idag da.. siden hun skal i barnehagen... har forstått det sånn.. hun bh..du shopping ;O) hehe..

Skrevet

Hello spiderfriends! ;o)

Da har jeg ras-skummet igjennom litt, skal lese skikkelig litt senere.

Men...

Jeg har fått med meg at Idefix er syk. God bedring vennen !!! (Kanskje kommer du inn i bunaden nå, syk=slankere. Men har du tid å være syk???)

Og Vinterbarn er supermamma 2 uker etter fødsel!

Kikket på Fredrik, nydelig! Og at du har fått dilla på Honeycorn Hebbie, som Mamma Mø sier er snop. ;o)

Og at Mamma Mø skal til syden. Heldiggris! Og at typen din er blitt romantisk :o) Sikkert ikke dårlig samvittighet Mamma Mø. Kanskje et utslag av å sett litt for mye på pay-tv på kurset?? Og nå er han klar for å litt action!

Svigermor ble jo sittende kjempelenge. Ikke at hun er så ofte på besøk.

Hatt det koselig i helga. Storejenta mi var syk hele helgen, så det ble mye innesitting:( Liker å komme meg litt ut i naturen jeg da..

Her er en link til plassen:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8455887&sid=14a2dQ38SK179109&pos=9&tot=14

Fin natur sant! Vi eier den mørkebrune hytta. 4 hytter som er identisk.

Men det der luksuriøse er IKKE våre ord, og en smule overdrevet! Bildene lyger litt. Men ikke på landskapet :o)

Vinterbarn, kan du ikke sende/ legge ut et oppdatert bilde av minien? Har ikke sett henne siden nyfødt. Og er jo aldri på msn lenger..

Fikk et fint blide av Ruth. Den skravlebabyen hehe..

Ser det ikke har dukket opp mindre enn 2 nye tråder siden jeg var her sist. Ikke verst. Deriblant twilighterene. Tilter vel for den stakkars anonyme nå..

Nå skal jeg en liten tur ut med gjengen min. Snakkes!

Skrevet

Titsi............ håper nesten du tuller jeg nå???!?!!!???!!! Eier dere virkelig DEN hytta??? SHIT:::::::::::: begynner virkelig å tvile på dine hensikter jeg nå... først 3 barn på 3 år, så stoooooort hus (hørt av idefix) modell...4 uker etter fødslen og nå DETTE!!!!!!!!!!!!!!!!! Begynner å bli litt for godt til å være sant nå. Nå holder det snart!!!!!!!!!!!!!

Hehe... var jo helt sinnsykt fint da, svømme basseng og greier... mens her sitter vi med hytte uten vann og strøm... og ikke eier vi den ordentlig heller..for det gjør mamma og brødrene hennes... ja,ja.. noen nøyer seg med mindre ;O) *gøy å mobbe titsi*

Nå har jeg støvsugd og vasken bak sofaen... får ny sofa i dag, og syns det var greit å la de slippe å se hva som var bak der... jepp vi har hund!! Og ikke vaskehjelp nei titsi!!!!!!!!!!!! ;O)

Håper formen er bedre idefix, kjiipt å være syk... mødre har skjeldent tid til sånn!!!

Skal sende bilder av snuppa mi jeg.. i går hadde hun på rosa kjole i bursdag til storesøster.. str 62, snakk om å drukne.. hehe....

Hun er sååååå skjønn, smiler som bare det om dagen, trodde seriøst ikke de startet med det sååå tidlig jeg.. men hun har skikkelig øye kontakt og hele ansiktet sprekker opp i et STORT smil... lille vakkringen min ;O)

Skrevet

Ja, titsi, dette er nesten for godt til å være sant... Sikker på at du ikke er Gulli?? he he Sååå stilig hytte da!!! Ble bare litt misunnelig nå... Svigers sin campingvogn med spikertelt ble jo bare som en utedass i forhold... Trur jammen vi tar det treffet vårt på titsis hytte jeg, dere... ;o)

Kjørt snuppa i bhagen, men IKKE vært på shopping i dag, vinterbarn.... Litt lite penger om dagen.. Og nå må jeg jo kjøpe ny sommergarderobe til eldstesnuppa, så da får jeg spare pengene...

Var flink og kjøpte ikke sjokolade på butikken i stad. Har jo pga sydenturen, fått fremskynda bikinisesongen 2-3 mnd... Så nå må jeg bare skjerpe meg... Derfor snoker jeg i skapene mine.. Og fant en boks med Tom&Jerry-kjeks som jeg snart har fått momsa i meg... :o( Huff, jeg er håpløs...

Så hun var litt våken på søsters dag da? Smiler alt nå ja! Så kos da!!

Skrevet

Nå overdriver du Vinterbarn! Modellgreiene (hvis man kan kalle det det da..?) var 8 uker eller mer etter fødsel. Og når det gjelder hytta, ja så overdriver bildene. Ser ut som vi har svømmehall, men det er ganske lite. (Hørt om vidvinkellinse? :o)

Ny sofa? Hva slags sofa har dere kjøpt. Har også lyst på ny sofa. Men tror vi holder oss til skinn helt til ungene kan kalles folk. Når kan man det forresten??

Ja ingenting er mer motivator på slanking enn sydentur. Synst det var sprekt å ikke kjøpe sjokkis når du faktisk inntar det daglig. Blir som tobakk det. Blitt håpløs selv der.. Tåler det ikke så godt. Får sånne søte, røde prikker (også kalt kviser..) av sjokolade.

Nå sover hele gjengen min. Lurer på hva jeg skal finne på. Slappe av her i sofaen eller pakke ut bagasjen (2 meters tårnet) fra turen?

Hmm, tenke tenke..

Idefix.. ser de spør det om Bula. Sett det?

Skrevet

Jeg vil også se hytta til Titsi !!!

Nei - jeg vil ikke allikevel, blir bare misunnelig da...

Må pumpe meg videre så kommer jeg tilbake - mååå legge inn et bilde han ser mer våken på :o)

Honni korn er ikke snop !!! Hehehe....(dessverre er det sykt masse sukker i det :o( trodde det var mest honning.......men nei - leste på pakka)

Skrevet

Hehe... tom og jerry kjeks og honney corn... høres veldig sunt ut begge deler igrunn... bare lat som det dere,,, hehe... lov det ;O)

Jeg bakte snickers kake igår..og later som den er kjempe sund jeg da... eh... vel...

Nå har jeg sendt dere hver deres mail med bilder av mitt nye gull... håper dere syns hun er like vakker som jeg gjør da ;O) hehe... jeg syns ihverfall hun er utrolig vakker da... selvfølgelig!!!

Nå sitter vi å nyter kvelden i den nye sofaen.. ble sååå fint da..

Vi kan endelig sitte i en sofa uten å se ut som en golden retriver... Hadde nemlig en stoff sofa...som suuuuuuuuuuuugde til seg alle hår, og var ikke på tale å slippe de igjen.. selv ikke med støvsuger på max vatt.. Nå har vi en brun sofa (som ligner skinn) stor og myk og goood å sitte i... yahoooo så fornøyde ;O) Kjempe enkel og vaske av både med unger og hund.

Stille på dere idag igrunn... hva skjer a bagera???

Skrevet

Å, så fin! Nybada og greier.. Og utrolig sprekt å smile såå tidlig!

Og gratulerer med sofa!

Fått melding av Idefix. Hun ligger flat. Skikkelig dårlig. Og rimelig stressa siden det er dåpen til helga. Stakkar!

Greid deg uten sjokolade i hele dag Mamma Mø? Jeg greide å knabbe typen sin Nutrilett Browniebar nettopp. (Han er alltid på slankeren..) Fordi vi var tom for vanlig..

Fedonbrød med sjokade har jeg også spist i dag. Litt irrasjonell bruk av slankepreperater hehe..

Nå våknet bolledeisa.. :o)

Skrevet

Såå nydelig da, vinterbarn!! Er så skjønn med alt det håret!! Eldste mi hadde og masse hår, kunne ha spenne fra 3 mnds alder. Må i så fall bruke superlim for å få ei spenne i fjonene til Ruth... he he

Og Gratulerer med ny sofa! Ble sikkert som å få ei ny stue nesten ;o) Sofa'n gjør vertfall mye av stua som regel.

He he, 23 timer og 30 minutter uten sjokolade!! Jippi... Men skal på obs i mårra da... får se om jeg er like flink da... ;o)

Stakkars idefix da :o( Ikke moro å være dårlig, og nå passer det jo ekstra dårlig!! En ny *god bedring-klem* er herved sendt!!

Nei, nå skal jeg legge meg før midnatt for en gangs skyld..

Skrevet

Tror vi kan døpe om denne tråden Hebbie.. Vi er IKKE noen skravlekjerringer!! ;o) Fant den nedstøvet på side 2.

Nå har bolledeisa mi sovet fra 23-7, tre netter på rad!!! Trodde først det var et engangstilfelle. Så holdt godt kjeft. Men nå øyner jeg et håp at hun fortsetter slik. Gleder meg til hun legger seg 20. For har ikke noe kveld. Meeen, skal ikke klage. Om jeg ikke har kveld, så har jeg i det minste natt nå.

Håper Idefix er litt piggere i dag.. Får vel ikke tid innom tråden uansett.

Fortsatt hunde-hår-fri-sofa Vinterbarn? :o)

Var så imponert over dyrebeskyttelsen i går. I mai var det en hokatt med kattunger på hyttene. De har livnært seg på feriegjestene hele sommeren. Vi gav beskjed til de andre hytteeierene at noe måtte gjøres før høsten kom. Men i helga var det fortsatt to hokatter igjen fra ungekullet. Så litt vel dryge ut til å være hjemløse. Les: gravid. Så ringte dyrevernet mandag. Og tirsdag kjørte de 1,5 time hver vei og hentet pusene. Imponert!!

Jeg har begynt å få pop-up reklame på barneprodukter her inne.. har dere? Irriterendes..

Skrevet

Jenter side 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????? Er visst bra jeg kom innom en tur like vel :0)

Vil bare si at jeg har snakket med lege og og jeg har en sykdom som følger med sykdommen med tarmene mine.Nedtur.Får sår inne i munnen og det slår ut på kroppen min.Så får verk i ledda.Slik som om en får influensa bare 5 ganger verre.Har bare fått i meg yogurt pga.såra i munnen.Så jeg har gått ned 4,5kg.Prøvde bunaden,passer den nå ;0)

Då om jeg ikke tar noe spise gilde før søndag så er bunaden bankers.Hvem sa jeg ikke skulle klare 5 kg??Hehehe ikke helt sånn jeg hadde tenkt det da.Er rimelig stressa nå siden søndagen nærmer seg i raskt.

Tusen takk for gode klemmer.

Får begynne på medisin og smertestillende i morgen.

Da stiger forma forhåpentligvis.

Fant foressten 3 fine bluser/topper på kapphal,betalte 45 kroner for de alle tre.Lønner seg og være i str 44...:0/

Rakk ikke kommentere alt og lese alt nå.Må visst finne senga igjen før svimmelheten tar meg helt.

Skrevet

he he, ikke så galt at det ikke er godt for noe da, idefix.. Men høres ikke godt ut da.. huff... Håper du blir bedre i løpet av uka da, så du har litt overskudd til Marius sin store dag!

Må tidlig opp i mårra, bilen skal på eu-kontroll, så jeg må levere den på Gjøvik 7.30.. Huff.. og så må jeg ordne meg og eldstesnuppa og delvis Ruth... Tar med Ruth ned til svigermor og legger henne i senga der, de kommer nok til å kose seg ;o) Men eldstejenta blir med meg til bhagen. Så må jeg gå fra volvo til mamma's jobb og ta bilen hennes hjem...

Strikka ferdig lua til Ruth i kveld, så nå er det bare å sy i knapper på jakka ;o) Skal ta bilde så dere får se ;o)

Må bare fortelle hvor flink jeg har vært, ikke noe sjokolade i dag heller... Kjøpte på OBS i dag da, men har ikke rørt den.. (enda...) Har lov i helga da, så da kommer jeg vel til å spise alt det jeg ikke har spist nå i uka... he he...

Skrevet

Imponerende Idefix !! Men litt dumt siden det er pga.sykdom....

Håper du blir bedre ihvertfall....og spesielt til søndag. Hvis jeg glemmer det - Lykke til på søndag !!!

I dag har det vært en travel dag - i går fikk jeg melding av ei barndomsvenninne i Lillestrøm om hun kunne komme på besøk i dag. Joda det går bra - hadde jo avtalt at 3 bimvenninner skulle komme på besøk også. Tror dere ikke at "naboene" mine ville plutselig komme på besøk - og dette har vi prøvd å få til leeenge og i dag skulle det passe !! Men dem kom ikke siden jeg hadde 4 jenter på besøk.

Så jeg laget dobbelt opp med lasagne og en thai gryte - ville lage mat til gubben som han kunne ha, mens jeg var borte...og en lasagne laget jeg til oss jenter.

Skal ikke tenke på slankekur eller vekt denne helga når jeg skal kose meg i stavanger !!! Men så - får jeg skjerpe meg til jeg skal til Italia.

I går fikk vi passet til Fredrik i posten !! Så rart å få en konvolutt skrevet til Fredrik - sambo kobla det ikke først. Så den skal jeg spare på som minne. Kos deg med sjokoladen Mamma mø ;op

Jeg ville bare innom for å si ha det til dere.

Drar i morgen tidlig og har pakket kofferten. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal pakke til Fredrik - har vel aldri reist med han jeg. Har jo ikke tenkt over hva jeg bruker i klær på ham på 5 dager - vet bare at jeg har en stooor kleshaug etter ham på noen dager....Men jeg får vaske klær hos mora mi da - men jeg har ganske masse med meg :o)

Ønsker dere alle en kjempefin helg - kommer ikke til å være innom på tråden jeg. Alle dagene mine er visst booket :o) Skal treffe noen hver dag - så da har jeg ikke tid å bimme...hehehehe....

Kryss fingrene for meg i morgen i halv 11 tiden og tenk hardt på at Fredrik kommer til å være helt rolig og ikke skrike og få dotter i ørene....

Skrevet

Oi, nå sitter du vel på flyet med lille Fredrik du, Hebbie ;o) Håper det går bra da! Har aldri hatt problemer med snuppa når vi har flydd, men hun var 6 mnd første gangen da...

Kjørt bilen til Gjøvik nå, snuppene ble visst hjemme begge to... Eldste har litt feber (38,5), så da har hun det bedre hjemme hos mamma enn i bhagen... Hun sitter nå og ser på disney-channel... Tv-slave som sin far...

Må ordne pass til Ruth vi og, og til eldstesnuppa og, for passet hennes gikk ut i fjor høst. Får ta noen bilder en dag snart. Hvor lang tid tok det før dere fikk passet, hebbie?

Du ser jo ikke dette før du kommer hjem, men jeg håper du og Fredrik får en super helg "hjemme". Kos dere masse!!

Skal egentlig på baby-svømming i kveld da.. Men da må jeg og Ruth reise alene da, siden storesøster er syk. Og jeg vet ikke om jeg gidder... Må jo ordne barnevakt til snuppa da, og jeg syns ikke det er riktig å sette henne bort når hun er syk... Pappa'n er på årsmøte i travlaget....

Skulle ønske jeg og hadde hatt en baby som sover hele natta.... Ruth har begynt å våkne mer hun... Håper det bare er økedøgn hun har hatt da... Var litt bedre i natt enn natt til i går. I går la hun seg 19.30 og fikk ikke mat igjen før 1.30, så det var bra da! Men så våkna hun igjen kl 4.15 og kl 6.15... Men men, går seg nok til ;o) Har egentlig ikke noe lyst til å begynne med grøt riktig enda, er så lettvindt å bare amme... Vertfall når vi skal til syden og da... Så jeg ser an en uke eller to til før jeg prøver noe annet... ;o)

Nei, nå må jeg gjøre noe her, før sjokolade-suget tar overhånd... he he

Skrevet

Er forresten 1 år siden jeg satt her overlykkelig med positiv graviditetstest i hånda ;o) Med en svaaaak strek... Men en strek er en strek og nå er Ruth 4 mnd ;o)

Dessverre er det også 1 år siden bestemor døde... :'o( Så det var mange følelser i sving den dagen ja...

Skrevet

Gratulerer med 1 år siden positiv test mamma mø :0) Men trist at bestemora di døde samme daegn :0(

Hebbie håper du får en flott helg "hjemme".

God helg til dere alle sammen.

Forma mi er bittelitt bedre,men ikke bra.Så det blir å bite sammen tennene å begynne å rydde litt nå.

Fryser så tennene skrangler i munnen min..

Får se om jeg rekker å komme innom før dåpen.

Søstra mi som skulle hjelpe meg har visst hatt en spontanabort og har blødd slik at hun ligger rett ut.(storesøs).

Så hjelpen har falt bort også...

Skrevet

Du har jo flaks som vanlig du, idefix... Syk og så mister du hjelpa di attpåtil...

Hvis du ikke kommer innom så må du ha masse LYKKE TIL på søndag!! Håper dere og Marius får en fin dag!!

Med den aktiviteten vi har på tråden finner du den vel på side 10 på mandag morgen... he he

Skrevet

Hei på dere jenter!!

Først av alt...masse lykke til på søndag idefix... håper dere får en kjempe fin dag og at formen din stiger... super flax når hjelpen din blir syk...særlig NÅ!!!!!!!!!

Og hebbie...kos deg masse "hjemme" håper flyturen gikk supert med fredrik!!

Og mamma mø... 1år siden, tiden går. Husker også godt når jeg tok testen, den var så svak at jeg ikke fortalte det til pappan engang jeg.. før dagen etter, da jeg hadde tatt enda en ny test og i tillegg en EL test..som var veeeeeeeldig positiv ;O) Litt av en dag!!

Men trist med mormor i tillegg hos deg da... *snufs*

Hehe.. nå har vi prøvd oss på første ute soving...Trilla ned i bh, og siden hun sov når vi kom hjem tenkte jeg hun kunne ta lang lur ute... så satt meg ned i sofaen, med baby call...som forøvrig tar inn hele nabolaget..(merka jeg nå..første bruk) og skurra noe vanvittig (heldig med den) så åpna vinduet isteden jeg.. og godt hun våkna fort...ellers hadde det blitt rimelig kaldt her inne ;O) Så den var vi heldige med :o) hihi

Satt meg inn på nett nå, skal søke barnehage plass til snuppa mi... uff..får helt vondt i magen, hun er 18 dager og her skal jeg søke plass!! Skikkelig små kjiipt egentlig.. skal jo ikke starte før i januar da men.. må søke nå. Og er vi heldige og får plass..må vi betale for plass vi ikke bruker fra august til januar... får ikke plass midt i året her...

Men ikke fikk jeg søkt nå heller.. for hun har jo ikke fått noe person nr ennå... så må først ordne det. Håper det kommer før 1 mars som er søknads fristen.

Nå er lille krølle..såååå sulten, får vel slenge fram fordelene vel :o)

Skrevet

he he, heldig med den utesovinga ja... Ruth sover hun da, sovet siden kl 10... Så hun sover godt ute ja!!

Henta posten nå og da fikk jeg de fine dåpstakkekortene mine ;o) Så nå har jeg putta de i konvolutter, klare til utlevering ;o) Greit med slike en slipper å skrive noe på sjøl.. he he... Og så fikk jeg ny time til Ruth på helsestasjonen. Fikk 6.mnd ktr mens vi er i syden... Men nå blir det ikke 6.mnd legektr før hun er 7 mnd pga påsken. Så da får jeg 6 mnd ktr på Ruth og 3 årsktr på snuppa samtidig ;o) Greit å slå to fluer i en smekk ;o) Og så får jeg time til vaksine på Ruth fredag før vi drar sydover.

Vet ikke om dere må betale fra sugust til januar jeg? Skik.. ikke helt i kelig kjipt om dere må det vertfall... Men du skriver jo på søknaden at du søker fra januar, så da sku en ikke tro du trengte å betale?? Bare søkt økt plass til eldstesnuppa jeg da. Øker fra 40 til 60 % plass. Ruth skal være hos bestemor og bestemor de dagene jeg har dagvakt. Og siden jeg går ned i 80% og min kjære kommer til å ha fri en dag i uka i et halvt år etterat jeg beg å jobbe så regner jeg med at det går fint :o) Da blir det max 2 dager i uka vi trenger pass. I tillegg til evt overlappinger da... Når jeg har kveldsvakt f.eks..

Nei, nå kommer snuppa og skal kose litt, ikke helt i form stakkar..

Skrevet

Heisann.. Har ikke vært inne her i dag. Har hatt besøk av en venninne og guttene hennes.

God tur Hebbie! Håper du får en koselig tur.

Og du Idefix er bare uflaksen selv git.. Håper ikke du sliter deg fullstendig ut nå. Håper Marius er snill disse dagene her da..

Må bare skryte litt av vesla mi i dag og. Sov 8 timer i strekk i natt og. Fra halv tolv til kvart på åtte. *fortsett-slik-pleace*

Ja det kan være greit å søke tidlig Vinterbarn. Men det føles nok litt vemodigt ja, når hun bare er 18 dager. Tenket å slenge av gårde en søknad på de største jeg og. Selv om jeg helst vil ha de her hjemme. Har en diskusjon her hjemme. Typen sier jeg må ha litt avlastning. Men jeg trives så godt med å ha de her. Så detter vi innom åpen barnehage inni mellom for det sosiale.

Synst du er flink Mamma Mø. Med den lange veien du har. Masse kjøring. Og ikke bare det, du har jo en bråte hester å ta deg av og :o)

Tror jeg har drukket litt for mye kaffe i dag. Føler jeg er i ferd med å få et nervøst sammenbrudd :o))) Skjelver jo på hendene.. Jeg er en pingle som bare tåler max to kopper..

Kan opplyse at Toro er kommet med to nye kaker i frysedisken. Toffee er nå testet. Godkjent, litt vel søt. Men greit det assa..

Skrevet

Sitter her og studerer bilder av Märthas bolero som jeg fikk i posten i dag. Trur faktisk at mamma kan klare å sy slik bolero til meg ut fra disse bildene ;o) Den er jo bare sååå stilig da!! Så jeg får nok ta meg en tur til mamma en dag snart, så vi kan planlegge litt!! Gleder meg!! Er motivasjon til å gå ned litt den kjolen der ja!!! Kan jo ikke se slik ut som jeg gjør nå i et slikt antrekk.. he he... (ta det med ro, jeg skal IKKE overgå bruden da....)

Kaffe er ikke bra vettu, titsi.. he he.. Drikker ikke kaffe jeg amma, er ikke "voksen" enda....

Kan fortelle at jeg akkurat har proppa i meg 200g melkesjokolade... *kremt...*

Misunnelig på vesla di, titsi... Snuppene mine sover nå da. Eldste er jo ikke frisk da. Feber og hoster og snørrer.. Mamma får ikke gjort noe særlig vertfall...

HE he, fortalte jeg hva hun gjorde i går forresten? Hun må gå gjennom vårt soverom når un står opp. I går morges sto hun opp ved 8-tida, jeg hadde ikke stått opp enda, men hun så meg sikkert ikke i senga vår og jeg hørte henne ikke før hun lokka igjen døra til rommet vårt og tusla ned.. Ja,ja, tenkte jeg, hun kommer vel opp igjen når hun ser at jeg ikke er nede, Men det varte og det rakk og ingen kom. Ikke gråt hun heller. Men så hører jeg at noen går i ytterdøra.... Jeg lokker opp vinduet og ser da snuppa med lue på snei, pysj og vintersko...... he he, trudde jeg var i fjøset hun da.... ;o)

Skrevet

Og siden jeg har vært så aktiv her i dag og dere andre har andre ting å finne på enn å være her (skjønner ikke hva det kan være men...) så

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...