Gå til innhold

Skravlekjerringtråden nr. 2 ;op

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann kanskje jeg får det???

såg grays jeg i går og nå må jeg inn på nettsidene til tv stasjonen i usa og se hva som skjer.Klarer ikke holde meg :0(

Her er nydelig sol,men minus 13,5 så har ikke tenkt meg ut.

Gubben skulle ringe legen for meg,men det hadde han glemt.Så da blir jeg nok sittende uten smertestillende i morgen...Kjenner mensen er on the way :0( HATER den..hadde jeg vært rik og i stor form hadde jeg fått 7 unger eller noe sånt....

I løpet av tre dager har jeg fått tre kjempe spennende pakker fra panduro.Vi fikk ikke ha juleverksted med ungene i fjor så i år skal vi lage påske pynt.har kjøpt inn masse spennende så vi kan lage.Skal sette meg ned en kveld og tjuv trene,se at jeg får det til før jeg viser ungene hvordan de skal gjøre det.ÅHHH gleder meg slik :0)

Mamma satte foten ned for søstra mi i går,hun er dritt lei av at hun passer jenta hennes og hun er utakknemmelig som fy,...Mamma synst hun er lite voksen nå.jenta hennes ser henne knapt,for når samboeren kommer hjem er det han som sitter hjemme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk nettopp telefon fra en ilter dame som lurte på om ikke vi hadde tenkt oss på kurs i kveld..Ehh sa jeg,hvilket kurs?? Jo sikkerhets kurs i basseng.Vi går på bading og skal ta over gruppen når han som har den ordner opp..Han har da fått purringer på kurs og ikke sagt ett ord til oss.Når dama ringer han sier han at vi har ansvaret.heldigvis var ikke dama sint da jeg forklarte at vi sliter med han som har ansvaret nå.Vi har ikke fått regninger siden vi starta for 4 år siden,men han har betalt fra egen lomme...Fra høsten av er det gubben som er ansvarlig og da skal vi få ordna opp i dette rotet her....

Vil jo ikke misste den hellige badetimen vår hver onsdag.Det er så deilig å bade i varmtvanns basseng,ungene elsker det og gleder seg til hver uke..

I natt sov Marius i senga si fra 00.30 til 4.30 då var det amme pause,så sov han til 6.30,da våkna han av klokka til guben.Ser ut som kose klut over ansiktet og saueskinn hjalp..I kveld skal jeg prøve å legge han tidligere.han sovna av seg selv i senga i går...

Skrevet

Heisann her var det litt av en aktivitet idag...NOT :0(

Skal til å legge guttene nå,kom plutselig på at vi hadde glemt leksene til 1 klassingen så det sitter han å gjør nå.

Har fått sånn inderlig hodepine,typisk hodepine før mensen kommer så tipper at i løpet av noen dager er den her.Er kjempe kvalm...

Nei,da får jeg legge guttene og prøve å få roa ned Marius,bæsja endelig i stad etter 3 dager.Så håper han blir mer fornøyd nå...

Skrevet

Hei hå ;O)

Idag har jeg vært på besøk hos en venninne med en gutt som er snart 3 mnd... nøyaktig 2 mnd eldre enn min lille snuppe!! Sinnsykt å se hvor mye de skal vokse på kort tid!!! Jeg som vil ha babyen min leeeeeenge denne gangen, men ser ikke ut som jeg kan styre det gett ;O)

Men nå veit jeg jo hvor store Ruth og Marius er ca... hihi.. Jeg har den minste...ædda bædda buse.. hehe...

Åja, mamma mø... har du ikke hørt om det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær... så her drar vi ut i all slags vær..hiiiihiii.. Selv i snøstorm!! Bil er kjekt å ha.. ;O)

Mensen ja idefix.. det er jo også en ting som kommer nå..sist fikk jeg den etter 6 uker.. blir spennende å se nå. Første gang fikk jeg den etter 1 år, håper litt på det nå også jeg da.. eller ihverfall lenger enn 6 uker!!! Glad jeg ikke har de mens smertene jeg slet med før... nå kommer den plutselig og bare går plutselig.. det er supert. Egentlig veldig lite pes med det... Og da kan jeg bruke OB!!! Gud jeg er så driiiiiiiita lei de binda.. blør jo ennå, så må bare gå med de.. Værste jeg veit... Jeg er sånn som sover med OB også! Så 3 uker med bind er kjiipt da.. men har ikke så lyst å putte noe oppi der ennå ;O)

Hvor har blitt av Hebbie etter hun kom hjem?? Jeg så hun hadde lagt inn svar på en annen tråd her.. har hun sviktet oss... sagt opp kanskje ;O)

Skrevet

Fy!! Har hebbie vært her inne uten et aldri så lite "hei" til oss... Dårlig gjort altså!! ;op

Her har hele gjengen lagt seg, er det lov å håpe på en ny sove-natt?? he he Er nok ikke helt bra, eldstesnuppa mi, bare så vidt hun ville ha en eske med "gomp" da pappa'n kom hjem i dag... ikke likt henne nei... Så hun burde nok ikke i bhg i mårra... Men hun får være der mens jeg gjør unna ærendene mine i byen, et par-3 timer orker hun nok.. Hvis ikke får hun være hjemme hos svigermor.. Men jeg er ganske sikker på at hun skal bort i mårra, så da blir hun nok med meg tenker jeg. Er jo egentlig babysvøm i mårra og, men vi må nok bare droppe den, igjen... Litt kjipt men, sånn er det bare...

Så Grey's før i dag da, så siste episoden og jeg da ;o) ædda bædda... Lasta ned en episode her før jul, trudde det var den neste episoden da... Men så fort at det ikke var det da, men det var sesongavslutningen jeg hadde lasta ned, så jeg kosa meg med den her i dag ;o) Bra det var nettopp denne jeg hadde lasta ned, for det var jo så spennende slutt på den som gikk på tv i går!! Bare gled dere!!!

Skrevet

Er det sesong avslutn på greys neste uke??? Det har nemlig ikke jeg fått med meg....

Nå er det lost her.... gud å usansynlig den serien blir etter hvert... hihi...

Litt furten på datteren min nå, hun elsker jo å ligge å sove på brystet mitt... på kvelden våkner hun så fort jeg legger hun ned, men i kveld la jeg henne på magen på et teppe i sofaen... tydeligvis er det teppe like varmt og myk som min mage... kult... magen min er like myk som et loddent teppe... yahoooooooooooo.... Takk for den!!!

Skrevet

Lost ja, slutta å følge med på den jeg.. gadd ikke mer nå, er jo blitt sååå usannsynlig ja!! Blir nesten litt for dumt nå syns jeg...

he he, så du er like myk som et loddent teppe ja... kos det ;op

Finne senga jeg nå, litt tidlig for en gangs skyld.. (ikke så tidlig som i går da..) Og så krysser dere alle fingre for at Ruth sover til mårras i natt og ;o) (he he, lov å håpe ikke sant...)

Skrevet

Hei jenter - var ikke meningen å ditche dere. Tenkte å svare først på det ene innlegget og så skravle på tråden, men jeg fikk så vidt sendt svaret før Fredrik gråt igjen.

Etter stavanger turen så har han kommet helt ut av rytme. Hver natt så var han våken og skulle leke (har begynt å le og smile masse) eller bare sutret. Så de siste dagene så har han hengt i puppen konstant !! Det er det eneste som roer ham. Er ikke rart at han ikke fikk sove når alle skulle holde ham og han ble vekket hele tiden - og da fikk jeg det igjen på natten. Så igår sto jeg ikke opp før 14 og skulle gjerne sovet lengre. Var ikke mye søvn da siden Fredrik sov litt om gangen om natten og skulle leke på morgenen og jeg var dautrøtt.

Har prøvd flere ganger å komme meg inn på nettet, men har ikke gjort noen ting pga. Fredrik. Skulle ha vasket klær - men det har jeg ikke orket. Men nå er han sammen med gubben i senga og jeg hører ikke en lyd !!!

Det var kjempegøy i stavanger - trodde ikke det skulle bli så hektisk !! Alle dagene gikk på å treffe venner og familie som ville se Fredrik. På lørdagen var jeg helt overflødig - trengte jo ikke skifte bleie engang, var så vidt ferdig før jeg ble skviset bort fra halen av søskenbarn og tanter som skulle være med og se på....Var jo egentlig faren min vi skulle feire, men Fredrik var det store midtpunktet.

Flyturen gikk kjempebra - jeg var jo såååå nervøs. På første turen så satt jeg klar med flaska og han ble mer og mer sutret før vi tok av så jeg ble litt stressa pga. det. Men endelig så startet flyet og jeg stappet flaska i munnen - først stoppet han opp litt da vi tok av, han kjente vel trykket men fortsatte å drikke. Da vi kom opp i lufta så ville han ikke ha mer og sovnet !! Wææææ - jeg fikk ikke liv i ham og vi skulle snart lande (er bare 40 min), men det gikk bra. Han sov gjennom hele landingen og gadd ikke reagere. På hjemturen så sov han gjennom hele greia og spiste litt da vi var i lufta :o) Det er gutten sin det !!!

Nå hører jeg han lager litt lyd så jeg får gi ham nattmaten sin.

Imorgen skal jeg på 6 ukers kontroll og i dag er han 8 uker...

Bilen satt fast i dag - jeg bare spant og fikk ikke ut bilen og dunka løs pyntestolpen på garasjen og holdt på å skrape opp den ene siden. Jævla is !!

Måtte vente til gubben kom hjem og han slengte meg i bagasjerommet - og da etter litt jobb fikk løs bilen. Bra tegn på at jeg er tung !!!!! Han trengte vekt bakpå for å få løs bilen.... :o(

Fikk ikke dratt på kjøpesenter med jentene siden jeg ikke fikk løs bilen.

Skrevet

Fredrik laget visst bare sovelydene sine igjen - og begge lå og sov der inne. Så da benytter jeg sjansen til å oppdatere meg.

Så mens jeg husker det - Mamma mø, siden jeg leste første innlegg siden jeg reiste. Det tok bare 1 uke før vi fikk passet.

Skrevet

Se der ja...der har vi deg jo Hebbie... så bra flyturen gikk fint.. og at besøket var vellykket... Kan tenke meg det var noen som ville dulle med gutten ja...hehe... Bare synd man får igjen etterpå...derfor jeg som 3 barnsmor er litt kjiip på å la folk styre og ordne, for jeg orker ikke det styret etterpå!!! Du er snill du Hebbie...som lar de få lov ;O) hehe...

Venninna mi fikk 4 pass dagen etter de hadde levert papirer... det må nesten være rekord. Kan umulig hatt mye og gjøre der da.. med oss tok det 3eller 4 dager.

Idag er det hjemme og rydde dag.. fortsatt snø storm, så heller ikke noe tur idag. Og siden skole jenta mi ikke har sfo idag, kommer hun hjem 12.45,så da rekker jeg svært lite! Så idag skal jeg være flink, om jeg får lov av lille snupp :o)

Skrevet

Heisann :0) velkommen hjem Hebbie,godt du hadde en fin helg :0)

Jeg er sånn som lar andre bære og stelle med Marius i det de kommer inn døra.Da er jeg så sliten av å ha kava med han at det er godt at andre tar ett tak..Pleier å flire å si at jeg ikke er egen på han :0)

I dag har Marius sovna av seg selv i vuggen,låg og sutra nå mens jeg opptaderte meg her inne,plutselig så sov han :0) Kjempe deilig å slippe å bære han i søvn.

Holder på å fryse i hel.Fyrer i to vedovner,det er 16,5 minus ute,kjølig kan en si.Men den fuktige lufta vi har i tillegg,så er det umulig å være ute.Surt siden det er opplett å en ikke kan gå ut å trille.Marius kommer til å ha vokst fra bagen snart.har brukt den ca 10 ganger på 3 mnd ,håpløst......Hjelper ikke med gode klær når det regner vannrett :0(

Lost har jeg totalt gitt opp,veit hva som skjer videre i Greys,måtte bare lese hva som skjer.....

Pleide å se gilmore girls ,men har slutta med det også...

Nei,nå må jeg fyre litt til,må holde varmen oppe her inne.....

Skrevet

Velkommen hjem hebbie!! Bra flyturen gikk bra da ;o) Ikke hatt noe problem på våre turer vi heller, men snuppa var 6 mnd på første tur da. Kan tenke meg at Fredrik var midtpunktet ja ;o) Gøy for den stolte mamma'n å vise han frem tenker jeg ;o)

Var innom politistasjonen etter pass-søknader i dag, fikk i grunn gjort litt på kort tid i dag, jentene var hjemme hos svigermor ;o) Kjøpte termos til snuppa da, var innom bhg og henta noen votter og litt som vi hadde glemt der, så på ukeplanen at de skal på tur på tirsdag, da må de ha med drikke sjøl. Er sikkert stas med termos med kakao da tenker jeg ;o) Så etter sånn termos som vi hadde da vi var små, sånn i plast som tar nesten 1/5 liter. Fant en på brio, med gråtass på. Var stas å få pakke da mamma kom hjem da ;o) kjøpte rompeakebrett til henne og, så bare det kunne bli litt mildere nå, så... (men er jo spådd kaldere i helga så...) Fint vær her i dag da, kaldt, men sol og fint. :o)

Gjorde et overslag mens jeg handla på rema i stad, hadde bare 800 på kortet, så jeg måtte forsikre meg om at jeg ikke handla mer enn det... Er så flaut å måtte legge tilbake varer i kassa... Regna ut at det sku bli ca 500 kr, det ble 489! Ganske god jeg da ;o)

Hvor lenge varer passene da? Vet at Ruth sitt bare er gyldig i 2 år, men eldstesnuppa sitt da?? Er det gyldig 3 år? Eller er det bare 2 det og? Siden hun ikke er fyllt 3 år enda?

Fikk forresten ikke så bra natt i natt da... Tilbake til 2 måltider mellom 20 og 7.. Men går da greit det da. Klager ikke, hun er jo bare 4 mnd, forventer ikke slutt på nattpuppen før hun er 6-7 mnd og har begynt med grøt..

Skrevet

Sitter her å tørker tårene jeg :0( Satt og såg på Oprah,men måtte gi opp.Hun intervjuer en mann som overlevde gasskammera under krigen...Hun spør han om hvordan han ikke har blitt gal etter å ha sett små babyer bli kasta inn i flammene............Han ser på henne sier kanskje har jeg blitt gal...

Satt å knuga Marius ,men tårene spruta.Hva tenkte mødrene på da de stod i kø med sine babyer og barn for å få en rensende dusj,trodde de..

Da vi skulle se Shindlers liste ble jeg fritatt fra undervisningen fordi jeg ikke klarer å se oghøre om all ondskapen.....Læreren var rasende trodde jeg skulle lure meg unna,men da jeg begynte å gråte og forklare at jeg ikke klarer å glemme slike historier så slapp jeg..

Bestefaren til hun jeg passa da jeg var aupair var en av få som slapp unna.Fikk vite det da jeg spurde hvorfor han hadde tatovert inn ett nr på innsiden av armen.Det var fange nummeret det............

Dype tanker det her..

Over til gledelige ting,tror passet varer i 3 år for eldste og når de er over 5 år i 5 år..

Skrevet

Nazistene var grusomme ja!! VAr med "hvite busser til Auschwitz" i 96, var grusomt å se gasskamrene og alt det der!! Men en veldig lærerik tur! Hadde med en som selv hadde vært fange.

Driver og skal bestille litt sommerklær til snuppene, må jo ha litt til vi skal på tur.. Men jeg har problemer med å begrense meg.... Og har i grunn ikke såå god råd nå.. Får jo 80% lønn, og i mars er det siste gang med kontantstøtte.... Men men, litt får jeg bestille da, får bare la vær å bestille til meg... har jo i grunn ikke behov for noe nytt.... (selv om det er gøy med nye klær....)

Masse respons på våtserviett-tråden din idefix ;o)

Så på nettet at passet varer i 2 år i alderen 0-5. Får prøve å ta noen passbilder da...

Skrevet

he he, snuppa sitter her med brystpumpa mi og pumper... he he... En 3-åring må prøve alt... ;o)

Skrevet

Snuppa mi pleier å amme dukka si hun :0)

Er så sur nå,skulle ta meg ett varmt og langt bad før gubben skal på jobb igjen,men det er ikke kaldt vann i badekaret...Har sikkert frosse,så gubben er på telefon med rørleggeren som la inn vannet her.Høre om hva som kan ha skjedd.Blir vel den regninga nå da .0( faen altså,endelig skulle vi få litt ekstra penger denne mnd og så går det vel til rørlegger regning over noe de har gjort galt fra før :0(

Marius ligger å furter på gulvet...Bærer seg og synst sååå synd i seg selv...Han må bare lære seg å ligge litt alene..Kan ikke bære han hele tiden,kjenner det godt på nakke å rygg nå...

han begynner ¨å bli tung i rompa....

Skrevet

Så kjipt da, idefix! Gleder meg til vi får badekar jeg... Er det noe jeg savner ved å bo hjemme så er det det ja... har et hjørnebadekar i mini-size vi da, like stort som et dusjkabinett, så det er perfekt for snuppa ;o) Hu og Ruth bada i stad, storesøster hjelper til da, får ikke lov å ha oppi noen leker før Ruth er ferdig da. Hun bruker kluten og vasker lillesøster. Og i dag så dusja hu henne med en sånn liten vannkanne ;o) Så søte sammen atte ;o) Lillesøster stråler jo når hun ser sin store helt, storesøster ;o)

Her har alle lagt seg. Sa til gubben at enten måtte han hente ved, eller så måtte han ha ned fôr til hestene. Mens jeg gikk og henta ved så gikk han og la seg!!! Dust!!! Så jeg ga hestene mat, men tok kun ned akkurat nok fôr til i kveld, så han må ta ned nytt i mårra tidlig. Jeg er ikke den typen som kommer med tomme trusler.... Når jeg er så snill at jeg slipper de ut og inn hver dag og pynter møkk i uka, så kan han jammenmei ha ned litt fôr da! Er da ikke mye forlangt syns jeg!! Innimellom er jeg litt irritert på svigermor som har skjemt han bort.... Han har skjømt at jeg ikke er mamma'n hans da, men han prøver seg stadig.... Dere som har gutter på denne tråden her, lov meg at dere ikke gjør dem til sånne bortskjemte mamma-gutter..... ;o)

Skrevet

Huff da mamma mø,ikke noe greit at han tror ting ordner seg selv :0(

Skal ikke skjemme bort de tre jeg har nei..her skal det hjelpes.han på 9 pleier surt å si det kan du gjøre selv.Men når han ser ansiktet mitt pleier han å få ræva i gir å gjøre det ja.her kommer ikke mamma med tomme trussler :0)

Gubben min er ikke bortskjemd av mammaen sin,de to er nesten ikke på tale fot,de krangler nesten hver gang de møtes.Denne gangen unngikk vi det.Broren ble ikke nemd,skulle tro gubben var enebarn denne gangen her ;0)

Fikk heldigvis opp vannet igjen,røret ligger mot ytter vegg så det var frossent.Men fikk det opp.Men fikk desverre ikke tid til noe bad.Gubben reiste på jobb.

store søstra mi kom så har sittet å pratet med henne i kveld.Men i nå skal jeg legge meg.Marius har sovet en stund i vuggen nå så da håper jeg han sover for kvelden :0)

Titsi har du gitt oss opp,eller er du uten nett ennå????

Skrevet

Hehehe....skulle skrive enda et innlegg igår, men Fredrik våknet så jeg måtte ta meg av ham.

Han har blitt så sutrete for tida når han må ligge alene - så nå må jeg ha han inntil meg og helst på puppen hele tiden.

I dag ringte jeg og fikk svigermor på besøk slik at hun kunne ta seg av ham, mens jeg fikk ryddet på kjøkkenet og satt på klær. Gubben har ikke vært i form de siste dagene og orket å holde på ham. Typisk at Fredrik skulle sove som en stein i 5 timer oppå henne og meg !!! Men jeg fikk ihvertfall gjort mitt. Så da jeg hadde kjørt henne og kommet hjem så laget jeg mat - gjett hvem som våknet og sutret da jeg skulle spise ??? Gubben holdt ham, mens jeg spiste så spiste han etterpå.

Men nå la jeg ham på magen og det hjelper - han sover fortsatt.

Fatter ikke hvorfor han har snudd slik - før kunne vi legge han fra oss i vugga. Nå vil han vel ha kontakt hele tiden.

Ga ham tran i dag - har bare gjort det en gang tidligere. Fy søren det stinker tran av ham !! Takler bedre gulp lukt.....Kjøpte arktisk tran som smaker og lukter av frisk appelsin, men nå plutselig stinker det tran av ham etter det må ha kommet litt opp i munnen. Blæh !! Føler det stinker tran hele tiden og klarte ikke å ha ham oppå meg lengre.

Ang. den våtserviett greia. Jeg bruker bare det jeg....

Har stellebordet inne på barnerommet og syntes det ble et ork å ta varmt vann i en balje for hver gang - for Fredrik lå på stellebordet imens. Og jeg har ikke et bord eller plass til det inne på stellerommet - så jeg måtte ha bøyd med ned på gulvet for hver gang. Men så har han ikke fått et eneste sår på stumpen en eneste gang - uansett merke jeg har brukt. Har kjøpt noen som lukter bær - dritdigg, og fortsatt ikke et merke, hadde ikke noe annet inne på butikken på en søndag i stavanger :o) Har aldri brukt noen salve på ham fordi det er ikke behov for noe. Glatt som fløyel. Har kanskje hatt hentydning til noe i noen sprekker, men dem forsvinner når jeg smører på bittelitt krem som jeg fikk fra usa.

Men de fleste jeg som er rundt meg bruker helst vann og klut eller hånd. Men jeg liker ikke å bære ham inn på badet og holde ham i den lille vasken og bære ham inn på stellerommet.

Men jeg vet at hadde jeg hatt lett tilgang til vann eller hatt et stellebord inne på badet så hadde jeg tatt ham under springen eller brukt vann. Badet vårt er så lite at det ikke er nesten ikke plass til to stk.

Men betyr dette noe ?

Jeg synes det er et ork å bade ham - bruker en badebalje siden vi ikke har badekar...er ikke helt sikker på hvordan jeg skal holde ham. Når jeg skal holde ham med den ene armen for å vaske stumpen så føler jeg ikke at jeg har et godt tak på ham når jeg skal løfte, snu og sette ned. Er så redd for å skade ham. Har jo en liten stol han sitter i. Gleder meg til han plasker og koser seg i vannet....

Helsesøster sa jeg ikke skulle bruke såpe i vannet, men litt olje. Og da trengte jeg ikke skylle det bort ???? Hva med håret da ??

Jeg synes det ikke er godt nok å vaske over med en klut i vann. Har kjøpt Aco shampo og såpe.

Er redd Fredrik blir en bortskjemt mammadalt :o( Men skal prøve å ikke gjøre det.

tror puppene mine stinker tran !!!!

Skrevet

Mornings jenter :0) Titsis maskin er hos data sykehuset :0(

Jeg har fått dagens sjokk ,Marius begynner å bli stor,har nettopp pakka vekk 56 klærne og han bruker mest 62,men tenkte at det var på tide å begynne å bruke 68 klærne..ehhhhhh akkurat passelig,dvs ikke mange gangene han får bruke sparkebuksene med bein iallefall :0(

Plutselig vokst slik den krabaten....

Lillesøstra mi var å henta en resept hos meg,hun blør slik når hun har mensen,samme gjør jeg så jeg hat piller mot det.Men hun har fått klar beskjed om å skaffe egen resept.Skal jo egentlig ikke bruke andres..

Du minner meg på for en elendig mor jeg er Hebbie,helt glemt å gi Marius biovit :0( Sist vi prøvde fikk han så vondt i magen.Så bestemte meg for å vente til han ble tre mnd.Det er han jo nå.

Eldstemann spydde slik av tran og ble syk så har nekta å bruke det til mine...

Mamma er allergisk så er litt forsiktig.

Husk at tran setter stygge flekker på klærne.Bruk smekke...

Jeg har så sensitiv hud at jeg bruker bare xp sine kluter, brukte en gang pampers på eldstemann,han fikk kjøttsår som væska etter på,så prøvde jeg libero sine til nr 2.Like store åpne sår,til snuppa brukte jeg xp kluter til nød og det gikk bra.

Kusina mi brukte ett eller annet merke i for å vaske seg da hun var på telt tur,hun slet med å gå i dagevis etter på :0(

men viss Fredrik tåler det er det sikkert helt greit,men kjøp XP klutene fra coop.De er gode...Foreldre og Barn hadde test på de,mange er fulle av gift som kan gjøre at de aldri får barn noen gang...

En kan ikke skjemme ut en bitte liten baby,det mener iallefall jeg.De trenger masse kos og kjærlighet :0)

Ser at kab har fått vite med legen at kondomer ikke er ett sikkert prevansjons middel.Huff da :0( Da blir det vel en til på oss da,frister ikke akkurat nå.....Om sex livet kommer i gjenge igjen.men nå er det håp.Marius sover i senga si på natten.Nå magler bare gubben som jobber seint..Kom hjem klokka 2 i natt.

Skrevet

rettelse.gjør slik at de kan RISIKERE å aldri få barn noen gang td.....

magler=mangler...

Skrevet

HEHE...Idefix, du klarte å slenge inn et innlegg mens jeg leste du... luringen;O)

Har ikke lest den våtserviett tråden jeg... men jeg bruker bare vann og engangs papir kluter... har litt små fobi for våtservietter...bruker det kun i tilfeller uten tilgang til vann. Har det i stellebaggen.

Vi har også et knøtte bad..så skifter på stellepute på gulvet jeg. Funker greit det, sliter bare litt når begge jentene skal være m inn, da blir det små trangt.. hehe

Åh, den nye se og hør boka...den skal jeg lite kjøpe meg...må være perfekt lesning fir en nysgjerrig sjel... hihi...

Idag har pappan vært å kjøpt rattkjelke til jentene, så i kveld og til helga blir det maaaaaasse aking!! Kunne tenkt meg en tur opp i lysløypa på ski også, men litt vanskelig med en så liten baby... Slenger ho ikke akkurat i en baby bjørn på magen... ikke fullt så stødig på de tre plankene der... hihi...

Skrevet

Usj tror jeg skal droppe å kjøpe Her og Nå også jeg,pleier å bruke tvbladet,men begynner å lure på å abbonere på programbladet i stedet.......Blir kvalm av metodene til se og Hør jeg..Tror ikke jeg har godt å lese den boka,men den er nok spennende ja .0)

fyker nedover bakkene med slalåmski jeg meg Marius i en komse på ryggen(slik samene har)....Hehehe skulle jeg ønske iallefall....:0)

Her bor vi 5 minutter fra skianlegg,men jeg får aldri sjangs til å være med.Gubben drar med de tre eldste på ski tirsdagene,da går de renn.Siden vi ikke har barnevakt må jeg være hjemme med Marius.

Men vi har rå flott akebakke rett nedenfor huset vårt,det har dere vel sett på bilde av huset vårt før jeg mista alle bilda.grrrrrrrrrrrrrrr :0(

Må få lagt de inn igjen.

Så her har de fått akebrett når de er ett år og for ett par årsiden vikk de ratt kjelke og de er gost brukte.

Gubben var så stressa i dag tidlig for de ringte fra jobben og sa at røntgen avdelinga var nede..Har jobber med IT...Iallefall hadde han tenkt at guttene skulle stå og vente på bussen i ett kvarter,men da nekta jeg.det var 20 minus ute,ikke f..om de fikk stå der ved elva og fyse i hel. Samma om de kunne kle seg,ene har astma og han bør ikke stå ute i så kaldt vær.........

Skrevet

Tran ja.. kremt... ikke vært noe særlig flink der jeg heller... Gir tran på stellebordet jeg da, når hun er naken, så slipper jeg flekker på klærne ;o)

he he, tenkte ikke over skrivefeilene jeg, idefix... skjønner jo hva som skal stå, så jeg ser ikke sånne feil jeg... skumleser? hæ?? jeg?? ;o)

Æsj, kaldt i dag å.. Ikke minus 20, men 12 her da.. Såpass kaldt at vi ikke får vært ute i dag heller... Snuppa som fikk rompeakebrett av meg i går... Har sitti på det og akt seg rundt på stuegolvet her da ;o) he he Hun har også rattkjelke, arva min gamle hun ;o) Jeg fikk ny da jeg var 12-13, er like fin den!! Men hun kan jo ikke kjøre den alene enda.. Så jeg gleder meg til det blir mildere så vi kan ut og ake litt ja... Har masse akeplass ute her ;o) Ikke sett huset ditt jeg da, idefix...

Nei, nå må jeg støvsuge og vaske litt her...

Skrevet

Det må vi jo få ordna mamma mø :0) hehe stolt av det søte huset vårt,knis :0)

Sitter her litt sjokka jeg.Store søster fortalte meg nettopp at hun ikke hadde hatt spontan ,men provosert abort fordi nye typen ikke var faren,ehh hva sier en til sånn.? Prøver jo å støtte da,men selv hadde jeg ikke klart å ta abort.Det er jeg helt sikker på......

Huff da glad det ikke er meg,men skulle ønske jeg ikke visste det likevel,sånn egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...