Chiquita Bananas Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hehehe......får se om dere finner denne tråden med nytt navn. Som dere ser så har jeg pynta til jul igjen (se nick) er så koselig atte. Nå får dere gå etter julepynten igjen når dere ser etter tråden vår. I natt så har Fredrik vært sulten. Våknet flere ganger og vil ha mat. Nå ligger han i senga og lager rare lyder - slik det høres ut rett før han begynner å griner. Men nei - han sover godt..... Ble så lei av å springe frem og tilbake. Fikk et lite kick da jeg sto opp i morges halv 8 og begynte å rydde i stua og på kjøkkenet og steriliserte flasker og lagde tillegg. Han skal til svigers i dag og være der fra 12-1 tiden til sent i kveld. Så da må jeg lage i stand litt tillegg med malt siden han ikke har bæsjet skikkelig på 3 dager - bare bittelitt igår, men driver fortsatt og trøkker til han er rød i trynet hehehehe.....og det stinker j...... av prompene hans. Må få litt action i magen hans - og sviskesaften funka ikke. I går kveld så var vi på middagsbesøk hos ei venninne av sambo. Hun har en sønn på snart 4 måneder og en datter på 7 år. Gutten var såååå fin - er en blanding han også ) Av indisk eller noe slikt og norsk. Han hadde like trekk som Fredrik faktisk, men en skikkelig nydelig gutt som var kjempenysgjerrig på Fredrik som bare lå der og kikket rundt seg. Og jammen var ikke Fredrik sulten der borte også. Begynte med en gang å måtte gi ham flaska jeg hadde tatt med - det holder som regel 3-5 timer. Men nei - etter han hadde fått flaska så ville han andre ha mat så maten vår måtte vente til disse hadde fått sin mat. Da vi var ferdige med maten vår og Fredrik hadde sovet imens så våknet han og ville ha mat igjen....ok - så da alle gikk fra bordet så satt jeg der og ammet ham. Så tok jeg ham med i sofaen og satt der litt med ham før han igjen ville ha mat så jeg måtte ta frem puppen igjen. Det er første gang jeg har ammet for andre folk og jeg brydde meg ikke ) Var ikke stressa fordi vi knota ikke med amminga så jeg trengte ikke tenke på det. Var kjempekoselig og forloveden hennes som vi ikke hadde hilst på enda var en kjempekar og herlig - så istedenfor å være der en time eller to så ble vi nærmere 4 t...... Skulle skrive da jeg kom hjem på tråden, men Fredrik var sulten igjen og vi spiste litt til og da jeg skulle legge Fredrik så ville han ikke sovne med en gang, men kikke rundt seg. Så jeg la meg i senga ved siden og venta og sovnet selv - og når han begynte å sutre så orket jeg det ikke så jeg gikk ut i stua for å spørre om sambo kunne mate ham. Men Fredrik hadde visst sovnet da han gikk inn på rommet, men våknet ikke så lenge etterpå og da fikk han flaske og jeg gikk og la meg. Merket ikke at dem kom inn før sambo la seg i senga da våknet jeg og Fredrik sov i senga si. Men noen timer etterpå så våknet han og skulle ha mat igjen... Så nå har jeg laget masse erstatning til svigers og får vel gi dem noen bokser itilfelle ;o) matvraket skal ha mer enn den halve literen....... Ville sette ham bort til sviger så dem får kose seg med ham for da fikk jeg og sambo fred til å rydde skikkelig her hjemme. Er så drittlei og vil få orden på rotet vårt. Sambo prøver forsiktig å skvise inn en kinotur eller noe slikt, men vi får se.....jeg vil ha unna klesvask og rot !!! Hva skal dere gjøre da jenter ???? Har Titsi laptop og trådløs nett med på campingturen ? slik at hun får skravlet litt ? hahahaha.....det hadde jeg krevd på en slik tur. Og helst skikkelig do !!!!! Hata å være på hytta vår for der er det utedo og det stinker !! og jeg får helt angst når jeg må sette meg ned - er så liiiiivredd for å falle gjennom - som om det skulle skje med vanlig dosete, men i min ville fantasi så har jeg drømt flere ganger at jeg faller ned i dritthaugen !! Blæh.......har dofobi så det hjelper ikke med utedo da ! Jeg hater å komme borti noe som har med doen å gjøre - synd jeg må sette meg ned ;op
Møøø Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Kjærringtråd ja... Et lite tips, hebbie, når du går inn på en laaang tråd kan du bare trykke "end" og ... vips.. du er i bunn ;o) Ruth sov hos meg i hele natt hun da, var litt sutrete etter vaskinene.. Men i dag er hun bra ;o) Kose dere litt i dag da, hebbie, ikke bare rydde når dere endelig har litt alene-tid ;o) Ingen store planer i dag jeg, er nydelig vær her, så jeg bør vel komme meg ut en tur. Så da blir det nok litt aking tenker jeg ;o) Kanskje gå en tur med eldste i akebrett på slep.. Men da må jeg ha med meg en, litt slitsomt å skyve på en vogn og dra et akebrett etter meg....
vinterbarn ;O) Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Skravlekjærring ja...godt det ikke var husmortråd du hadde skrevet..for da hadde vel Titsi trekt seg fra hele greia ;O) Ikke lett og kombinere det med modell yrket veit dere...hihi... Tror nok hun er laptop fri i helga ja... misunner hun virkelig den hytte turen, det knall været da!! Blir litt annerledes ¨å tilbringe den på hytta istedenfor hjemme... Idag skal vi ut og handle sofa (får vi håpe) vi har prøvd et par ganger før, men ikke kommet oss inn i butikkene...hehe... Idag er jeg skikkelig gira på ny sofa, så da skjer det nok, Om vi finner noen da selvfølgelig!! Og flaksa mi..så gjør vi ikke det nå! Hebbie, så flink du er til å skaffe deg litt avlastning da, er ikke sånn som klarer det jeg...vil ikke sende henne bort. Vil ha henne hos meg hele tiden og nyte hvert sekund... var sånn med de andre også.. er så kort tid de er sånn... en annen ting når de blir større ;O) Jepp, litt ego på det punktet ja!! hehe... Men "slipper" jo unna også da, for de har aldri tatt flaske. Ikke har jeg jobba veldig med det heller, siden ammingen har gått så bra. Og jeg har ikke noe behov for friheten ennå..eller med det første!! Men beundere virkelig dere som klarer det.. det er nok VELDIG fornuftig... ihverfall for mamma og pappa som liksom skal være kjærester i tillegg ;O)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Takk for den hebbie.Kommentar fra forrige tråd..Tipper på at det er slike kommentarer jeg kommer til å få i hundre talls viss noe skjer. Er ikke Fredrik litt liten til sviskesaft? Trodde en måtte vente til en er over 4 mnd jeg? Har ikke tørt bruke det,bruker ei 1/3 t skje i hver flaske han får med mme. I dag har det snødd noe fælt her,det dritt været 0 føre på veien så har sittet å sett på bilene seile nedover veien opp til gårdene her.Skummelt. Har ringt mamma og vi får låne firhjuls trekkeren hennes en snerten Baleno. Det er godt over meteren med snø her nå.Lite trivelig når det blir så mye.Håper det ikke snør alt for mye neste søsndag eller lørdag.Kommer nok ikke til å være veldig aktiv denne uka.Må vaske ned huset.gadd ikke til jul og nå vil jeg ordne det til dåpen. I går bakte jeg 16 brød og i dag skal jeg lage to dobble bolle deiger. Ha en fin dag videre
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg liker heller ikke å låne bort Marius.Har fått tilbud om at han kan overnatte med ei venninne da vi ikke fikk sove.Men jeg orka ikke tanken engang.Men hun fikk låne han en times tid på torsdag.Da kosa de seg da..Hun vil ha barn nr tre ,mannen synst to er nok.men nå er han på gli :0)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Idag har jeg kosa meg med å bake.har bakt 2 doble bolle deiger og dobbel deig med pizza boller.Pizza boller er en slager her i huset :0) Lager de egentlig bare til barneselskap,men ungene masa slik. Kunne tenkt meg å bli baker jeg :0) Tusen takk for nydelig bilde Titsi,nydelig utsikte,det må jeg bare si.Misnunnelig deluxe her :0) Innrømmer det jeg ;0) I morgen skal vi i bursdags selskap til en kamerat av snuppa,han blir 3 år.Lurer på å ta med meg Marius ,men får seg.eldstemann skal på håndball cup,bestemor må være med slik at han slipper å reise alene. Gubben har sovna på sofaen med Marius opp på magen..Er så søte der de ligger med to som ikke har lagt seg ennå i full diskusjon over den sovende pappaen. Ikke mye liv her fant denne nesten på side 3...
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Ups! sorry alle skrive feila :0( var litt rask...
Chiquita Bananas Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2007 Hadde tenkt å skrive på tråden for en halv time siden, men jeg satt og pumpet meg og det tok jo aldri slutt. Fikk 90 ml bare på den ene og 50 ml på den andre !! Men det var nesten 8 t siden jeg ammet, har holdt på med noen hele tiden. Har laget meksikansk lasagne nå - skal steke den når vi har hente Lillegutt. Men jeg har bange anelser om at jeg er allergisk på krydderet som dem har brukt så jeg har spart litt kjøttdeig. Kan ikke spise taco eller noe slik pga. et eller annet i krydderet. Skulle ønske du bodde nærmere Idefix for da kunne jeg kommet på besøk til deg hele tiden og fått bakverk ) Fått helt dilla på det etter jeg ble gravid og jeg har det enda. Du er så flink å bake - jeg har lyst å bake masse, men jeg angrer når jeg er i gang - da er det bare et ork. Jeg liker ikke å levere fra meg Fredrik - har mest lyst å ha han med meg hele tiden. Men jeg må være flink å gi slipp på ham slik at jeg kan få gjort ting og jeg føler meg råtten om dem ikke får passe på ham. Vet dem sitter og venter på å få passe på ham, men tør ikke spørre. Så da er det opp til oss å gi beskjed. Sambo fikk til svar da han spurte om dem ville passe ham i dag - om hvorfor han spør så dumt. Selvfølgelig vil dem passe ham !!! Det sa jeg til ham også - det er bedre å spørre om dem har mulighet, ikke om dem har lyst !!! Tror uansett jeg liker bedre å gi ham til mine foreldre - for jeg vil at dem skal være med ham, men dem er i stavanger ( Svigers er litt for glade og litt for kjappe med å jage oss ut av hus når vi skal levere han ;op Da blir jeg litt provosert inni meg og vil bare snu og hente ham. For han er min !! min !! hehehehe....trodde jeg kom til å prakke på dem Fredrik fordi jeg vet dem har venta lenge på ham - men jeg kjenner jeg er trist hver gang jeg er på vei til å levere ham fra meg. Fy søren jeg er blitt fjern - nå er sambo så flink å rydde og støvsuge, mens jeg soser rundt og blir distrahert.... Nå kan jeg ikke klage på ham lengre om at han ikke rydder nok....
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2007 duuuuuutte......var på side 2
Møøø Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Helgemodus her skjønner jeg... Var jo bare sååå nydelig den utsikta di ja, titsi!! Såå misunnelig!! Jeg vil og ha en hytte!! Ville heller nesten ikke låne bort eldstejenta.. Hun var liksom bare min... Og det var lettere å la mamma passe henne enn svigermor... (merkelig det der..) Men så tok hun ikke flaske heller da, så hun måtte jo være i nærheten av puppen stort sett hele tiden de første 6-7 mnd... Ruth tar flaske da ;o) (vertfall gjorde hun det... ikke prøvd på 6-7 uker nå, så jeg bør vel prøve igjen snart... Syns det er litt lettere å sette bort henne da.. Men ikke så ofte... Har jo henne tom med på sangen, er borte 3 timer da, så hun hadde jo sikkert klart seg hjemme uten meg, men... Kjærester ja... Ikke noe flinke til å prioritere oss to vi... Drev og prøvde å få til en date med middag og kino før jul, for å se James Bond. Men så lasta jeg den ned fra nettet i stedet... så det var den turen.. he he... Pizzaboller? Det hørtes godt ut!! Er det lov spørre om oppskriften?? Skulle gjerne hatt oppskriften din på brød og... Nei, får vel rydde litt her mens Ruth sover ;o) I går sov hun fra 10-14 ute i vogna!! (snill jente!! ) Åssen går det med nettene da, vinterbarn? Sover hun like lenge nå?
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2007 Jeg fikk åpnet bilde fra Titsi, men ingen andre. Holdt på lenge igår og prøvde å programmere telefonen - men har sendt mail til mobilleverandørene. Skikkelig irriterende at det ikke funker slik det skal. Jeg har lettere for å kunne la mora mi ha Fredrik fordi jeg har lyst å la mine foreldre ha ham enn svigerforeldre. Synes det er synd at dem ikke får samme mulighet som svigers som får se han hver uke. Så jeg får bare prøve å være flink å reise hjem litt oftere. Så Blood Diamond i går - leieboeren har lasta den ned. Mista matlysten først og satt ikke å så den intenst, virka som den varte så lenge så jeg holdt på med Fredrik og dibba. Filmen var bra, men det er synd å se at det faktisk skjer i virkeligheten.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er så GLAD :0)) Det ser ut som jeg har fått meg jobb fra midten av mars :0) Skal være dagmamma til en gutt på 11 mnd hver dag og broren som er like gammel som snuppa mi,to dager i uken.Er jo hjemme likevel.Å ekstra penger er jo ikke å forakte ;0) var dagmammafør jeg ble gravid med Marius og da stor kosa jeg meg.Så ser fem til å bli dagmamma igjen,mammaen er ei venninne av meg.Var i barneselskap idag og da sa hun at den eneste som ringte på annonsa var ei som fikk søstra si til å ringe fordi hun selv ikke kunne norsk.Ehhhh tror ikke det nei.Pluss de bor midt i sentrum og det finnes ikke leke muligheter.Vi har barnevennlig hus og stort lekeområde.Pluss at jeg har tvilling vogn :0) Venninna mi ble helt vill,har spurt meg før. men da orka jeg ikke,det var da jeg hadde en ekstremt travel unge å passe..føler meg liksom litt mer verdt nå jeg :0) Pizza boller Deig 1 pk gjær 50 gr margarin eller3-4 ss matolje 7 dl vann 1 stort egg 1ss salt 1 ss sukker 1 kg hvetemel La deigen heve ca 1 time. Bak ut rundstykka og la de heve ca 20-30 min.. Etter de er heve trykker du ned bollene på midten og legger i fyllet. Til pizza fylletpleier jeg bare lage vanlig pizza fyll av 400 gr kjøttdeig,igår tok jeg sånn toro pizza fyll.. Legg to skiver med ost på toppen 225 grader midten av ovnen i 20 min.
vinterbarn ;O) Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Så bra at du har fått deg jobb da... blir jo deilig med noen ekstra kronarser i lomma ja...og som du sier er du jo hjemme alikevel.. Men klart det krever jo sin "mann" å være dagmamma også.... jeg prøvde det en periode... var ikke noe for meg ;O) Kjempe flott om du liker det da, kan tenke meg venninna di ble glad ja... må være utrolig flott å få noen en stoler på. Ikke bare bare å sende ungen din til hvem som helst... gjør jo ikke det!!!!! Det blir kjempe bra tenker jeg ;O) Nå har vi unnagjort barneselskap... gikk kjempe fint.. var bare 7 unger her...de spiste litt og lekte masse... tiden gikk så fort, jeg satt jo bare å skravla med noen venninner som ble igjen ;O) Snuppa var litt snurt når alle dro samtidig... det man kan kalle antiklimaks!!! Gleder seg sååååååå ille til bursdagen, så går det 2 timer og slutt!!! I morgen er det voksen tur.. blir 20stk her.. trangt men det tåler vi for et par timer. Håper lille mor er like snill som vanlig, for da ligger hun i sengen sin og sover... så slipper hun å ta noe oppmerksomhet fra storesøster... Er ikke noe sjalusi her...men gidder jo ikke akkurat å trigge noe heller akkurat!! Er 5 åringens dag!!! Jeg er rimelig bestemt, når hun ligger å sover i senga, så skal hun ligge i fred... kjiip mamma jeg se..(ikke besteforeldres beste emne sikkert) hehe... Rart det der ang pass av barna hvordan man blir... har ikke blitt det grann bedre med nr 3 jeg.. hehe.. vil bare kose og ordne selv (deler gjerne med pappa og søsken altså!!) men sende bort??? NEI!!! Denne tiden er vår...hehe.. Greit når de blir så store at de kan bestemme ting selv, hvem de vil til og sånn.. da syns jeg det er greit selv også!! Og jeg bryr meg ikke om hva folk syns om det engang... hehe.. Nå kommer snart peppes på døra her.. er sååååå sulten, håper bare at lille ikke vil reagere på den!! Ikke klar for noe skrike natt. Det sover vi for godt til om dagen ;O) Hun er fortsatt like snill ja, går stort sett 4 timer mellom hvert måltid ennå.. om natten noe lenger og noe kortere.. Men gode og utvilte er vi!! Så super fornøyd med det.. Koser meg så sinnsykt om dagen jeg... nyter virkelig hvert lille sekund med henne... ;O)
vinterbarn ;O) Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 Her var det mye action idag?? nei...skjeldent jeg signerer 2 ganger etter hverandre!! Nå har jeg hatt en merkelig stund her... plutselig begynte jeg bare å gråte...fryktelig trist..ennå ingenting har skjedd... Skjønner ingenting jeg, stakkars mannen min, trodde jo han hadde gjort noe galt.. kan jo ikke bare plutselig begynne å gråte??? åh..joda..gikk fint det ;O) Hormonene spiller vel kanskje et puss ennå... vil egentlig bare legge meg jeg nå!!! Rart..å bli såååå trist, når man egentlig er sååååå lykkelig!!!
Møøø Skrevet 28. januar 2007 #15 Skrevet 28. januar 2007 Ååå.. noen som har det... som kan få pizza på døra... *sukk* Noen ganger skulle jeg ønske jeg bodde nærmere byen... Ja, ja.. får lage pizzaboller i mårra jeg da ;o) Kose meg med de! Tusen takk for oppskrift, Idefix! Driver nå og lager ostekake til gubbens personalmøte i mårra. Snill er jeg! Godt det er kaldt ute, for da stivner den litt raskt så jeg kanskje kan legge meg snart.. he he.. Får bare satse på at det ikke kommer noen katter på døra akkurat nå... GRATULERER MED JOBB, Idefix!! Så bra da!! Du har jo bra erfaring du, med 4 barn sjøl... Så da hadde ikke jeg nølt med å ha deg som dagmamma ;o) Men ville nok også kjent den som skulle passa mine barn ja. Så du er fortsatt fru hormonella, vinterbarn ;o) husker jeg og var sånn, fikk tårer i øynene av å se på lille Ruth.. Er jo ganske utrolig at 2 personer som koser seg litt ekstra kan lage et perfekt lite menneske... Bra det ble et vellykket selskap da! Lykke til med det i mårra! Litt mer pes det kanskje? Med 20 gjester... Er og sånn med soving, vinterbarn. Liker ikke at hun skal sove i armene på bestemor og oldemor og sånn... Har nok sett litt gjennom fingrene, for de syns det er såå kos... Men her hjemme er det ikke aktuelt. Og nå begynner hun jo å bli stor da! Så vi har litt (men bare litt..) rutine på sovinga... He he, pus ligger under baby-gymmen her... kanskje hun vil leke litt... ;o) Nei, får sjekke kaka mi jeg, så den ikke fryser... God natt!!
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2007 var sikkert hormonene dine Vinterbarn ) Jeg er fæl med å plukke opp Fredrik hvis han lukker opp øynene og jeg kjeder meg....ikke bra i det hele tatt. Nam nam....kan du ikke sende over noen pizzaboller til meg Idefix ?
Møøø Skrevet 29. januar 2007 #17 Skrevet 29. januar 2007 God morgen! Sa jeg forresten takk for "skrytebildet", vinterbarn? Er jo så nydelig den lille jenta deres da!! Du får nyte tida fremover, Ruth er ingen liten baby lenger... Hun er jo 4 mnd i mårra!! Hjelp... Ingen store planer i dag, kanskje vaske og rydde litt i 2.etg her, hvis jeg gidder... Og så får jeg prøve meg på pizzaboller etterpå da ;o) Eldste løper rundt her i pysj enda.. Får vel få på henne klær snart.. Dere som har bleiefrie barn.. Noen tips til meg? Prøver å lokke med sjokolade om hun bæsjer på do, men.... Hun vil sitte på do, men gjør ikke noe der... Bæsjer 5 min senere i bleia (
Møøø Skrevet 29. januar 2007 #18 Skrevet 29. januar 2007 He he, nå har twiligterene kommet også... De som ikke liker trådene våre flyr vel på veggen snart.. he he..
vinterbarn ;O) Skrevet 29. januar 2007 #19 Skrevet 29. januar 2007 Hipp hurra for flere irriterende tråder ;O) hehe... Bleie slutt ja.. det er en morsom prosess.. Liker hun å sitte på potte da?? Men er veldig mange barn som ikke liker å bæsje på do. Tisser hun på do? Jeg fikk et tips som jeg har gitt videre..som har funka på flere, når hun har bæsja i bleia... så tøm den i do!! Sånn at hun ser det, da ser hun at den skal dit. Men de syns ofte det er vanskelig å "miste" noe i doen, pluss at det plasker litt.. Jeg har sitti timesvis og lest bøker på do... og lekt bukkene bruse oppover beina. (hadde en som var livredd do...) Men de har slutta med bleie når de har vært 2,5 år.
Thea og Erle Skrevet 29. januar 2007 #20 Skrevet 29. januar 2007 Vi sniker her inne Hebbie- se at du ikke skrøner for mye. Hi hi- kom deg opp av senga. Ikke ligge å dra seg hele dagen. Tut på meg etterpå så har jeg noe å glede meg til;) Putt i batteria på Søtnos du så våkner du snart! Ha ha.....
Chiquita Bananas Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med jobb Idefix - bøyer meg i støvet for deg !! Tenk å være dagmamma når du har fire barn selv...jeg har mye å lære ;o) Oooooostekake - nammmmmm.......Hvorfor skriver dere om masse digg på tråden ??? nå har jeg lyst på nystekte pizzaboller og avslutte med en halv ostekake...Og jeg som liksom skal slanke meg..... Fikk høre fra svigers sist gang dem passet Fredrik at nå hadde han sovet en time i armkroken til farfaren og halvannen time hos farmoren. Hvorfor sitter dem så lenge med ham når han sover, tenkte jeg. Er det ikke bedre for ham å legge ham i senga så han ligger skikkelig og sover - er jo ikke noe problem når han har sovnet skikkelig for da sover han så tungt. Men det blir vel slik siden dem ikke ser han så mye som dem ønsker og han ikke har vært der mer enn maks 5 t og da vil dem holde ham lengst mulig. Sist gang når dem hadde han i 10 t så lå han i senga og sov eller kikka på uroen med musikk som dem hadde satt over senga - da hadde dem han så lenge at dem fikk god tid. Det med do har jeg et godt tips - hehehe....lærte det av sambo. Legg litt papir nedi før man gjør nr. 2 for da plasker det ikke opp i ræva når det faller ned. Og det kan man jo gjøre foran småttisene så det ikke plasker dassvann i trynet på dem. Det er min store skrekk - dassvann.
Møøø Skrevet 29. januar 2007 #22 Skrevet 29. januar 2007 Mmmmm, nydelige pizzaboller ;o) Falt i smak hos snuppa og ;o) Takk igjen, idefix!!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #23 Skrevet 29. januar 2007 Vær så god mamma mø :0) Er syk i dag så orker ikke være her noe overlever,men det passet litt dårlig nå siden det er dåp søndag..Tror det er influensa på vei.... Vi snakkes :0)
Candy girrrl Skrevet 29. januar 2007 #24 Skrevet 29. januar 2007 Da kom vi inn døra.. Men det gjorde også svigermor. Kommer sterkt tilbake i morgen. Klem
Chiquita Bananas Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 29. januar 2007 Jøss - bare meg som har vært aktiv her idag..... Håper virkelig at det ikke er influensa Idefix !! Eller at det går fort over. Har blitt helt hekta på Honni Korn - damn sambo som kjøpte det første gangen !!! Nå har jeg spist en liten boks, en stor familie boks og nå er jeg halvveis med den andre familieboksen !!!! Må ha det - bare må ha det !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå