Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen!!!

 

Vi reiser til fjells i morgen tidlig fordi jeg må jobbe litt i kveld - men så er det fri!!!!

Var på butikken og handlet inn i går, både ribbetilbehør, karamellpudding, smellbonbonger, bordbomber +++ Gleder meg skikkelig:)

 

På onsdag neste uke skal jeg på kontroll igjen. Ser frem til det, og er spent på hvordan magen ligger an i forhold til skjema - føler den er begynt å bli DIGER (synes jeg da). Og så er det så mye liv inne der at det er nesten litt plagsomt til tider. Hehe! Koselig også selvfølgelig... Men han sparker så mye nedover at det går ut over blæra, og jeg er inni en ny periode der jeg må opp ca 3 ganger pr natt for å tisse...litt slitsomt, men jeg overlever!:)

 

Snart er det nyttår...2007..helt rart:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Ja, den tida er gøy he he

Må opp om natta eg og,men bare ein gong enno. Kjekkt å kjenne liv, men føler etter i gåt at no er det meir virkelig liksom. såg babyen saug på tommelen, og var skikkelg aktiv inni magen,deilig:)

 

Vi får besøk av seks vennepar i morra med unger, skal ha eit stort julekoldtbord her,så då blir det liv kan du tru, blir vel nærmere 25 stk:)

Så eg må snart sette i gang med forberedelser:)

 

Kosa deg masse på hytta,og Godt nytt åt visst eg ikkje bimme med deg før søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vil berre ønska dåke alle ei riktig go nyttårshelg, visst eg ikkje "ser" dåke her inne før den tid:-))

Må ha god tur te Lundarstøl Graviden:-))....

Gratulera med prinsesso Keisersnitt3. Har dåke jente frå før av? Har du fått visst kjønna på dei to andre når du va lika longt på meg og stemte da isåfall??. Eg har to jente frå før av, so da hadde jo vore kjekt med guten no då, men for meg e da viktigaste at ungen e heilt frisk og essuten so "kan" eg jo jente, so da e jo enklast då *ler*........eg både kvir meg og gleda meg for å sjå om barnet inni meg e friskt:-/, men Bruckner e so flink at han får meg te å slappa av:-). Forresten ska eg ha full elle tom blæra på UL?? Huska ikkje, og folk seie so forskjellig....

 

Bortsett frå at bekkenet/hoftene og ryggen, so føle eg med ikkje gravid. Kjenne jo berre litt bevegelsa ein te to gonga om dagen, kanskje annakvar dag, men da e vel vanlig?? Koss har dåke da??

 

Ha ein flott kveld:-)))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

barnimagen3: Du skal ha rimelig full blære på ul, og helst ikke smøre magen med kremer dagene før undersøkelsen.

Og du, bare vent!!! Liv i magen kommer det nok til å bli! Her hos meg er det vertfall full rulle i lengre perioder på dagen. Pleier å være rolig på formiddagen, og skikkelig livlig på ettermiddagen, og selvfølgelig når jeg skal legge meg -typisk- hehe!

Men jeg merka ikke "skikkelig" liv før ca uke 19...

 

Nå tar jeg litt bimme-pause til over nyttår siden vi reiser opp til fjells tidlig i morgen.

 

HA EN FANTASTISK NYTTÅRSAFTEN ALLE SAMMEN!!!

 

Og GRATTIS med tulla, keisersnittnr3:)!!!

 

Snakkis til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Godt Nytt år graviden,

 

barnimagen3:)

Med førstemann visste med det ikkje (det vart ei jente)

Med andremann fikk vi veta det tre uker før fødsle (då vart det gutt)

Tar det litt med ei klype salt om det blir ei jente no, bruckner sjekka det to gonger og sa han ikkje såg noke mellom beina og da gjorde ikkje eg heller men, han sa og at babyen ikkje sprikte så godt med beina så det kan jo skjule seg ein liten tissefant der c",)

Søstera mi fikk vite at det vart jente med sistemann,ho var på ul to gonger , men det vart ein gutt.

Dei seier at det er enklare å sjå visst det er gutt,siden du ser det er noke mellom beina he he

Men det er det samme kva det blir,

 

Han sa forresten at eg skal på ny ul på sjukehuset i april, for samtale og at det var godt mulig at eg vart innlagt på 17 mai og ks 18.

Da var litt av ein dag då he he, men det er jo ikkje sikkert det blir den dagen:)

Ellers så går det fint stort sett, dette bekkenet er ikkje heilt venn med meg,litt rart for eg har aldri hatt plager med det tidlegare.

 

Camhella: Koss går det med deg. er du kvitt kvalmen ?

 

Ha ein fin dag jenter

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Keisersnittnr3: Kvalmen har roa seg ein del. Føler eg fungerer sånn noko lunde igjen. Men e utrulig trøtt for tida og blir fort sliten...

 

Eit spørsmål: kor mykje kan ein løfta når ein e gravid? Ka begrensingar har ein? Eg veit ikkje sånt eg... E litt kjekt å veta i det yrket eg har. Sku hjelpa til med eit løft av ein pasient her ein dag, og fekk då spørsmål, frå både pasient og kollega; "Kan du løfta då??".... Eg veit ikkje ka eg kan og ikkje kan eg... Har ikkje vert med på detta før.

 

Fant meg ei skiva med spekemat her ein dag, og så les eg tilfeldigvis seinare på kvelden at spekemat da burde eg ikkje eta :( Sambuaren min blei veldig fornøyd, for då blei da meir på han ;)

 

E dåke andre plaga med Halsbrann... Da har berre auka på og auka på i da sista. Eg drikker ca 1 liter surmelk for dagen for å roa da ned...

E litt skeptisk til å ta tbl når eg e gravid. Prøve i alle fall å unngå da så lenge som mulig...

 

I måro så skal me feira nyttår hos oss sjøl.. Hadde tenkt at mor mi og bror min skulle koma på middag til oss, men dei hadde visst andre planar... Så då blir da MASSE kalkun på oss... :) Eg like ikkje rakettar noko særlig...e fint å sjå på....men e litt redd.... Va ein som skaut rakettar etter med i min ungdom, og sio har eg vert redd... Skikkelig pingla :) I fjor sto me på terassen og såg at da tok fyr i hagen til ein nabo som følge av rakett....e litt skummelt.

 

Ha eit fantastisk godt nytt år!!!!!

 

Kosa dåke masse men vær forsiktige.

 

Klem frå

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Camhella

 

Spekemat bør du ikkje eta nei og heller ikkje laks/gravlaks og sånt, so no kan sambo din kosa seg med da åleina*ler*. Eg åg elska spekemat:-(, so eg får ta da igjen te neste jul, da får du åg gjer:-).

Har høyrt at dei so har massa halsbrann får ein gut, so da passa jo med deg:-), men jeg vett ikkje om eg trur på da!! Eg har iallefall so plagsom halsbrann og eg holde på å spy av og te, men eg e nesten 100%sikker på at eg får ei jenta!!! he he, men plagsomt e da iallefall. Prøv å drikka vanlig melk, unngå sterk mat iallefall. Mange råd mot ditta, men eg har ikkje funne nåke som hjelpe meg i lengden endo:-/.......

Løftingo må du nesten avgjera sjøl, med hensyn te deg sjøl og smerter. Om ryggen og hoftene dine klara da og om da kan gå utøve ungen, ved å anstrenga deg for massa med feks bruka magamuskla. Magen begynne kanskje å bli stor åg??........vett kor tungt da der e, so eg ville tatt da litt med ro visst eg va deg(spørs jo kor tung/vanskelig pasienten e åg)..........

 

Kosa deg på nyttårafto, dåke andre åg:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

 

Så var det siste dagen i 2006, og tenk i 2007 får vi alle eit lite nurk å ta vare på:)

Sunst dette året har gått så fort, løye å tenka på at minstemann skal begynne på skulen om eit halvt år.

Eh har smakt på fenalåret,spurte jordmora,og ho sa at i små mengder gjekk da bra, men har bare smakt da eing gong,har ikkje hatt halsbrann til no, hadde da med andremann ,men ikkje me første:)

 

No er det bare 4 veker til så skal eg og mannen ei veke til syden,svigers skal passe barna, deilig med litt sol og varme.

 

Kosa dåke masse i kveld og ha eit riktig godt nytt åt alle sammen

 

Nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nyttår alle sammen!!!!

 

Håper dere har hatt en fantastisk nyttårsfeiring:) Vi har hatt det nydelig på fjellet:))) Utrolig godt å skifte stue litt - og om 14 dager blir det mest sannsynlig tur til Vågslid:) Håper snøen holder til da!!!

 

Jeg har MASSE halsbrann, og har oxo hatt det med de 2 andre. Tygger syrtec i store mengder - hehe! Små, hyppige måltider hjelper meg. Og så unngår jeg for mye sterk mat...

 

Hvor skal dere hen, keisersnittnr3??? Herregud så heldig du er!! Skulle jammen gitt mye for en barnefri tur til syden ja:) :) :)

 

oh, shit...nå begynner filmen igjen...(sitter å ser på Two weeks notice = skamkosli film:))

 

Vi knottes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

 

Vi skal låne svigers sin leilighet på Amfi del mar i puerto rico:)

Me er ganske bortskjemt med at me kan reise uten unger. Me har reist 5 ganger no,1 gong i året, da er skikkeleg vitamin innsprøytning for forholdet vårt. Har snille besteforeldre som passe ungane:)

 

Skal dåke til vågslid? Det er der me og har hytta, svigers brukte 7 timer fra vågslid i går, tar som regel 2-2,5 timer.) Hadde snødd 70 cm snø på tre dager,så då holder vel snøen til dåke skal opp får me håpa:)

 

Lurte på ein ting dåke: Har ikkje hatt sånn me dei andre,men eg klør sånn på brysta, av og til er det sånne stikkinger og. Har dåke det sånn? Smøre meg med a krem men føle ikkje da hjelpe:)

 

Nei no må eg lage middag, fisk i dag, er matlei etter jula c",)

 

Ha ein fin dag dåke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Vi har også leilighet på Anfi Beach i Arguineguin:))) Det ligger på samme området som Anfi del Mar. Utrolig fint der nede!!! Har vært der hvert år siden 1995 - da anlegget var helt nytt:) -det er pappa som eier leiligheten da altså... Pleide alltid å støte på Rosenborg FK, Hanne Krogh og Alberto Tomba ( han dere slalåm fyren) når vi var der:) Åååå, du er heldig som skal ned dit altså!

Vi skal til Vågslid ja:) Vi pleier å bruke Aker Stord sine hytter når vi er der - betaler ca 3-500 kr for en helg, så det er jo helt levelig:)

 

Jeg klør ikke så mye på brystene, men det er verre med magen og armene!!! Hadde sv.skapskløe mot slutten sist, og da fikk jeg noen tabeletter av legen som hjalp skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Da er jeg tilbake fra svangerskapskontroll:)) Det meste såg bra ut og bebisen har det finfint:) Men jeg er begynt så smått å få litt ødemer, og så var det noe kluss med urinprøven. Får beskjed om de finner noe. Det hele endte i en masse ekstra blodprøver, gjennomgåing av papirer på tidligere sv.skap, og en bestemmelse av ekstra god oppfølging fremover....

Jeg kunne ikke regne med å jobbe ut tiden sa legen, ble nok en sykemelding før eller senere. Og det er det siste jeg vil!! Kommer seriøst til å klikke viss jeg må gå hjemme. Ble enige om at jeg kommer tilbake om 3 uker for oppfølging..dersom blodtrykket har roet seg får jeg jobbe noe lenger:) (Fikk overbevist han om at det må være desemberstresset som har økt det)

Det er faktisk bare 3 mnd til jeg går ut i permisjon, og hadde vært gøyest å jobbe så lenge som mulig, for da går jo tiden raskere oxo..

Får bare vente og se:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei:-))

 

Har dåke hatt ei fin nyttårsfeiring?? Her slappa me av på heila nyttårsafto og ungane hadde bestillt heimalaga pizza te middag, so ditta året(eller forrige blir da vell no) hadde me da te mat *ler*......men, men, godt va da no:-).

 

Keisersnitt3; misunne deg SO utruli møkje so får reisa te syden. Eg ELSKA varme og sol og kunne godt tenkt meg å reisa på dinna årstio, men mannen lika ikkje å reisa so longt med fly:-((.......men, men.

Nærmaste eg komme reising no for tio e ein tur te Uskedalen te helgo å feira tanteungen min sin 2-års dag *ler*, men koseli da åg, e ikkje so altfor ofta der inne(skjems)........

 

Graviden: da E kjedeli å vera heima heila tio, so håpa helso di holde og du får jobba te du ska ut i permisjon. Men du må jo passa godt på deg og den litle.

 

I måro ska eg på UL hos Bruckner. Eg kvir meg faktisk!! Gler meg ikkje, kvir meg. E so utruli redd for at nåke e gale:-(. Einaste eg gler meg te, e at da e øvestått. Ønsk meg lykke te då jenter......

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Jenter

 

Keisersnittnr3: kor deiligt da høyres ut med ein sydentur.. e kjempe missunlig....:)

 

Barnimagen3: Du må ha kjempemasse lykke til på UL i måro. Skal tenka på deg. Alt e nok i den skjønneste orden skal du sjå. Skal dåke veta kjønn? Du må gi ein lyd når du har vert. Beklager at da ikkje e blitt noko turgåing enda....været har ikkje heilt frista :) Håpe været snart kjeme seg sånn at me får tatt oss ein spasertur...

 

Anngåande kløe so klør eg ein del på ryggen, armane og under beina. Men da e ikkje konstant, så eg skal ikkje klaga.

 

Me har tenkt å kjøpa oss ny bil (bruktbil). Men må sei me har ikkje vert så veldig aktive i leitinga. E ein Toyota i haugesund me har tenkt å sjå på, men me kjeme visst aldri so langt. E so trøtt og lei når eg har vert på jobb, at eg ikkje orke noko haugesundstur. Håpe me komme oss av gårde på laurdag. Trenge noko meir mammaklær og... har ikkje akkurat så mangen klesbyte. Begynne å føla meg gedigen no. Og verre skal da bli....jaja.....da e no verdt da...

 

Ha ein kjempefin kveld jenter.

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, god kveld:))

MÅTTE bare innom en tur til jeg da:) Tror seriøst jeg er BIM-avhengig -hehe!

Camhella: Vi har en pen bil til salgs.. Honda Accord SV -96 mod. (den store typen) Veldig fint holdt. Dersom dere vil se nærmere på den kan du jo bare gi meg en mail-adr, så kan mannen maile bilder og info til dere...?

Barnimagen3: MASSE LYKKE TIL PÅ UL!! Det går nok kjempefint skal du se! Jeg var oxo mer nervøs denne gangen enn tidligere... Ikke direkte redd, men skikkelig nervøs.. Tenkte, som du, på alt som KAN være galt. Men alt gikk strålende, og det ble en skikkelig positiv opplevelse! Det samme blir det nok for deg:)

Gi oss en lyd i ettertid om hvordan det gikk da:)

 

Natti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Barnimagen3: Koss gjekk da i dag, fekk du veta kjønnet,og fikk du ny termin?? Masse spørsmål her c",)

 

No er da eg som skal bimme heile dagen i ei veke:( Me hadde varetelling i går, og dum som eg var gjekk eg opp på ein stol for å komme opp te noken varer, men så velta stolen og eg datt så lang eg var,uff va skikkeleg vondt. Så i dag var eg til legen, var redd det var skjedd noke med babyen,men fosterlyden hørtes heilt fin ut ,var verre med bekkenet og eine hofta mi,så no er eg sjukemeldt i ei veke, og eg som har så mykje å gjer på jobben,men eg får holda meg i ro i noken dager,for eg ser ut som ein pingvin når eg går he he.

 

Har aldri vært på området rundt amfi,så eg gler meg veldig for eg har hørt mykje fint om da. Forresten så ska dei åpna ny kafe og after ski på vågslid i februar,skal bli ganske bra,men after ski får me ta neste år he he.

 

Kva seier dåke jenter: skal me prøva å få te eit bim treff i februar? Må bare gje meg beskjed hvist dåke synst eg maser om da,men snart er da vår,og då er da tida for fødsler C",) herlighet ,går fort den tida altså

snakkes då :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Graviden: Me e på jakt etter ei stasjonsvogn med automatgir, så eg trur ikkje da e heilt rette bilen for oss. Men takk for at du sa i frå.

 

Barnimagen3: Korleis gjekk da på ultralyden. Har tenkt på deg i dag.

 

Keisersnitt3: Da høyrtes ikkje bra ut med da fallet ditt. Må vera forsiktige vettu :) Va no godt babyen har da bra. Anngåande BIM-treff så høyres da bra ut med februar. Gler meg til å treffa dåke Face-to-Face :)

 

Fy flate kor trøtt eg e i dag. Må nok bli ein middagskvild på meg i dag og...

 

Skal til legen i måro. Håper eg får fortsetta med den graderta sjukemld. Kjenne at da e nett nok no.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No e eg nettopp komt heim ifrå UL. Bruckner e berre te å bli fascinert av altso:-))*ler*. I følge han har eg verdens vakraste og mest perfekte unge, so no e eg veldig letta:-). For alt såg heilt tipp topp ut og terminen er fremdeles 30 mai, så eg skal på sjukehuset i mars/april for å fastsette dato te ks. Fekk veta kjønnet(80% sikkert), men me har litt lyst te å holda da hemmeli(iallefall so lenge meg klara*ler*), men dåke får sikkert snart veta da.......ellers so fekk me mange fine bilde av gullet:-))),

 

Keisersnitt3; da må passa på deg sjøl og ikkje utsetta deg sjøl for fare. Godt da jekk bra med babyen og no må du ta da heilt rolig no når du e heima. God bedring!!:-).....

Et trff hadde vore kjekt, kanksje i midten av februar??

 

Ha en forsatt fin dag:-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Barnimagen3: Da va kjekt alt var i orden. Håper du ikkje klare å holda deg så lenge anngåande kjønnet :o) E forveten eg veit du :o)

 

No har eg kvilt i ca 1,5 timar og er, om mulig, endå trøttare enn før eg la meg :o(

 

Trur da va snakk om å rydda opp litt her, så eg får vell setja i gang, å bli ferdig med da.

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Kjekkt at alt gjekk bra idag barnimagen:) Då har me termin nesten samtidig ,kanskje det blir ks samme dagen og,hadde vore kjekkt,det er på stord du og skal ta ks sant?

 

Har låge på sofaenn idag, er liksom ikkje heilt meg,men eg kjenner på meg at det ikkje er så mykje anna eg orke, får håpe at det kjeme seg fort:)

 

Ha ein fin kveld ,og ta vare på dåke sjøl og bebbisane:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

camhella: blir nok ikkje so lett å holda da skjult so veldig lenge trur eg, so du får nok veta da snart:-))

 

keisersnitt3: ja, hadde ikkje du tremin 28 mai? Då e da jo stor sjanse for at me komme samtidig, men kan jo henda at du kjeme inn 17 mai og eg ikkje før itte den helgo, so då e du kanskje reist:-(?? Men da vil no visa seg ka dei seie på sjukehuset. Hadde vore koseli iallefall:-), og ja da e Stord.

No må du passa godt på deg sjøl og den litle:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi!

 

Så godt at alt gikk fint på ul, barnimagen3:))) Og, ja, Brukner er virkelig noe for seg selv! Helt utrolig flink i jobben sin, og så vannvitting engasjert:)

 

Keisersnittnr3: Huff, så ekkelt å falle sånn..tror jeg hadde blitt bekymra jeg oxo om det hadde hendt meg.. Håper du kommer deg snart da:)

 

Nå må jeg komme meg i seng...er stuptrøtt, og har egentlig vært det i hele dag. Men klarer liksom ikke komme meg i seng, selv om jeg nok burde lagt meg for LENGE siden!

I morgen lover jeg meg selv å være i seng SENEST halv elleve:)

 

Natti!

 

PS: Et treff i februar hadde vært knall:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

no er me nett komt heim, svigermor har arrangert juletrefest,var veldog koseligt:)

Tenk i morra er eg halveis, håper tida går like fort som den har gjort til no:)

No skal eg hoppe i badekaret( he he, hoppe blir det no ikkje) Så Kjeme eg sikkert innom litt seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Måtte berre innom ein tur å lesa litt før me reise te Uskedalen. Skal på besøk hos søstera mi der og i måro ska me feira tanteungen min sin 2 års dag. Ungane synes da e SO stas å få overnatta hos tante, og i kveld skal me gå julebukk der.

 

Ha ei god helg jenter!!!:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle samen

 

I dag har me vert i Haugesund på handel. Fant oss bil og (bruktbil). Har ikkje fått den enda, men har sagt me vil ha den. Då e da ein ting mindre så må ordnast før babyen kjeme.

Klarte ikkje dy meg i dag...."måtte" berre kjøpa noken babyklær... Kjøpte ein pk med sju bodyar på HM(sånn med vekedagane) og eit sett på OBSen med nattpusj, body, smikka, hua og sko/sokker :o)

 

Trudde i grunn ikkje me sku koma oss av garde til Haugesund i dag. I dag når eg sto på badet før me sku gå, fekk eg noken skikkelig skumle synsforstyrrelsar... Såg ikkje klart... Satt å såg og såg på neven min, men såg ikkje alle fingrane. Såg ikkje heila annsiktet mitt når eg såg i speilet heller.....va skikkelig ekkelt... Men fant ut me skulle prøva å kjøra, og heller svinga innom legevakten viss da ikkje gav seg. Men da gav seg heldigvis heilt av seg sjøl.. Tenkte jo da versta når da sto på... Veit mamma vart midlertidig blind når ho venta bror min (pga svangerskapsforgiftning) og dei måtte setta fødselen i gang med ein gang... Da e jo alt for tidlig for meg endå... Satse på da kom av lite søvn i natt... E i alle fall bra no heldigvis.

 

Må vel snart sjå t å laga noko mat tenke eg....

 

Dåke må ha ein fin kveld Jenter.

 

Kosa dåke.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...