Gå til innhold

Mosjøen.


Lillnita "Høygravid"

Anbefalte innlegg

(skriver som besatt her i dag jeg i tilfelle teorien din om 300 innlegg stemmer hehe)

 

Rart det der med dialekter, kan fort bli mange morsomme situasjoner ut av det ja.

 

Vi har ikke helt avgjort navnet til denne karen enda, har tenkt litt på Adrian eller Isak, men vi får se det an når han kommer .

Er det ingen som har noen gode forslag til hva som passer sammen med Mikael og Kevin, har liksom gått litt i stå her, med de andre var navnene klare måneder i forveien.

Hadde dere bestemt dere for navn enda, synes jeg husker noe om det fra lengre opp i tråden her?

 

Har hatt noen kynnere, men ikke noe alvorlig:

Tror jeg for første gang har fått et lite glimt av den berømte slimproppen, har forstått det slik at den rett og slett ser ut som slim m litt gul grønnfarge på, er det riktig?

 

Hvordan er det med kynnerne dine da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isak synes jeg er et kjempefint navn...

Vi har tenkt litt på Espen Henrik, eller Sara Esianne hvis det viser seg at JM tar feil hihi

 

Første del av min slimpropp var gul...så resten litt grønn ja.

 

Nei skal spise frokost med Annika.

 

Har satt meg som mål å skrive ti innlegg dagen..hehe kommer vi fort til 299...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok vanskelig dette med navn ja. Vi er ikke 100% sikre på kjønn enda, så vi har 3 guttenavn på listen: Isak, Sander og Simen

Når det kommer til jentenavn er det en del fler ja, men vi begynner å komme til enighet med hvilke alternativ som skal stå igjen; Caitlin og Rikke, foreløbig da. Har en del andre navn også på listen, men....

 

Helgelandsmamma:

Ting skal visst drøye om dagen. Og hvis teorien om å komme til 300 innlegg før du føder skal stemme, må vi vel henge i her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

I natt trodde jeg igjen det var på gang, men nå lurer de ikke meg!

Jeg sov meg gjennom alle kynnerne. HA, nei nå tar jeg opp kampen og jeg er ikke typen av meg som lar meg overkjøre.

 

Her er det jeg som bestemmer. Søvnen og natta er mi og slik får det være.

 

Vant også kampen mot blæra for noen uker siden så de må ikke prøve seg. Blæra har fått klar beskjed om at det blir 1 tissepause per natt og den får bruke pausen til sitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le av det siste innlegget ditt her. Er ikke alle som kan bestemme slik over kroppen heller da =P Vært fint om jeg fikk det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja man må være meget overbevisende vet du. Ikke noe snikk snakk her i gården.

Her er det nesten som i militæret...hehe

 

Er du sykemeldt nå verrei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble 100% sykemeldt på onsdag, og fint er det. Merker allerede at antall sterke kynnere har redusert, og håper det fortsetter den veien. Har enda 14 dager "fri" fra jobben nå, før jeg begynner på'n igjen i 50%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jentungen i barnehagen hele dagene og hver dag, og gubben er på jobb, så det er ikke så mye annet å ta seg til enn å slappe av. Eller... Det er jo mye som skulle vært gjort, men ar god tid enda =)

Tror faktisk jeg skal prøve å legge med litt nedpå nå. Ikke vært det helt store med søvn i natt. -Lemus de luxe i begge øynene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig med en sjikkelig blund. Sov i litt over 2 timer.

Gikk glipp av meldingen tilbake om å sende fødestøv, men har prøvd nå å blåse nedover litt nå, så hvis det ikke blåser så voldsomt noe sted, så håper jeg det kommer frem om ikke lenge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Ja verrei er det ikke godt å være hjemme alene på dagtid slik at man får sovet litt, er nesten så jeg gruer meg til helgene nå når alle er hjemme, er jo helt utslitt når søndags kvelden kommer Hva jobber du med forresten?

 

Ser du har vært aktiv her i dag Helgelandsmamma. Hvordan er formen ? Har du fått trillet tur m jenta di i dag da?

Har det blitt tatt sf mål av deg på de siste kontrollene? Kom på at det ikke har blitt gjort på de siste kontrollene mine, jaja får be dem sjekke det på mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillnita. Jeg jobber på sykehusapoetek i Tromsø, så det er ståing og gåing hele dagene. Uansett om man jobber hel eller halv dag, så blir man sliten. Kan nok skrive under opptil flere ganger på at det er ganske deilig å være hjemme alene og kunne slappe av ja. Spesielt det å kunne sove når man føler behovet for det =) Håper det sstår bra til med deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei verrei

Joda alt står bare bra til her.

Er dritt lei av alle graviditetsplager , men det blir vi vel alle etter hvert :-)

 

Kan tenke meg at du sliter i den jobben du har ja, arbeider selv på butikk der man står og går hele dagen (er jo ikke bare å sette seg på en stol bak kassa og peke ut retninga til varene kundene ser etter hehe) var som regel så sliten i rygg og bekken etter bare en 3-4 timer på jobb at jeg ble liggende på sofaen resten av dagen, ikke akkurat ideelt når man har barn man skal få tatt seg av, hadde litt dårlig samvittighet overfor dem da ja.

Nei du får nyte fridagene dine nå og tenke bare på deg selv.=)

 

Har du forresten vurdert aktiv sykemelding isteden for 50 % når du skal begynne å jobbe igjen? Da har du jo muligheten til å gå hjem hvis du kjenner at det blir for mye .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Etter en deilig dusj og et kort opphold i badstua sitter jeg fresh og fin bakom dataen.

 

Bruker å slå på badstua på fredager og lørdager for barna...de storkoser seg.

Nå er det helg og alle innkjøp er blitt gjort og jeg kan egentlig bare nyte de neste to dagene sammen med familien.

 

Det har vært rolig i magen i hele dag og forventer ikke det store... sukk

 

Søsteren min har lagt tarot og mener babyen kommer på søndag. Hun sa også at det var en gutt...hadde ikke sagt noe til henne førut.

 

Tja vi får se om hun får rett.

 

Takk for fødestøvet verrei...håper det hjelper på...hehe skal sende litt videre til Hagfors...hehe Var det godt å få sove litt???

Hvor bor dere egentlig i Tromsø?

 

Håret mitt vokser enormt for tiden...noen som har merket lignende?

Det er helt sykt altså...

 

Lillnita: tror du vi får snø i helga eller føder vi før den kommer??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helgelandsmamma

 

Det hørtes deilig ut med badstue, det hadde vært noe å sitte å kose seg i på kalde vinterdager :-)

Her oppe mottas alt fødestøv med takk. Har liksom gitt opp at det skal skje noe før termindatoen, sier til meg selv at nå er det maks 21 dager igjen.

Hvordan blir det forresten hvis man må settes igang ? Gjør de det her i Mosjøen eller må vi sendes vekk da?

 

Får håpe det stemmer med søndagen for deg, kanskje du kan spørre om hun ser om vi blir liggende på føden sammen? :-)

 

Jeg synes håret vokser voldsomt overalt for tiden, er jo nesten blitt helt lodden på magen, men de sier vel at håret vokser mer overalt når man venter gutt.

 

God helg alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen,

 

Etter en natt med skikkelig vonde kynnere er jeg helt utslitt.

Jeg nekter å stå opp på natta og blir liggende...er det noe på gang blir det til slutt så vondt at jeg må opp.

 

Badstue er bare helt deilig. Det var mitt eneste "must" da vi bygget.

Gjorde huset dyrere, men verd det.

 

Huff vi må ikke tenke på at vi blir nødt til å settes i gang for da må vi til s.sjøen....tror jeg...de stripper nok først.

Men jeg vil ikke gå noe lengre enn 4 nov. Er max for meg.

 

Hører Annika oppe...kommer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten la søstera mi Tarot i går og hun mener du skal føde på mandag...tidlig på morgenen.

 

Jeg skal føde på søndag..i morgen kl. 12.00 hehe vi får se.

 

Ang. hårvekst...du kan nok ha rett i det...med annika hadde jeg det ikke i det hele tatt...hehe

Blir spennende og se. Skal på kontroll på mandag...enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...