Gå til innhold

Mosjøen.


Lillnita "Høygravid"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tilbake til sivilisasjonen igjen...

 

Herrefred så syk har jeg ikke vært på evigheter. Skikkelig dårlig...kaldsvetta og slikt.

 

Synnøve fra føden ringte meg i åtte ni tia og spurte hvordan det gikk, hadde da kjent liv så pga at jeg var så dårlig la jeg meg ned for å sove i stedet for å haste inn på føden.

 

Det var lurt. Fikk sovet noe og "tømt" meg. Hff ikke godt men føler meg bedre nå....sitter og spiser et knekkebrød uten noe på med litt eplejuice...

 

Har masse kynnere men ikke de helt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Var helt sikker på at du lå i full fødsel nå jeg.

 

Hvordan går det med den lille da? Har det blitt mer aktivitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare den forb...... halsbrannen som holder meg våken, men nå har jeg slengt innpå novaluzid og 1 pk lowehearts så jeg håper at den snart er kurert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha *må le*

ikke stygt ment, men her sitter vi og alt er bare helt.....ja jævlig for å si det rett ut...

tror du det blir bedre når vi har fått ut krabatene våre?

 

forresten hyler du når du føder...jeg har vært stille som en mus 2 ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et stort håp om at ting bedrer seg etter fødsel ja.

 

Jeg mener selv at jeg ikke hyler, men samboer "påstår" at jeg brølte skikkelig under pressriene da jeg fikk sist gang. Han mente at hvis noen andre hadde kommet inn for å føde da så hadde de kommet til å blitt skremt =)

 

Har forresten funnet ut at det hjelper å småhoppe litt i trappene, det murrer i hvertfall litt ekstra nederst i magen en stund etterpå.(passer på å gjøre dette når ikke resten av familien ser på, eller så tror jeg de hadde sett litt rart på meg hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok lurte på om du hadde gått og lagt deg igjen, men du sto og hoppet i trappa...hehe

 

Skal prøve jeg også...hihi

 

Selv om vi ikke ligger på føden samtidig...noe jeg inderlig håper...må vi holde kontakten ettertpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må fortsette å holde kontakten etter fødselen også ja.

Vi skulle prøvd og fått til noen sånne småbarnstreff, var på noen slike da jeg fikk førstemann og det var litt godt å komme seg ut og treffe andre i samme situasjon og få utveksle litt erfaringer.

Vet du forresten om helse stasjonen her arrangerer slike treff for babygrupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da lagrer jeg det og sender deg ei meldin gfra min mobil...

 

Tror vi må ta tak i et slikt treff selv. Hadde vært kjempemoro. Vet om andre som er interessert så når vi har poppet disse ut og er på bena fikser vi det sammen...så baller det som regel på seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut !

 

Nei nå tror jeg at jeg skal forsøke senga en gang til og håpe på at det går bedre denne gangen.

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeeelp!

 

Jeg er jo høygravid og skal faktisk føde snart!!!!!!!!

 

Etter at jeg la meg igjen i natt våkna jeg i halv 6 tiden av at det gjorde såååå vondt i magen, trodde det var luft smerter og gikk og satte meg på dataen en time, gikk og la meg igjen og da kom det kynnere som både var vonde og ikke vonde i ca en halv time.før jeg sovna.

Og da jeg sto opp nå hadde jeg denne tegningsbkødningen, men nå kjenner jeg ingenting, sitter nesten bare litt forskremt her i sofaen og er liksom litt redd for å røre meg i tilfelle det vil sette i gang noe.

hehe snakk om helomvending =).Nei jeg får vel bare mote meg opp og sette i gang med litt trappegåing. Samboer foreslo at han skulle hive veden inn i gangen nede så kunne jeg få gå ned og hente en og en for å fyre i ovnen.

 

Hvor lang tid bruker det å ta før man er i gang etter disse blødningene?

 

Har du hatt tegningsblødningen helgelandsmamma?

Hvordan er formen din i dag forresten?

Du må sende meg en meld på mobilen slik at jeg får ditt nr :)

 

verrei hvordan står det til i Tromsø?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgelandsmamma:

Så fint at du ble i bedre form. Håper også du har fått sovet noe i natt og er passe uthvilt. Du skulle vel føde i dag så =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har aldri hatt denne blødningen, men hører fra flere at det da er like rundt hjørnet....

Formen er helt forferdelig. Har spist ei brødskive...men vet ikke om jeg holder den inne. Jeg blir nok ikke å føde i dag sukk...

 

Skal sende deg ei melding nå..

 

Hvordan går det??? Tar det seg opp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Enten er du så utålmodig at du kunne gjort nesten hva som helst for å få litt fortgang på saker og ting og bli ferdig, og når det omsider begynner å skje noe så får du kalde føtter.

Trodde du ville bli ferdig snart jeg =P Kan ikke annet enn å le her =)

 

Her oppe går det ganske greit. Skal snart ut og måke litt sny. Vinteren kom for fullt i går. Skal kle på Maren slik at hun får lage snymann til meg, som hun skryter av at hun skal gjøre. Ellers skal jeg "ut i skøte" å begynne å finne frem babyklærne som e pakket bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har hatt en litt vond kynner men det er alt, må vente litt før det får begynne å gjøre vondt, jeg har nemlig ikke tatt helgevasken enda, og hadde planlagt å få gjort det i dag =)

 

Helgelandsmamma du har fortsatt 12 timer på deg til klokken er 12 i natt.

 

verrei jeg har to gutter her som bare går og venter og venter på snøen, det første de gjør om morgenen er å springe til vinduet for å sjekke om det har snødd

 

Oisann der kom kynner nr 2 :)

Ja ja det kan vel enda ta noen dager etter at man har hatt tegningsblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar det nok heeeelt sikkert dager før jeg er i gang. Vil absolutt ikke føde sånn som jeg er nå.

 

Er så dårlig at jeg ikke greier å sitte oppreist...ingen krefter heller...

 

Vil bare sove...bli bedre og så føde junior!

 

Fant to mob. nummer til deg lill og sendte til begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verrei: så deilig at snøen er kommet...sven går også og venter...

jeg elsker vinteren... og gleder meg til å ta fram akebrett og ski..

 

Bare magen blir borte og jeg får på meg vinterklærne hehe

 

Neste innlegg vil bli siste innlegg tror jeg...og hvem får æren av å lage en ny tråd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg svar fra det nr jeg bruker.

 

Begynner du ikke å bli noe bedre i det hele tatt?

 

Hvordan er det med aktiviteten hos junior?

 

Har du forresten prøvd å spise litt ris, det er veldig bra for magen i hvertfall v omgangs syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...