Gå til innhold

Mosjøen.


Lillnita "Høygravid"

Anbefalte innlegg

Hahahaha

 

Trodde først dataen hadde klikka og bare fikk opp slutten på innleggene dine =), men hvis vi skal ha 300 før du føder i morgen så må vi jammen henge i.

 

Oi oi oi hvis det stemmer at jeg føder på mandag så blir jeg skremt, fikk nemlig sambo til å trekke kort forrige søndag og da skulle det være 8 dager igjen, det skulle bli mandag det, han trakk også kort tidligere i svangerskapet ang stjernetegn på barnet, og det skulle bli født i vekten, og der er siste "frist" mandag 23.10. Jaja hvis det stemmer så får jeg nok bare overlate tarot stokken til han hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forventer nesten at fødselen skal starte om natten, har nemlig skjedd de andre gangene, og med de raske fødslene jeg har så er det jo en stor mulighet for at han vil bli født på morgenen.xxxxxx(håpe håpe)xxxxxx

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillnita:

Jeg kan ikke gå aktiv sykemeldt. Jeg får så dårlig samvittighet av å skulle gå når det vrimler som mest med folk, så da er jeg truende til å blir der hele dagen og blir borte et par dager før jeg dukker opp igjen. Nei, 50% er en grei ting for min del i alle fall. Synes det er helt greit med halve dager (3t 45min), selv om det enkelte dager er ganske tungt. Spesielt når jeg begynner seint (11:45-15:30).

 

Helgelandsmamma:

Var utrolig deilig å sove i går ja, og tidlig kveld ble det også. Var i seng 22:30, men jeg føler meg nok ikke uthvilt av den grunn. Maren (jentungen) våknet et par ganger, så da ble jeg liggende å vri meg en stund før jeg sovnet igjen.

Vi har enebolig sist på Stakkevollveien. Er bare 4-5 min å kjøre til sykehuset, så det er praktisk. Trives kjempegodt her. Kan ikke klage på annet enn at vi ikke er ferdig med oppussingen enda hehe.. Men det kommer seg nok etterhvert =)

 

Håper dere begge får en trivelig helg. Hadde jo vært fint om fødestøvet virket da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Niek sa i forrige uke at han ikke ville ha et barn født i vekten...mora hans er født i vekten og de sier at de aldri kan ta avgjørelser... de veier for og imot for og imot.

 

Jaja det bryr jeg meg ikke noe om...kunne godt tenkt meg å føde i morgen jeg.

 

Og det med kortene er jo skremmende... det blir spennende å se.

 

Verrei: hvor gammel er Maren...står sikkert oppi her men tråden er lang nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja du har nok rett i det ang aktiv s m verrei, var nok mange dager jeg ble lengre enn jeg burde bare fordi jeg hadde sagt på forhånd at jeg skulle prøve i så og så mange timer, er ikke lett for samvittigheta å bare gå når det er fullt av kunder. Ble nesten sånn at de jeg jobber sammen med "jagde" meg hjem når de så at jeg var sliten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgelandsmamma:

Maren er nå 4 og et halvt. Hun er veldig opptatt av det halve året i tillegg og det at hun skal bli storesøster. Hun snakker om det i barnehagen hver dag og synes det er så lenge til jul og nyttår =)

 

Lillnita:

Ja, det blir fort slik at man strekker og tøyer grensene der til maks og man blir jaget hjem til slutt. Har prøvd det tidligere, så jeg vet nok at det ikke går =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillnita, du har vel ikke sneket deg på sykehuset???

Ringte de i fem tia og hørte tydelig i bakgrunnen at det var en fødsel på gang...

Må kanskje inn til reg. pga lite liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekkelt når mønsteret til babyen endres uten noe spesiell grunn. Blir så engstelig. Men er bedre å sjekke for mye enn for lite. Synes du skal dra å få sjekket jeg hvis du ikke plutselig merker masse liv igjen. Er ikke bra for hverken deg eller babyen at du går og bekymrer deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei verrei,

 

Ja jeg skal vel inn senere tenker jeg...har selv vært dårlig siden i to tia...

Føler at jeg bare vil spy...unnskyld uttrykket... men det kommer liksom ingen ting... magen er helt rar og får ikke i meg særlig med mat...

 

Kanskje noe på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være. Er mange som blir dårlige og føler avsky til det meste like før fødselen. Er bra hvis du får i deg drikke i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nei det var nok ikke meg du hørte, men du skal se det er noe i gang med deg nå, det er jo i morgen du skal føde vet du.

Kjenner forresten at kynnerne mine er blitt hardere, magen strammer seg jo slik at det blir vanskelig å puste

 

Lillemann i magen her hadde en veldig rolig dag i går, fikk et kraftig spark etter at jeg drakk iskald saft men så gidda han ikke mere før han gikk helt bananas utpå kvelden.

Det er ikke noen god følelse å ikke vite om alt står bra til med den lilleså kom deg inn å få sjekketdet så slipper du å bekymre deg i hvertfall:

 

Du får gi beskjed hvis det er noe på gang i hvertfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noe nei =) Får prøve å hoppe litt i trappa før jeg legger meg i kveld hihi.

 

I natt har jeg faktisk fått sovet godt for første gang på flere uker, dem sier vel det at man sover godt i tia før fødselen slik at kroppen er uthvilt før arbeidet den skal gjennom. (Her lever jeg i stadig håp om at ting skal bety at fødselen snart er i gang hehe).

 

Har i hvertfall et håp om at han skal komme før 1 nov, synes det er litt skummelt å skulle føde her etter at de lhar lagt ned akuttkirurgien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del gikk med maserier fra tidlig søndag morgen til det satte i gang med litt åpning tirsdag kveld, og ungen kom ut onsdag morgen. Vil ikke akkurat påstå å si jeg var så uthvilt før det hele begynte nei =P Men er selvfølgelig noen som er heldig å få hvilt seg godt før man må trå til for fullt, så håpet er ikke ute =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og, så mye for den teorien hehe.

 

Synes det ble stille fra Helgelandsmamma her, kanskje hun har dratt inn og på føden for en sjekk. Får håpe alt sto bra til med den lille.

 

Nei nå må jeg sjekke lotto tallene, kanskje jeg blir millionær denne gangen..... Yeah right, men man kan vel alltids leve i håpet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et håp om å få litt igjen for tippinge, men... Som du sier; Yeah right. Man håper og håper hver gang, men..

 

Ble stilt fra henne ja. Er vel mulig hun er dratt innom for en sjekk. La oss håpe alt stod bra til da. Er så spennede dette at det rett og slett kribler i magen =)

 

Det tar seg ikke opp hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok ingen gevinst her heller men, men.

 

Nei det har ikke blitt noe mer action enn disse kynnerne, hadde de enda kunne begynt å gjøre vondt.

 

Synes nesten det er litt skummelt å gå i butikker nå om dagen, hva hvis vannet plutselig skulle gå, tror jeg hadde syntes det var megaflaut å stå der med våt bukse midt i en dam hihi.

 

Nei det må vel komme et innlegg fra henne her igjen snart, vi får vel bare følge med utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men ville vel kanskje også syntes det var flaut om vanent gikk når jeg var i butikken, men det er ikke noe unaturlig ting heller da.

 

Er vel kjipt å bare ha litt vonde kynnere nå ja, man forventer liksom så mye mer vondt og bare venter på det i spenning.

 

Jeg har fulgt med titt og ofte her, men ser ingen ting fra henne. Blir nesten til at man sitter og tripper og venter på å høre noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi det er litt rart, man går bare og venter og venter på et det skal gjøre vondt, og når man plutselig kjenner at det kniper litt til nede i magen så får man nesten litt panikk m tanke på hvor vondt det egentlig skal bli.

 

Ja det er litt spennende dette her ja, kanskje jeg får prøve å ringe føden bare for å prøve å høre om det pågår fødsel i bakgrunnen der nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...