Gå til innhold

Julekalender 2023?


sug lut

Anbefalte innlegg

Glad jeg har egen julekalender. Her fikk jeg ekstremt juleglede. Deler med dere 🌲❤️ Litt juleglede! 

IMG_0785.jpeg

Anonymkode: 6dc94...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Miss Marple* skrev (2 timer siden):

Vi skal da ikke bli kvitt @Kira! Er du rusk?!
 

Her er alle velkomne så lenge de bringer juleglede og folkeskikk. 

Ikke mye av verken folkeskikk eller juleglede her så hvor får jeg det? Folkeskikk har jeg. @Miss Marple

Anonymkode: 6dc94...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (21 minutter siden):

Moonboots? Gikk du glipp av forumskouniformeringen? De kommer med pels og alt. Mulig det blir litt kaldt uansett, men trenger man egentlig 10 tær?

https://www.zalando.no/ancuta-sarca-kitten-heel-boots-snoerestoevletter-silver-aam11n003-d11.html?

Søren. Disse glemte jeg. De passer myyyyye bedre til zebratruse og ulvejakke enn moonboots. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltdekker med åpent tak, så vi kan ha karaokemaskinen og dansegulv der oppe.

Blir Chateaubriand med? Han kan jo se på det som en slags åndelig reise. Kan han reise fra geitene, eller skal vi ta med dem også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvugla skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke vi bør ta fly. CO2- regnskap og alt det der, og prisene går alltid opp nå rett før jul. Dessuten får vi ikke likøren gjennom sikkerhetskontrollen. I stedet må vi satse på å få haik med et lasteskip, fortrinnsvis et som går til Hull. Det må være et bra utgangspunkt for roadtrippen.

Vi brukar traktoren. Ikkje spesielt miljøvennleg ibseg sjølv, men om vi fyller hengaren med dib-damer er det små utslepp per pers. Og det sjølv når ein tek med energibruken til julelys og stereoanlegg.

Termodress er anbefalt antrekk. Og uggs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (56 minutter siden):

Moonboots? Gikk du glipp av forumskouniformeringen? De kommer med pels og alt. Mulig det blir litt kaldt uansett, men trenger man egentlig 10 tær?

https://www.zalando.no/ancuta-sarca-kitten-heel-boots-snoerestoevletter-silver-aam11n003-d11.html?

No can do. Med mindre nokon kan gjere ein feltamputasjon på tær allereie før skoa kjem på, vil ikkje føtene få plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

☆☆☆ skrev (23 minutter siden):

No can do. Med mindre nokon kan gjere ein feltamputasjon på tær allereie før skoa kjem på, vil ikkje føtene få plass..

Slenger meg på her! Skal jeg klare å danse hele natten oppå et lasteplan må det fottøy som ikke setter liv og lemmer i fare. De der kan kun beskrives som torturredskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke mye av verken folkeskikk eller juleglede her så hvor får jeg det? Folkeskikk har jeg. @Miss Marple

Anonymkode: 6dc94...af5

Vil du være med så heng på, men da må du bidra selv og ikke forvente å bli underholdt. Sutring og syt er det ikke plass til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvugla skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke vi bør ta fly. CO2- regnskap og alt det der, og prisene går alltid opp nå rett før jul. Dessuten får vi ikke likøren gjennom sikkerhetskontrollen. I stedet må vi satse på å få haik med et lasteskip, fortrinnsvis et som går til Hull. Det må være et bra utgangspunkt for roadtrippen.

Lasteskip til Hull med kalendergjengen er jo beste oppladningen til en roadtrip. Vi kan smugle med mye rart på båten. Tipper mannskapet er lett å bestikke, hvis ikke har vi jo også @Ekspatt til den jobben. 

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Slenger meg på her! Skal jeg klare å danse hele natten oppå et lasteplan må det fottøy som ikke setter liv og lemmer i fare. De der kan kun beskrives som torturredskap!!

Men vil absolutt ikkje vere festbrems. Om nokon kan gjere ein relativt kompetent amputasjon er eg med 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (12 minutter siden):

Lasteskip til Hull med kalendergjengen er jo beste oppladningen til en roadtrip. Vi kan smugle med mye rart på båten. Tipper mannskapet er lett å bestikke, hvis ikke har vi jo også @Ekspatt til den jobben. 

Då er transport bestemt? Traktor til lasteskipet, og ein dobbeldekkerbuss ståande klar i Hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

☆☆☆ skrev (2 minutter siden):

Men vil absolutt ikkje vere festbrems. Om nokon kan gjere ein relativt kompetent amputasjon er eg med 😁

Har greinsaks og er villig til å bruke den. Mange års erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (1 minutt siden):

Har greinsaks og er villig til å bruke den. Mange års erfaring.

Ojojoj! Ikke verst. Godt med folk som stiller seg til tjeneste😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Nei! Dere har bevisst at det er det ikke. Jeg har prøvd! Ikke annet å si en stygt. 
Ikke kom med med løgn! 
 

God jul! Gitt opp! Dere skal ikke se meg her mer! Hurra! Oppdrag utført! 

Anonymkode: 6dc94...af5

Kjære allfredens. Godt du ikke er dramatisk eller sutrete, da. Du har fått høre hvor enkelt det er: juleglede og ikke grining og navlelo. Hvis du ikke fikser det så lag din egen sutrekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Ojojoj! Ikke verst. Godt med folk som stiller seg til tjeneste😊

Testa på einer opp til armtykkelse og det gir meg stor glede å få anvende min ekspertise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (Akkurat nå):

Kjære allfredens. Godt du ikke er dramatisk eller sutrete, da. Du har fått høre hvor enkelt det er: juleglede og ikke grining og navlelo. Hvis du ikke fikser det så lag din egen sutrekalender.

#dritidet og la oss heller more oss❤️😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (54 minutter siden):

Hurra!

zebratruse og varmedress - jeg er klar! 

Jeg har faktisk sebratruser. Flertall. De var pussig nok på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (10 minutter siden):

Men vil absolutt ikkje vere festbrems. Om nokon kan gjere ein relativt kompetent amputasjon er eg med 😁

Har jo jobbet som kokk i gamle dager, kan hoste opp noen gamle triks med kniven. Et par tær kan jeg alltids klare. Pasienten (og meg) trenger bare litt brennevin for å utføre jobben. Tar med meg @sug lut på jobben.

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (Akkurat nå):

Jeg har faktisk sebratruser. Flertall. De var pussig nok på salg.

Jeg og! Fant de i en kasse med et skilt ; for han og henne! Kupp😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Jeg og! Fant de i en kasse med et skilt ; for han og henne! Kupp😀

Veldig rart at samme modell i ensfarget sort eller hvit var dobbelt så dyr, da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (Akkurat nå):

Veldig rart at samme modell i ensfarget sort eller hvit var dobbelt så dyr, da gitt.

Hm… merkelig !! Hadde dine pelskant de også? Her var det pels foran til henne og bak til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Hm… merkelig !! Hadde dine pelskant de også? Her var det pels foran til henne og bak til han.

Nei 😄😄😄😄 men du frekventerer muligens mer spesialiserte etablissementer enn Lindex!😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooooh hjelpes så utrolig dårlig humor mange her inne har😅  men fint at dere morer dere🤭

Anonymkode: 68ca3...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...