Gå til innhold

Julekalender 2023?


sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ekspatt skrev (3 minutter siden):

Jeg har syv sider å lese meg opp på, skjønner jeg!

Har vært opptatt med, jah, business. Cash i kassa til turen vår!

Vi takker deg for innsatsen! Du skal få hedersplass på bussen for å pleie din godt brukte kropp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjelleren min har jeg en hemmelig dør som fører ned til en hule i fjellet. Der har jeg lagret enorme mengder sprit, brenneslesaft, granskuddhonning, jolenek (til å lage madrasser) og masse mat. Det er egentlig ment til krig og dårlige tider, men dere høres ut som en kul gjeng. Hvis dere vil kan dere komme hit og feire jul etter turneen. Det er også en vannkulp der som kan være oppfriskende for isbaderne. Det er også en utgang til skauen, slik at eventuelle reinsdyr eller esler kan henge utendørs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekla123 skrev (52 minutter siden):

Og jeg har personlig tilgang på en skikkelig varm ovn som baker poteter på sekundet. 

Møt meg i bakgården på krematoriet, så slippes dere inn i ly av mørket. Da slipper vi å fryse også. 

Sååå, grill og camping, altså. God plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VilVilVilVil skrev (13 minutter siden):

I kjelleren min har jeg en hemmelig dør som fører ned til en hule i fjellet. Der har jeg lagret enorme mengder sprit, brenneslesaft, granskuddhonning, jolenek (til å lage madrasser) og masse mat. Det er egentlig ment til krig og dårlige tider, men dere høres ut som en kul gjeng. Hvis dere vil kan dere komme hit og feire jul etter turneen. Det er også en vannkulp der som kan være oppfriskende for isbaderne. Det er også en utgang til skauen, slik at eventuelle reinsdyr eller esler kan henge utendørs. 

Du skal ikke være med på tur først? Still deg ved veien og vift med armene så kommer det en sykkel, en lift eller en traktor og plukker deg opp. Ta gjerne med sprit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (43 minutter siden):

Jeg har syv sider å lese meg opp på, skjønner jeg!

Har vært opptatt med, jah, business. Cash i kassa til turen vår!

Med den innsatsen så fortjener du jo å bli adlet. Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som har hilst på kong Charles en gang. Kanskje vi kunne få svinge innom der så du kunne bli Dame Ekspatt på rundturen. I tillegg kan du sikkert få sitte foran, om du orker å sitte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav skrev (21 timer siden):

Kunne du demonstrert bruk av knipling i nærkamp? Kjenner at det er en gren som er helt fremmed for meg. Jeg har riktignok lært å slå nupereller en gang og det høres i det minste ut som man banker opp en Disney-figur. Hvordan gjør du det med kniplinger? Spaden skjønner jeg. 

Det er flere måter du kan bruke kniplingene på i nærkant, stort sett bare fantasien som stopper.

Er de små og ordentlig stivet, så kan de treffe hard om du kaster dem som om de var frisbee'er. Ikke minst er overraskelsesmomentet der veldig bra - hvem forventer stivede kniplinger som våpen? Ikke tar de plass, de gir inntrykk av å være uskyldig - men et par slike mot øynene. Ekstra stiving så kan de nok brukes som stikkvåpen også mot sårbare parter av kroppen.

Har du store nok bildekniplinger, da kan de kastes over fienden som en not, eller brukes som snublenot (trenger ikke være stivet!).

Lange og stivede kan fint brukes som pisker.

Du kan bruke dem som avledning, la motstanderen tro den har fått tak på deg, mens han egentlig har fått en haug med ubrukelige kniplinger i neven, glipper taket, og du står fritt til å sparke, bruke kne mot edlere deler, eller få tak i spaden.

Er du heldig å få motstanderen med ryggen til deg et øyeblikk kan du kjapt kaste en lengre knipling rundt halsen hans - her funker begge deler, de har litt ulike fordeler. De ustivede kan være lettere å stramme raskere, mens de stivede vil fungere mer avskrekkende fordi de nok gjør mer vondt (kan der være en fordel med mye løse tråder eller lignende som er stivet inn).

Egentlig veldig anvendelige, ikke bare i nærkamp, men for å unngå nærkamp. Dyppet i litt gjørme eller pepperkakedeig kan de kamufleres og spennes over en sti - ypperlig snubletråd! Da kan andre ligge klar oppi trærne og slenge ned store kniplinger på offeret, før resten stormer frem fra bak busker og trærne og bruker de lange remsene til å svinebinde offeret (bare pass på at man ikke snubler selv i den kamuflerte snublekniplingen!).

Og om alt skulle ta en helt annen vendig etterhvert - så kan jo et par pene kniplinger kjapt gjøre at man virker uskyldig og lettere kan infiltrere fienden som er helt uvitende om kniplingsbanden. I en knipe kan man nok distrahere fienden med en form for haremsdans hvor man kun er dekket av kniplinger (som igjen kan sette fienden i en sårbar situasjon for små, stivede frisbeekniplinger o.l.).

Skulle det bli en lykkelig slutt, ja, da er man jo på toppen av alt også forberedt på bryllup...

Kniplinger er undervurderte i dagens samfunn! Heldigvis for oss, tror jeg, for da har vi overraskelsesmomentet på vår side...

Anonymkode: 77639...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (21 timer siden):

Her er det helt tydelig at noen har forsøkt å påvirke meg…med hell! Eller prøvde de egentlig kanskje å bli kvitt meg? Jeg inviterte jo alle damene til bakedag, så her er det noe muffens eller muffins. 

Tror du bør se deg godt om hvorenn du beveger deg for tiden, ja... vi vet jo hvem som liker giftmord og tilfeldige fall ut vinduer... Skummelt muffens, tror du trenger forsterkninger, må bare være lage et kodeord slik at du vet hvem som er venn og fiende. Arsenikkfrisbeekniplingstruse tror jeg ikke fremmede vil komme på som et mulig kodeord, eller?

Anonymkode: 77639...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (22 minutter siden):

Sååå, grill og camping, altså. God plan. 

Og skulle det bli noe svinn i regnskapet under isbading, traktortur eller overdose av hyllebærsaft, same- og sebratruser, er jeg innmari god på sporsletting. 

Skulle det dukke opp flere lik, er det bare å ringe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er flere måter du kan bruke kniplingene på i nærkant, stort sett bare fantasien som stopper.

Er de små og ordentlig stivet, så kan de treffe hard om du kaster dem som om de var frisbee'er. Ikke minst er overraskelsesmomentet der veldig bra - hvem forventer stivede kniplinger som våpen? Ikke tar de plass, de gir inntrykk av å være uskyldig - men et par slike mot øynene. Ekstra stiving så kan de nok brukes som stikkvåpen også mot sårbare parter av kroppen.

Har du store nok bildekniplinger, da kan de kastes over fienden som en not, eller brukes som snublenot (trenger ikke være stivet!).

Lange og stivede kan fint brukes som pisker.

Du kan bruke dem som avledning, la motstanderen tro den har fått tak på deg, mens han egentlig har fått en haug med ubrukelige kniplinger i neven, glipper taket, og du står fritt til å sparke, bruke kne mot edlere deler, eller få tak i spaden.

Er du heldig å få motstanderen med ryggen til deg et øyeblikk kan du kjapt kaste en lengre knipling rundt halsen hans - her funker begge deler, de har litt ulike fordeler. De ustivede kan være lettere å stramme raskere, mens de stivede vil fungere mer avskrekkende fordi de nok gjør mer vondt (kan der være en fordel med mye løse tråder eller lignende som er stivet inn).

Egentlig veldig anvendelige, ikke bare i nærkamp, men for å unngå nærkamp. Dyppet i litt gjørme eller pepperkakedeig kan de kamufleres og spennes over en sti - ypperlig snubletråd! Da kan andre ligge klar oppi trærne og slenge ned store kniplinger på offeret, før resten stormer frem fra bak busker og trærne og bruker de lange remsene til å svinebinde offeret (bare pass på at man ikke snubler selv i den kamuflerte snublekniplingen!).

Og om alt skulle ta en helt annen vendig etterhvert - så kan jo et par pene kniplinger kjapt gjøre at man virker uskyldig og lettere kan infiltrere fienden som er helt uvitende om kniplingsbanden. I en knipe kan man nok distrahere fienden med en form for haremsdans hvor man kun er dekket av kniplinger (som igjen kan sette fienden i en sårbar situasjon for små, stivede frisbeekniplinger o.l.).

Skulle det bli en lykkelig slutt, ja, da er man jo på toppen av alt også forberedt på bryllup...

Kniplinger er undervurderte i dagens samfunn! Heldigvis for oss, tror jeg, for da har vi overraskelsesmomentet på vår side...

Anonymkode: 77639...ba6

Du oppnevnes herved som julekalenderturens ninja. Det tror jeg ikke vi har hatt før. Kniplingsninja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (På 5.12.2023 den 13.27):

Du? Kunne vi brukt den bikkja til noe mon tro?
De skal jo ha eksepsjonell luktesans. Jeg tenker litt høyt her nå, men kunne vi sett om bikkja klarte å lukte seg frem til Jolenek og Julehufsa. Tror det lukter litt geit av dem begge.

De lukter reke og, foråsiresånn.

 

Himmel og hav skrev (21 timer siden):

Kunne du demonstrert bruk av knipling i nærkamp? Kjenner at det er en gren som er helt fremmed for meg. Jeg har riktignok lært å slå nupereller en gang og det høres i det minste ut som man banker opp en Disney-figur. Hvordan gjør du det med kniplinger? Spaden skjønner jeg. 

Jeg kan ikke slå nupereller, men jeg kan slå ZypAdhera-injeksjoner klart til setting dypt i de skinkene som måtte trenge det- og det er det en del av på forumet. (ZypAdhera er antipsykotika som må bankes for å løse seg opp før injisering). Jeg gidder virkelig ikke at reisefølget vårt stalkes av schizofrene, umedisinerte Annier, altså.

 

Spurvugla skrev (6 timer siden):

Dobbeltdekker med åpent tak, så vi kan ha karaokemaskinen og dansegulv der oppe.

Blir Chateaubriand med? Han kan jo se på det som en slags åndelig reise. Kan han reise fra geitene, eller skal vi ta med dem også?

Jeg trodde det var vi som var geitene.

 

Himmel og hav skrev (16 minutter siden):

Med den innsatsen så fortjener du jo å bli adlet. Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som har hilst på kong Charles en gang. Kanskje vi kunne få svinge innom der så du kunne bli Dame Ekspatt på rundturen. I tillegg kan du sikkert få sitte foran, om du orker å sitte. 

DAME EKSPATT! Det kan jeg like! Yes, please.
Jeg kan sitte på badering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Tror du bør se deg godt om hvorenn du beveger deg for tiden, ja... vi vet jo hvem som liker giftmord og tilfeldige fall ut vinduer... Skummelt muffens, tror du trenger forsterkninger, må bare være lage et kodeord slik at du vet hvem som er venn og fiende. Arsenikkfrisbeekniplingstruse tror jeg ikke fremmede vil komme på som et mulig kodeord, eller?

Anonymkode: 77639...ba6

Kodeord notert. Takker og bukker ☺️👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Herregud, så teit denne tråden er

Anonymkode: 61552...15d

Huff ja, stakkars deg som måtte lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekla123 skrev (56 minutter siden):

Og skulle det bli noe svinn i regnskapet under isbading, traktortur eller overdose av hyllebærsaft, same- og sebratruser, er jeg innmari god på sporsletting. 

Skulle det dukke opp flere lik, er det bare å ringe! 

I all beskjedenhet så har jeg litt erfaring med lik, arsenikk og dens like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (18 minutter siden):

Tenner lys for deg ❤️

 

lys.webp

Høyreist og stolt som et monument over erotikken, tenner vi lys som en hyldest til pikken 🍆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (6 minutter siden):

I all beskjedenhet så har jeg litt erfaring med lik, arsenikk og dens like. 

For et team vi kunne blitt! 

Arsenikk har jeg ikke mye erfaring med, men jeg er knakende god på andre kjemiske blandinger. Har god tilgang på det meste man måtte behage for å utøve kunsten sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekla123 skrev (23 minutter siden):

For et team vi kunne blitt! 

Arsenikk har jeg ikke mye erfaring med, men jeg er knakende god på andre kjemiske blandinger. Har god tilgang på det meste man måtte behage for å utøve kunsten sin. 

Sammen er vi dynamitt 🔥med horelys og høye hæler. Har du sebratrusen klar? Hvis ikke kan jeg se hva jeg finner i sykkelkurven 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VilVilVilVil skrev (2 timer siden):

I kjelleren min har jeg en hemmelig dør som fører ned til en hule i fjellet. Der har jeg lagret enorme mengder sprit, brenneslesaft, granskuddhonning, jolenek (til å lage madrasser) og masse mat. Det er egentlig ment til krig og dårlige tider, men dere høres ut som en kul gjeng. Hvis dere vil kan dere komme hit og feire jul etter turneen. Det er også en vannkulp der som kan være oppfriskende for isbaderne. Det er også en utgang til skauen, slik at eventuelle reinsdyr eller esler kan henge utendørs. 

Alle dib-damer med respekt for seg sjølv er gode på prepping. 

Reknar med du har kaffi og bananer nok på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (1 minutt siden):

Alle dib-damer med respekt for seg sjølv er gode på prepping. 

Reknar med du har kaffi og bananer nok på lager?

Jeg overtok et stort rest lager med jod tabletter hvis det er behov for slikt på turen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (2 minutter siden):

Alle dib-damer med respekt for seg sjølv er gode på prepping. 

Reknar med du har kaffi og bananer nok på lager?

Og ronkehonkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Jeg overtok et stort rest lager med jod tabletter hvis det er behov for slikt på turen…

Veit aldri om vi ikkje endar opp med å starte atomkrig, så Jod må vi ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...