Gå til innhold

Julekalender 2023?


sug lut

Anbefalte innlegg

Sommer er best skrev (8 minutter siden):

Som nevnt ifjor eller året før så er jeg også suveren på blokkfløyte. 

Og hvis det er åpent for litt headbanging så kan jeg ta på meg julelua mi med bjeller å riste løs. 

Sykkelvogna har stått klar med joleljos siden oktober, og slåpelikøren ble laget i august.

Har også en 5 liters dunk med eggelikør hvis det kan være av interesse.

DSC_9484.JPG

Eggelikør 😍😍!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommer er best skrev (18 minutter siden):

Fantastisk ❤️

Nå fikk jeg faktisk en tåre i øyekroken her 🥲

Med nok whisky, knipla undertøy, eggelikør og bjeller på lua vil sangen kunne framføres med stor verdighet og aplomb i minnestunden for Shane. 

Har vi en kordirigent og kan vi ta det flerstemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (9 minutter siden):

Allsang!!!

Her ble det sang i stua og bikkja hilser og sier han er rå på p finne bortkomne jokenek!

Jokkenek? Blir det ikke mye bøss og gnagsår av slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Støttet opp om å bli kvitt!

Anonymkode: 6dc94...af5

På hvilken måte da tenker du? Gift eller har du noe annet i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (7 timer siden):

Jokkenek? Blir det ikke mye bøss og gnagsår av slikt?

Æssada, gleden over å få tørrjokke litt på et jokkenek trumfer at du må ut med salve og suger i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frk Nilsen skrev (15 timer siden):

Herregud som jeg gleder meg! Beste førjulstiden er fyll og fanteri fra hengern til @Superdolly pyntet med horelys og Fairytail of New York, eller kanskje of Dib til ære for julekalenderen. Er det noen som kan skrive om teksten så den passer inn her? Eller er det for tidlig med en omskriving av teksten @sug lut ?

Som vanlig så stiller jeg med Stilton og Portvin. Er det noen som husker hvem som tok vare på restene fra i fjor? Var det noen rester? 

Det var eg som tok vare på restane. Men så kunne det ikkje skade med litt smaking. Og litt til. Og litt til. Vanlegvis er det godteri som lir denne skjebna, og eg skuldar på ungane. Den blir litt vrien her. Kan ikkje akkurat påstå at Hestbjørg har snoka i vinskapet..

Ingen fare, eg brukar gåvebudsjettet til å erstatte varene. Alle får dorullnissar i gåve i år!

Endret av ☆☆☆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (2 timer siden):

På hvilken måte da tenker du? Gift eller har du noe annet i tankene?

Nei, for all del ikke. Bli kvitt inntrengere. Det må da vites at dette ikke er for alle. 

Anonymkode: 6dc94...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Litt usikker på hvordan bli kvitt, men kanskje gift hadde vært tingen. 

Anonymkode: 6dc94...af5

Vi skal da ikke bli kvitt @Kira! Er du rusk?!
 

Her er alle velkomne så lenge de bringer juleglede og folkeskikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Vi skal da ikke bli kvitt @Kira! Er du rusk?!
 

Her er alle velkomne så lenge de bringer juleglede og folkeskikk. 

Nei, ikke Kira les hva som skrives. Inntrengere og gjerne med gift så de aldri kommer tilbake. 
 

 

Anonymkode: 6dc94...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, ikke Kira les hva som skrives. Inntrengere og gjerne med gift så de aldri kommer tilbake. 
 

 

Anonymkode: 6dc94...af5

*overser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (23 minutter siden):

Damer! Var det ikke snakk om en roadtrip nå før jul? https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/rude-map-britain-reveals-cheeky-14980427.amp

Jeg er med på roadtrip, har alltid ønsket meg en tur til Sandyballs og Penistone. Hvilket kjøretøy er best å benytte? Går vi for pyntet julelift eller burde vi lage vår egen dib-buss? Kan sikkert skaffe en gammel russebuss for en rimelig penge. Eventuelt tar @Ekspatt seg av betalingen med sin valuta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (7 minutter siden):

Jeg er med på roadtrip, har alltid ønsket meg en tur til Sandyballs og Penistone. Hvilket kjøretøy er best å benytte? Går vi for pyntet julelift eller burde vi lage vår egen dib-buss? Kan sikkert skaffe en gammel russebuss for en rimelig penge. Eventuelt tar @Ekspatt seg av betalingen med sin valuta.

Jeg blir med! Hvorfor dra på førjulstur til London når det finnes så mange gode alternativer? Shaftesbury bør med på lista, men kanskje ikke Shitterton.

Vi må ha dobbeltdekker, dette blir populært og vi må ha plass til rikelige mengder slåpebærlikør og hva annet vi måtte finne på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvugla skrev (25 minutter siden):

Jeg blir med! Hvorfor dra på førjulstur til London når det finnes så mange gode alternativer? Shaftesbury bør med på lista, men kanskje ikke Shitterton.

Vi må ha dobbeltdekker, dette blir populært og vi må ha plass til rikelige mengder slåpebærlikør og hva annet vi måtte finne på veien.

Jeg er med! Tar ut ekstra feriedager for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (1 minutt siden):

Jeg er med! Tar ut ekstra feriedager for dette. 

Ikke sant! Bare forbereder alle på at det blir ikke finstasen på meg denne gangen. Selv om skapet tyter over av kjoler så er det faen så kaldt om dagen at jeg går for moonboots og ulvejakka. Noe sier meg dessuten at eventuelle avdanka russebusser ikke er de varmeste bussene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg? Blir det sidelinja? Ser det er travelt her i denne førjulstida. Ikke tid å svare ser det ut som 🤣

Anonymkode: 6dc94...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi bør ta fly. CO2- regnskap og alt det der, og prisene går alltid opp nå rett før jul. Dessuten får vi ikke likøren gjennom sikkerhetskontrollen. I stedet må vi satse på å få haik med et lasteskip, fortrinnsvis et som går til Hull. Det må være et bra utgangspunkt for roadtrippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (1 time siden):

Åååååååååååå roadtrip 🤩

Jeg blir med.

Kan jeg ta med karaoke maskinen 😍Pliiiiiiiiis 

Selvsagt!!! Hva slags musikk byr du på? Snakker vi metall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden):

Selvsagt!!! Hva slags musikk byr du på? Snakker vi metall?

Må ihvertfall være noe så jeg får headbanga med julebjellelua.

Har forresten en boks med julebjeller som jeg kan ta med. 

Så hvis alle tar med noen selvpynta juleluer kan jeg sy på bjeller. 

Regner med at vi kjører forbi nok av puber så hvis vi kommer i moonboots, zebratruser, ulvejakker, juleluer med bjeller og egen karaokemaskin så får vi garantert lov til å underholde.

Og med sug lut sin spesial versjon av Fairytale of New York tenker jeg vi blir head hunta. 

Endret av Sommer er best
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Ikke sant! Bare forbereder alle på at det blir ikke finstasen på meg denne gangen. Selv om skapet tyter over av kjoler så er det faen så kaldt om dagen at jeg går for moonboots og ulvejakka. Noe sier meg dessuten at eventuelle avdanka russebusser ikke er de varmeste bussene?

Moonboots? Gikk du glipp av forumskouniformeringen? De kommer med pels og alt. Mulig det blir litt kaldt uansett, men trenger man egentlig 10 tær?

https://www.zalando.no/ancuta-sarca-kitten-heel-boots-snoerestoevletter-silver-aam11n003-d11.html?

Endret av *Miss Marple*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...