Gå til innhold

Julekalender 2023?


sug lut

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (Akkurat nå):

Nei 😄😄😄😄 men du frekventerer muligens mer spesialiserte etablissementer enn Lindex!😄😄

Øy!! Hva insinuerer du her?🤪. Det rare var at de hadde tilbud på klut i kassen ved siden av. 10 for 1… merkelige greier. Hvordan skulle de 2 varegruppene ha noe med hverandre å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Øy!! Hva insinuerer du her?🤪. Det rare var at de hadde tilbud på klut i kassen ved siden av. 10 for 1… merkelige greier. Hvordan skulle de 2 varegruppene ha noe med hverandre å gjøre? 

Så du hamstra til syyyydenturen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (Akkurat nå):

Så du hamstra til syyyydenturen, da?

Jupp. Fikk akkurat plass til 20 kluter, 10 kjoler og 7 par høyhælte sko. Litt kjedelig ute i uka når jeg skulle på utflukt sammen med reiseselskapet. Fikk vondt i beina gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden):

Burde vi egentlig gjøre turen all inclusive? 

Spørs hva "all" betyr 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sug lut skrev (2 minutter siden):

Spørs hva "all" betyr 😄

Uante og ubegrensede mengder alkohol, kveldsunderholdning og gratis is. Hva er det å ikke like?🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (42 minutter siden):

Testa på einer opp til armtykkelse og det gir meg stor glede å få anvende min ekspertise.

så dårlig stilt det er på drikkefronten denne julen så får du ikke lov å desinfisere med sprit først i allefal! Der setter jeg ned moonbotsen, den spriten skal drikkes og ikke brukes på amputasjoner. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (42 minutter siden):

Jeg har faktisk sebratruser. Flertall. De var pussig nok på salg.

Kor? Eg er dårleg stilt på området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliea Ruler skrev (24 minutter siden):

så dårlig stilt det er på drikkefronten denne julen så får du ikke lov å desinfisere med sprit først i allefal! Der setter jeg ned moonbotsen, den spriten skal drikkes og ikke brukes på amputasjoner. Ok?

Den drikkes av den som skal utføre amputasjonen, kanskje en slurk til den som skal amputeres for å roe nervene. Bruker da ikke opp spriten til desinfeksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæsken, for en heidundrende turné det legges opp til! 

Kjenner jeg veldig gjerne skulle vært med, men usikker på hvordan dere stiller dere til en ekstra? Har fatigue, men ellers god på drikkevarer. Noen som ev har tenkt på om det kan leies inn en sånn bake-potet-vogn? 

Kan forresten skaffe håndsprit til amputasjonen, det burde vel holde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petra Prøvedukke skrev (1 minutt siden):

Dæsken, for en heidundrende turné det legges opp til! 

Kjenner jeg veldig gjerne skulle vært med, men usikker på hvordan dere stiller dere til en ekstra? Har fatigue, men ellers god på drikkevarer. Noen som ev har tenkt på om det kan leies inn en sånn bake-potet-vogn? 

Kan forresten skaffe håndsprit til amputasjonen, det burde vel holde?

Plenty! Men det er litt skummelt at du ikke har hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedukke skrev (Akkurat nå):

Dæsken, for en heidundrende turné det legges opp til! 

Kjenner jeg veldig gjerne skulle vært med, men usikker på hvordan dere stiller dere til en ekstra? Har fatigue, men ellers god på drikkevarer. Noen som ev har tenkt på om det kan leies inn en sånn bake-potet-vogn? 

Kan forresten skaffe håndsprit til amputasjonen, det burde vel holde?

Her er alle velkomne og litt fatigue er da ingen hindring!! #alleskalmed 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedukke skrev (1 minutt siden):

Dæsken, for en heidundrende turné det legges opp til! 

Kjenner jeg veldig gjerne skulle vært med, men usikker på hvordan dere stiller dere til en ekstra? Har fatigue, men ellers god på drikkevarer. Noen som ev har tenkt på om det kan leies inn en sånn bake-potet-vogn? 

Kan forresten skaffe håndsprit til amputasjonen, det burde vel holde?

Brenner du selv, forresten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (3 minutter siden):

Plenty! Men det er litt skummelt at du ikke har hode.

 

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Her er alle velkomne og litt fatigue er da ingen hindring!! #alleskalmed 😊

 

sug lut skrev (2 minutter siden):

Brenner du selv, forresten? 

Kjære, jeg har da hode! Et rimelig godt et også, om jeg skal si det selv. Tar det bare ikke med overalt, fungerer helt utmerket med fjernoverføring. 

Fatiguen hemmer først og fremst kroppen, så hvis jeg bare får litt bærehjelp, så kan jeg fint delta bare med hodet mens kroppen lader. 

Ang brenning, @sug lut, det tenker jeg vi kanskje kan snakkes om under overfarten til Hull? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedukke skrev (7 minutter siden):

 

 

Kjære, jeg har da hode! Et rimelig godt et også, om jeg skal si det selv. Tar det bare ikke med overalt, fungerer helt utmerket med fjernoverføring. 

Fatiguen hemmer først og fremst kroppen, så hvis jeg bare får litt bærehjelp, så kan jeg fint delta bare med hodet mens kroppen lader. 

Ang brenning, @sug lut, det tenker jeg vi kanskje kan snakkes om under overfarten til Hull? 

Du er littebitt hodeløs på bildet ditt, serru, sorry!

Jepp, jeg kommer fra en lang tradisjon av hjemmebrennere. Dette får vi til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er vanskelig å få tak i potet-vogn, kan jeg hakke meg ned i tæla og hente opp potetene som glapp i høst - og legge dem i en dukkevogn. Så har vi til både baking og brenning…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedukke skrev (26 minutter siden):

 

 

Kjære, jeg har da hode! Et rimelig godt et også, om jeg skal si det selv. Tar det bare ikke med overalt, fungerer helt utmerket med fjernoverføring. 

Fatiguen hemmer først og fremst kroppen, så hvis jeg bare får litt bærehjelp, så kan jeg fint delta bare med hodet mens kroppen lader. 

Ang brenning, @sug lut, det tenker jeg vi kanskje kan snakkes om under overfarten til Hull? 

Det er plass på sykkelen! Kom kom🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (37 minutter siden):

Hvis det er vanskelig å få tak i potet-vogn, kan jeg hakke meg ned i tæla og hente opp potetene som glapp i høst - og legge dem i en dukkevogn. Så har vi til både baking og brenning…

Utmerket plan! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (39 minutter siden):

Hvis det er vanskelig å få tak i potet-vogn, kan jeg hakke meg ned i tæla og hente opp potetene som glapp i høst - og legge dem i en dukkevogn. Så har vi til både baking og brenning…

Elsker løsningsorienterte folk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (1 time siden):

Hvis det er vanskelig å få tak i potet-vogn, kan jeg hakke meg ned i tæla og hente opp potetene som glapp i høst - og legge dem i en dukkevogn. Så har vi til både baking og brenning…

Og jeg har personlig tilgang på en skikkelig varm ovn som baker poteter på sekundet. 

Møt meg i bakgården på krematoriet, så slippes dere inn i ly av mørket. Da slipper vi å fryse også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekla123 skrev (10 minutter siden):

Og jeg har personlig tilgang på en skikkelig varm ovn som baker poteter på sekundet. 

Møt meg i bakgården på krematoriet, så slippes dere inn i ly av mørket. Da slipper vi å fryse også. 

Her har du jo en fantastisk forretningsidé ☺️ Jeg hater å fryse, så jeg kommer løpende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (4 minutter siden):

Her har du jo en fantastisk forretningsidé ☺️ Jeg hater å fryse, så jeg kommer løpende 

Foreslår «Daud potet og brent»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...