Gå til innhold

Ville du syntes dette var greit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der må være noe av det kvalmeste jeg har lest her inne 🤯

Anonymkode: 800cd...308

Ånei, nå ble jeg skuffet! Jeg som håpet det var det kvalmeste du hadde lest her inne. Hva er det som overgår min kommentar da?

Anonymkode: a5b19...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det hadde vært en interesse jeg delte så hadde jeg blitt både såret og mistenksom over å ikke bli invitert med. Men ellers så hadde det ikke gjort meg noe. Jeg og mannen min og søsteren min har en aktivitet vi pleier å gjøre sammen, og når jeg ikke har anledning så gjør de to det uten meg. Jeg ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: e5da5...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det hadde vært en interesse jeg delte så hadde jeg blitt både såret og mistenksom over å ikke bli invitert med. Men ellers så hadde det ikke gjort meg noe. Jeg og mannen min og søsteren min har en aktivitet vi pleier å gjøre sammen, og når jeg ikke har anledning så gjør de to det uten meg. Jeg ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: e5da5...4c8

Litt enklere kanskje med en søster enn med ei nyskilt venninne? 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen min og søsteren min har en aktivitet vi pleier å gjøre sammen, og når jeg ikke har anledning så gjør de to det uten meg. Jeg ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: e5da5...4c8

Men det er søsteren din, som du sikkert stoler på, og ikke et nytt bekjentskap, 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Litt enklere kanskje med en søster enn med ei nyskilt venninne? 

Anonymkode: e3984...e3f

Akkurat! 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde faktisk syntes det var litt ubehagelig... Jeg er ikke sjalu av meg og stoler på mannen, men hadde vært redd for hva dama prøvde seg på :P

Anonymkode: 3d527...ff8

Dette er jo en selvmotsigelse. Om du stolte på mannen din så hadde det uansett ikke vært noe problem om dama prøvde seg på ham... Dessuten, i dette tilfellet er det han - ikke hun - som inviterte til å møtes/sykles.

En annen ting - single kvinner er ikke nødvendigvis så desperat som mange kvinner i forhold frykter. Selv kunne jeg aldri ha lagt an på en mann som var i et forhold med en venninne (eller i et forhold). Har for mye respekt for forhold generelt og for de jeg bryr meg om spesielt. Og om det likevel skulle si pang med en som var i et forhold så har jeg selvrespekt til å ikke innlede noe, men heller si fra at hvis han mener alvor så rydder han først opp i eget liv - så får han heller komme og se om jeg er singel da. 

På den andre siden er jeg ganske lei, som singel, å bli sett på som en stadig trussel mot andres forhold når jeg aldri har gjort noe for å ødelegge noens forhold, ikke flørtet med opptatte menn. Og likevel har opplevd mange ganger å bli utestengt fra sosiale settinger fordi de gifte/samboende damene visstnok ser meg som en trussel.

Hi - du skriver at du føler du blir den furtne om du tar det opp. Men du er jo der allerede (altså, ikke furten, men du er redd for hva det ev. kan føre til), så du har egentlig ikke noe å tape på å ta det opp, bare alt å vinne. Snakk med mannen din og gjerne med venninnen din også. Jeg kan forstå at du ikke er komfortabel med dette, men stoler du på mannen og venninnen din så stol på magefølelsen din. En måte å bli oppfattet litt mer rund enn om du skulle "nekte" ham å dra på turer med denne venninnen, det er å si det som det er, at du ikke er komfortabel med dette, men at han kanskje heller kan hjelpe henne med å bli inkludert i den gruppen han sykler med. Da er det flere der, og ikke like store muligheter til noe annet. Ikke gå og gnag på dette alene, i hvert fall, for da kan det være du begynner å se "tegn" som ikke egentlig betyr noe som helst, og da kan du selv være den som ødelegger og ev. driver ham inn i armene på en annen dame.

Anonymkode: dd41f...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt dette. De kommer jo ikke til å gjøre noe galt på denne turen, MEN de vil sakte men sikkert få en god relasjon av det som KAN utvikle seg om de stadig tar disse turene. Jeg hadde nok klart å si det til mannen min at jeg ikke var helt komfortabel med dette. Tenker hun kommer til å kle seg i sexy tights også. Alt i meg roper neeeeeei 😁 så du har min støtte! 

Anonymkode: 2ca98...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Samboeren min driver med sykling og det gjør også en ny singel venninne av meg. 
siden hun har vært gjennom en skillsmisse nå (hun som valgte å gå) så har hun ikke trent så mye. Hun er med i en sykkelgruppe. 
Her om dagen var hun på besøk og samboeren min inviterte henne ned på sykkeltur, de to. Dette ville hun gjerne på tross av at hun sier hun har lagt det på is en liten stund. 
Jeg syntes ikke så mye om at de to skal på langtur alene med innlagt kaffe stopp, men virker som de syntes det er helt i orden. 
Fikk meg ikke til å si noe da de hadde det så greit der de avtalte dette. 
Hadde du syntes det var i orden? 

Anonymkode: e3984...e3f

Ja det hadde vert helt greit for meg.. stoler på mannen og venninnene mine

Anonymkode: 1be0f...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo en selvmotsigelse. Om du stolte på mannen din så hadde det uansett ikke vært noe problem om dama prøvde seg på ham... Dessuten, i dette tilfellet er det han - ikke hun - som inviterte til å møtes/sykles.

En annen ting - single kvinner er ikke nødvendigvis så desperat som mange kvinner i forhold frykter. Selv kunne jeg aldri ha lagt an på en mann som var i et forhold med en venninne (eller i et forhold). Har for mye respekt for forhold generelt og for de jeg bryr meg om spesielt. Og om det likevel skulle si pang med en som var i et forhold så har jeg selvrespekt til å ikke innlede noe, men heller si fra at hvis han mener alvor så rydder han først opp i eget liv - så får han heller komme og se om jeg er singel da. 

På den andre siden er jeg ganske lei, som singel, å bli sett på som en stadig trussel mot andres forhold når jeg aldri har gjort noe for å ødelegge noens forhold, ikke flørtet med opptatte menn. Og likevel har opplevd mange ganger å bli utestengt fra sosiale settinger fordi de gifte/samboende damene visstnok ser meg som en trussel.

Hi - du skriver at du føler du blir den furtne om du tar det opp. Men du er jo der allerede (altså, ikke furten, men du er redd for hva det ev. kan føre til), så du har egentlig ikke noe å tape på å ta det opp, bare alt å vinne. Snakk med mannen din og gjerne med venninnen din også. Jeg kan forstå at du ikke er komfortabel med dette, men stoler du på mannen og venninnen din så stol på magefølelsen din. En måte å bli oppfattet litt mer rund enn om du skulle "nekte" ham å dra på turer med denne venninnen, det er å si det som det er, at du ikke er komfortabel med dette, men at han kanskje heller kan hjelpe henne med å bli inkludert i den gruppen han sykler med. Da er det flere der, og ikke like store muligheter til noe annet. Ikke gå og gnag på dette alene, i hvert fall, for da kan det være du begynner å se "tegn" som ikke egentlig betyr noe som helst, og da kan du selv være den som ødelegger og ev. driver ham inn i armene på en annen dame.

Anonymkode: dd41f...dfb

De har hver sin gruppe de bruker å sykle med, så skjønner ikke greia med at akkurat de to må på sykkeltur sammen....

Han meldte henne i stad og spurte om de skulle ut i morgen..... 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden. 

Du som nevte sexy tights, når ble sykkeltights med bleierompe sexy? Vi snakker ikke om Jane Fonda og string-body i aerobicen over her altså, synes jeg ser en string-body over en sykkeltights 🤣

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er søsteren din, som du sikkert stoler på, og ikke et nytt bekjentskap, 

Anonymkode: 800cd...308

For min del hadde det vært greit med et nytt bekjentskap også, jeg stoler uansett på mannen min selv om jeg ikke hadde stolt på den andre.

Men folk har selvsagt forskjellige grenser, og jeg skal ikke prøve å diktere hva som bør være greit for andre. :)

Anonymkode: e5da5...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke syns det hadde vært greit :( 

jeg er såpass sjalu og det hadde vært såpass rart at hvis min samboer hadde sagt han skulle finne på noe med en annen kvinne uansett venninne av meg eller ikke hadde jeg med en gang antatt utroskap 😞 

Anonymkode: 4f416...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For min del hadde det vært greit med et nytt bekjentskap også, jeg stoler uansett på mannen min selv om jeg ikke hadde stolt på den andre.

Men folk har selvsagt forskjellige grenser, og jeg skal ikke prøve å diktere hva som bør være greit for andre. :)

Anonymkode: e5da5...4c8

Han blir jo kjent med henne sammen med meg, hun er min venninne. De trenger jo ikke på tur alene de to for å bli kjent. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke syns det hadde vært greit :( 

jeg er såpass sjalu og det hadde vært såpass rart at hvis min samboer hadde sagt han skulle finne på noe med en annen kvinne uansett venninne av meg eller ikke hadde jeg med en gang antatt utroskap 😞 

Anonymkode: 4f416...88e

Jeg antar ikke det, men jeg syntes det er veldig spesielt. Skjønner ikke hvorfor de to må ut sammen, da de har massevis av andre å sykle med. Dessuten skjønner jeg ikke at de ikke skjønner at det er spesielt....og rart. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han blir jo kjent med henne sammen med meg, hun er min venninne. De trenger jo ikke på tur alene de to for å bli kjent. 

Anonymkode: e3984...e3f

Neida, de trenger ikke. Jeg sier bare at det hadde vært greit for meg, som er det du spør om i tittelen på tråden...

Anonymkode: e5da5...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbærblomst skrev:

Ingen problem. Jeg kunne aldri drømme om å skulle oppføre meg som om jeg eide mannen min. 

Stakkars mannen din! 😢

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars mannen din! 😢

Anonymkode: 800cd...308

Ja, skikkelig synd på en mann som kan treffe hvem han vil uten at kona surner 🙄

Anonymkode: 43f9f...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars mannen din! 😢

Anonymkode: 800cd...308

Hehe, den var søt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jordbærblomst skrev:

Hehe, den var søt. 

Okei, det var litt overdrevet. Og litt tull og ironi.

Jeg synes bare den her «Åhhh, jeg er IKKE sjalu og eiesyk, altså!» er litt utdatert.

Nei, greit at man ikke er eiesyk eller sjalu.

Men jeg hadde syntes det var temmelig stusslig om min man ga helt F i hva jeg gjorde sammen med andre menn. Det finnes en mellomting mellom eiesyk/sjalu og fullkommen apati, tenker jeg. 

Hvis man tenker at mannen aldri i løpet av et helt liv kan bli fristet, eller at aldri noen andre damer kan være interessert i mannen, så er det litt...nja...skjødesløst og arrogant. Ikke akkurat hva jeg ser etter i en partner i alle fall. 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt mannen din hvorfor han inviterer din venninne ut på tur? Synes han synd på henne? Er hun hyggelig å omgås? Savner han treningsvenner? 

Anonymkode: 9943d...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du spurt mannen din hvorfor han inviterer din venninne ut på tur? Synes han synd på henne? Er hun hyggelig å omgås? Savner han treningsvenner? 

Anonymkode: 9943d...6c6

Spurte han og han svarte at det var bare for gøy......både han og hun har en hel gruppe hver de kan sykle med så ingen av de mangler treningsvenner. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er lite reflektert av mannen din. Jeg skjønner egentlig ikke at han velger å sette seg i en situasjon som kan føre til spekulasjoner og sladder, bekymring hos kona osv. 

Anonymkode: 9943d...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...