Gå til innhold

Ville du syntes dette var greit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min driver med sykling og det gjør også en ny singel venninne av meg. 
siden hun har vært gjennom en skillsmisse nå (hun som valgte å gå) så har hun ikke trent så mye. Hun er med i en sykkelgruppe. 
Her om dagen var hun på besøk og samboeren min inviterte henne ned på sykkeltur, de to. Dette ville hun gjerne på tross av at hun sier hun har lagt det på is en liten stund. 
Jeg syntes ikke så mye om at de to skal på langtur alene med innlagt kaffe stopp, men virker som de syntes det er helt i orden. 
Fikk meg ikke til å si noe da de hadde det så greit der de avtalte dette. 
Hadde du syntes det var i orden? 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Både jeg og mannen har venner vi er sammen med uten at den andre er med 

Anonymkode: a4948...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Både jeg og mannen har venner vi er sammen med uten at den andre er med 

Anonymkode: a4948...470

Dette er ei venninne han har kjent under ett år, vi har bare vært sammen med henne og mannen (før hun ble skilt) noen få ganger. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Både jeg og mannen har venner vi er sammen med uten at den andre er med 

Anonymkode: a4948...470

Er du alene på ting med hans kompiser? Du og en kompis av han? 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en slik treningsgruppe. Helt uskyldig mellom venner - helt til det ikke var det lengre.

Men det er umulig å si hvordan det blir med samboeren din og venninnen sin - mange er jo helt i stand til å bare være venner..  

Anonymkode: c3246...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg var i en slik treningsgruppe. Helt uskyldig mellom venner - helt til det ikke var det lengre.

Men det er umulig å si hvordan det blir med samboeren din og venninnen sin - mange er jo helt i stand til å bare være venner..  

Anonymkode: c3246...9f6

Ja, jeg at jeg hadde ikke funnet på noe alene med en av hans kompiser. Greit om det er en gruppe, men bare de to på tur syntes jeg er spesielt iom at de tilhører hver sin gruppe på hver sin kant. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er vel mer, stoler du på dem? det er jo hyggelig for dem begge å gjøre ting sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk syntes det var litt ubehagelig... Jeg er ikke sjalu av meg og stoler på mannen, men hadde vært redd for hva dama prøvde seg på :P

Anonymkode: 3d527...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er respektløst.

Har heldigvis en mann som ser dette selv. 

Anonymkode: 800cd...308

Jeg syntes også det er respektløst, men det er kanskje fordi jeg ikke ville gjort det selv. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde faktisk syntes det var litt ubehagelig... Jeg er ikke sjalu av meg og stoler på mannen, men hadde vært redd for hva dama prøvde seg på :P

Anonymkode: 3d527...ff8

Stoler egentlig på de begge, men liker det ikke uansett. Liker ikke da han sier at han skal ringe henne så de kan avtale nærmere. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg syntes også det er respektløst, men det er kanskje fordi jeg ikke ville gjort det selv. 

Anonymkode: e3984...e3f

Ja, hadde mannen til venninnen min dradd på sykkeltur med et nytt kvinnelig bekjentskap, da hadde jeg tenkt at han manglet enten respekt for kona eller manglet sosiale antenner. 

Hva tenker han dersom du begynner å henge med et nytt mannlig bekjentskap? 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Stoler egentlig på de begge, men liker det ikke uansett. Liker ikke da han sier at han skal ringe henne så de kan avtale nærmere. 

Anonymkode: e3984...e3f

Da må du snakke med han. Eller henne. Eller begge. 

Anonymkode: 8941b...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da må du snakke med han. Eller henne. Eller begge. 

Anonymkode: 8941b...1e6

Han! Ikke henne! 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han! Ikke henne! 

Anonymkode: 800cd...308

De burde egentlig skjønne det selv tenker jeg. Føler jeg er den furte kjerringa om jeg sier noe. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hadde mannen til venninnen min dradd på sykkeltur med et nytt kvinnelig bekjentskap, da hadde jeg tenkt at han manglet enten respekt for kona eller manglet sosiale antenner. 

Hva tenker han dersom du begynner å henge med et nytt mannlig bekjentskap? 

Anonymkode: 800cd...308

Ja, han hadde nok ikke likt det, men han vet godt at jeg ikke ville gjort noe sånt. Hadde et par mannlige bekjentskaper på snap som han vet gjerne ville noe mer med meg, men de slettet jeg på egen iniativ uten at han trengte å be meg om det. (Visste at han ikke likte det). Det handler for meg om å se partneren og ha respekt for forholdet. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har en venninne som foreslo at jeg og mannen hennes dro på helgetur sammen.  På hotell! Han skulle på opera med jobben, hun liker ikke det men vet at jeg elsker det. I fullt alvor mente hun da det var en strålende idé at jeg da tok hennes plass den helgen, og ble med han på helgetur til Oslo,  med hotell , opera, restaurant og hele pakka .  Gubben syntes også dette var riktig så smart! 😅  - Jeg sto over den turen altså... 

Men disse to har jo bare en felles glede i å trene, tror dere ikke? Akkurat den der te og jeg ikke jeg hadde reagert på.

Anonymkode: 28788...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han hadde nok ikke likt det, men han vet godt at jeg ikke ville gjort noe sånt. Hadde et par mannlige bekjentskaper på snap som han vet gjerne ville noe mer med meg, men de slettet jeg på egen iniativ uten at han trengte å be meg om det. (Visste at han ikke likte det). Det handler for meg om å se partneren og ha respekt for forholdet. 

Anonymkode: e3984...e3f

Akkurat, og nettopp derfor burde han forstå at det samme gjelder han og den nye dama. Hadde sagt dette til han.

Hadde imidlertid holdt henne helt utenfor, dette er ikke enda en god venninne. 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i bygda så er det flere tilfeller at slike sykkelgrupper har ført til mere enn bare sykling for å si det slik. 

Vet om hvertfall fire ekteskap som har gått skeis pga utroskap innad i sykkelmiljøet.  Så jeg er glad min mann ikke bryr seg om sykling. 

Anonymkode: f3ab8...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min reiser på fjellturer med overnatting på turisthytter med en felles venninne av oss. Dette er en hobby hverken jeg eller hennes mann deler, og vi syns det er helt uproblematisk. Dersom mannen din vil være utro er han det uansett om de drar på sykkeltur eller ikke. Både mannen min og jeg reiser mye i jobben og vil vi ligge med andre er mulighetene mange.

Anonymkode: 65bed...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her i bygda så er det flere tilfeller at slike sykkelgrupper har ført til mere enn bare sykling for å si det slik. 

Vet om hvertfall fire ekteskap som har gått skeis pga utroskap innad i sykkelmiljøet.  Så jeg er glad min mann ikke bryr seg om sykling. 

Anonymkode: f3ab8...3e0

Ja, og det skyldes disse naive folkene som mener det er helt greit at ektefellen har venner av motsatt kjønn, og at det går helt fint å være bare venner og jeg er så fri og selvsikker og romslig.

Og så glemmer de at mennesker ofte liker å bli holdt litt i ørene.

Om man ikke er sjalu til vanlig, så kan man mer enn gjerne spille litt sjalu innimellom. Det betyr jo bare at man ser at mannen (eller kona) er attraktiv. 

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, jeg har en venninne som foreslo at jeg og mannen hennes dro på helgetur sammen.  På hotell! Han skulle på opera med jobben, hun liker ikke det men vet at jeg elsker det. I fullt alvor mente hun da det var en strålende idé at jeg da tok hennes plass den helgen, og ble med han på helgetur til Oslo,  med hotell , opera, restaurant og hele pakka .  Gubben syntes også dette var riktig så smart! 😅  - Jeg sto over den turen altså... 

Anonymkode: 28788...473

Kanskje de hadde «andre planer» for deg? :lur:

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta en smakstest av tisseluren hans når han kommer hjem etter sykkelturene, så du kan være sikker.

Anonymkode: a5b19...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du får ta en smakstest av tisseluren hans når han kommer hjem etter sykkelturene, så du kan være sikker.

Anonymkode: a5b19...861

Det der må være noe av det kvalmeste jeg har lest her inne 🤯

Anonymkode: 800cd...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...