Gå til innhold

Ville du syntes dette var greit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville ikke likt det. Samboeren min og en felles nysingel venninne begynte å trene litt sammen, etter noen mnd dumpet han meg og ble sammen med henne og da fikk jeg høre at han hadde vært utro en stund. Glad jeg fant ut hvordan han er.. Men de som er åpen for å være utro er det uansett, selv om jeg hadde nektet han det så tror jeg han før eller senere hadde vært utro.

Anonymkode: fb8e0...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta dette opp direkte med din venninne. Om hun også viser lite forståelse så sier det mye om henne.

Jeg hadde ikke syklet med noen av mannens kompiser og han hadde ikke syklet med mine venninner og vi har et godt forhold der vi stoler på hverandre, men noen ting er bare usømmelig uansett.

Anonymkode: 3535e...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville ikke likt det. Samboeren min og en felles nysingel venninne begynte å trene litt sammen, etter noen mnd dumpet han meg og ble sammen med henne og da fikk jeg høre at han hadde vært utro en stund. Glad jeg fant ut hvordan han er.. Men de som er åpen for å være utro er det uansett, selv om jeg hadde nektet han det så tror jeg han før eller senere hadde vært utro.

Anonymkode: fb8e0...e11

Det tror jeg du kan ha rett i.

Anonymkode: 3d527...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å ta dette opp direkte med din venninne. Om hun også viser lite forståelse så sier det mye om henne.

Jeg hadde ikke syklet med noen av mannens kompiser og han hadde ikke syklet med mine venninner og vi har et godt forhold der vi stoler på hverandre, men noen ting er bare usømmelig uansett.

Anonymkode: 3535e...53d

Ja, det er jeg også enig i. 

Jeg er sånn at jeg stoler på mannen. Hvis han er en idiot, avskum, som ønsker å være utro vil jeg gjerne vite om det. Men selv om det frister å gi helt frie tøyler, hadde jeg følt ubehag ved det. 

Merkelig nok. Ordentlige mannfolk hadde jo fint greid å ha venninner liksom.

Anonymkode: 3d527...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 19.24, Anonym bruker skrev:

Hva med å ta dette opp direkte med din venninne. Om hun også viser lite forståelse så sier det mye om henne.

Jeg hadde ikke syklet med noen av mannens kompiser og han hadde ikke syklet med mine venninner og vi har et godt forhold der vi stoler på hverandre, men noen ting er bare usømmelig uansett.

Anonymkode: 3535e...53d

Hun kommer til å bli skikkelig sur om jeg tar det opp med henne (hun blir fort sur), så føler det bør holde at jeg har tatt det med han. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2020 den 19.24, Anonym bruker skrev:

Hva med å ta dette opp direkte med din venninne. Om hun også viser lite forståelse så sier det mye om henne.

Jeg hadde ikke syklet med noen av mannens kompiser og han hadde ikke syklet med mine venninner og vi har et godt forhold der vi stoler på hverandre, men noen ting er bare usømmelig uansett.

Anonymkode: 3535e...53d

Jeg er enig der! Er liksom bare noen ting en ikke gjør. Jeg skulle aldri funnet på noe alene med en av hans kompiser. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 19.24, Anonym bruker skrev:

Hva med å ta dette opp direkte med din venninne. Om hun også viser lite forståelse så sier det mye om henne.

Jeg hadde ikke syklet med noen av mannens kompiser og han hadde ikke syklet med mine venninner og vi har et godt forhold der vi stoler på hverandre, men noen ting er bare usømmelig uansett.

Anonymkode: 3535e...53d

Usømmelig, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 19.24, Anonym bruker skrev:

Hva med å ta dette opp direkte med din venninne. Om hun også viser lite forståelse så sier det mye om henne.

Jeg hadde ikke syklet med noen av mannens kompiser og han hadde ikke syklet med mine venninner og vi har et godt forhold der vi stoler på hverandre, men noen ting er bare usømmelig uansett.

Anonymkode: 3535e...53d

Oi, kan ikke menn og kvinner trene sammen? Da har jeg vært langt mer usømmelig enn jeg har vært klar over. Moro har det vært i hvert fall. Har blitt lite ligging av det da. Har jeg blitt lurt? Burde jeg fått meg flere ligg på grunn av trening? Hvor kan jeg klage dette inn?

Anonymkode: 35105...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det gått en uke - har dere snakket mer sammen?

Anonymkode: dd41f...dfb

Ja, vi har snakket sammen. Han har sagt han vil gjøre sitt for å trygge forholdet vårt, og han har ikke invitert henne på tur flere ganger. Så gjenstår det å se om han holder det, noe jeg bare må stole på at han gjør. 

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, kan ikke menn og kvinner trene sammen? Da har jeg vært langt mer usømmelig enn jeg har vært klar over. Moro har det vært i hvert fall. Har blitt lite ligging av det da. Har jeg blitt lurt? Burde jeg fått meg flere ligg på grunn av trening? Hvor kan jeg klage dette inn?

Anonymkode: 35105...77d

Er jo ikke snakk om i gruppe da, er jo min mann og nysingel venninne alene på langtur.  

Anonymkode: e3984...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...