Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, voksenmann skrev:

hællan dussen ,så søtt da . Greit ,da sier vi det sånn .Kvinner liker og foretrekker helst lave ,tykke menn med små peniser !Velkommen til bakvendtland :) 

Personlig tenner jeg ikke på overvektige menn, men mindre peniser er ikke noe problem hvis mannen ellers er god på sex. I motsetning til hva du tror så er penisen bare en forsvinnende liten brukke i det å ha virkelig god sex.

Har flere venninner som tenner på kraftige menn.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, voksenmann skrev:

ja det skulle jeg nok klart ,men jeg gidder ikke bruke tid på det :)

Hvorfor ikke, det burde jo bevise det du påstår

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, voksenmann skrev:

ja det skulle jeg nok klart ,men jeg gidder ikke bruke tid på det :)

Nei, enten klarer du det eller så klarer du det ikke. Å ikke begynner er å ikke klare det. Det avkrefter altså din påstand at mange kvinner ler av menn med små peniser.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke, det burde jo bevise det du påstår

Anonymkode: ea6b3...e80

nå fant jeg iallefall to fra dette forumet da ,og det finnes liknende på kvinneguiden ,VG debatt og jeg har sett det på diverse andre forum ,men jeg husker ikke i farta hva de het og hva trådene hadde som tittel og da tar det tid å søke det opp . har som sagt ikke lagret eller loggført det . Sett slikt mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, enten klarer du det eller så klarer du det ikke. Å ikke begynner er å ikke klare det. Det avkrefter altså din påstand at mange kvinner ler av menn med små peniser.

Anonymkode: 15b8f...562

ok. dummeste jeg har lest . godnatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, voksenmann skrev:

ok. dummeste jeg har lest . godnatt :) 

Når trollmor har lagt sine 11 små troll...

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, voksenmann skrev:

nå fant jeg iallefall to fra dette forumet da ,og det finnes liknende på kvinneguiden ,VG debatt og jeg har sett det på diverse andre forum ,men jeg husker ikke i farta hva de het og hva trådene hadde som tittel og da tar det tid å søke det opp . har som sagt ikke lagret eller loggført det . Sett slikt mange ganger.

Du søker slik informasjon fordi du ønsker å tro at størrelsen din og kvinner er skyld i ditt dårlige sexliv. Først en fem år gammel tråd, nå en ti år gammel tråd.

Kvinner har kanskje behandlet deg stygt, men nå er du en voksen mann. Da kan du velge å ta tak i de problemene du selv har nå, og gjøre noe med dem. For den eneste som nå er skyld i ditt dårlige sexliv er deg selv og det kvinnesynet du har. Men fremfor å søke hjelp for problemene dine (og problemet er ikke at du er for liten), så velger du å skylde på kvinner. Da kommer du heller aldri til å oppleve god sex i et godt forhold - fordi du beskytter deg selv fra å oppleve det. For skal du oppleve det må du gjøre deg selv sårbar - som alle andre som har sex må - og det hverken vil eller tør du.

Minner deg igjen på at du har et valg. Men slutt å skylde på kvinner, for kvinner er ikke lenger skyld i problemene dine, og det er heller ikke størrelsen på det du har mellom beina!

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når trollmor har lagt sine 11 små troll...

Anonymkode: 15b8f...562

Altså ..Om noe lager slike tråder bryr ikke meg noe særlig .Egentlig helt absurd at noen gidder ,men det største problemet ,og der det virkelig foregår er kvinner og jenter seg i mellom ,der de utleverer menn på den måten . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, voksenmann skrev:

Altså ..Om noe lager slike tråder bryr ikke meg noe særlig .Egentlig helt absurd at noen gidder ,men det største problemet ,og der det virkelig foregår er kvinner og jenter seg i mellom ,der de utleverer menn på den måten . 

Det er ikke til å unngå at blant Norges 2,5 millioner kvinner så er det noen som gjør et eller annet utrolig. Men det er altså ikke vanlig. Du har nå selv rettet på deg fra at det skrives "mange" tråder om temaet til at det finnes tråder om temaet. Det er fordi du innser at det er ikke mange kvinner som oppfører seg slik. Hadde du fortsatt ment det var noe vanlig ville du ha bekreftet påstanden din, og så blitt sint fordi virkeligheten ikke er slik du påstår at den er.

Det er ikke din penis som skremmer så mange som en eneste kvinne. Det er deg som gjør det med dine holdninger.

Det er bare du som kan gjøre noe med dine holdninger.

Har du vært med så mange kvinner at du har blitt latterliggjort av noen av de så har du vært med mange som ikke har gjort det. At du bare ser de som likevel gjør det handler om deg selv, dine holdninger. Du har tunnelsyn.

Enten tar du tak i holdningene dine eller så kryper du tilbake til under steinen du kom fra, som du var i ferd med å gjøre.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du søker slik informasjon fordi du ønsker å tro at størrelsen din og kvinner er skyld i ditt dårlige sexliv. Først en fem år gammel tråd, nå en ti år gammel tråd.

Kvinner har kanskje behandlet deg stygt, men nå er du en voksen mann. Da kan du velge å ta tak i de problemene du selv har nå, og gjøre noe med dem. For den eneste som nå er skyld i ditt dårlige sexliv er deg selv og det kvinnesynet du har. Men fremfor å søke hjelp for problemene dine (og problemet er ikke at du er for liten), så velger du å skylde på kvinner. Da kommer du heller aldri til å oppleve god sex i et godt forhold - fordi du beskytter deg selv fra å oppleve det. For skal du oppleve det må du gjøre deg selv sårbar - som alle andre som har sex må - og det hverken vil eller tør du.

Minner deg igjen på at du har et valg. Men slutt å skylde på kvinner, for kvinner er ikke lenger skyld i problemene dine, og det er heller ikke størrelsen på det du har mellom beina!

Anonymkode: a6313...90c

Nei nå tar jeg kvelden .Avslutter med noen visdomsord fra selveste Sophie Elise :

 Jenter er også playere. Det er faktisk helt sant – jenter er nok de verste av de to kjønnene. Og vi er i tillegg som regel mye mer utspekulerte, flinkere til å lyve og flinkere til å tenke konsekvenser enn gutter, og skjuler derfor sporene våre godt. Jeg kjenner flere jenter enn gutter som har vært utro, som flørter med andre, som alltid har en gutt i “reserve”, som flørter seg til drinker på byen selv om de har kjæreste og som skriver til andre gutter på facebook “joda, jeg har kjæreste, men det går egentlig ikke så bra..” selv om alt går fantastisk. At gutter er de eneste slemme der ute, og at de skal få all dritten, er jeg lei av å høre om.

♥Og joda, størrelsen betyr noe.Her kan man lyve så mye man vil, men de som sier noe annet er enten gutt eller så har de en kjæreste som er.. ja, dere skjønner hva jeg mener. Dette er noe jeg tror de aller fleste kan skrive under på, og det betyr ikke at man har en svær vagina, det betyr heller ikke at gutter må være 30 cm og bred som en kjevle, men litt må man jo ha. Om man vil ha noe minimalt inni der kan man like gjerne stikke inn en tampong, liksom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, voksenmann skrev:

Nei nå tar jeg kvelden .Avslutter med noen visdomsord fra selveste Sophie Elise :

 Jenter er også playere. Det er faktisk helt sant – jenter er nok de verste av de to kjønnene. Og vi er i tillegg som regel mye mer utspekulerte, flinkere til å lyve og flinkere til å tenke konsekvenser enn gutter, og skjuler derfor sporene våre godt. Jeg kjenner flere jenter enn gutter som har vært utro, som flørter med andre, som alltid har en gutt i “reserve”, som flørter seg til drinker på byen selv om de har kjæreste og som skriver til andre gutter på facebook “joda, jeg har kjæreste, men det går egentlig ikke så bra..” selv om alt går fantastisk. At gutter er de eneste slemme der ute, og at de skal få all dritten, er jeg lei av å høre om.

♥Og joda, størrelsen betyr noe.Her kan man lyve så mye man vil, men de som sier noe annet er enten gutt eller så har de en kjæreste som er.. ja, dere skjønner hva jeg mener. Dette er noe jeg tror de aller fleste kan skrive under på, og det betyr ikke at man har en svær vagina, det betyr heller ikke at gutter må være 30 cm og bred som en kjevle, men litt må man jo ha. Om man vil ha noe minimalt inni der kan man like gjerne stikke inn en tampong, liksom. 

 

Om det er barbidukker du kaller kvinner og går etter, da forstår jeg mer. Du ser at hun her snakker om jenter? Kvinner er ikke slik. Du vet også at hun skriver for å provosere, ikke nødvendigvis hva hun mener eller hva som er sant? Det eneste som er viktig er hvor mange klikk hun får - som igjen betyr at hennes lommebok fylles. De som har så mye issues med seg selv og er så utseendefokusert, de gjør det kanskje. Men at du bruker denne bloggeren som kilde, det bekrefter egentlig bare det jeg har sagt tidligere.

Grow up og bli en mann! Ta ansvar for ditt eget sexliv og de endringene du må gjøre med deg selv om du vil få et godt sexliv.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Om det er barbidukker du kaller kvinner og går etter, da forstår jeg mer. Du ser at hun her snakker om jenter? Kvinner er ikke slik. Du vet også at hun skriver for å provosere, ikke nødvendigvis hva hun mener eller hva som er sant? Det eneste som er viktig er hvor mange klikk hun får - som igjen betyr at hennes lommebok fylles. De som har så mye issues med seg selv og er så utseendefokusert, de gjør det kanskje. Men at du bruker denne bloggeren som kilde, det bekrefter egentlig bare det jeg har sagt tidligere.

Grow up og bli en mann! Ta ansvar for ditt eget sexliv og de endringene du må gjøre med deg selv om du vil få et godt sexliv.

Anonymkode: a6313...90c

hehe ,du likte ikke den ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her høres ut som en bitter incel.

Lag en  mikropenis-forening og kjør ned kjærringer med bilene deres. Det hjelper nok for å få ut frustrasjon og bitterhet. 

Anonymkode: 405f1...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.6.2019 den 1.30, Anonym bruker skrev:

Eeh, tror du har misforstått hensikten med knipeøvelser 😅 I ditt tilfelle burde du hvert fall knipe! Kommer til å slite voldsomt når du blir eldre hvis ikke.

Anonymkode: 00110...03d

He he jeg kniper men trenger ikke gjøre det hele akten 🙏👍😊😎

Anonymkode: b2e61...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg visst ignorert ja. Link gjerne til tråder med harselering over små peniser

Anonymkode: ea6b3...e80

Så hendig for deg at du fant en detalj i innlegget mitt du kunne henge deg opp i så du slapp å kommentere hovedpoenget. Nei, jeg gidder ikke å lete opp igjen disse trådene, du kan godt tro jeg juger om dem. Det er uansett ikke viktig.

Merkelig hvordan jenters problemer, kroppsfokus og komplekser skal snakkes og skrives om opp og ned i mente og slås opp som er samfunnsproblem, samtidig som gutter blir latterliggjort og mistrodd så fort de kommer med sine problemer og erfaringer. Hyklersk.

Nå er det bare å vente på «vedder på at du er en mann»...

Anonymkode: a2f80...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hendig for deg at du fant en detalj i innlegget mitt du kunne henge deg opp i så du slapp å kommentere hovedpoenget. Nei, jeg gidder ikke å lete opp igjen disse trådene, du kan godt tro jeg juger om dem. Det er uansett ikke viktig.

Merkelig hvordan jenters problemer, kroppsfokus og komplekser skal snakkes og skrives om opp og ned i mente og slås opp som er samfunnsproblem, samtidig som gutter blir latterliggjort og mistrodd så fort de kommer med sine problemer og erfaringer. Hyklersk.

Nå er det bare å vente på «vedder på at du er en mann»...

Anonymkode: a2f80...216

Med andre ord, du finner ingen sånne tråder

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med andre ord, du finner ingen sånne tråder

Anonymkode: ea6b3...e80

Gidder ikke å lete, men du kan ikke ha vært mye her inne om ikke du har lest noen. 

Noen kommentarer til resten av innlegget mitt?

Anonymkode: a2f80...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 1.30, Anonym bruker skrev:

Eeh, tror du har misforstått hensikten med knipeøvelser 😅 I ditt tilfelle burde du hvert fall knipe! Kommer til å slite voldsomt når du blir eldre hvis ikke.

Anonymkode: 00110...03d

Slik som jeg fårstår det så er det under sex hun slipper og knipe rundt penis. Det slipper jeg også fordi jeg er trang og knipe den ofte bare ut om jeg gjør de🙈 ellers så kniper jeg flere ganger for dag men ikke alltid under sex. 

Anonymkode: 0ebee...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik som jeg fårstår det så er det under sex hun slipper og knipe rundt penis. Det slipper jeg også fordi jeg er trang og knipe den ofte bare ut om jeg gjør de🙈 ellers så kniper jeg flere ganger for dag men ikke alltid under sex. 

Anonymkode: 0ebee...309

Jepp akkurat det jeg mente 👍😎🙏

Anonymkode: b2e61...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hendig for deg at du fant en detalj i innlegget mitt du kunne henge deg opp i så du slapp å kommentere hovedpoenget. Nei, jeg gidder ikke å lete opp igjen disse trådene, du kan godt tro jeg juger om dem. Det er uansett ikke viktig.

Merkelig hvordan jenters problemer, kroppsfokus og komplekser skal snakkes og skrives om opp og ned i mente og slås opp som er samfunnsproblem, samtidig som gutter blir latterliggjort og mistrodd så fort de kommer med sine problemer og erfaringer. Hyklersk.

Nå er det bare å vente på «vedder på at du er en mann»...

Anonymkode: a2f80...216

Du vet ...kvinner vil alltid tviholde på sin "offerrolle" Det mest komfortable er å være "offer" ,da skal man jo ha krav på støtte og sympati .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
På 21.6.2019 den 1.27, Anonym bruker skrev:

Om det er barbidukker du kaller kvinner og går etter, da forstår jeg mer. Du ser at hun her snakker om jenter? Kvinner er ikke slik. Du vet også at hun skriver for å provosere, ikke nødvendigvis hva hun mener eller hva som er sant? Det eneste som er viktig er hvor mange klikk hun får - som igjen betyr at hennes lommebok fylles. De som har så mye issues med seg selv og er så utseendefokusert, de gjør det kanskje. Men at du bruker denne bloggeren som kilde, det bekrefter egentlig bare det jeg har sagt tidligere.

Grow up og bli en mann! Ta ansvar for ditt eget sexliv og de endringene du må gjøre med deg selv om du vil få et godt sexliv.

Anonymkode: a6313...90c

Hun er vel midt i tyveårene ,og jeg regner med at hun snakker om jenter /kvinner +/- sin egen alder .Min erfaring er med jenter/kvinner fra 20 til 42 ! Tror vi snakker litt forbi hverandre ,for hvis du snakker om eldre kvinner og pensjonister ,så kan det godt hende at du har rett i at dem ikke er like løsmunnet .Jeg regner med at du er pensjonist ,og er et sted mellom 62-75 ..har jeg rett? Jeg har ingen erfaring med eldre kvinner og pensjonister ,så jeg kan ikke uttale meg om akkurat dem,Bestemor er 92 og jeg har faktisk ikke hørt henne snakke nedsettende om menn med små peniser ...men på den annen side ,jeg er jo hennes barnebarn ,så det er kanskje ikke så rart . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Projeksjon er en sentral mekanisme ved paranoid psykose.

1 minutt siden, voksenmann skrev:

Ja ,det er det jeg mener .

😊

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Projeksjon er en sentral mekanisme ved paranoid psykose.

😊

Anonymkode: 15b8f...562

Da ønsker jeg deg God bedring .Håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...