Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Helt til du blir gammal :D

Anonymkode: f1ebf...e45

Jeg kommer nok ikke til å slutte med horingen selv om jeg blir gammel du. Jeg kjenner faktisk kvinner på over både 70 og 80 som fortsatt har sex. ;) 

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer nok ikke til å slutte med horingen selv om jeg blir gammel du. Jeg kjenner faktisk kvinner på over både 70 og 80 som fortsatt har sex. ;) 

Anonymkode: 15b8f...562

Kommer du til å angre på dødsleiet, da?

Anonymkode: f1ebf...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kommer du til å angre på dødsleiet, da?

Anonymkode: f1ebf...e45

De eneste ting jeg angrer på er sjanser jeg ikke tok. Det er det eldre folk også angrer på. Det er det du også kommer til å angre på. Det er derfor du bruker ord som, "hore". For å overbevise deg om at det å nyte sex uten å være i forhold med den du har sex med er noe skikkelig ille, helt nifst altså. Men innerst inne vet du at du ønsker du hadde gitt etter og grepet sjansen.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke særlig mange. Du har bare vært heldig med utvalget ditt.

Anonymkode: 15b8f...562

Jeg har nok tre ganger så mange, aldri møtt noen med micropenis. Tipper det er så enkelt som at de neppe har mange ONS, og så har jeg kanskje vel hatt flaks med de jeg har vært kjæreste med. Hatt noen jeg ville kalt små sammenlignet med de andre, men ikke micro. De fleste hadde akkurat passe, noen få hadde diger. Konklusjonen er at teknikk trumfer størrelse, men bedre med stor og dårlig enn liten og dårlig (i senga).

Anonymkode: 7e176...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De eneste ting jeg angrer på er sjanser jeg ikke tok. Det er det eldre folk også angrer på. Det er det du også kommer til å angre på. Det er derfor du bruker ord som, "hore". For å overbevise deg om at det å nyte sex uten å være i forhold med den du har sex med er noe skikkelig ille, helt nifst altså. Men innerst inne vet du at du ønsker du hadde gitt etter og grepet sjansen.

Anonymkode: 15b8f...562

Eh.. nei. Horer er horer.

God bedring :) Får håpe du roer deg ned og innser hva som er viktig her i livet før du blir gammal.

Anonymkode: f1ebf...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke særlig mange. Du har bare vært heldig med utvalget ditt.

Anonymkode: 15b8f...562

Leste om det nå.Omtrent 0.6 % av mannfolk har Micropenis (under 8cm) ,og dem er vel ikke akkurat de mest aktive på sjekkemarkedet vil jeg tro. Så hvor mange %har under 5 cm tror du ? Og hvor mange må man ligge med for å få til at flere har hatt 4-5cm ? you do the math 😂

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. nei. Horer er horer.

God bedring :) Får håpe du roer deg ned og innser hva som er viktig her i livet før du blir gammal.

Anonymkode: f1ebf...e45

Glede. Nyte livet sammen med gode venner. Ta de sjanser som byr seg. Hva er det du tror er viktig i livet?

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Glede. Nyte livet sammen med gode venner. Ta de sjanser som byr seg. Hva er det du tror er viktig i livet?

Anonymkode: 15b8f...562

Humre😅

Anonymkode: f1ebf...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leste om det nå.Omtrent 0.6 % av mannfolk har Micropenis (under 8cm) ,og dem er vel ikke akkurat de mest aktive på sjekkemarkedet vil jeg tro. Så hvor mange %har under 5 cm tror du ? Og hvor mange må man ligge med for å få til at flere har hatt 4-5cm ? you do the math 😂

Anonymkode: 51df5...76d

Jeg har faktisk møtt en mann som hadde veldig liten men var veldig selvsikker og trodde han hadde noe som var godt over gjennomsnittet. Han hadde selvtillit i alle fall, litt for mye av det faktisk. Det er mange menn som tror at bare fordi de har en pikk så vil kvinner kaste seg over han.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Humre😅

Anonymkode: f1ebf...e45

Hvis det er det du mener er viktig her i livet så får jeg håpe du ikke forandrer mening når du faktisk blir gammel. Det ville vært trist. :) 

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har dessverre møtt en del menn med svært liten penis, noen av de bare 4-5 cm i erigert tilstand. Og de var rundt 190-195 cm. Og vært med en på 160 cm, som hadde en på 18 cm. Så min erfaring er at høyden har ikke noe å si. 

Anonymkode: 3f435...78d

Bare tull ,Så mange mikro har du ikke hatt .Har lest om forbausende mange kvinnfolk som hevder dem har vært borti flere med mikropenis , men jeg skal forklare dere hvordan dette henger sammen .Først må vi ta utgangspunkt i gjennomsnittet ,som blir hevdet å være 13-14 cm.Dette er også bare tull .Jeg har en svært liten penis (13,5 og 12 i omkrets) Jeg har vært borti temmelig mange kvinner ,og det viser seg at jeg stort sett har den minste ,eller en av dem minste kvinnfolka har vært borti (ikke spør åssen jeg vet det ) Derfor må snittet være høyere ,og snittet som kvinner opplever er iallefall høyere.

Jeg tror det såkalte gjennomsnittet er laget for å berolige dårlig utstyrte menn .Så til mikropenis. Jeg har skjønt at det er veldig sjelden kvinner kommer borti peniser under 12-13 cm ,så hvis dem faktisk kommer borti en med f.eks 9-10-11 cm som selvsagt er veldig lite ,så blir dette fort til mikro ,lillefinger osv . Kvinner har altså en tendens til å undervurdere små ,samtidig som dem muligens overvurderer de store..altså blir en på 19,20 cm fort til 23 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X var 1,92 og kanskje 10-11 cm. Den gikk nesten innover i slapp tilstand 🤣

En jeg datet var 1,88 og 13-14 kanskje, men han slet med tidlig avgang 🤣

Pulevenn var 1,90 og han var schvær, følte han sprengte kraftig for å si det sånn. Kanskje 20, mulig mer for den var.. Jah.. 

Nåværende er 1,83  og 16 cm. Helt perfekt 👍

Anonymkode: 4d971...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på tråden, hva med løst underliv? Jeg har hørt at høye kvinner har løsere underliv enn lave, stemmer det?

Anonymkode: 53dc9...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proporsjoner folkens. En mann på 2 meter har større hode, hender, føtter og penis enn en man på 1,6m. I gjennomsnitt. Og så finnes selvsagt menn på 2 meter som er mindre enn høyden tilsier og menn på 1,6 som har mer enn høyden tilsier.

Anonymkode: 50fe6...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, voksenmann skrev:

Bare tull ,Så mange mikro har du ikke hatt .Har lest om forbausende mange kvinnfolk som hevder dem har vært borti flere med mikropenis , men jeg skal forklare dere hvordan dette henger sammen .Først må vi ta utgangspunkt i gjennomsnittet ,som blir hevdet å være 13-14 cm.Dette er også bare tull .Jeg har en svært liten penis (13,5 og 12 i omkrets) Jeg har vært borti temmelig mange kvinner ,og det viser seg at jeg stort sett har den minste ,eller en av dem minste kvinnfolka har vært borti (ikke spør åssen jeg vet det ) Derfor må snittet være høyere ,og snittet som kvinner opplever er iallefall høyere.

Jeg tror det såkalte gjennomsnittet er laget for å berolige dårlig utstyrte menn .Så til mikropenis. Jeg har skjønt at det er veldig sjelden kvinner kommer borti peniser under 12-13 cm ,så hvis dem faktisk kommer borti en med f.eks 9-10-11 cm som selvsagt er veldig lite ,så blir dette fort til mikro ,lillefinger osv . Kvinner har altså en tendens til å undervurdere små ,samtidig som dem muligens overvurderer de store..altså blir en på 19,20 cm fort til 23 .

Ikke meg du svarer her. Jeg mener å ha lest at det antall cm de opererer med ang. gjennomsnittspenisen er på verdensbasis. Bl.a. asiatere er da mindre og drar gjennomsnittet ned (selv om det selvfølgelig også der er individuelt).

Jeg har også møtt en med micropenis, har hatt sex med 22 menn. Tror det er tilfeldigheter som gjør hvem man møter og størrelsen de har.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når vi er inne på tråden, hva med løst underliv? Jeg har hørt at høye kvinner har løsere underliv enn lave, stemmer det?

Anonymkode: 53dc9...54d

Ikke hos meg ;)

Det som spiller mest inn er jo bekkenbunnmuskulaturen og om man har en godt trent muskulatur der. Uten unntak har alle jeg har hatt sex med kommentert at jeg er trang. Men jeg trener også bevisst bekkenbunnmuskulaturen, så antar at det er det som gjør det.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du svarer her. Jeg mener å ha lest at det antall cm de opererer med ang. gjennomsnittspenisen er på verdensbasis. Bl.a. asiatere er da mindre og drar gjennomsnittet ned (selv om det selvfølgelig også der er individuelt).

Jeg har også møtt en med micropenis, har hatt sex med 22 menn. Tror det er tilfeldigheter som gjør hvem man møter og størrelsen de har.

Anonymkode: a6313...90c

hvordan vet du at han hadde mikropenis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, voksenmann skrev:

hvordan vet du at han hadde mikropenis?

Det så jeg selvfølgelig av størrelsen. Maks 8 cm.

 

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det så jeg selvfølgelig av størrelsen. Maks 8 cm.

 

Anonymkode: a6313...90c

ja...da tipper jeg den var 10-12 cm. typisk kvinnfolk det der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, voksenmann skrev:

ja...da tipper jeg den var 10-12 cm. typisk kvinnfolk det der .

Uff så bitter du var mot kvinner da. Noe med størrelsen din å gjøre kanskje?

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, voksenmann skrev:

ja...da tipper jeg den var 10-12 cm. typisk kvinnfolk det der .

Hvorfor tror du at alle kvinner lyver om størrelsen på penis. Når jeg sier maks 8 cm så er det innberegnet hvis jeg skulle målt den korrekt.

Størrelsen har mindre å si hvis mannen selv er riktig og vet hvordan han kan gi kvinnen nytelse. Lengden har dessuten mindre å si enn tykkelsen.

Jobb litt med holdningene dine til kvinner og sex, jeg tror du kan få noen positive overraskelser da...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Uff så bitter du var mot kvinner da. Noe med størrelsen din å gjøre kanskje?

Anonymkode: 15b8f...562

Nja ,jo har nok et visst kvinnehat ja etter mye negative kommentarer ,da spesielt som baksnakking .Men har snudd det til noe positivt da :) Men jeg mente det jeg sa om at kvinner undervurderer de små . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du at alle kvinner lyver om størrelsen på penis. Når jeg sier maks 8 cm så er det innberegnet hvis jeg skulle målt den korrekt.

Størrelsen har mindre å si hvis mannen selv er riktig og vet hvordan han kan gi kvinnen nytelse. Lengden har dessuten mindre å si enn tykkelsen.

Jobb litt med holdningene dine til kvinner og sex, jeg tror du kan få noen positive overraskelser da...

Anonymkode: a6313...90c

Jeg sier ikke at dere bevisst lyver om størrelsen ,men jeg sier at dere undervurderer de små ,og overvurderer dem store når det gjelder cm .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, voksenmann skrev:

Jeg sier ikke at dere bevisst lyver om størrelsen ,men jeg sier at dere undervurderer de små ,og overvurderer dem store når det gjelder cm .

De fleste kvinner jeg kjenner er faktisk ganske gode til å bedømme størrelser.

Nei, jeg har ikke hverken undervurdert han med micropenis eller de jeg har vært borti som har vært langt over gjennomsnittet.

Jeg var borti en en gang som jeg vil anta var godt over 25 cm, 30 cm er trolig nærmere sannheten, lang og veldig tynn, aldri sett makan. Det ble bare ubehagelig, for det ble vondt når han forsøkte å bunne meg. Det var faktisk et langt større problem enn micropenis.

 

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste kvinner jeg kjenner er faktisk ganske gode til å bedømme størrelser.

Nei, jeg har ikke hverken undervurdert han med micropenis eller de jeg har vært borti som har vært langt over gjennomsnittet.

Jeg var borti en en gang som jeg vil anta var godt over 25 cm, 30 cm er trolig nærmere sannheten, lang og veldig tynn, aldri sett makan. Det ble bare ubehagelig, for det ble vondt når han forsøkte å bunne meg. Det var faktisk et langt større problem enn micropenis.

 

Anonymkode: a6313...90c

nei ,det er ikke min erfaring . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...