Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trolling er aldri troverdig, særlig når man ikke klarer å bruke stor bokstav

Anonymkode: ea6b3...e80

Fasinerende at du er på forumet her hele døgnet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, voksenmann skrev:

Fasinerende at du er på forumet her hele døgnet :D 

Akkurat som du er mener du

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 timer siden, voksenmann skrev:

hvis jeg hadde hatt stor pikk da ? hadde det vært troverdig da?

De med store peniser sjekker ikke opp damer ved å vise den fram. Det kalles nemlig blotting og er straffbart i Norge. 

Så nei, det skjer ikke noe kjappere for dem enn for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, definitivt en helt klar korrelasjon mellom lenge og lengde. Jeg feks er 182 høy og har dobbelt reise til livmorhalsen enn mange av mine venninner. Mine menn kommer ikke inni meg, jeg er dor lang for dem. Og mine fødsler er dobbelt så smertefulle da baby må stå dobbelt så lenge i fødselskanalen. Skal jeg tilfredsstilles med penetrering må det ekstra lange dildoer eller afrikanere til. Disse har jo alltid ekstra lang penis.

Så ja! Gå for all del etter høyden om du ønsker deg hard penetrasjon! Og er su ekstra lav bør du vokte deg for de over 180 så du ikke ødelegges helt.

Anonymkode: 4ea3b...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ehh nei. Du skrev  "Gidder ikke å lete, men du kan ikke ha vært mye her inne om ikke du har lest noen. " Og jeg svarte, "joda det har jeg". Du må i hvert fall prøve å følge med.
Og det du sier jeg har fått oppheng i, er jo ikke en liten del av innlegget ditt, det er jo det alle innleggene dine bygger på. At du ikke kan backe opp påstandene dine, kan ikke jeg noe for.

Anonymkode: ea6b3...e80

Gud hjelpe, du er kjedelig.

Men for din egen sjelefred skyld skal jeg moderere innlegget mitt litt, så du kan få hjelp med opphenget ditt i hvor mange tråder på DIB som harselerer med små peniser ( nei, jeg gidder fremdeles ikke lete dem opp).

«Hvorfor er det så vanskelig for mange kvinner å innse at liten penis oppleves som vanskelig for gutter og menn? Er det helt utenkelig at mange jenter og kvinner oppfører seg drittalt ovenfor gutter/menn? Har dere virkelig ikke erfart, i media og andre steder, harselering med små peniser?»

Anonymkode: a2f80...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
På 23.6.2019 den 9.25, Anonym bruker skrev:

Gud hjelpe, du er kjedelig.

Men for din egen sjelefred skyld skal jeg moderere innlegget mitt litt, så du kan få hjelp med opphenget ditt i hvor mange tråder på DIB som harselerer med små peniser ( nei, jeg gidder fremdeles ikke lete dem opp).

«Hvorfor er det så vanskelig for mange kvinner å innse at liten penis oppleves som vanskelig for gutter og menn? Er det helt utenkelig at mange jenter og kvinner oppfører seg drittalt ovenfor gutter/menn? Har dere virkelig ikke erfart, i media og andre steder, harselering med små peniser?»

Anonymkode: a2f80...216

https://www.seher.no/kjendis/her-er-hollywoods-minste-elskere/64211316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest voksenmann
På 23.6.2019 den 9.25, Anonym bruker skrev:

Gud hjelpe, du er kjedelig.

Men for din egen sjelefred skyld skal jeg moderere innlegget mitt litt, så du kan få hjelp med opphenget ditt i hvor mange tråder på DIB som harselerer med små peniser ( nei, jeg gidder fremdeles ikke lete dem opp).

«Hvorfor er det så vanskelig for mange kvinner å innse at liten penis oppleves som vanskelig for gutter og menn? Er det helt utenkelig at mange jenter og kvinner oppfører seg drittalt ovenfor gutter/menn? Har dere virkelig ikke erfart, i media og andre steder, harselering med små peniser?»

Anonymkode: a2f80...216

selvsagt har dem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...