Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 19.6.2019 den 0.44, Anonym bruker skrev:

Min mann har 46 i skostr og har gigantisk. Han har også ganske maskulin nese 👍 Alle kvinner skal ønske at mannen har svær, men når de får den servert så klager mange på str. At de blir såre og at det gjør vondt. Så skjønner at psykisk kan det være digg, men fysisk har jeg hørt flere menn med store peniser si de bare klager. He he.. Jeg klager ikke, men tok tid å bli vant til nå kunne jeg aldri klart en mindre penis. Det jeg har lagt merke til da er at jeg faktisk ikke klarer å fantasere om noen andre menn. Gjorde det med mine xer men nå klarer jeg ikke. Så Det er jo på en måte positivt da. 😍 Trenger ikke noen andre. Vi har digg sex og trenger ikke tenke på å knipe hele tiden. Er trang altså men bare digg å slippe å tenke på det. Også når man blir skikkelig tent så kjenner man den hele veien. Aah jeg er heldig..

Anonymkode: b2e61...3cb

Eeh, tror du har misforstått hensikten med knipeøvelser 😅 I ditt tilfelle burde du hvert fall knipe! Kommer til å slite voldsomt når du blir eldre hvis ikke.

Anonymkode: 00110...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest voksenmann
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvis du velger å jobbe for det - men det vil du jo ikke...

 

Anonymkode: a6313...90c

Nei ser ikke noe særlig poeng i det .Men jeg vil gjerne advare spesielt unge, uerfarne gutter og menn med "liten" penis. Vær forsiktig med one nighs og tilfeldig sex med kvinner /jenter i din omgangskrets og eller om du bor på et lite sted/by der "alle kjenner alle" for jenter snakker ,og du blir bortimot garantert utlevert og baksnakket ,og du blir kjent som "han med den lille tissen" .Mulig du kan gå omkring lykkelig uvitende om det ,men sannheten kommer gjerne for en dag og da er det svært ødeleggende og ubehagelig ...dette vet jeg alt om .

Hva er så en liten penis ?Vi blir stadig servert såkalte undersøkelser , og det siste nå er vel at gjennomsnittet er 13,12 cm lang og 11.66 cm i omkrets .Beleilig nok blir gjennomsnittet stadig mindre , i takt med at menns usikkerhet øker ...skjønner dere tegninga?Det blir selvsagt gjort for å berolige usikre menn .Tanken er god ,men den kan også føre deg ut i ubehagelige og jævlige situasjoner . Gjennomsnittet er i virkeligheten en god del mer ..antakeligvis 16-18 cm ,og gjennomsnittet som kvinner opplever er iallefall mer .

Vi hører også fra såkalte leger,samlivseksperter ,seksualrådgivere osv at størrelsen ikke betyr noe for kvinner og at det kun er menn som bryr seg om størrelsen ,Vel..tanken er igjen god ,men formålet er selvsagt det samme ,nemlig å berolige dårlig utstyrte menn .virkeligheten er dessverre brutalt annerledes. Jeg har til å med lest følgende fra en "samlivsekspert" :

 

liten penis

er 15 å har liten penis hva kan jeg gjøre? så jeg tørr ikke ha sex

arne

Svar: Lille venn, menn med liten penis har større suksess i senga enn de med stor penis! Kvinner kan fantaserer om de store, men har best sex med de små. Så dette kan du bare glede deg til!. Dersom likevel , som en variasjon, har lyst til å ha litt større penis av og til, kan du ta på deg en penisring av skinn, .f.eks. Den får du tak i på Kondomeriet, evt best den på nettet gjennom Cupido, eller gjennom Cupido-bladet som du får kjøpt på Narvesen. Lykke til!

https://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/leksikon/article558005.ece

Altså ...det er nesten så jeg lurer på om det har gått en "faen" i vedkommende og at hun bare kødder med gutten ,uansett syns jeg dette er direkte uansvarlig ,men det beviser hvor langt man er villig til å gå for å trøste og berolige .Absurd spør du meg ! Mitt råd til dere er følgende : Skal dere ha sex ,så finn heller noen utenbys f.eks via nettet og sørg iallefall for at dere ikke har felles kjente ,kanskje du til og med finner en kjæreste ..For det finnes nok håp selv om du stiller med et stort (lite) handikap.Lykke til 

Her er forresten en mye mer troverdig avhandling av hvordan det virkelig er .Den beviser også at gjennomsnittet er en god del mer enn det som blir oppgitt.https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf?sequence=7&isAllowed=y

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, voksenmann skrev:

Nei ser ikke noe særlig poeng i det .Men jeg vil gjerne advare spesielt unge, uerfarne gutter og menn med "liten" penis. Vær forsiktig med one nighs og tilfeldig sex med kvinner /jenter i din omgangskrets og eller om du bor på et lite sted/by der "alle kjenner alle" for jenter snakker ,og du blir bortimot garantert utlevert og baksnakket ,og du blir kjent som "han med den lille tissen" .Mulig du kan gå omkring lykkelig uvitende om det ,men sannheten kommer gjerne for en dag og da er det svært ødeleggende og ubehagelig ...dette vet jeg alt om .

Hva er så en liten penis ?Vi blir stadig servert såkalte undersøkelser , og det siste nå er vel at gjennomsnittet er 13,12 cm lang og 11.66 cm i omkrets .Beleilig nok blir gjennomsnittet stadig mindre , i takt med at menns usikkerhet øker ...skjønner dere tegninga?Det blir selvsagt gjort for å berolige usikre menn .Tanken er god ,men den kan også føre deg ut i ubehagelige og jævlige situasjoner . Gjennomsnittet er i virkeligheten en god del mer ..antakeligvis 16-18 cm ,og gjennomsnittet som kvinner opplever er iallefall mer .

Vi hører også fra såkalte leger,samlivseksperter ,seksualrådgivere osv at størrelsen ikke betyr noe for kvinner og at det kun er menn som bryr seg om størrelsen ,Vel..tanken er igjen god ,men formålet er selvsagt det samme ,nemlig å berolige dårlig utstyrte menn .virkeligheten er dessverre brutalt annerledes. Jeg har til å med lest følgende fra en "samlivsekspert" :

 

liten penis

er 15 å har liten penis hva kan jeg gjøre? så jeg tørr ikke ha sex

arne

Svar: Lille venn, menn med liten penis har større suksess i senga enn de med stor penis! Kvinner kan fantaserer om de store, men har best sex med de små. Så dette kan du bare glede deg til!. Dersom likevel , som en variasjon, har lyst til å ha litt større penis av og til, kan du ta på deg en penisring av skinn, .f.eks. Den får du tak i på Kondomeriet, evt best den på nettet gjennom Cupido, eller gjennom Cupido-bladet som du får kjøpt på Narvesen. Lykke til!

https://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/leksikon/article558005.ece

Altså ...det er nesten så jeg lurer på om det har gått en "faen" i vedkommende og at hun bare kødder med gutten ,uansett syns jeg dette er direkte uansvarlig ,men det beviser hvor langt man er villig til å gå for å trøste og berolige .Absurd spør du meg ! Mitt råd til dere er følgende : Skal dere ha sex ,så finn heller noen utenbys f.eks via nettet og sørg iallefall for at dere ikke har felles kjente ,kanskje du til og med finner en kjæreste ..For det finnes nok håp selv om du stiller med et stort (lite) handikap.Lykke til 

Her er forresten en mye mer troverdig avhandling av hvordan det virkelig er .Den beviser også at gjennomsnittet er en god del mer enn det som blir oppgitt.https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf?sequence=7&isAllowed=y

 

 

Det er neppe liten penis som gjør at folk snakker om deg

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er neppe liten penis som gjør at folk snakker om deg

Anonymkode: ea6b3...e80

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig for mange kvinner å innse at liten penis oppleves som vanskelig for gutter og menn? Er det helt utenkelig at mange jenter og kvinner oppfører seg drittalt ovenfor gutter/menn? Har dere ignorert de utallige «hvor liten er den minste penisen du har prøvd»-trådene her inne, med etterfulgt harselering med alle de små prinsene?

Anonymkode: a2f80...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest voksenmann
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for mange kvinner å innse at liten penis oppleves som vanskelig for gutter og menn? Er det helt utenkelig at mange jenter og kvinner oppfører seg drittalt ovenfor gutter/menn? Har dere ignorert de utallige «hvor liten er den minste penisen du har prøvd»-trådene her inne, med etterfulgt harselering med alle de små prinsene?

Anonymkode: a2f80...216

Er nok noen få kvinner som egentlig har innsett det ,og sånn sett skammer seg over sine medsøstre og prøver desperat å nyansere bildet . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for mange kvinner å innse at liten penis oppleves som vanskelig for gutter og menn? Er det helt utenkelig at mange jenter og kvinner oppfører seg drittalt ovenfor gutter/menn? Har dere ignorert de utallige «hvor liten er den minste penisen du har prøvd»-trådene her inne, med etterfulgt harselering med alle de små prinsene?

Anonymkode: a2f80...216

Det har jeg visst ignorert ja. Link gjerne til tråder med harselering over små peniser

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg visst ignorert ja. Link gjerne til tråder med harselering over små peniser

Anonymkode: ea6b3...e80

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, voksenmann skrev:

 

En 5 år gammel tråd var det du fant

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En 5 år gammel tråd var det du fant

Anonymkode: ea6b3...e80

var ikke meg som skrev det innlegget , men jeg har sett massevis av slikt jeg også på andre fora men har ikke akkurat lagret det . Ja du tror kvinner er mindre haselerende ovenfor små peniser nå ,enn for 5 år siden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, voksenmann skrev:

var ikke meg som skrev det innlegget , men jeg har sett massevis av slikt jeg også på andre fora men har ikke akkurat lagret det . Ja du tror kvinner er mindre haselerende ovenfor små peniser nå ,enn for 5 år siden eller?

Når noen spør om om dette :

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere ignorert de utallige «hvor liten er den minste penisen du har prøvd»-trådene her inne, med etterfulgt harselering med alle de små prinsene?

Så regner jeg med at man ikke tenker på 5 år gamle tråder

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når noen spør om om dette :

Så regner jeg med at man ikke tenker på 5 år gamle tråder

Anonymkode: ea6b3...e80

Men det er jo selve definisjonen på "utallige". En tråd hvert femte år.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når noen spør om om dette :

Så regner jeg med at man ikke tenker på 5 år gamle tråder

Anonymkode: ea6b3...e80

nei ,men hvis man ikke har lagret de sidene man har sett slikt på ,så er det vel ikke gitt at man finner det igjen umidelbart .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, voksenmann skrev:

nei ,men hvis man ikke har lagret de sidene man har sett slikt på ,så er det vel ikke gitt at man finner det igjen umidelbart .

Aha, det er sånn utallige fungerer altså? Hvis det er utallige tråder om noe så er det vanskelig å finne en eneste en som er nyere enn fem år gammel, fordi så mange tråder om temaet gjør det vanskelig å finne de?

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aha, det er sånn utallige fungerer altså? Hvis det er utallige tråder om noe så er det vanskelig å finne en eneste en som er nyere enn fem år gammel, fordi så mange tråder om temaet gjør det vanskelig å finne de?

Anonymkode: 15b8f...562

hvis det er meg du spør ,så tror jeg ikke jeg gidder å finne det akkurat nå . Jeg har ikke brukt ordet utallige ,men jeg har sett det mange ganger i ulike typer fora.Haseleringen er nok uansett størst  i venninnegjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, voksenmann skrev:

nei ,men hvis man ikke har lagret de sidene man har sett slikt på ,så er det vel ikke gitt at man finner det igjen umidelbart .

Det burde ikke være noe problem siden det er utallige av de

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det burde ikke være noe problem siden det er utallige av de

Anonymkode: ea6b3...e80

Utallig kan vel bety at det er mange ,men at man ikke vet hvor mange kanskje.Jeg vet ikke eksakt hvor mange ganger jeg har sett det ,så sånn sett er det kanskje utallig da .Var uansett ikke jeg som brukte det ordet .Det forekommer iallefall ;) Så kan vi kutte ut den tåpelige avsporinga ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, voksenmann skrev:

Utallig kan vel bety at det er mange ,men at man ikke vet hvor mange kanskje.Jeg vet ikke eksakt hvor mange ganger jeg har sett det ,så sånn sett er det kanskje utallig da .Var uansett ikke jeg som brukte det ordet .Det forekommer iallefall ;) Så kan vi kutte ut den tåpelige avsporinga ! 

Du vil ikke en gang bruke mange lenger. Da er det ikke mange kvinner som holder på slik heller.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vil ikke en gang bruke mange lenger. Da er det ikke mange kvinner som holder på slik heller.

Anonymkode: 15b8f...562

Det er bare å gi opp. Han vil ikke at verden skal være anderledes enn det han har bestemt seg for at den er. For skulle han tro noe annet måtte han tatt tak i egne problemer, og det ville krevd noe av ham for å bearbeide det han har opplevd og endre sine holdninger til kvinner. Han har sagt han ikke vil...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vil ikke en gang bruke mange lenger. Da er det ikke mange kvinner som holder på slik heller.

Anonymkode: 15b8f...562

hehe ...brukte jeg ikke mange ? da må du lese bedre ! Jo jeg har sett slikt Mange ganger ,men dessverre har jeg ikke loggført hvor mange .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, voksenmann skrev:

hehe ...brukte jeg ikke mange ? da må du lese bedre ! Jo jeg har sett slikt Mange ganger ,men dessverre har jeg ikke loggført hvor mange .

Da klarer du sikkert å finne 10 tråder her også. 10 er ikke mange. Men det er noen.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare å gi opp. Han vil ikke at verden skal være anderledes enn det han har bestemt seg for at den er. For skulle han tro noe annet måtte han tatt tak i egne problemer, og det ville krevd noe av ham for å bearbeide det han har opplevd og endre sine holdninger til kvinner. Han har sagt han ikke vil...

Anonymkode: a6313...90c

hællan dussen ,så søtt da . Greit ,da sier vi det sånn .Kvinner liker og foretrekker helst lave ,tykke menn med små peniser !Velkommen til bakvendtland :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, voksenmann skrev:

Utallig kan vel bety at det er mange ,men at man ikke vet hvor mange kanskje.Jeg vet ikke eksakt hvor mange ganger jeg har sett det ,så sånn sett er det kanskje utallig da .Var uansett ikke jeg som brukte det ordet .Det forekommer iallefall ;) Så kan vi kutte ut den tåpelige avsporinga ! 

Det er ikke en tåpelig avsporing. Selv om det ikke var du som kom med utsagnet, så sier jo du det samme. Men du kan ikke hoste opp en eneste tråd til alt dette hatet du snakker om

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da klarer du sikkert å finne 10 tråder her også. 10 er ikke mange. Men det er noen.

Anonymkode: 15b8f...562

ja det skulle jeg nok klart ,men jeg gidder ikke bruke tid på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...