Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest voksenmann
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du at alle kvinner lyver om størrelsen på penis. Når jeg sier maks 8 cm så er det innberegnet hvis jeg skulle målt den korrekt.

Størrelsen har mindre å si hvis mannen selv er riktig og vet hvordan han kan gi kvinnen nytelse. Lengden har dessuten mindre å si enn tykkelsen.

Jobb litt med holdningene dine til kvinner og sex, jeg tror du kan få noen positive overraskelser da...

Anonymkode: a6313...90c

jobbe med mine holdninger til kvinner ?Mine holdninger til kvinner ,er det kvinner selv som har skapt ! men jeg har gjort noe positivt ut av det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, voksenmann skrev:

jobbe med mine holdninger til kvinner ?Mine holdninger til kvinner ,er det kvinner selv som har skapt ! men jeg har gjort noe positivt ut av det :D 

Det er jo ikke så veldig positivt når du velger å generalisere så negativt over kvinner som du gjør her.

Tviler ikke på at du har møtt noen umodne og ufine kvinner siden du har opplevd baktalelser. Men de representerer ikke de fleste kvinner. Det finnes langt, langt flere gode og fine kvinner enn det motsatte. Til tross for at man kan lure når man leser her på forumet noen ganger ;)

 

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke så veldig positivt når du velger å generalisere så negativt over kvinner som du gjør her.

Tviler ikke på at du har møtt noen umodne og ufine kvinner siden du har opplevd baktalelser. Men de representerer ikke de fleste kvinner. Det finnes langt, langt flere gode og fine kvinner enn det motsatte. Til tross for at man kan lure når man leser her på forumet noen ganger ;)

 

Anonymkode: a6313...90c

De fleste kvinner baksnakker menn med liten penis ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, voksenmann skrev:

De fleste kvinner baksnakker menn med liten penis ! 

Det er ikke min erfaring. I hvert fall ikke mine venninner. Flere har vært borti menn med små peniser, men de sier aldri hvem det er.

Oppegående og modne og reale kvinner baksnakker ikke menn for noe de er født med! Om det er din erfaring med de du kjenner så ville jeg byttet tema.

Og en ting til - om jeg eller noen av mine venninner hadde hørt ei snakke stygt om en mann pga. størrelsen på penis så hadde vi garantert sett negativt på henne, ikke på henne!

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke min erfaring. I hvert fall ikke mine venninner. Flere har vært borti menn med små peniser, men de sier aldri hvem det er.

Oppegående og modne og reale kvinner baksnakker ikke menn for noe de er født med! Om det er din erfaring med de du kjenner så ville jeg byttet tema.

Og en ting til - om jeg eller noen av mine venninner hadde hørt ei snakke stygt om en mann pga. størrelsen på penis så hadde vi garantert sett negativt på henne, ikke på henne!

Anonymkode: a6313...90c

joa ,men så spørs det hvor mange som er Oppegående og modne og reale da ! Jasså ,så venninnene dine forteller når dem har vært borti menn med liten altså? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke min erfaring. I hvert fall ikke mine venninner. Flere har vært borti menn med små peniser, men de sier aldri hvem det er.

Oppegående og modne og reale kvinner baksnakker ikke menn for noe de er født med! Om det er din erfaring med de du kjenner så ville jeg byttet tema.

Og en ting til - om jeg eller noen av mine venninner hadde hørt ei snakke stygt om en mann pga. størrelsen på penis så hadde vi garantert sett negativt på henne, ikke på henne!

Anonymkode: a6313...90c

Den siste setningen din skjønte jeg ikke ,men du mente det vel slik ? "Og en ting til - om jeg eller noen av mine venninner hadde hørt ei snakke stygt om en mann pga. størrelsen på penis så hadde vi garantert sett negativt på han, ikke på henne! " Det er iallefall slik det er i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har 46 i skostr og har gigantisk. Han har også ganske maskulin nese 👍 Alle kvinner skal ønske at mannen har svær, men når de får den servert så klager mange på str. At de blir såre og at det gjør vondt. Så skjønner at psykisk kan det være digg, men fysisk har jeg hørt flere menn med store peniser si de bare klager. He he.. Jeg klager ikke, men tok tid å bli vant til nå kunne jeg aldri klart en mindre penis. Det jeg har lagt merke til da er at jeg faktisk ikke klarer å fantasere om noen andre menn. Gjorde det med mine xer men nå klarer jeg ikke. Så Det er jo på en måte positivt da. 😍 Trenger ikke noen andre. Vi har digg sex og trenger ikke tenke på å knipe hele tiden. Er trang altså men bare digg å slippe å tenke på det. Også når man blir skikkelig tent så kjenner man den hele veien. Aah jeg er heldig..

Anonymkode: b2e61...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, voksenmann skrev:

joa ,men så spørs det hvor mange som er Oppegående og modne og reale da ! Jasså ,så venninnene dine forteller når dem har vært borti menn med liten altså? hehe

Nei, det kan komme som en tilfeldig kommentar om vi diskuterer sex generelt. På samme måte som de kan si noe om at de har vært borti en som er veldig stor eller veldig skjev, altså ikke noen gradering av dem, bare fakta. Ikke noe å le av.

Du viser jo i alle svarene dine at du fremdeles styres av hva noen få kvinner har hatt av idiotoppførsel mot deg og tolker alt ut fra det, siden du ikke vil tro noe annet.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi kan du ikke bare kjenne litt utenpå buksa da? Man kjenner fort om den er stor eller liten 👍😍

Anonymkode: b2e61...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, voksenmann skrev:

Den siste setningen din skjønte jeg ikke ,men du mente det vel slik ? "Og en ting til - om jeg eller noen av mine venninner hadde hørt ei snakke stygt om en mann pga. størrelsen på penis så hadde vi garantert sett negativt på han, ikke på henne! " Det er iallefall slik det er i den virkelige verden.

Det ble en skrivefeil, vi hadde sett negativt på hun som sa det, absolutt ikke på ham. Men det tror du vel heller ikke...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det ble en skrivefeil, vi hadde sett negativt på hun som sa det, absolutt ikke på ham. Men det tror du vel heller ikke...

Anonymkode: a6313...90c

Nei det tror jeg absolutt ikke . Jeg tror det er svært populært ,og fører til stor latter i venninnegjengen . Ikke bare tror ...jeg vet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble en skrivefeil, vi hadde sett negativt på hun som sa det, absolutt ikke på ham. Men det tror du vel heller ikke...

Anonymkode: a6313...90c

Jeg vet også dere føler en slags "plikt" til å advare venninnene om at han eller han har liten tiss ....Ja ,det er gjerne "tiss" dere bruker i den sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, voksenmann skrev:

Nei det tror jeg absolutt ikke . Jeg tror det er svært populært ,og fører til stor latter i venninnegjengen . Ikke bare tror ...jeg vet .

Nei, det eneste du vet er hva du selv har erfart, og det er tydeligvis ikke bra.

Du vet ikke noe om meg eller mine venner eller kvinner generelt. Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hørt noen kvinner snakke stygt om noen mann med liten penis, og absolutt aldri opplevd at noen har sett på det som noe morsomt!

Men, du ønsker jo å tro ditt, så det får du bare fortsette med om du tror du har det bedre med det.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, voksenmann skrev:

Jeg vet også dere føler en slags "plikt" til å advare venninnene om at han eller han har liten tiss ....Ja ,det er gjerne "tiss" dere bruker i den sammenhengen. 

Jøss, du har virkelig problemer med dette!

Eh, nei, har aldri advart noen eller blitt advart mot menn med små peniser. Og tiss sluttet vi med å kalle det da vi gikk på ungdomsskolen, om ikke før - tror det var før.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det eneste du vet er hva du selv har erfart, og det er tydeligvis ikke bra.

Du vet ikke noe om meg eller mine venner eller kvinner generelt. Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hørt noen kvinner snakke stygt om noen mann med liten penis, og absolutt aldri opplevd at noen har sett på det som noe morsomt!

Men, du ønsker jo å tro ditt, så det får du bare fortsette med om du tror du har det bedre med det.

Anonymkode: a6313...90c

Tro?? Men jeg vet jo ! Jeg sier ikke at du gjør ,eller at absolutt alle gjør ,men jeg sier at de fleste gjør det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, voksenmann skrev:

Jeg vet også dere føler en slags "plikt" til å advare venninnene om at han eller han har liten tiss ....Ja ,det er gjerne "tiss" dere bruker i den sammenhengen. 

Det jeg og mine venninner kaller tiss er urin.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, voksenmann skrev:

Tro?? Men jeg vet jo ! Jeg sier ikke at du gjør ,eller at absolutt alle gjør ,men jeg sier at de fleste gjør det .

Du må gjerne tro det, men det er virkelig ikke de fleste kvinner som holder på slik.

Men for all del, ønsker du å fortsette å tro det så gjør for all del det...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, du har virkelig problemer med dette!

Eh, nei, har aldri advart noen eller blitt advart mot menn med små peniser. Og tiss sluttet vi med å kalle det da vi gikk på ungdomsskolen, om ikke før - tror det var før.

Anonymkode: a6313...90c

nei jeg har ikke problemer med det egentlig . Nå elsker jeg å skuffe kvinner . Blir vel ikke akkurat seksuelt opphisset av det ,men syns det er gøy når dem blir skuffet :D tanken på at dem har kasta bort mye tid på meg ,for så å finne ut at jeg har liten penis er bare gøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, voksenmann skrev:

nei jeg har ikke problemer med det egentlig . Nå elsker jeg å skuffe kvinner . Blir vel ikke akkurat seksuelt opphisset av det ,men syns det er gøy når dem blir skuffet :D tanken på at dem har kasta bort mye tid på meg ,for så å finne ut at jeg har liten penis er bare gøy :) 

Skaff deg hjelp - du trenger det virkelig.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må gjerne tro det, men det er virkelig ikke de fleste kvinner som holder på slik.

Men for all del, ønsker du å fortsette å tro det så gjør for all del det...

Anonymkode: a6313...90c

Du ...nå må du skjerpe deg da . Ja jeg vet jeg har blitt baksnakket ,men det er ikke bare meg.Jeg har selv overhørt damer snakke slikt om andre menn også ...flere ganger .Jeg har sett det i media også..skuespillerinner og kjendiser som har hengt ut menn med liten penis ,så at du aldri har hørt om det finner jeg merkelig og lite troverdig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, voksenmann skrev:

Du ...nå må du skjerpe deg da . Ja jeg vet jeg har blitt baksnakket ,men det er ikke bare meg.Jeg har selv overhørt damer snakke slikt om andre menn også ...flere ganger .Jeg har sett det i media også..skuespillerinner og kjendiser som har hengt ut menn med liten penis ,så at du aldri har hørt om det finner jeg merkelig og lite troverdig .

Hvis du har blitt baksnakket så har det noe å gjøre med holdningene dine.

11 minutter siden, voksenmann skrev:

nei jeg har ikke problemer med det egentlig . Nå elsker jeg å skuffe kvinner . Blir vel ikke akkurat seksuelt opphisset av det ,men syns det er gøy når dem blir skuffet :D tanken på at dem har kasta bort mye tid på meg ,for så å finne ut at jeg har liten penis er bare gøy :) 

Dette er i så fall grunnen til at du har blitt baksnakket. Ikke størrelsen på din penis direkte, men at du bruker størrelsen på din penis som et våpen for å skremme unna kvinner. "Hah, min penis er så liten, hold deg vekk fra meg!", skremmer kvinner, ikke størrelsen.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skaff deg hjelp - du trenger det virkelig.

Anonymkode: a6313...90c

Nei seriøst ...jeg syns det er gøy . Husker en gang ei som faktisk sa rett ut etter vi hadde hatt sex ,at den var i minste laget ,hvorpå jeg svarte (uten å virke sur eller bitter ) at jeg var klar over at den var liten , og faktisk hadde litt dårlig selvbilde pga av det og at det var derfor jeg gikk etter damer som ikke var så attraktive ,og at jeg aldri hadde hatt sex med ei pen og attraktiv dame  haha ....gjett om det var ei som ble litt paff :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har blitt baksnakket så har det noe å gjøre med holdningene dine.

Dette er i så fall grunnen til at du har blitt baksnakket. Ikke størrelsen på din penis direkte, men at du bruker størrelsen på din penis som et våpen for å skremme unna kvinner. "Hah, min penis er så liten, hold deg vekk fra meg!", skremmer kvinner, ikke størrelsen.

Anonymkode: 15b8f...562

Nei ,mine eventuelle dårlige holdninger har kommet etterpå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, voksenmann skrev:

Nei seriøst ...jeg syns det er gøy . Husker en gang ei som faktisk sa rett ut etter vi hadde hatt sex ,at den var i minste laget ,hvorpå jeg svarte (uten å virke sur eller bitter ) at jeg var klar over at den var liten , og faktisk hadde litt dårlig selvbilde pga av det og at det var derfor jeg gikk etter damer som ikke var så attraktive ,og at jeg aldri hadde hatt sex med ei pen og attraktiv dame  haha ....gjett om det var ei som ble litt paff :D 

Som sagt, du har virkelig problemer med dette. Du er kanskje voksen i år, men du er ikke voksen i holdninger.

Jeg er enig med den som svarte over, at hvis du nå blir baksnakket, så er det pga. den holdningen du har til kvinner.

Og egentlig er det jo bare trist - du later som om du ikke bryr deg, så du latterliggjør både deg selv og de kvinnene som har sex med deg. Det er jo en veldig sikker måte å skyve alle damer, også de gode, fra deg. Din væremåte viser jo at du hverken respekterer deg selv eller kvinner. Og da blir du gående rundt og skape de situasjonene du innerst inne egentlig blir såret av. Og det er bare trist.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt, du har virkelig problemer med dette. Du er kanskje voksen i år, men du er ikke voksen i holdninger.

Jeg er enig med den som svarte over, at hvis du nå blir baksnakket, så er det pga. den holdningen du har til kvinner.

Og egentlig er det jo bare trist - du later som om du ikke bryr deg, så du latterliggjør både deg selv og de kvinnene som har sex med deg. Det er jo en veldig sikker måte å skyve alle damer, også de gode, fra deg. Din væremåte viser jo at du hverken respekterer deg selv eller kvinner. Og da blir du gående rundt og skape de situasjonene du innerst inne egentlig blir såret av. Og det er bare trist.

Anonymkode: a6313...90c

Nei jeg syns det er gøy jeg .Jeg er 36 ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...