Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest voksenmann
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dine holdninger er farlige, for du har fått et unormalt forhold til både kvinner, sex og virkeligheten.

Din penis er egentlig ikke liten en gang, den er bare såvidt under snittet for norske menn - de aller fleste måler mellom 12 og 18 cm, så du er langt innenfor normalen.

Skaff deg hjelp. Du kommer ingen vei med å fortsette å google og messe på det samme, som bare "bekrefter" dine egne fordommer og usikkerhet. Gjør noe med deg selv heller, da vil du oppdage at kvinner ikke er så sære som du vil ha det til. For det er ikke i manglende penisstørrelse problemet ditt ligger!

Anonymkode: a6313...90c

Her legger jeg fram en hovedoppgave om temaet ,som til og med er gjort av en kvinne ! Siden den har blitt publisert ,så regner jeg med at hun har gjort grundig research , men du mener å vite bedre?? Ganske spesielt ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, voksenmann skrev:

Her legger jeg fram en hovedoppgave om temaet ,som til og med er gjort av en kvinne ! Siden den har blitt publisert ,så regner jeg med at hun har gjort grundig research , men du mener å vite bedre?? Ganske spesielt ! 

Du passer rett inn i small penis symdrome

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Måtte inn og se hva som engasjerte over 8 sider. 

Til @voksenmann det er nok dessverre ikke liten penis som gjør at du ikke får deg dame. 

Husk på at selv menn som er lam fra livet og ned klarer å ha et tilfredsstillende sexliv. 

Anonymkode: d53ba...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, voksenmann skrev:

Jeg vet da vel for pokker det , men det er kun hvis man virkelig tror på at snittet er så lavt.En gang i tiden trodde jeg faktisk at jeg lå på snittet ,men det har jeg smertelig erfart at jeg ikke gjorde .Skulle ønske jeg visste bedre for da ville mine dårlige erfaringer vært unngått.Jeg var nemlig ganske så seksuelt aktiv en periode ...jeg er relativt heldig med utseende serru . 

Det er forresten en himmelvid forskjell på 12 og 18 cm .Tenk deg en voksen mann på 180 cm gå ved siden av et barn på 120 cm....den relative forskjellen er den samme .

Sammenligningen din er bare latterlig og helt uten noen som helst sammeligningsgrunnlag. Nok et eksempel på at du søker hva som helst bare det kan bekrefte ditt feilaktige verdenssyn som du har fått pga. uheldige opplevelser. Men det er fremdeles ditt valg om du vil la resten av ditt liv preges av det, eller om du vil søke hjelp til å takle det på en god måte slik at du kan få en god fremtid, også seksuelt...

Det er fakta at norske menn gjennomsnitlige penis er 14-16 cm. Dvs. du er så godt som helt på gjennomsnittet, uansett hva andre eller du selv måtte si eller mene. Men igjen, det er ditt valg om du vil tro på idioter og la disse definere resten av ditt liv... eller om du vil skaffe deg hjelp for å komme deg ut av den hengemyra du nå befinner deg i tanke- og følelsesmessig.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow. Måtte inn og se hva som engasjerte over 8 sider. 

Til @voksenmann det er nok dessverre ikke liten penis som gjør at du ikke får deg dame. 

Husk på at selv menn som er lam fra livet og ned klarer å ha et tilfredsstillende sexliv. 

Anonymkode: d53ba...692

Dessverre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest voksenmann
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sammenligningen din er bare latterlig og helt uten noen som helst sammeligningsgrunnlag. Nok et eksempel på at du søker hva som helst bare det kan bekrefte ditt feilaktige verdenssyn som du har fått pga. uheldige opplevelser. Men det er fremdeles ditt valg om du vil la resten av ditt liv preges av det, eller om du vil søke hjelp til å takle det på en god måte slik at du kan få en god fremtid, også seksuelt...

Det er fakta at norske menn gjennomsnitlige penis er 14-16 cm. Dvs. du er så godt som helt på gjennomsnittet, uansett hva andre eller du selv måtte si eller mene. Men igjen, det er ditt valg om du vil tro på idioter og la disse definere resten av ditt liv... eller om du vil skaffe deg hjelp for å komme deg ut av den hengemyra du nå befinner deg i tanke- og følelsesmessig.

Anonymkode: a6313...90c

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sammenligningen din er bare latterlig og helt uten noen som helst sammeligningsgrunnlag. Nok et eksempel på at du søker hva som helst bare det kan bekrefte ditt feilaktige verdenssyn som du har fått pga. uheldige opplevelser. Men det er fremdeles ditt valg om du vil la resten av ditt liv preges av det, eller om du vil søke hjelp til å takle det på en god måte slik at du kan få en god fremtid, også seksuelt...

Det er fakta at norske menn gjennomsnitlige penis er 14-16 cm. Dvs. du er så godt som helt på gjennomsnittet, uansett hva andre eller du selv måtte si eller mene. Men igjen, det er ditt valg om du vil tro på idioter og la disse definere resten av ditt liv... eller om du vil skaffe deg hjelp for å komme deg ut av den hengemyra du nå befinner deg i tanke- og følelsesmessig.

Anonymkode: a6313...90c

Nå skal jeg på byen å finne meg ei dame jeg kan skuffe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, voksenmann skrev:

Nå skal jeg på byen å finne meg ei dame jeg kan skuffe :D 

Syk mann...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syk mann...

Anonymkode: a6313...90c

Jeg har gjort det før og jeg gjør det igjen.Mine innlegg skaper alltid voldsomt engasjement ,og det er ikke uten grunn ! Mange føler seg truffet ,og mange føler en slags skam over sine medsøstre ,for jeg treffer en nerve ,og innerst inne vet dere at jeg har rett ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis, da?

Anonymkode: d53ba...692

Burde vel heller vært det ja .Penisstørrelsen får man ikke gjort noe med ..

Endret av voksenmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, voksenmann skrev:

Jeg har gjort det før og jeg gjør det igjen.Mine innlegg skaper alltid voldsomt engasjement ,og det er ikke uten grunn ! Mange føler seg truffet ,og mange føler en slags skam over sine medsøstre ,for jeg treffer en nerve ,og innerst inne vet dere at jeg har rett ;) 

Nei, det er bare trist å lese at du velger å ha en tro som kommer til å gjøre både deg selv og de kvinnene du møter ulykkelig.

Du fraskriver deg ethvert ansvar for å få et godt sexliv, og det rammer først og fremst deg selv. For du gjør hva som helst for å få bevist at alle kvinner er mot deg, at alle kvinner mener du ikke duger. Men det sitter i ditt eget hode, ikke i det mellom beina...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest voksenmann
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er bare trist å lese at du velger å ha en tro som kommer til å gjøre både deg selv og de kvinnene du møter ulykkelig.

Du fraskriver deg ethvert ansvar for å få et godt sexliv, og det rammer først og fremst deg selv. For du gjør hva som helst for å få bevist at alle kvinner er mot deg, at alle kvinner mener du ikke duger. Men det sitter i ditt eget hode, ikke i det mellom beina...

Anonymkode: a6313...90c

Greit ,da stoler jeg på deg ..men skjer det en gang til at noen kritiserer størrelsen min så kommer jeg til å kline til henne altså ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, voksenmann skrev:

Greit ,da stoler jeg på deg ..men skjer det en gang til at noen kritiserer størrelsen min så kommer jeg til å kline til henne altså ;) 

Du er bare patetisk.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare patetisk.

Anonymkode: a6313...90c

hehe ,det var en fleip altså .Men du turte ikke garantere det ,og det skjønner jeg veldig godt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, voksenmann skrev:

hehe ,det var en fleip altså .Men du turte ikke garantere det ,og det skjønner jeg veldig godt ;) 

Og her bekrefter du bare det jeg skrev i forrige svar...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sa jeg ikke nei. 

Anonymkode: ea6b3...e80

Joda. Vet du ikke hva du selv skriver?

At du får totalt oppheng i en liten del av innlegget mitt viser bare at jeg har ettertrykkelig rett og at du er veldig klar over det.

Anonymkode: a2f80...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Vet du ikke hva du selv skriver?

At du får totalt oppheng i en liten del av innlegget mitt viser bare at jeg har ettertrykkelig rett og at du er veldig klar over det.

Anonymkode: a2f80...216

Ehh nei. Du skrev  "Gidder ikke å lete, men du kan ikke ha vært mye her inne om ikke du har lest noen. " Og jeg svarte, "joda det har jeg". Du må i hvert fall prøve å følge med.
Og det du sier jeg har fått oppheng i, er jo ikke en liten del av innlegget ditt, det er jo det alle innleggene dine bygger på. At du ikke kan backe opp påstandene dine, kan ikke jeg noe for.

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, voksenmann skrev:

Greit ,da stoler jeg på deg ..men skjer det en gang til at noen kritiserer størrelsen min så kommer jeg til å kline til henne altså ;) 

Ja, vold vil sikkert hjelpe. 

Gudbedre. Tro meg, det er IKKE pikken din som gjør deg til en taper. Du har jo valgt én gang for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 timer siden, Pashla skrev:

Ja, vold vil sikkert hjelpe. 

Gudbedre. Tro meg, det er IKKE pikken din som gjør deg til en taper. Du har jo valgt én gang for alle...

🐵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og her bekrefter du bare det jeg skrev i forrige svar...

Anonymkode: a6313...90c

beklager altså.fant meg ei dame i kveld og det virket faktisk som hun var fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, voksenmann skrev:

beklager altså.fant meg ei dame i kveld og det virket faktisk som hun var fornøyd :D

På tre timer har du gått på byen, sjekket opp ei dame, hatt sex med henne og kommet deg hjem igjen og oppdatert forumet... beklager, ikke særlig troverdig...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På tre timer har du gått på byen, sjekket opp ei dame, hatt sex med henne og kommet deg hjem igjen og oppdatert forumet... beklager, ikke særlig troverdig...

Anonymkode: a6313...90c

hvis jeg hadde hatt stor pikk da ? hadde det vært troverdig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, voksenmann skrev:

hvis jeg hadde hatt stor pikk da ? hadde det vært troverdig da?

Trolling er aldri troverdig, særlig når man ikke klarer å bruke stor bokstav

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...