Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, voksenmann skrev:

Nei jeg syns det er gøy jeg .Jeg er 36 ja :D

Selvbedrag er også et bedrag. Du blir aldri lykkelig med en dame med de holdningene du nå velger å ha.

Om du er så voksen som du påstår så skaffer du deg hjelp til å bearbeide det de idiotiske kommentarene har gjort med deg. Da kan du få et godt forhold til kvinner, og også et godt sexliv med kvinner som setter pris på deg. Men da må du først begynne å sette pris på deg selv og på kvinner...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt, du har virkelig problemer med dette. Du er kanskje voksen i år, men du er ikke voksen i holdninger.

Jeg er enig med den som svarte over, at hvis du nå blir baksnakket, så er det pga. den holdningen du har til kvinner.

Og egentlig er det jo bare trist - du later som om du ikke bryr deg, så du latterliggjør både deg selv og de kvinnene som har sex med deg. Det er jo en veldig sikker måte å skyve alle damer, også de gode, fra deg. Din væremåte viser jo at du hverken respekterer deg selv eller kvinner. Og da blir du gående rundt og skape de situasjonene du innerst inne egentlig blir såret av. Og det er bare trist.

Anonymkode: a6313...90c

men jo ,du har nok litt rett i at jeg har gitt opp.Jeg vet at ingen kommer til å bli særlig fornøyd med det jeg har å tilby ,og jeg vet hvordan kvinner er/har blitt når det gjelder penisstørrelse ,så da kan det være det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, voksenmann skrev:

men jo ,du har nok litt rett i at jeg har gitt opp.Jeg vet at ingen kommer til å bli særlig fornøyd med det jeg har å tilby ,og jeg vet hvordan kvinner er/har blitt når det gjelder penisstørrelse ,så da kan det være det samme

Det er der du tar feil. Om en kvinne er fornøyd i senga har ikke bare med størrelsen på penis. Det har med hele mannen å gjøre.

Selv må jeg ha en mann som er sensuell, en som er sanselig, som tar seg tid, som er opptatt av både å gi og få nytelse. Og en slik mann kan jeg ha vanvittig god sex med uten at han er spesielt stor!

Men med den holdningen du har så tror jeg du setter opp et skjold rundt deg selv, og da er det vanskelig å være helt tilstede i både det å gi til og få nytelse av kvinnen. Med tanke på at kvinnen ikke en gang har sitt hovedsete for lyst i vagina, men i klitoris, så sier det seg selv at penisstørrelse ikke er avgjørende. Derimot er alt det andre i samspillet når man har sex mange ganger viktigere. Penisen er bare ett element i en stor helhet. Skal du få det godt med en kvinne så må du innse akkurat dette, og da vil også størrelsen din bli mindre viktig.

Bestem deg for å ta ansvar for dine egne traumer rundt dette. For det er en form for traume du har opplevd når du har følt deg mobbet av kvinner pga. dette. Oppsøk hjelp! Ved å gjøre det vil du vise at du er tøff nok til å ta tak i problemene dine og at du nekter å la uheldige ting i fortiden få prege eller ødelegge fremtiden din. Og så tar du deg tid til å bli ordentlig kjent med kvinner, vis at du setter pris på henne som person, vær en hun kan stole på, en hun kan ha det godt med. Da kan dere sammen finne måter å ha sex på som er mer enn god nok for dere begge to.

Gir du opp og ikke kommer over det du har opplevd, da vil du jo ikke få det bra. Så du har ingenting å tape på å oppsøke hjelp for dette, men absolutt alt å vinne!

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er der du tar feil. Om en kvinne er fornøyd i senga har ikke bare med størrelsen på penis. Det har med hele mannen å gjøre.

Selv må jeg ha en mann som er sensuell, en som er sanselig, som tar seg tid, som er opptatt av både å gi og få nytelse. Og en slik mann kan jeg ha vanvittig god sex med uten at han er spesielt stor!

Men med den holdningen du har så tror jeg du setter opp et skjold rundt deg selv, og da er det vanskelig å være helt tilstede i både det å gi til og få nytelse av kvinnen. Med tanke på at kvinnen ikke en gang har sitt hovedsete for lyst i vagina, men i klitoris, så sier det seg selv at penisstørrelse ikke er avgjørende. Derimot er alt det andre i samspillet når man har sex mange ganger viktigere. Penisen er bare ett element i en stor helhet. Skal du få det godt med en kvinne så må du innse akkurat dette, og da vil også størrelsen din bli mindre viktig.

Bestem deg for å ta ansvar for dine egne traumer rundt dette. For det er en form for traume du har opplevd når du har følt deg mobbet av kvinner pga. dette. Oppsøk hjelp! Ved å gjøre det vil du vise at du er tøff nok til å ta tak i problemene dine og at du nekter å la uheldige ting i fortiden få prege eller ødelegge fremtiden din. Og så tar du deg tid til å bli ordentlig kjent med kvinner, vis at du setter pris på henne som person, vær en hun kan stole på, en hun kan ha det godt med. Da kan dere sammen finne måter å ha sex på som er mer enn god nok for dere begge to.

Gir du opp og ikke kommer over det du har opplevd, da vil du jo ikke få det bra. Så du har ingenting å tape på å oppsøke hjelp for dette, men absolutt alt å vinne!

Anonymkode: a6313...90c

https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf?sequence=7&isAllowed=y

 

 

Kvinnen ser derfor ut til å være betraktelig mer fornøyd med partnerens penisstørrelse enn mannen er selv. Kun 6% av kvinnene rapporterte at deres partner hadde en penis ”mindre enn gjennomsnittet”, og av disse var 68% misfornøyde med partnerens penisstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, voksenmann skrev:

https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf?sequence=7&isAllowed=y

 

 

Kvinnen ser derfor ut til å være betraktelig mer fornøyd med partnerens penisstørrelse enn mannen er selv. Kun 6% av kvinnene rapporterte at deres partner hadde en penis ”mindre enn gjennomsnittet”, og av disse var 68% misfornøyde med partnerens penisstørrelse.

Noe å tenke på ? Skal si kvinner vet å velge partner ut fra penisstørrelse gitt .Egentlig værre enn selv jeg trodde.Hvordan er det mulig at bare 6% av de mannlige partnerne kan ha under snittet?? og av de få som hadde funnet seg en partner under snittet ,så var nesten 70% missfornøyd med størrelsen . Skjønner kanskje hvorfor jeg har gitt opp eller?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, voksenmann skrev:

https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf?sequence=7&isAllowed=y

Kvinnen ser derfor ut til å være betraktelig mer fornøyd med partnerens penisstørrelse enn mannen er selv. Kun 6% av kvinnene rapporterte at deres partner hadde en penis ”mindre enn gjennomsnittet”, og av disse var 68% misfornøyde med partnerens penisstørrelse.

For sent for meg å lese en hel avhandling, men 68 % av 6 % er jo veldig få!

Jeg garanterer at en del av disse som sier de er misfornøyd da er misfornøyd med hele sexen de har, ikke bare penisen, men at når penisen i tillegg er liten, da blir den kanskje sett på som synderen.

Lær deg f.eks. massasje, ta et ordentlig kurs. Det å tørre å være nær en kvinne, det å kunne ta på henne på en god og trygg måte, kjenne kroppen, det er alltid et ekstra pluss.

Men du kommenterte ikke noe av det jeg skrev over, så jeg forstår at det ikke er vits for meg å skrive mer.

Ta til deg det jeg skrev i mitt forrige svar og gjør noe med det. Du kan ikke endre noen dustete kvinner du har møtt i din fortid, men du kan endre hvordan du møter kvinner i fremtiden. Og om du endrer hvordan du møter kvinner i fremtiden er jeg sikker på at du også vil oppleve mye mer positive seksuelle ting i forhold. Ditt valg. Men du må tørre å jobbe for det.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, voksenmann skrev:

Noe å tenke på ? Skal si kvinner vet å velge partner ut fra penisstørrelse gitt .Egentlig værre enn selv jeg trodde.Hvordan er det mulig at bare 6% av de mannlige partnerne kan ha under snittet?? og av de få som hadde funnet seg en partner under snittet ,så var nesten 70% missfornøyd med størrelsen . Skjønner kanskje hvorfor jeg har gitt opp eller?? 

Nei, som jeg skrev - sex innebærer så enormt mye mer enn bare penis. Hvis man er "misfornøyd med størrelsen", da er det som regel noe galt med hele sexen. Om man blir god på alt det andre (og det er mye), eller i hvert fall en god del mer av det, da blir faktisk penisstørrelse underordnet. I hvert fall om det er følelser inne i bildet i tillegg.

Du velger hvordan du vil forme fremtiden din - så les det jeg skrev over her en gang til, og gjør noe med det. Da vil du få langt mer positive opplevelser enn hva du har hatt.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For sent for meg å lese en hel avhandling, men 68 % av 6 % er jo veldig få!

Jeg garanterer at en del av disse som sier de er misfornøyd da er misfornøyd med hele sexen de har, ikke bare penisen, men at når penisen i tillegg er liten, da blir den kanskje sett på som synderen.

Lær deg f.eks. massasje, ta et ordentlig kurs. Det å tørre å være nær en kvinne, det å kunne ta på henne på en god og trygg måte, kjenne kroppen, det er alltid et ekstra pluss.

Men du kommenterte ikke noe av det jeg skrev over, så jeg forstår at det ikke er vits for meg å skrive mer.

Ta til deg det jeg skrev i mitt forrige svar og gjør noe med det. Du kan ikke endre noen dustete kvinner du har møtt i din fortid, men du kan endre hvordan du møter kvinner i fremtiden. Og om du endrer hvordan du møter kvinner i fremtiden er jeg sikker på at du også vil oppleve mye mer positive seksuelle ting i forhold. Ditt valg. Men du må tørre å jobbe for det.

Anonymkode: a6313...90c

Det sier meg at det er nesten ingen som velger å gå inn i et forhold med en som har under gjennomsnittet ,og av de få som faktisk velger å gjøre det så er nesten alle missfornøyd med størrelsen ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget med en god del menn, de fleste har hatt utstyr/teknikk som holdt i massevis. Ikke nødvendigvis pga penisstørrelse, men mer måten å bruke kroppen på. Alle, bortsett fra en, har hatt såpass at jeg har vært fornøyd. Mulig at de høyeste har hatt større/lengre penis, det er likevel ikke en absolutt regel, (i min «forskning») men nokså nært. Men det er ikke viktigst, helheten teller mye mer.

Anonymkode: d4d62...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. nei. Horer er horer.

God bedring :) Får håpe du roer deg ned og innser hva som er viktig her i livet før du blir gammal.

Anonymkode: f1ebf...e45

"du er hoooore Ass..." 😂🤦‍♀️ Åh, dette er jo som å stå i skolegården og høre jentene skravle i 1999

Trodde det bare var 14åringer som kalte hverandre det skjeldsordet jeg 

Anonymkode: 2e521...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, voksenmann skrev:

Du ...nå må du skjerpe deg da . Ja jeg vet jeg har blitt baksnakket ,men det er ikke bare meg.Jeg har selv overhørt damer snakke slikt om andre menn også ...flere ganger .Jeg har sett det i media også..skuespillerinner og kjendiser som har hengt ut menn med liten penis ,så at du aldri har hørt om det finner jeg merkelig og lite troverdig .

Å så da, Om det er sånn, menn diskuterer vel pupper! Ta deg en bolle og bestill deg en penis-pumpe, eller sex for dummies, kanskje du lærer deg å bruke Micro-penisen din...

Anonymkode: d2415...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne har jeg aldri forstått dette opphengte i penisstørrelse. De aller, aller færreste kvinner trenger i det hele tatt en penis for å få orgasme.

Anonymkode: a2f80...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, voksenmann skrev:

Nja ,jo har nok et visst kvinnehat ja etter mye negative kommentarer ,da spesielt som baksnakking .Men har snudd det til noe positivt da :) Men jeg mente det jeg sa om at kvinner undervurderer de små . 

Slapp av. De fleste kvinner som du blir ordentlig kjent med der ute i det virkelige liv er ikke så kjipe og kroppsfikserte som de her i tråden. Det er faktisk din personlighet og væremåte som er viktigst. Men det er ikke lurt å signalisere en masse mindreverdighetskomplekser eller aggresjon mot kvinner. Jeg skulle ønske en del menn skjønte det, at det faktisk finnes håp for dem på kjønnsmarkedet hvis de gjør noe med innstillingen sin og får hjelp med følelsene sine. Lykke til og håper det ordner seg for deg.

Anonymkode: 6fa2f...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, voksenmann skrev:

Nei seriøst ...jeg syns det er gøy . Husker en gang ei som faktisk sa rett ut etter vi hadde hatt sex ,at den var i minste laget ,hvorpå jeg svarte (uten å virke sur eller bitter ) at jeg var klar over at den var liten , og faktisk hadde litt dårlig selvbilde pga av det og at det var derfor jeg gikk etter damer som ikke var så attraktive ,og at jeg aldri hadde hatt sex med ei pen og attraktiv dame  haha ....gjett om det var ei som ble litt paff :D 

Det er jo ikke rart at de ler av deg med en sånn oppførsel

Anonymkode: ea6b3...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det slik at høye menn (over 185 cm) som regel er godt utstyrt ?Har begynt å date en på 190 og må innrømme at jeg har fantasert litt på hva han har i buksa :) noen erfaringer ?

Anonymkode: 51df5...76d

Høyde og sko str. har absolutt ingen sammenheng med størrelsen på penis !

Anonymkode: 93640...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, voksenmann skrev:

Det sier meg at det er nesten ingen som velger å gå inn i et forhold med en som har under gjennomsnittet ,og av de få som faktisk velger å gjøre det så er nesten alle missfornøyd med størrelsen ! 

Du har et valg her - du kan velge å tolke alt negativt og bestemme deg for at du aldri kommer til å møte en ordentlig dame som er fornøyd med deg, og du kan fortsette med å behandle damer like dårlig som du beskylder dem for å behandle deg.... hvor lykkelig tror du at du blir av det? Hvor stor tror du sjansen din er for å få et godt forhold er da?

Kvinner avslører slike holdninger som det du har veldig raskt. Og det er rett og slett ikke noe man vil rote seg borti. Det har INGENTING med størrelsen på en del av kroppen din å gjøre (selv om du ønsker å tro det).

Om du fortsetter å straffe alle kvinner du møter fordi du har møtt noen idioter i fortiden, da gjør du akkurat det samme mot kvinner som er blitt gjort mot deg. Er det en noe du kan være stolt av?

Kvinner snakker som sagt sjelden om størrelse knyttet til person, jeg har aldri opplevd det. Men det vi derimot snakker om, det er menn som behandler kvinner dårlig, eller viser med holdning at de ikke har respekt for dem.

Hvor mye mann du er bestemmes ikke på hva som henger mellom beina dine. Hvor mye mann du er kommer an på hvordan du er som person, hva du har å bidra med i et forhold (snakker heller da ikke om sex), og hvilke verdier og holdninger du har.

Jeg har ikke kommentert det før, men du har oppgitt størrelsen din i tråden. Den jeg har hatt desidert best sex med var ikke større enn deg. Men årsaken til at vi hadde så vanvittig god sex var fordi han var den han var som person og fordi han visste og forstod og viste at sex er langt fra bare hans penis. Og hans penis var stor nok til å gi meg nytelse. Ingen har gitt meg så mye orgasmer som han. Vi hadde timevis med sensuell og tilstedeværende sex med mange orgasmer, mye nærhet, respekt, lite selvhøytidelighet, humor, fokus på å gi hverandre nytelse. Men hadde han hatt dine holdninger, da hadde han aldri en gang kommet opp i min seng...

Så du har et valg - skaff deg hjelp til å komme over den mobbingen du har opplevd, jobb med selvtilliten din og din holdning til kvinner. Da kan du få et godt forhold også. Om du heller vil fortsette å tro at alle kvinner er bitchy og ute etter å rakke ned på deg, da er det også et valg. Men lykkelig blir du ikke av det siste valget...

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mann er 183 cm og har ca 19 cm i erigert tilstand.

Anonymkode: d3aa9...399

Takk for den meget viktige informasjonen.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13-14 er innafor da HI såfremt den brukes riktig :) Under 12 derimot er for meg personlig for lite, men her er alle damer forskjellige. Ja, en del damer snakker om størrelser hvis de har en veldig god eller veldig dårlig opplevelse. Snakker en mann ned seg selv (eller dama) er det en skikkelig turn-off. Har hatt fantastisk sex med en med 13 cm & laber sex med 20 cm, så det er hvilken innsats de gjør. Mistenker at hvis de snakker negativt om deg og utstyret så er det ikke størrelsen, men hva slags opplevelse du gav. Tror du får tenke litt mer positivt fremover og slutte å være så negativ til alt. 

Anonymkode: 9c6c7...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har et valg her - du kan velge å tolke alt negativt og bestemme deg for at du aldri kommer til å møte en ordentlig dame som er fornøyd med deg, og du kan fortsette med å behandle damer like dårlig som du beskylder dem for å behandle deg.... hvor lykkelig tror du at du blir av det? Hvor stor tror du sjansen din er for å få et godt forhold er da?

Kvinner avslører slike holdninger som det du har veldig raskt. Og det er rett og slett ikke noe man vil rote seg borti. Det har INGENTING med størrelsen på en del av kroppen din å gjøre (selv om du ønsker å tro det).

Om du fortsetter å straffe alle kvinner du møter fordi du har møtt noen idioter i fortiden, da gjør du akkurat det samme mot kvinner som er blitt gjort mot deg. Er det en noe du kan være stolt av?

Kvinner snakker som sagt sjelden om størrelse knyttet til person, jeg har aldri opplevd det. Men det vi derimot snakker om, det er menn som behandler kvinner dårlig, eller viser med holdning at de ikke har respekt for dem.

Hvor mye mann du er bestemmes ikke på hva som henger mellom beina dine. Hvor mye mann du er kommer an på hvordan du er som person, hva du har å bidra med i et forhold (snakker heller da ikke om sex), og hvilke verdier og holdninger du har.

Jeg har ikke kommentert det før, men du har oppgitt størrelsen din i tråden. Den jeg har hatt desidert best sex med var ikke større enn deg. Men årsaken til at vi hadde så vanvittig god sex var fordi han var den han var som person og fordi han visste og forstod og viste at sex er langt fra bare hans penis. Og hans penis var stor nok til å gi meg nytelse. Ingen har gitt meg så mye orgasmer som han. Vi hadde timevis med sensuell og tilstedeværende sex med mange orgasmer, mye nærhet, respekt, lite selvhøytidelighet, humor, fokus på å gi hverandre nytelse. Men hadde han hatt dine holdninger, da hadde han aldri en gang kommet opp i min seng...

Så du har et valg - skaff deg hjelp til å komme over den mobbingen du har opplevd, jobb med selvtilliten din og din holdning til kvinner. Da kan du få et godt forhold også. Om du heller vil fortsette å tro at alle kvinner er bitchy og ute etter å rakke ned på deg, da er det også et valg. Men lykkelig blir du ikke av det siste valget...

Anonymkode: a6313...90c

Dette er politisk korrekt vås .Dessverre funker ikke den virkelige verden slik :( Betviler ikke at du er ei bra dame ,men slike som deg er det i så fall langt mellom. Og ikke tro at den "holdningen jeg viser ovenfor kvinner" som dere snakker om ,er noe i nærheten av hva jeg signaliserer til vanlig ! Tvert i mot så blir jeg ofte karaktrisert som ,snill , hjelpsom ,forståelsesfull og seriøs av dem aller fleste! Min frustrasjon kommer kun til uttrykk på nettet ....forløpig . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, voksenmann skrev:

Dette er politisk korrekt vås .Dessverre funker ikke den virkelige verden slik :( Betviler ikke at du er ei bra dame ,men slike som deg er det i så fall langt mellom. Og ikke tro at den "holdningen jeg viser ovenfor kvinner" som dere snakker om ,er noe i nærheten av hva jeg signaliserer til vanlig ! Tvert i mot så blir jeg ofte karaktrisert som ,snill , hjelpsom ,forståelsesfull og seriøs av dem aller fleste! Min frustrasjon kommer kun til uttrykk på nettet ....forløpig . 

Jaja, du får du får fortsette å leve i din negative virkelighetsoppfatning. Du velger å tolke alt negativt uansett.

Din frustrasjon ligger i deg, den påvirker tydeligvis ditt syn på deg selv som mann og den påvirker helt tydelig ditt forhold til kvinner og ditt sexliv. Du kan gjøre noe med det, men du velger å la være. Det er et valg du gjør.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaja, du får du får fortsette å leve i din negative virkelighetsoppfatning. Du velger å tolke alt negativt uansett.

Din frustrasjon ligger i deg, den påvirker tydeligvis ditt syn på deg selv som mann og den påvirker helt tydelig ditt forhold til kvinner og ditt sexliv. Du kan gjøre noe med det, men du velger å la være. Det er et valg du gjør.

Anonymkode: a6313...90c

ja . hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, voksenmann skrev:

ja . hvor gammel er du?

Du velger å påstå at deg jeg har skrevet til deg er "politisk korrekt vås". Og selvfølgelig gjør du det. For hvis du tok til deg det jeg skrev så ville det krevd at du tok tak i de problemene du har og utviklet deg selv. Men det ville krevd en egeninnsats, og det er du ikke interessert i å gjøre. For du vil heller fortsette å leve med den overbevisningen som aldri kommer til å gjøre deg lykkelig når det kommer til sex. Men det er også ditt valg.

Mitt valg er å ikke kaste bort mer tid på å få deg til å forstå at også du kan få et godt sexliv. Man kan ikke hjelpe de som ikke vil ha hjelp og som ikke er villig til å hjelpe seg selv.

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du velger å påstå at deg jeg har skrevet til deg er "politisk korrekt vås". Og selvfølgelig gjør du det. For hvis du tok til deg det jeg skrev så ville det krevd at du tok tak i de problemene du har og utviklet deg selv. Men det ville krevd en egeninnsats, og det er du ikke interessert i å gjøre. For du vil heller fortsette å leve med den overbevisningen som aldri kommer til å gjøre deg lykkelig når det kommer til sex. Men det er også ditt valg.

Mitt valg er å ikke kaste bort mer tid på å få deg til å forstå at også du kan få et godt sexliv. Man kan ikke hjelpe de som ikke vil ha hjelp og som ikke er villig til å hjelpe seg selv.

Anonymkode: a6313...90c

jeg kan nok få det ,men oddsene er så minimale dessverre . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, voksenmann skrev:

jeg kan nok få det ,men oddsene er så minimale dessverre . 

Ikke hvis du velger å jobbe for det - men det vil du jo ikke...

 

Anonymkode: a6313...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...