Gå til innhold

Er det slik at høye menn ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at høye menn (over 185 cm) som regel er godt utstyrt ?Har begynt å date en på 190 og må innrømme at jeg har fantasert litt på hva han har i buksa :) noen erfaringer ?

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei. Samboeren min er over 2 meter. Hjelper ikke.........

Anonymkode: dadb3...c96

og den er liten??

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring går de to hånd i hånd. Ikke truffet en høy mann som ikke er velutstyrt, men det er jo store forskjeller på utstyr 😜

Anonymkode: 9c6c7...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skostørrelsen kan gi en liten pekepinn, men kanskje ikke alltid.

Min mann har 40-41 i skostørrelse, og er 165 cm høy, og har en veldig liten penis i slapp tilstand. I erigrert tilstand er den mye større, og sikkert bortimot samme størrelse som x-en min, og han hadde 47 i skostørrelse, og var sikkert 190 høy.

Anonymkode: 670b0...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det slik at høye menn (over 185 cm) som regel er godt utstyrt ?Har begynt å date en på 190 og må innrømme at jeg har fantasert litt på hva han har i buksa :) noen erfaringer ?

Anonymkode: 51df5...76d

har litt forskjellige erfaringer der, men flere av de rundt 185-195 er veldig godt utstyrt,men også de med store ben er store der, kjenner 4 som er under 180 som har stor pikk og store ben

Anonymkode: af294...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre møtt en del menn med svært liten penis, noen av de bare 4-5 cm i erigert tilstand. Og de var rundt 190-195 cm. Og vært med en på 160 cm, som hadde en på 18 cm. Så min erfaring er at høyden har ikke noe å si. 

Anonymkode: 3f435...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har dessverre møtt en del menn med svært liten penis, noen av de bare 4-5 cm i erigert tilstand. Og de var rundt 190-195 cm. Og vært med en på 160 cm, som hadde en på 18 cm. Så min erfaring er at høyden har ikke noe å si. 

Anonymkode: 3f435...78d

flere menn på 190-195 som hadde 4-5  cm i erigert ?? Nei dt tror jeg ikke noe på ! 

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter min erfaring går de to hånd i hånd. Ikke truffet en høy mann som ikke er velutstyrt, men det er jo store forskjeller på utstyr 😜

Anonymkode: 9c6c7...2e6

😍

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 her er manne 186 cm i høyden og måler 19 cm på andre steder av kroppen 😂😂 ja jeg har målt (noe må vi jo finne på en fredagskveld) vet jeg er en heldig kvinne 😌

Anonymkode: 33e1f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei

Eksen var 193 og var kjempe liten, ca 10-12cm

Mannen min er 198 og er 18, 5cm (målt ovenfra en gang for morro skyld... Før noen dømmer, vi har vært sammen i 10år og noen ganger må vi få fjase og tøyse i rødvin fylla vi også 😂🤦‍♀️

Men det festlige er at exen trodde selv at han var kjempe stor, mens mannen min som faktisk er velutstyrt nekter å tro på meg når han er over snittet (erfaringsbasert, veldig enkel forskning). 

Anonymkode: 2e521...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer her er 188 cm og pikk er 20 lang og tjukk 😁😁  mmmmmm..... 

Anonymkode: 0ebee...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er 173 cm, 42 i sko og har hvert fall 20 cm lang og tjukk (ikke målt)

Eksen min er 194 cm og 47 i sko. Han har 18 cm lang og gjennomsnittet tjukk.

Anonymkode: 1e233...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

flere menn på 190-195 som hadde 4-5  cm i erigert ?? Nei dt tror jeg ikke noe på ! 

Anonymkode: 51df5...76d

Hvorfor tror du ikke på det? Har du ikke hørt om micro penis. Det har jo overhodet ikke noe med høyden å gjøre. 

Anonymkode: 3f435...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull, ingen sammenheng. Min eks på 199cm og med størrelse 48 i sko, hadde 10 cm. Har vært sammen med menn på omkring 170 og 43-44i sko som hadde 19cm.

Anonymkode: cc335...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du ikke på det? Har du ikke hørt om micro penis. Det har jo overhodet ikke noe med høyden å gjøre. 

Anonymkode: 3f435...78d

Jo det har jeg hørt om ,men jeg har også hørt at det er veldig sjelden + at de som faktisk har det ofte vegrer seg for å ha sex .Men hun her har altså hatt flere med 4-5 cm ,som til og med er halvparten av det skal til får å få diagnosen micro penis ! Vel ...da har hun vært borti mange får å få til det ! 

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jo det har jeg hørt om ,men jeg har også hørt at det er veldig sjelden + at de som faktisk har det ofte vegrer seg for å ha sex .Men hun her har altså hatt flere med 4-5 cm ,som til og med er halvparten av det skal til får å få diagnosen micro penis ! Vel ...da har hun vært borti mange får å få til det ! 

Anonymkode: 51df5...76d

Ikke alle som må være i forhold for å kunne ha sex vet du.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke alle som må være i forhold for å kunne ha sex vet du.

Anonymkode: 15b8f...562

Nei ,men jeg har nok hatt sex med ca 40 menn ...tipper den minste var ca 12cm . 

Anonymkode: 51df5...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alle som må være i forhold for å kunne ha sex vet du.

Anonymkode: 15b8f...562

Alle bortsett fra horer :D

Anonymkode: f1ebf...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei ,men jeg har nok hatt sex med ca 40 menn ...tipper den minste var ca 12cm . 

Anonymkode: 51df5...76d

Det var ikke særlig mange. Du har bare vært heldig med utvalget ditt.

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Alle bortsett fra horer :D

Anonymkode: f1ebf...e45

Ooohhh yesss, her horer vi lykkelig ivei! :D

Anonymkode: 15b8f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ooohhh yesss, her horer vi lykkelig ivei! :D

Anonymkode: 15b8f...562

Helt til du blir gammal :D

Anonymkode: f1ebf...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...