GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mamma2013.2015 skrev:

Slik var streken min med begge barna :-) HĂ„per den blir sterkere!

masse lykke til ;-) 

SĂ„ gĂžy 😁 TR har enda ikke kommet 😁 mĂ„ bare fĂ„ tak i en ny Ă„ bedre test 😅

Fortsetter under...

1 minutt siden, Emi81 skrev:

Den forhatte tr... beklager virkelig 🙁

Den kom pĂ„ ikm pĂ„ onsdag 🙈😂 kommet over "sjokket" 😂😂 nĂ„ gĂ„r plutselig dagene fort 😂 

39 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

SĂ„ kjedelig😞 

Essa... 2dager igjen av TR 🖒 😉 skal pĂ„ kjĂŠrestetur nĂ„ snart, da skal vi slappe av og kose oss 💗 đŸ€— satse pĂ„ at det klaffer snart đŸ€—

Annonse

11 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Er di positive eller vises den ene streken svakere enn den andre? 😊

Vet desverre ikke hvorfor 😊 hadde selv EL 18.januar (99% sikker pĂ„ det), Ă„ venter enda pĂ„ TR som skulle kommet i gĂ„r egentlig 😊 

Jeg vet ikke nĂ„r disse testene er positiv eller ei. Skulle egentlig bare ta en for Ă„ sjekke ogsĂ„ har jeg sjekket flere ganger. Testene er sterkere pĂ„ kvelden enn pĂ„ morgenen. Hvis TR ikke kommer fĂžr sĂžndag skal jeg teste med graviditetstest igjen. Husker da jeg fikk datteren min. Merket ikke at jeg var gravid fĂžr barnefar sa at jeg burde ta en test. Tenkte ikke over det engang! NĂ„ leter jeg konstant etter streker😂

A0F4FEE6-9B8D-4CC5-932C-79997C34E14C.jpeg

5 minutter siden, Preggo2018 skrev:

Jeg vet ikke nĂ„r disse testene er positiv eller ei. Skulle egentlig bare ta en for Ă„ sjekke ogsĂ„ har jeg sjekket flere ganger. Testene er sterkere pĂ„ kvelden enn pĂ„ morgenen. Hvis TR ikke kommer fĂžr sĂžndag skal jeg teste med graviditetstest igjen. Husker da jeg fikk datteren min. Merket ikke at jeg var gravid fĂžr barnefar sa at jeg burde ta en test. Tenkte ikke over det engang! NĂ„ leter jeg konstant etter streker😂

EgglÞsningstest? LH er sterkest pÄ kvelden stÄr det.

6 timer siden, Preggo2018 skrev:

Om dette er en EL test, sÄ er den negativ. Men kan se ut som EL er like rundt hjÞrnet

6 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

2 dager over ikm. Enda ingen TR og ingen tegn til ho 🙈 

MĂ„ fĂ„ tak i en ny test altsĂ„ 🙈 har bare lite lyst til Ă„ bruke cb digitalen (har den ikke her jeg er)😂

SĂ„ utrolig spennende Ă„ fĂžlge dagene dine 💗

Da kan det se ut som lþpet er kjþrt (?) 😔

I gĂ„r i 19 tiden sĂ„ jeg en liten blodflekk pĂ„ papiret. Å fram til nĂ„ er det kommet 3 drĂ„per (dog ikke 100% friskt blod).

Veldig unormalt. Jeg pleier Ä begynne Ä styrtblÞd med en gang TR kommer (stoore blÞdninger). Tok en dusj senere pÄ kvelden i gÄr for Ä fÄ det til og begynne, og ikke noe skjedde (kort fortalt: er jeg over ikm og tar en dusj, pleier TR Ä komme mens jeg dusjer).

Sjekket livmortappen og den er lukket. Det har den aldri vért di siste pp'ene 😧

SkjĂžnner veldig lite 😟 men fĂ„r vel se hva dagen videre bringer 😧 

Noen som plutselig har fÄtt stÞrre bryst i en alder av 27 Är uten grunn? Har ikke endret kosthold og ikke lagt pÄ meg.

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Da kan det se ut som lþpet er kjþrt (?) 😔

I gĂ„r i 19 tiden sĂ„ jeg en liten blodflekk pĂ„ papiret. Å fram til nĂ„ er det kommet 3 drĂ„per (dog ikke 100% friskt blod).

Veldig unormalt. Jeg pleier Ä begynne Ä styrtblÞd med en gang TR kommer (stoore blÞdninger). Tok en dusj senere pÄ kvelden i gÄr for Ä fÄ det til og begynne, og ikke noe skjedde (kort fortalt: er jeg over ikm og tar en dusj, pleier TR Ä komme mens jeg dusjer).

Sjekket livmortappen og den er lukket. Det har den aldri vért di siste pp'ene 😧

SkjĂžnner veldig lite 😟 men fĂ„r vel se hva dagen videre bringer 😧 

Noen som plutselig har fÄtt stÞrre bryst i en alder av 27 Är uten grunn? Har ikke endret kosthold og ikke lagt pÄ meg.

SÄnn var det hos meg nÄ.. etter syklus frem til nov- desember hadde jeg 26dagers syklus, nÄ er det plutselig 28dagers.. og dagen fÞr TR kom fikk jeg minimal blÞdning med brunt blod. Jeg hadde jo ogsÄ en svak positiv gtest. Tror kanskje det kunne ha vÊrt en kjemisk, pga symptomer som jeg ellers aldri har og den rare TR.

Annonse

39 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

SÄnn var det hos meg nÄ.. etter syklus frem til nov- desember hadde jeg 26dagers syklus, nÄ er det plutselig 28dagers.. og dagen fÞr TR kom fikk jeg minimal blÞdning med brunt blod. Jeg hadde jo ogsÄ en svak positiv gtest. Tror kanskje det kunne ha vÊrt en kjemisk, pga symptomer som jeg ellers aldri har og den rare TR.

Er ikke brunt blod, er rĂždt, bare mer mĂžrkerĂžd? 🙈 ser det ikke er helt friskt liksom 🙈 vanskelig Ă„ forklare 😅 

Fryktelig merkelig Ă„ har aldri opplevd dette. men lurer jo veldig pĂ„ hvorfor jeg enda ikke blĂžr 😧 er 19.5 timer siden jeg sĂ„ den lille blod drĂ„pa pĂ„ papir, Ă„ til nĂ„ pleier jeg Ă„ ha fossblĂždd i minst 18 av di timene 🙈

Nei skjĂžnner ingenting 😔 kanskje kjemisk pĂ„ vei, hvem vet 😔 kjempe kjedelig nĂ„r kroppen holder pĂ„ sĂ„nn her iallefall 😔 

Endret av LilleStjerneLill
1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Er ikke brunt blod, er rĂždt, bare mer mĂžrkerĂžd? 🙈 ser det ikke er helt friskt liksom 🙈 vanskelig Ă„ forklare 😅 

Fryktelig merkelig Ă„ har aldri opplevd dette. men lurer jo veldig pĂ„ hvorfor jeg enda ikke blĂžr 😧 er 19.5 timer siden jeg sĂ„ den lille blod drĂ„pa pĂ„ papir, Ă„ til nĂ„ pleier jeg Ă„ ha fossblĂždd i minst 18 av di timene 🙈

Nei skjĂžnner ingenting 😔 kanskje kjemisk pĂ„ vei, hvem vet 😔 kjempe kjedelig nĂ„r kroppen holder pĂ„ sĂ„nn her iallefall 😔 

Ser den.. var ikke rþdt her heller i starten.. begynte som lysbrunt og gikk over i mþrkebrunt. Natt til dag 2 av TR kom det for fullt, blþdde gjennom tampong og bind 🙈 og dag 2 og 3 vért mye mer enn vanlig, samt en del "klomper".. en heeelt uvanlig mens for meg.

Men set ut til at idag er siste dag đŸ˜đŸ€—

53 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ser den.. var ikke rþdt her heller i starten.. begynte som lysbrunt og gikk over i mþrkebrunt. Natt til dag 2 av TR kom det for fullt, blþdde gjennom tampong og bind 🙈 og dag 2 og 3 vért mye mer enn vanlig, samt en del "klomper".. en heeelt uvanlig mens for meg.

Men set ut til at idag er siste dag đŸ˜đŸ€—

Uff 😔 utrolig kjedelig 😔 krysser alt for at neste pp blir full klaff for dere ❀

FĂ„r se hvordan dette utarter seg 🙈 men har ikke mye hĂ„p lengre 😌

Endret av LilleStjerneLill
29 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

DCDA48B1-3178-4E2B-BB18-2CFD6BF6512B.thumb.jpeg.0b8d2105bebc63d6df18753335a2cb12.jpegEr det flere enn meg som ser antydning til strek her?🧐😅

Vanskelig Ă„ se med gjennskinet til vasken 😊 har du prĂžvd med negativt filter? 😊

49 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

DCDA48B1-3178-4E2B-BB18-2CFD6BF6512B.thumb.jpeg.0b8d2105bebc63d6df18753335a2cb12.jpegEr det flere enn meg som ser antydning til strek her?🧐😅

Er du over ikm? Hvis streken er sÄ svak at man mÄ redigere den fram, leste jeg at man mÄ tolke den som negativ.. evt skyggestrek :-/ 

Anonymkode: b15c3...c56

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du over ikm? Hvis streken er sÄ svak at man mÄ redigere den fram, leste jeg at man mÄ tolke den som negativ.. evt skyggestrek :-/ 

Jeg er 10dpo :) skal prÞve med negativ :)

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var gravid og testet positivt med boots 7-8 dpo, men mÄtte redigere den frem pÄ kameraet.. sÄ den mye bedre med egne Þyne. Men har fÄtt nesten like streker pÄ cb early, bare at de vises ikke pÄ kameraet overhodet.. sÄ cb early skal jeg ikke kjÞpe flere av.

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Mulig du mĂ„ laste ned en app om ikke kamraet har det 😊 

Lykke til 😊

Gjorde det, men mĂ„tte ta bildet med den funksjonen 😬 SĂ„ mĂ„ evt vente til i morgen. Ikke mye til strek Ă„ lene meg pĂ„, sĂ„ fĂ„r bare vente og se :) 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...