GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
52 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

FAD4BBA5-7C38-4B4B-BB48-397D235D0E5B.thumb.jpeg.a8904a9ae11c5db40726dbb05cfe8f4e.jpeg

10 min gamle. Sikker lure streker igjen.

Kom strekene fĂžr tidsfristen?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, elissa2 skrev:

Kom strekene fĂžr tidsfristen?

Jeg skimtet skugge ca 5 min og sÄ kom det sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jeg skimtet skugge ca 5 min og sÄ kom det sakte men sikkert.

Herregud sĂ„ spennende😀 Min strek kom umiddelbart, men syns den ble mye svakere nĂ„r testen hadde tĂžrkađŸ˜±

Herregud, jeg har blitt ei skikkelig testetþs😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

FAD4BBA5-7C38-4B4B-BB48-397D235D0E5B.thumb.jpeg.a8904a9ae11c5db40726dbb05cfe8f4e.jpeg

10 min gamle. Sikker lure streker igjen.

Nei, denne gangen mÄ det gÄ din vei! Ser strek pÄ alle. Hvis den nederste er One Step, sÄ har du sterkere strek enn meg! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer sĂ„ masse ❀❀❀ 

Anonymkode: 9656b...228

Tusen takk for det :) Er sÄ utrolig glad! Det kan nok ha klaffet selv om EL muligens kom senere enn du trodde. Cellene lever jo lenge :) SkjÞnner godt at det er vanskelig Ä vente sÄ lenge med Ä teste, dagene gÄr sakte nÄr man venter i spenning! Masse lykke til :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

17 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

1F8EFA73-1221-40D1-91E2-D9485E374368.thumb.jpeg.e5fddeaddeef9c7ba74e566744e3427e.jpeg

5 min er nok lurestreker i gÄr

7F73A6D2-5B4F-48D4-AD0D-F1C69182ED34.thumb.jpeg.42083998737452628da096d35f782608.jpeg

10 min og el testane blir ikkje sterkare, dÄrlig tegn.

Er alle tatt pÄ morgenurin? Hvor mange dager DPO? Er dette ogsÄ sÄnne tidligtester? Jeg skal ikke uttale meg om streker, da jeg vet hvor begrenset mitt syn er. Bare lurer av nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
20 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

1F8EFA73-1221-40D1-91E2-D9485E374368.thumb.jpeg.e5fddeaddeef9c7ba74e566744e3427e.jpeg

5 min er nok lurestreker i gÄr

7F73A6D2-5B4F-48D4-AD0D-F1C69182ED34.thumb.jpeg.42083998737452628da096d35f782608.jpeg

10 min og el testane blir ikkje sterkare, dÄrlig tegn.

Jeg ser fremdeles streker đŸ‘ŒđŸ» Skal ikke HCG fordobles annenhver dag?eller skal testene bli tydelig sterkere hver dag?

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Villfisken skrev:

Er alle tatt pÄ morgenurin? Hvor mange dager DPO? Er dette ogsÄ sÄnne tidligtester? Jeg skal ikke uttale meg om streker, da jeg vet hvor begrenset mitt syn er. Bare lurer av nysgjerrighet.

Er 10 dpo. Ikkje morgon urin, stress med og fÄ 2 pÄ skulen og 1 i barnehagen.

grÞnn er 25 og dei blÄ er 10 mlu.

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg ser fremdeles streker đŸ‘ŒđŸ» Skal ikke HCG fordobles annenhver dag?eller skal testene bli tydelig sterkere hver dag?

Hcg dobler seg anna kvar dag ut fra bÞker, men erfaring sÄ blir testene litt sterkere for kvar dag. 

Hcg er sÄ opp og ned fra person til person.

Har kun dÄrlig erfaring med tester som blir positive fra 9-10 dpo.  HÄper hÄper

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
17 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Hcg dobler seg anna kvar dag ut fra bÞker, men erfaring sÄ blir testene litt sterkere for kvar dag. 

Hcg er sÄ opp og ned fra person til person.

Har kun dÄrlig erfaring med tester som blir positive fra 9-10 dpo.  HÄper hÄper

Hva mener du med siste du skreiv? Er det for tidlig og ofte lurestrek?🙈😂

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, elissa2 skrev:

Hva mener du med siste du skreiv? Er det for tidlig og ofte lurestrek?🙈😂

At nÄr jeg fÄr positive tester fra 9-10 dpo har barre enda i kjemisk. Har vert positive utfall nÄr jeg ser positive tester fra 6-7 dpo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

5 timer siden, januar-jenta skrev:

Skyggestrek? 11 dpo. 

IMG_20171020_074133.jpg

Jeg ser dessverre ikke noe pÄ den, men det er ikke alltid sÄ lett Ä fÄ fram pÄ bilde. FÄr hÄpe den blir sterkere :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

1F8EFA73-1221-40D1-91E2-D9485E374368.thumb.jpeg.e5fddeaddeef9c7ba74e566744e3427e.jpeg

5 min er nok lurestreker i gÄr

7F73A6D2-5B4F-48D4-AD0D-F1C69182ED34.thumb.jpeg.42083998737452628da096d35f782608.jpeg

10 min og el testane blir ikkje sterkare, dÄrlig tegn.

Jeg synes til og med at jeg ser noe pÄ den grÞnne, jeg? Den som skal vÊre 25 mlu! Kan du ikke prÞve med en annen test enn strimler? F.eks. A1 fra apoteket, eller RFSU fra matbutikken? Jeg har helt sluttet Ä stole pÄ de jeg har kjÞpt pÄ eBay... Legger ved et bilde som jeg skal sende til selgeren for Ä be om refund! CB Digital = minimum 25 mlu, begge strimlene = 10 mlu. 

IMG_0598.thumb.JPG.bfcd981af079873bfff2707ef0f1fd13.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

At nÄr jeg fÄr positive tester fra 9-10 dpo har barre enda i kjemisk. Har vert positive utfall nÄr jeg ser positive tester fra 6-7 dpo.

Min er ikke sterkere idag enn den var i gĂ„r! NoksĂ„ lik! Ser streken er der, men veldig svak...den vises med en gang, kanskje bare tullestrek med meg 😳

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

56 minutter siden, elissa2 skrev:

Min er ikke sterkere idag enn den var i gĂ„r! NoksĂ„ lik! Ser streken er der, men veldig svak...den vises med en gang, kanskje bare tullestrek med meg 😳

Tok i sta og det kommer barre skugge no nÄr tesene er 10 min. SÄ toppen var i gÄr. Barre og belage seg pÄ ny pp her.

Vises den med ein gang er det hÄp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg synes til og med at jeg ser noe pÄ den grÞnne, jeg? Den som skal vÊre 25 mlu! Kan du ikke prÞve med en annen test enn strimler? F.eks. A1 fra apoteket, eller RFSU fra matbutikken? Jeg har helt sluttet Ä stole pÄ de jeg har kjÞpt pÄ eBay... Legger ved et bilde som jeg skal sende til selgeren for Ä be om refund! CB Digital = minimum 25 mlu, begge strimlene = 10 mlu. 

IMG_0598.thumb.JPG.bfcd981af079873bfff2707ef0f1fd13.JPG

KjÞper ikkje dyre tester nÄr jeg klarer Ä sjÄ gangen i det. Toppen var i gÄr og no skimter jeg barre skugge. LÞpet er kjÞrt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

@Fandens Oldemor Den midterste testen din, er den 10 mlu fra One Step? Jeg har bare de testene liggende. Er 9 eller 10 dpo i dag, tror jeg er 10. Klarte ikke holde meg lenger og testet i dag - blenda. Men da er det kanskje hÄp fortsatt selv om de ifÞlge bruksanvisning skal vÊre veldig sensitive? Hvor mange dpo var du da du tok det bildet?

Endret av Mamma til 3?
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, elissa2 skrev:

Min er ikke sterkere idag enn den var i gĂ„r! NoksĂ„ lik! Ser streken er der, men veldig svak...den vises med en gang, kanskje bare tullestrek med meg 😳

Mine var ogsÄ rimelig like. Ikke gi opp :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

KjÞper ikkje dyre tester nÄr jeg klarer Ä sjÄ gangen i det. Toppen var i gÄr og no skimter jeg barre skugge. LÞpet er kjÞrt.

SÄ synd hvis det har snudd :( Men kanskje du kan prÞve Ä ta pÄ kvelden heller, mange (inkl. meg) fÄr mer konsentrerte urinprÞver da. HÄper det ordner seg! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Mamma til 3? skrev:

@Fandens Oldemor Den midterste testen din, er den 10 mlu fra One Step? Jeg har bare de testene liggende. Er 9 eller 10 dpo i dag, tror jeg er 10. Klarte ikke holde meg lenger og testet i dag - blenda. Men da er det kanskje hÄp fortsatt selv om de ifÞlge bruksanvisning skal vÊre veldig sensitive? Hvor mange dpo var du da du tok det bildet?

Det er den, ja! Men den finnes mange forskjellige versjoner av dem, noen har noe rosa pÄ pakken. De har jeg aldri prÞvd. Jeg har den med hvit pakke/blÄ skrift, fra selgeren Klackstar i UK. HÄp er det absolutt, tror ikke de testene er det mest pÄlitelige pÄ markedet :) Den One Step-testen pÄ bildet ble tatt i dag, 11 dpo. NÄr den tÞrket ble den helt kritthvit. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
7 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tok i sta og det kommer barre skugge no nÄr tesene er 10 min. SÄ toppen var i gÄr. Barre og belage seg pÄ ny pp her.

Vises den med ein gang er det hÄp.

Men det er noe pĂ„ testene dine enda! Det kan snu igjen til klare streker vel? HĂ„per hĂ„per❀

 

Tok ny nÄ, babyplan gtesten kom streken med en gang, men fremdeles svak! Den blir mye svakere nÄr den tÞrker! Det lyder vel ikke bra? 

Tok ogsÄ en el test som er sÄ og si positiv!

tempen er hÞy ogsÄ! 

HĂ„per hĂ„perđŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
2 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Mine var ogsÄ rimelig like. Ikke gi opp :) 

Streken kommer med en gang! Men nĂ„r testen er tĂžrket er det ikke lenger sĂ„ veldig lett Ă„ se den😳

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...