GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg er ikke kjent med babyplan testene, om det er vanlig Ä fÄ skyggestrek pÄ dem?? 

Kan hende det er el jeg har? Omsider😂

Men tempen har steget til et tredje nivĂ„! Og Lady compen mener jeg hadde el for 7 dager siden da tempen steg....men nĂ„ har den gĂ„tt rett til vĂŠrsđŸ€”đŸ€”

er du 10 dpo idag? Du mĂ„ oppdatere om du tar digital da❀

 

Her er g testen! Vet ikke om du ser strek 2 jeg🙈 

IMG_1223.JPG

Jo, den ser jeg! Og den ser jo rosa ut! Tror ogsĂ„ at den er sterkere enn den jeg hadde 7 dpo 😀 Wohoo, sĂ„ spennende! 💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Villfisken skrev:

Da skjĂžnner jeg. HĂ„per virkelig at denne sitter. Det har du da fortjent!

Jeg skal ikke teste fÞr mandag, tÞrr ikke og har nÄ gjort meg selv meget opptatt frem til da :P Jeg er smart nok (tÄlmodig nok?!?) til Ä kun teste pÄ morgenen. SÄ godt jeg forlater alle testene hjemme...Tror dessuten ikke vi fÄr klaff pÄ fÞrste runde, det er for godt til Ä vÊre sant. Men moro Ä holde pÄ spenningen :D Litt action i hverdagen. 

Tusen takk, det hĂ„per virkelig jeg ogsĂ„! 🍀 

SĂ„ flink du er som venter, og sĂžrger for tett program i mellomtiden 😊 Jeg er dessverre altfor utĂ„lmodig og nysgjerrig til Ă„ klare det, tester konsekvent for tidlig 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Lulla92 skrev:

Haha, ja. OgsÄ fÞler jeg alt er sÄ annerledes denne gangen sÄ hÄper sÄ veldig pÄ at den sitter nÄ. Noe jeg bestilte via Ebay, one step eller noe sÄnt. Hvordan gÄr det med deg da, blir testene positive? :D

Da er det kanskje de samme som jeg har fra eBay, og de slĂ„r ut sent. Da er det i sĂ„ fall ikke rart den er blenda 😊 MagefĂžlelsen er jo som oftest rett! 

Joda, de andre testene er positive her hos meg! 🎊 😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Jo, den ser jeg! Og den ser jo rosa ut! Tror ogsĂ„ at den er sterkere enn den jeg hadde 7 dpo 😀 Wohoo, sĂ„ spennende! 💕

HĂ„per inderlig det ikke er en tullestrek😳 Har dere prĂžvd lenge? Vi har prĂžvd i 1 Ă„r nĂ„! Har hatt 1 sa i mai

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
1 minutt siden, Fandens Oldemor skrev:

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

Fantastisk❀Gratulere sĂ„ masse❀❀❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

3 minutter siden, elissa2 skrev:

HĂ„per inderlig det ikke er en tullestrek😳 Har dere prĂžvd lenge? Vi har prĂžvd i 1 Ă„r nĂ„! Har hatt 1 sa i mai

Har prÞvd siden vi mistet i sommer, sÄ ikke sÄ veldig lenge. Men det har vÊrt tÞft med de to kjemiske og den berg-og-dal-banen det har vÊrt hver mÄned. Har ikke fÄtt positiv digital da jeg hadde noen av de kjemiske, sÄ nÄ hÄper jeg det endelig gÄr an Ä se fremover igjen! 

Det hadde vĂŠrt utrolig fint hvis det endelig lĂžste seg for dere nĂ„, etter ett Ă„r med venting! At den rare syklusen egentlig er et lykketreff! 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Tusen takk, det hĂ„per virkelig jeg ogsĂ„! 🍀 

SĂ„ flink du er som venter, og sĂžrger for tett program i mellomtiden 😊 Jeg er dessverre altfor utĂ„lmodig og nysgjerrig til Ă„ klare det, tester konsekvent for tidlig 😅

Kan ha med at jeg testet ikke positivt fĂžr etter ikm sist. Vet at det kan ta litt tid :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 minutter siden, elissa2 skrev:

Fantastisk❀Gratulere sĂ„ masse❀❀❀

Tusen takk! 😬😀😅 <— omtrent alle fĂžlelsene jeg har nĂ„ 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

GRATTIS!!!!!!!!!!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer fandens oldemor!!!! Det var det jeg VISSTE:skya:Hurra!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 86a6b...36f

Tusen takk! 😄 Ja, du var tidlig ute med Ă„ se hva som var i gjĂŠre 😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

16 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

Gratulerer!!! 😍😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

Gratulerer :D 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, elissa2 skrev:

Jeg er ikke kjent med babyplan testene, om det er vanlig Ä fÄ skyggestrek pÄ dem?? 

Kan hende det er el jeg har? Omsider😂

Men tempen har steget til et tredje nivĂ„! Og Lady compen mener jeg hadde el for 7 dager siden da tempen steg....men nĂ„ har den gĂ„tt rett til vĂŠrsđŸ€”đŸ€”

er du 10 dpo idag? Du mĂ„ oppdatere om du tar digital da❀

 

Her er g testen! Vet ikke om du ser strek 2 jeg🙈 

IMG_1223.JPG

 

BABY STREK :strix:

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

 

Det var det jeg sa BABY STREK :strix:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

FÞrst trodde jeg at jeg skulle dÄne, og sÄ begynte jeg bare Ä grÄte. De fÞrste gledestÄrene pÄ veldig lenge! Jeg tror nesten ikke pÄ det. Ligger bare i badekaret og glaner pÄ den. Klarer ikke Ä slutte Ä smile! 

Jeg la ved de andre testene, i tilfelle andre som bruker Babyplan lurer pĂ„ hvor sterk streken trenger Ă„ vĂŠre for at den digitale kanskje kan slĂ„ ut. 7, 8, 9 og 10 dpo + den jeg tok samtidig med CB Digital nĂ„ i kveld (ogsĂ„ 10 dpo). Den ligger litt for seg selv. For the record, sĂ„ er One Step fortsatt sĂ„ godt som blendahvit đŸ˜Č

8359F241-03F0-426E-8A0E-C3F10AC4B853.jpeg

11D2E086-C5CE-4642-A055-5FF677F28391.jpeg

Gratulerer sĂ„ masse ❀❀❀ 

Anonymkode: 9656b...228

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 minutter siden, januar-jenta skrev:

En lh test som slo ut og en babyplan hcg test. Skyggestrek? Bare jeg som ser noe? Dpo 10 idag.

IMG_20171019_151835.jpg

 

PrĂžv med kvit bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg blir sprĂž altsĂ„.. Hadde el-slim forrige tirsdag, hadde sex dagen fĂžr, onsdagen og torsdagen. Men nĂ„ er jeg redd el var fredag eller lĂžrdag 😹 Har hatt SÅRE brystvorter siden mandag (sambo kan ikke rĂžre meg engang) og idag smalt det i korsryggen og jeg tygger paralgin forte, det er sĂ„pass ille. Kan vĂŠre helt tilfeldig selvfĂžlgelig. TĂžr ikke teste fĂžr ikm, som er 28 okt, dÞÞÞr av spenning og utĂ„lmodighet.. har ikke noe spesiell «feeling» bortsett fra niplene, det er helt vilt hvor vonde de er, pleier ikke Ä ha det slik. Men har ogsĂ„ lest at det kan vĂŠre PMS.. jeg googler meg ihjel og bliiir sĂ„ sliten av dette 😅 er bare i pp3 🙄 dere er gode som holder ut alle sammen ❀

Anonymkode: 9656b...228

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
17 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

 

BABY STREK :strix:

 

Tror du?? Jeg hĂ„per sĂ„ inderlig, men er livredd for at det skal vĂŠr en tullestrek😏😏

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...