GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Akkurat nÄ, Villfisken skrev:

Jeg hadde positiv eltest forrige torsdag. Men hÄpet er ikke ute. Bare lurer pÄ om urinen kan vÊre sÄ mye bedre i morgen tidlig enn nÄ i ettermiddag. Kroppen vil alltid forundre meg. 

Jeg har testet blendahvit om morgen, og positiv pĂ„ kveld! Det forundret meg ogsĂ„, da man alltid hĂžrer man skal teste pĂ„ morgenurin fordi den er mest konsentrertđŸ€”kroppen er ikke til Ă„ bli klok pĂ„đŸ˜‚

Morgenurin har vel vÊrt i blÊra og godgjort seg i flere timer, enn pÄ dagtid, da vi er oftere pÄ do, drikker mer osv kanskje?!?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

81DFA765-1EE0-488A-8CE7-0C702303F79F.thumb.jpeg.6bd10e5ffeab90b31486c7a879386880.jpeg

i gÄr etter 5 min51CD4744-88CA-4A0F-9007-27B56BAEE324.thumb.jpeg.83b90fc6933aa6b32a567d8eca9ceb84.jpeg

i dag etter 5 min

Alt hÄp er ute, ny pp her. Bruker ikkje digital nÄr testane gÄr feil veg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

81DFA765-1EE0-488A-8CE7-0C702303F79F.thumb.jpeg.6bd10e5ffeab90b31486c7a879386880.jpeg

i gÄr etter 5 min51CD4744-88CA-4A0F-9007-27B56BAEE324.thumb.jpeg.83b90fc6933aa6b32a567d8eca9ceb84.jpeg

i dag etter 5 min

Alt hÄp er ute, ny pp her. Bruker ikkje digital nÄr testane gÄr feil veg.

Kjedelig :( hĂ„per neste pp sitter som et skudd❀

Anonymkode: 9656b...228

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gÄr det med dere? 

Anonymkode: 9656b...228

Jeg har fremdeles to streker pĂ„ babyplanđŸ‘ŒđŸ»Deg da?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ikke sÄnn kjempesuksess. Men er vel 11-12 dager dpo antar jeg, sÄ hÄpet er ikke ute. Men hvit som snÞ i dag. Tester nok ikke fÞr om noen dager igjen. Endrer seg jo ikke i lÞpet av natta, og er det bebis sÄ er det bebis... Orker bare ikke hvit pÄ hvit pÄ hvit.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

18 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

81DFA765-1EE0-488A-8CE7-0C702303F79F.thumb.jpeg.6bd10e5ffeab90b31486c7a879386880.jpeg

i gÄr etter 5 min51CD4744-88CA-4A0F-9007-27B56BAEE324.thumb.jpeg.83b90fc6933aa6b32a567d8eca9ceb84.jpeg

i dag etter 5 min

Alt hÄp er ute, ny pp her. Bruker ikkje digital nÄr testane gÄr feil veg.

SÄ leit. Det kan jo svinge litt i starten, men hvis du har gitt opp skal jeg ikke mase mer! Ønsker deg masse lykke til i neste pp! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

27 minutter siden, Villfisken skrev:

Ikke sÄnn kjempesuksess. Men er vel 11-12 dager dpo antar jeg, sÄ hÄpet er ikke ute. Men hvit som snÞ i dag. Tester nok ikke fÞr om noen dager igjen. Endrer seg jo ikke i lÞpet av natta, og er det bebis sÄ er det bebis... Orker bare ikke hvit pÄ hvit pÄ hvit.

Men altsÄ... Det kan godt hende at jeg tenker feil nÄ. Men hvis du hadde positiv EL-test torsdag 12.10., sÄ er du vel ikke 11-12 dpo? Hvis testen var positiv 12., vil egglÞsning ha vÊrt 13. eller 14. Da er du vel 9-10 dpo? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, elissa2 skrev:

Jeg har fremdeles to streker pĂ„ babyplanđŸ‘ŒđŸ»Deg da?

SÄ bra at strekene er der fortsatt :) NÄr flytter du over pÄ 1. trimester? Jeg tror jo fortsatt ikke pÄ at jeg er gravid, sÄ jeg mÄ vente litt til, tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
13 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

SÄ bra at strekene er der fortsatt :) NÄr flytter du over pÄ 1. trimester? Jeg tror jo fortsatt ikke pÄ at jeg er gravid, sÄ jeg mÄ vente litt til, tror jeg :ler:

Jeg er slettes ikke trygg pĂ„ at jeg er gravid enda😂 men kan sĂ„Ă„Ă„Ă„ mange babyplan strimler gi falskt positivt?🙈synes ikke mine blir sĂ„ innmari mye sterkere....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 29.9.2017 den 16.04, Anonym bruker skrev:

Jeg er ogsĂ„ med! IKM i starten av uke 43 dersom syklusen blir riktig etter SA nĂ„ nylig. Krysser fingrene for mange streker i gruppa her, ja 🍀😊

Anonymkode: 54596...a04

Tok en test nĂ„. Veldig tydelig strek 😼 Mistet i uke 5 sist (da var cb-streken mye svakere hele tiden) sĂ„ krysser fingrene for at alt gĂ„r fint denne gangenÂ đŸ€đŸ€žđŸ»

7C7175B6-B8C1-4B81-B821-CC6EB2DF6DCA.jpeg

Anonymkode: 54596...a04

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg er slettes ikke trygg pĂ„ at jeg er gravid enda😂 men kan sĂ„Ă„Ă„Ă„ mange babyplan strimler gi falskt positivt?🙈synes ikke mine blir sĂ„ innmari mye sterkere....

Falskt positive er de ikke :) Og de er helt sikkert pÄ tur til Ä bli sterkere. Har du bilde? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok en test nĂ„. Veldig tydelig strek 😼 Mistet i uke 5 sist (da var cb-streken mye svakere hele tiden) sĂ„ krysser fingrene for at alt gĂ„r fint denne gangenÂ đŸ€đŸ€žđŸ»

7C7175B6-B8C1-4B81-B821-CC6EB2DF6DCA.jpeg

Anonymkode: 54596...a04

Gratulerer sÄ mye! :D Denne gangen skal det holde helt forbi mÄlstreken for oss begge :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, elissa2 skrev:

Jeg har fremdeles to streker pĂ„ babyplanđŸ‘ŒđŸ»Deg da?

Ikm er til fredag, har ikke tÞrt Ä teste enda, ganske sikker pÄ at den ikke er positiv. SÄ da fÄr jeg vente i spenning :-) 

Anonymkode: 9656b...228

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
9 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Falskt positive er de ikke :) Og de er helt sikkert pÄ tur til Ä bli sterkere. Har du bilde? 

Den siste tok jeg nĂ„ nettopp, Ä ikke pĂ„ morgenurin🙈sĂ„ 7 dpo Ăžverst, 8,9 og 10🙈

600EE374-4950-42C3-9B04-B0C71A786B6F.jpeg

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

SÄ leit. Det kan jo svinge litt i starten, men hvis du har gitt opp skal jeg ikke mase mer! Ønsker deg masse lykke til i neste pp! 

Dei er blenda i dag alle sammen. SĂ„ ny PP

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

34 minutter siden, elissa2 skrev:

Den siste tok jeg nĂ„ nettopp, Ä ikke pĂ„ morgenurin🙈sĂ„ 7 dpo Ăžverst, 8,9 og 10🙈

600EE374-4950-42C3-9B04-B0C71A786B6F.jpeg

Hadde det vert mine tester hadde jeg set det som nederlag men det er slik mine tester blir.

Det kan vÊre noe for det  ser svak oppgang pÄ dei 3 fÞrste. Den siste er vÄt, krysser for deg. Det er slik som Fandens Oldemor sier hcg stiger ikkje likt og kor konsentrert urinen er.  Krysser og hÄper.

Mine er negative i dag sÄ ny PP her. 

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 minutter siden, elissa2 skrev:

Den siste tok jeg nĂ„ nettopp, Ä ikke pĂ„ morgenurin🙈sĂ„ 7 dpo Ăžverst, 8,9 og 10🙈

600EE374-4950-42C3-9B04-B0C71A786B6F.jpeg

9 dpo og stigningen fram til den ser jo fin ut :) Det at den er svakere igjen i dag, trenger ikke Ä bety noe. Mine er i alle fall alltid sterkest sent pÄ dagen. Neste morgen blir jeg helt :sjokkert: av Ä se hvor svak den har blitt igjen. Regner med og krysser fingrene for at den blir sterkere senere i dag! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
18 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Hadde det vert mine tester hadde jeg set det som nederlag men det er slik mine tester blir.

Det kan vÊre noe for det  ser svak oppgang pÄ dei 3 fÞrste. Den siste er vÄt, krysser for deg. Det er slik som Fandens Oldemor sier hcg stiger ikkje likt og kor konsentrert urinen er.  Krysser og hÄper.

Mine er negative i dag sÄ ny PP her. 

 

 

Blir sikkert ny pp pĂ„ meg ogsĂ„đŸ˜ł

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
21 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

9 dpo og stigningen fram til den ser jo fin ut :) Det at den er svakere igjen i dag, trenger ikke Ä bety noe. Mine er i alle fall alltid sterkest sent pÄ dagen. Neste morgen blir jeg helt :sjokkert: av Ä se hvor svak den har blitt igjen. Regner med og krysser fingrene for at den blir sterkere senere i dag! 

Mine blir ogsĂ„ sterkest om kvelden! Blir helt nervevrak hver morgen😳

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
2 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

9 dpo og stigningen fram til den ser jo fin ut :) Det at den er svakere igjen i dag, trenger ikke Ä bety noe. Mine er i alle fall alltid sterkest sent pÄ dagen. Neste morgen blir jeg helt :sjokkert: av Ä se hvor svak den har blitt igjen. Regner med og krysser fingrene for at den blir sterkere senere i dag! 

Sterkere nĂ„ igjen😊😊😊😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Gratulerer sÄ mye! :D Denne gangen skal det holde helt forbi mÄlstreken for oss begge :D 

Tusen takk :D Litt uvirkelig ennÄ.

Og gratulerer sÄ mye til deg ogsÄ!! Denne gangen skal det holde helt forbi mÄlstreken for oss begge, ja :5::D 

Anonymkode: 54596...a04

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Men altsÄ... Det kan godt hende at jeg tenker feil nÄ. Men hvis du hadde positiv EL-test torsdag 12.10., sÄ er du vel ikke 11-12 dpo? Hvis testen var positiv 12., vil egglÞsning ha vÊrt 13. eller 14. Da er du vel 9-10 dpo? 

Jeg kan ikke sÄ mye om sÄnt. SÄ nÄr dere snakker dpo, sÄ kan man ut fra EL-test egentlig ikke vite? I sÄfall er jeg ukjent antall dager :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...