GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

Kjekt Ă„ hĂžre at det klaffer for noen av dere 😃 Jeg for min del tror ikke jeg har hatt EL denne perioden , vertfall ikke slĂ„tt ut nĂ„r jeg har testet.. Er det noen av dere som vet om det er mulig Ă„ hoppe over EL? 

Mulig syklusen er litt pÄ viddene etter p-pille slutt i sommer :) Satser penga pÄ neste pp :skya:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

914F07BF-D508-43AC-AC56-9BBC3897F591.thumb.jpeg.1204c3eb43a432cab92fbb1fdacab47a.jpeg

Tok den i dag glemte den og slik var dennetter 35 min.

Den ser jo veldig positiv ut! Jeg har aldri opplevd sÄ sterke streker utenom da jeg var gravid!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

23 timer siden, elissa2 skrev:

Streken kommer med en gang! Men nĂ„r testen er tĂžrket er det ikke lenger sĂ„ veldig lett Ă„ se den😳

Hvordan gikk det i dag? 😊 Mine streker blir ogsĂ„ svakere nĂ„r de tĂžrker. Tror ikke det er noe dĂ„rlig tegn, sĂ„ lenge de blir litt sterkere ca annenhver dag 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 timer siden, Mamma til 3? skrev:

Jeg har begynt Ä spotte nÄ. Lykke til dere andre.

SĂ„ synd 🙁 Masse lykke til videre da, hĂ„per det ordner seg i neste pp! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Appelsinmarmelade skrev:

Kjekt Ă„ hĂžre at det klaffer for noen av dere 😃 Jeg for min del tror ikke jeg har hatt EL denne perioden , vertfall ikke slĂ„tt ut nĂ„r jeg har testet.. Er det noen av dere som vet om det er mulig Ă„ hoppe over EL? 

Mulig syklusen er litt pÄ viddene etter p-pille slutt i sommer :) Satser penga pÄ neste pp :skya:

Det skal visst vĂŠre mulig Ă„ ikke ha EL, ja. Selv nĂ„r man har hatt positiv EL-test, er det visst ikke sikkert man fĂ„r EL uansett. Lykke til i neste pp 🙂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

914F07BF-D508-43AC-AC56-9BBC3897F591.thumb.jpeg.1204c3eb43a432cab92fbb1fdacab47a.jpeg

Tok den i dag glemte den og slik var dennetter 35 min.

Hurra! 😁 Det ser veldig lovende ut! Men nĂ„ kan du vel ta en annen test? 😇 Kanskje du blir positivt overrasket 😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Hurra! 😁 Det ser veldig lovende ut! Men nĂ„ kan du vel ta en annen test? 😇 Kanskje du blir positivt overrasket 😃

PrÞver ein digital i morgon nÄr eg stÄr opp etter nattskiftet.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

PrÞver ein digital i morgon nÄr eg stÄr opp etter nattskiftet.

Wee, spennende! Har du tatt flere av de grÞnne strimlene med 25 mlu? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

24 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Wee, spennende! Har du tatt flere av de grÞnne strimlene med 25 mlu? 

Ja og dei er strek pÄ no.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

914F07BF-D508-43AC-AC56-9BBC3897F591.thumb.jpeg.1204c3eb43a432cab92fbb1fdacab47a.jpeg

Tok den i dag glemte den og slik var dennetter 35 min.

Hurra😍😍😍dette ser jo lovende utđŸ‘ŒđŸ»Â hvilken dpo er du?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

Hvordan gikk det i dag? 😊 Mine streker blir ogsĂ„ svakere nĂ„r de tĂžrker. Tror ikke det er noe dĂ„rlig tegn, sĂ„ lenge de blir litt sterkere ca annenhver dag 😊

Tok en test idag tidlig, streken kom med en gang, litt sterkere enn den har vĂŠrt tidligere, men fremdeles svak🙈 hvordan gĂ„r det med deg?

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

2 minutter siden, elissa2 skrev:

Hurra😍😍😍dette ser jo lovende utđŸ‘ŒđŸ»Â hvilken dpo er du?

No i dag er jeg 12 dpo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
Akkurat nĂ„, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

No i dag er jeg 12 dpo.

Jeg roper forsiktig hurra og gratulere❀❀❀ HĂ„per det gĂ„r samme vei for meg🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
6 timer siden, Appelsinmarmelade skrev:

Kjekt Ă„ hĂžre at det klaffer for noen av dere 😃 Jeg for min del tror ikke jeg har hatt EL denne perioden , vertfall ikke slĂ„tt ut nĂ„r jeg har testet.. Er det noen av dere som vet om det er mulig Ă„ hoppe over EL? 

Mulig syklusen er litt pÄ viddene etter p-pille slutt i sommer :) Satser penga pÄ neste pp :skya:

Jeg har hoppet over el! Kjempefrustrerende og spesielt nĂ„r man prĂžver Ă„ bli gravid😏

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg roper forsiktig hurra og gratulere❀❀❀ HĂ„per det gĂ„r samme vei for meg🙈

Svir av ein digital i morgon. Du da ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Svir av ein digital i morgon. Du da ?

Spennendeâ˜șâ˜șGleder meg til oppdatering i morgenđŸ‘ŒđŸ»đŸ˜Š

jeg har strek pĂ„ babyplan jeg, som kommer med en gang! En anelse sterkere idag tidlig enn den har vĂŠrt, men den er fremdeles svak😏 el testene er positive og tempen fremdeles hĂžy!

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

17 minutter siden, elissa2 skrev:

Tok en test idag tidlig, streken kom med en gang, litt sterkere enn den har vĂŠrt tidligere, men fremdeles svak🙈 hvordan gĂ„r det med deg?

SĂ„ bra 😃 Da gĂ„r det nok rette veien 😊 Hvis den fĂžrste var ca. 7 dpo, er det jo ikke rart streken er litt svak fortsatt. Da ville du vel vĂŠrt 9 dpo i dag? Legger ved et bilde av noe jeg fant pĂ„ kjĂŠre Google her om dagen (ikke mine tester), der er de fĂžrste veldig svake: 

559A313B-EA4E-46B2-BD9A-4B7BD221CA0E.thumb.png.2bee417be83cb438fb6e511cb2091d3a.png

Her gĂ„r det greit! Jeg er ikke hjemme for tiden, sĂ„ jeg fĂ„r ikke testet «ordentlig» mtp Ă„ sammenligne styrke osv. Skal ta en digital i morgen bare for Ă„ sjekke at ikke hcg synker igjen. Det blir godt nĂ„r ikm har passert! Er fortsatt veldig redd for Ă„ miste. BĂžtter nedpĂ„ med Babyklister og Rooibos-te 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

27 minutter siden, elissa2 skrev:

Spennendeâ˜șâ˜șGleder meg til oppdatering i morgenđŸ‘ŒđŸ»đŸ˜Š

jeg har strek pĂ„ babyplan jeg, som kommer med en gang! En anelse sterkere idag tidlig enn den har vĂŠrt, men den er fremdeles svak😏 el testene er positive og tempen fremdeles hĂžy!

Tempen hÞy er det hÄp. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen hÞy er det hÄp. 

Er sĂ„ spent pĂ„ dine vegne!! Test, test, test❀

Anonymkode: 9656b...228

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
PĂ„ 18.10.2017 den 18.03, Fandens Oldemor skrev:

OooÊÊ :bond: NÄ kjenner jeg at jeg gjÞr det jeg IKKE skulle gjÞre, nemlig Ä fÄ forhÄpninger :sjokkert:

Men altsÄ, den fra Babyplan har vÊrt svakt positiv hele tiden, sikkert en rest av hcg. Men nÄ synes jeg den har blitt sterkere. Jeg prÞver meg pÄ progresjonsbilde for Ä se om dere synes streken blir sterkere, men bildene er skikkelig dÄrlige. PÄ One Step synes det sikkert ikke at den Þverste har en svak strek. De nederste er i alle fall 7 dpo, midten er 8 dpo, Þverst er 9 dpo.

IMG_0592.thumb.JPG.5a1893130069ba5b152fb9b425125879.JPGIMG_0593.thumb.JPG.ab169b39fe7c7dd75d8e2552101d5273.JPG

 

Idag er jeg  9 dpo (troooor jeg) og fikk akkurat likens styrke pĂ„ babyplan som du hadde 9 dpo😁

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Et sykt dÄrlig innfall, testet nÄ med babyplan early, 10 dpo, og sÄ klart blendahvit. Men selv om den er hvit nÄ pÄ ettermiddagen er noen vits Ä teste i morgen tidlig? Er det sÄÄÄÄ forskjell pÄ morgenurin? Forrige gang testet jeg kun en test pÄ kvelden... Den var veldig positiv, men det var 1 uke etter ikm.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
5 minutter siden, Villfisken skrev:

Et sykt dÄrlig innfall, testet nÄ med babyplan early, 10 dpo, og sÄ klart blendahvit. Men selv om den er hvit nÄ pÄ ettermiddagen er noen vits Ä teste i morgen tidlig? Er det sÄÄÄÄ forskjell pÄ morgenurin? Forrige gang testet jeg kun en test pÄ kvelden... Den var veldig positiv, men det var 1 uke etter ikm.

Jeg fĂ„r faktisk sterkere streker pĂ„ sen ettermiddag og kveld, enn om morgen😊veldig rart, men har alltid vĂŠrt sĂ„nn! Er du sikker pĂ„ nĂ„r du hadde el? Om el feks var 2 dager senere er du jo 8 dpo idag....HĂ„pet er jo ikke ute fĂžr mensen kommer! 

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg fĂ„r faktisk sterkere streker pĂ„ sen ettermiddag og kveld, enn om morgen😊veldig rart, men har alltid vĂŠrt sĂ„nn! Er du sikker pĂ„ nĂ„r du hadde el? Om el feks var 2 dager senere er du jo 8 dpo idag....HĂ„pet er jo ikke ute fĂžr mensen kommer! 

Jeg hadde positiv eltest forrige torsdag. Men hÄpet er ikke ute. Bare lurer pÄ om urinen kan vÊre sÄ mye bedre i morgen tidlig enn nÄ i ettermiddag. Kroppen vil alltid forundre meg. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...