GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🍀


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Det mÄ vÊre litt frustrerende Ä ha sÄ lange sykluser akkurat nÄr man prÞver Ä bli gravid! Ventetiden blir jo gjerne lang nok fra fÞr, om ikke syklusen skal vÊre ekstra lang i tillegg. Satser pÄ at det ordner seg denne pp-en da, lykke til! :D  

Ja, veldig. Tror heller ikke jeg hadde egglÞsning "sist". Kjenner det utrolig godt nÄr el kommer, sÄ kroppen var nok ikke med sist gang. 

Takk, vi hĂ„per den sitter nĂ„. Og hvis ikke hĂ„per jeg at syklusene kan bli litt kortere đŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

3438699E-6CD0-4BFF-85FB-92EA4813687E.thumb.jpeg.e03c6b1cbe7eff610a25578ae444bb7a.jpeg

Slik var mine etter 10 min. Er jo barre 6 dpo men hÄper hÄper.

Det var litt vanskelig Ä se, men jeg synes jeg ser noe pÄ den nederste :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Det var litt vanskelig Ä se, men jeg synes jeg ser noe pÄ den nederste :) 

Da er det nok skugge. Har mista murringen men fÄtt svak antydning til sÄre bryst.

Det hadde vert knas om testen skulle bli sterkere. HĂ„per

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da er det nok skugge. Har mista murringen men fÄtt svak antydning til sÄre bryst.

Det hadde vert knas om testen skulle bli sterkere. HĂ„per

Det kan jo like gjerne vÊre at det er vanskelig Ä fÄ de fÞrste og svakeste strekene frem pÄ bilde :) Jeg har i alle fall aldri hatt skyggestreker. Hvis det har vÊrt antydning til strek, sÄ har det vÊrt en grunn for det. Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Oj, kan man teste sÄ tidlig? Jeg tenkte at man hvertfall mÄtte vente 10-11 dager. OgsÄ tre tester da :P Jeg kommer vel dit jeg ogsÄ. Men de murringene du kjente kan vÊre festesmerter? Det leste jeg nemlig om fÞr helgen, siden jeg skal ha alle symptomer klare i tilfelle de dukker opp :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gjest elissa2
7 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

3438699E-6CD0-4BFF-85FB-92EA4813687E.thumb.jpeg.e03c6b1cbe7eff610a25578ae444bb7a.jpeg

Slik var mine etter 10 min. Er jo barre 6 dpo men hÄper hÄper.

Jeg synes jeg kan skimte noe pĂ„ den nederste testen din😍Krysser fingrene for deg😊

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Hei igjen, Zarina :D Hmm... Vrient. Mine ser sÄnn ut nÄr de er nesten positive. NÄr de er positive, er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. SÄ hvis det hadde vÊrt min, ville jeg tatt den som negativ. Mine ser forresten sÄnn ut like fÞr TR kommer. SÄ rart at du har hatt flere slike denne syklusen! 

Forrige gang vi var prĂžvere var mine streker ogsĂ„ like sterke som teststreken, sĂ„ denne er sikkert negativ 😞 dagen etter denne ble tatt var det bare svak strek og den var enda svakere i dag. Samme har det vĂŠrt de andre gangene de har vĂŠrt nesten positive. Denne gangen var det ogsĂ„ litt el-slim tilstede. Mulig kroppen prĂžver Ă„ modne egg, men ikke fĂ„r det helt til kanskje... Vil igrunn bare at tanta skal komme sĂ„ jeg kan begynne ny syklus 😬

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
26 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

16BF28C0-BA18-41C4-B04F-2431290E63EC.thumb.jpeg.420da66012454607f700b316e75b263b.jpeg

hÄper detta ikkje er lure strek. Burde ha vert strek pÄ den blÄe med hcg merke pÄ er 10 mlu det.

Jeg ser tydelig streken pĂ„ den grĂžnne! Og jeg skimter streken pĂ„ den Ăžverste😃 Dette ser jo lovende ut.Krysser fingrene for deg og sender over litt babystĂžv❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

34 minutter siden, elissa2 skrev:

Jeg ser tydelig streken pĂ„ den grĂžnne! Og jeg skimter streken pĂ„ den Ăžverste😃 Dette ser jo lovende ut.Krysser fingrene for deg og sender over litt babystĂžv❀

Takker tar alt baby stĂžvet jeg klarer og ta.

NÄr jeg ser lenge nok kan jeg se noe pÄ den Þverste. Men glemte og si at bilde er tatt etter 12 min.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

16BF28C0-BA18-41C4-B04F-2431290E63EC.thumb.jpeg.420da66012454607f700b316e75b263b.jpeg

hÄper detta ikkje er lure strek. Burde ha vert strek pÄ den blÄe med hcg merke pÄ er 10 mlu det.

Ser strek pĂ„ de to Ăžverste 😁 kom strekene innen tiden eller var 12 min etter maxtid?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

36 minutter siden, Zarina skrev:

Ser strek pĂ„ de to Ăžverste 😁 kom strekene innen tiden eller var 12 min etter maxtid?

SÄg pÄ dei etter 5 min ingen strek. Etter det sÄg jeg ikkje igjen fÞr det var 12 min igjen. Dei 7 min veit eg ikkje nÄr det kom strek. HÄper det ikkje er fake strek.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg passer egentlig ikke inn i denne ikm gruppen lenger siden jeg nÄ ble en uke forsinket med EL, men dere har vÊrt sÄ gode Ä ha at jeg tenker jeg fortsetter her hvis dere syns det er ok.

Jeg ville bare dele dagens EL test. Jeg vet ikke om det er et bra eller dÄrlig tegn, men teststreken har aldri vÊrt sÄ svak pÄ mine EL tester. Har siste dose med gonal f i dag, 50 IE (lav dose?). 

UL er i morgen, og jeg hĂ„per Ă„ se et par fine folikler😊

Snapchat-570776492.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 16.10.2017 den 20.44, Zarina skrev:

Forrige gang vi var prĂžvere var mine streker ogsĂ„ like sterke som teststreken, sĂ„ denne er sikkert negativ 😞 dagen etter denne ble tatt var det bare svak strek og den var enda svakere i dag. Samme har det vĂŠrt de andre gangene de har vĂŠrt nesten positive. Denne gangen var det ogsĂ„ litt el-slim tilstede. Mulig kroppen prĂžver Ă„ modne egg, men ikke fĂ„r det helt til kanskje... Vil igrunn bare at tanta skal komme sĂ„ jeg kan begynne ny syklus 😬

SÄ rart. Ja, noen ganger blir det jo faktisk sÄnn at man hÄper den skal komme. Da vet man i alle fall hva man har Ä forholde seg til, og kan begynne pÄ nytt. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

16 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

SÄg pÄ dei etter 5 min ingen strek. Etter det sÄg jeg ikkje igjen fÞr det var 12 min igjen. Dei 7 min veit eg ikkje nÄr det kom strek. HÄper det ikkje er fake strek.

Synes det ser veldig lovende ut! Det hadde vÊrt strÄlende om det endelig ble full klaff for deg! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

52 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Jeg passer egentlig ikke inn i denne ikm gruppen lenger siden jeg nÄ ble en uke forsinket med EL, men dere har vÊrt sÄ gode Ä ha at jeg tenker jeg fortsetter her hvis dere syns det er ok.

Jeg ville bare dele dagens EL test. Jeg vet ikke om det er et bra eller dÄrlig tegn, men teststreken har aldri vÊrt sÄ svak pÄ mine EL tester. Har siste dose med gonal f i dag, 50 IE (lav dose?). 

UL er i morgen, og jeg hĂ„per Ă„ se et par fine folikler😊

Snapchat-570776492.jpg

SÄ spennende! :) Og sÄ hyggelig at du blir her likevel. Mente du egentlig at streken aldri har vÊrt sÄ sterk? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Velkommen hit, og lykke til :) 

Takk for det. Er bare med pÄ "kjÞtt og flesk" siden vi tydeligvis aldri fÄr det til :P

Lykke til du ogsÄ!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fandens oldemor: Hvordan gÄr det med deg?

Anonymkode: 86a6b...36f

Jeg regner med at det ikke blir noe Ä rope hurra for denne mÄneden heller, men akkurat nÄ ble jeg faktisk litt usikker. Har hatt en veldig svak strek hele veien pÄ Babyplan, og har tenkt at det bare er hcg som henger igjen. Men nÄ fikk jeg supersvak strek pÄ One Step ogsÄ, og det har jeg ikke hatt pÄ flere uker nÄ. Men det er sikkert ingenting, og pÄ 9 dpo skulle det sikkert vÊrt tydeligere uansett. Begynner Ä bli sÄ lei denne berg-og-dal-banen :( 

Enn med deg? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

40 minutter siden, Sofapute skrev:

Takk for det. Er bare med pÄ "kjÞtt og flesk" siden vi tydeligvis aldri fÄr det til :P

Lykke til du ogsÄ!

Aldri hÞrt det uttrykket fÞr, nÄ lÊrte jeg noe nytt! :) Nei, jeg antar at "lang ventetid" fÄr en annen betydning nÄr man er i pp19. HÄper virkelig dette er mÄneden for dere, da.  

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ser dere noe pÄ den nederste? Var sÄ vrient Ä ta bilde. MÞrkt ute og downlights inne - da er det vanskelig Ä ikke kaste skygge :) 

IMG_0591.thumb.JPG.f5acbe995b4c72d002b34f4dfe37b602.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
3 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Ser dere noe pÄ den nederste? Var sÄ vrient Ä ta bilde. MÞrkt ute og downlights inne - da er det vanskelig Ä ikke kaste skygge :) 

IMG_0591.thumb.JPG.f5acbe995b4c72d002b34f4dfe37b602.JPG

Jeg ser en strek pĂ„ begge to jeg😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...